خرید فضای گوگل درایو ( Google Drive )

خرید فضای گوگل درایو ( Google Drive )

زمان مطالعه 4 دقیقه

گوگل درایو به صورت پیش فرض و پایه به میزان معینی فضای ذخیره سازی را در اختیار کاربران قرار می‌دهد. اما برخی از افراد به دلیل استفاده زیاد از این سرویس و خدمات آن همواره به فضای ذخیره‌سازی بیشتری نیاز دارند. برای خرید فضای گوگل درایو ( Google Drive ) می توانید از لینک زیر ثبت سفارش نمایید:

پرداخت گوگل درایو ( Google Drive )

خرید فضای گوگل درایو ( Google Drive )

گوگل درایو یکی از پرطرفدارترین و پرکاربردترین سرویس‌های گوگل است. این سرویس بر اساس رایانش ابری پایه گذاری شده و قابلیت ذخیره کردن انواع فایل دیجیتال را دارد. شما در گوگل درایو علاوه بر ذخیره سازی انواع فایل می‌تواند پروژه‌های خود را مدیریت کرده و در داخل آن کارهای تیمی نیز انجام دهید.

گوگل درایو (Google Drive) چیست؟

گوگل درایو یک ابزار مخصوص برای ذخیره سازی فایل‌های مختلف دیجیتال است. اگر شما هم جزو افرادی هستید که از انواع سرویس‌های گوگل از جمله گوگل پلی (Google play)، گوگل میل (Google Mail) و… استفاده کرده و قصد ذخیره سازی فایل‌های مختلف در بستر گوگل را دارید باید در گوگل درایو نیز حساب شخصی را برای خود ایجاد کنید. به عبارتی ابزار Google Drive یک دراپ باکس گسترده است که قابلیت ذخیره و به اشتراک گذاری انواع فایل و اسناد را دارد. همچنین شما می‌توانید به راحتی از طریق انواع سیستم‌های تبلت، لپ تاپ و گوشی موبایل به این سرویس متصل شوید.

با خرید فضای گوگل درایو شما دیگر نیازی به هاردهای اکسترنال و سایر سخت‌افزارهای ذخیره‌سازی نیازی نخواهید داشت.

حجم گوگل درایو چقدر است؟

یکی از رایج‌ترین سوالات کاربران حاضر در سرویس گوگل درایو این است که حجم گوگل درایو چقدر است؟ حجم یا همان فضای ذخیره سازی این ابزار به صورت پایه و پیش فرض حدود 15 گیگابایت است. البته می‌توان از فضای ذخیره سازی بیشتری نیز در گوگل درایو استفاده کنید، به شرطی که اشتراک آن را خریداری کنید. در نسخه پولی این سرویس علاوه بر قرار دادن فضای ذخیره سازی بیشتر در اختیار کاربر، برخی ابزارهای خاص را با هدف تسریع فرایندها و ارسال کردن فایل‌ها به کاربران ارائه می‌دهد.

چه نوع فایل‌هایی را در گوگل درایو می‌توان ذخیره کرد؟

پیش از خرید فضای گوگل درایو و استفاده از خدمات آن لازم است تا در مورد انواع فرمت فایل‌های قابل ذخیره در این سرویس اطلاعات کاملی کسب کنید. همان گونه که در مطالب بالا ذکر شد، شما می‌توانید هر نوع فایلی که در سیستم عامل ویندوز، اندروید و.. قابلیت ذخیره دارد را در سرویس گوگل درایو نیز ذخیره کنید. در این سرویس امکان ذخیره و مدیریت بیش از 30 نوع فایل وجود دارد. انواع فایل‌هایی که می‌توانید در فضای ابری گوگل درایو ذخیره کنید عبارت‌اند از:

  • عکس
  • فیلم
  • فایل‌های گرافیکی
  • فایل‌های مایکروسافت
  • فایل‌های نرم‌افزار Pages اپل
  • اتوکد اتودسک
  • مخاطبان سیم کارت
  • فایل‌های آدوب فتوشاپ
  • انواع فونت و…

ابزارهای گوگل درایو

با عضویت در سرویس گوگل درایو علاوه بر بهره‌مندی از خدمات این سرویس می‌توان از ابزارهای انحصاری گوگل در تعامل با این سرویس هم استفاده کرد. ابزارهایی که با عضویت در این سرویس می‌توانید از آن‌ها استفاده کنید عبارت‌اند از:

  • گوگل شیت (Google Sheet)
  • گوگل داکس (Google Docs)
  • گوگل فوتوز (Google Photos)
  • گوگل اسلایدز (Google Slides)
    این ابزارهای معرفی شده همگی رقیب اصلی و سرسخت ابزارهایی چون ورد، اکسل و پاورپوینت هستند. حتی شما علاوه بر ابزارهای فوق می‌توانید سایر برنامه‌های کاربردی را در سرویس گوگل درایو اجرا کرده و فایل‌های مورد نیاز خود را از این برنامه‌ها در این سرویس آپلود کنید.

گوگل درایو برای چه افرادی مناسب است؟

گوگل درایو برای هر فردی که با کامپیوتر، موبایل و لپ تاپ خود استفاده می‌کند لازم و ضروری است. زیرا این سرویس دقیقا یک فضای ذخیره سازی ابری از نوع ایمن است که حتی نسبت به سخت افزارهای ذخیره‌ساز امنیت بیشتری دارد.

خرید فضای گوگل درایو چه مزایایی دارد؟

خرید فضای گوگل درایو به شما این امکان را می‌دهد تا از تمامی امکانات و ویژگی‌های این ابزار به خوبی استفاده کنید. در نسخه اشتراکی این سرویس شما می‌توانید از قابلیت آفلاین در Windows و macOS، اندروید و IOS بهره ببرید. از جمله مزایای خرید فضای ذخیره سازی گوگل درایو می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

خرید فضای گوگل درایو ( Google Drive )

خرید فضای گوگل درایو ( Google Drive )

  • افزایش حجم فضای ذخیره‌سازی
  • قابلیت دسترسی به انواع اطلاعات ذخیره شده در هر زمان و مکان
  • دسترسی به ابزارهای کاربردی این سرویس
  • قابلیت افزودن اعضا به گوگل درایو در پلن Team Drive
  • قابلیت اتصال G-Suit و Google Club و افزایش فضای ذخیره سازی این ابزارها
  • قابلیت افزودن اعضا به Family در پلن Google One

خرید فضای گوگل درایو نامحدود با ایمیل و مزایای آن

یکی از راه‌های افزایش فضای گوگل درایو، استفاده از ایمیل شخصی است. البته قبل از افزایش فضای گوگل درایو خود توسط ایمیل به این نکته توجه داشته باشید که این فضای ارائه شده مجاز از فضای اصلی گوگل درایو است. با خرید فضای گوگل درایو از طریق ایمیل شما می‌توانید از قابلیت‌های ویژه فضای ابری این سرویس به راحتی استفاده کنید. لازم به ذکر است که فرایند خرید فضای ذخیره سازی این سرویس با ایمیل تنها توسط سایت‌های خدمات ارزی معتبر ایرانی انجام می‌شود.

یکی از بزرگ‌ترین مزایای این روش، ارائه فضای نامحدود ابری به کاربر است. این فضای ابری نامحدود به حساب جیمیل شخص متقاضی نیز افزوده می‌شود. همچنین با خرید فضای گوگل درایو از طریق ایمیل یا جیمیل می‌توانید از مزیت‌های دیگری هم بهره‌مند شوید:

  • شما مدیر اصلی Team Drive می‌شوید.
  • می‌توانید افراد مختلفی را به تیم با اعمال برخی محدودیت‌ها و حتی اعطای وظایفی خاص اضافه کنید.
  • مدیر اصلی team drive تنها فردی است که به تمامی اطلاعات و فایل‌های موجود در این بخش دسترسی خواهد داشت.

انواع پلن‌های افزایش فضای گوگل درایو

نسخه اشتراکی گوگل درایو در بسته‌های مختلف 100 گیگابایتی، 200 گیگابایتی، 2 ترابایت، 10 ترابایت، 20 تا 30 ترابایت نیز عرضه می‌شود. اما پلن‌های این سرویس در انواع مختلف زیر در اختیار کاربران قرار داده می‌شود:

  • پلن دانشجویی
  • پلن شخصی
  • گوگل درایو با حجم نامحدود
    پلن گوگل درایو با فضای نامحدود یا همان Team Drive برای کاربران عادی عرضه نشده و تنها سازمان‌ها و برخی ارگان‌های خاص می‌توانند این پلن را خریداری کنند.

پلن پرسونال یا شخصی از جمله پلن‌هایی است که بسیاری از ایرانیان به هنگام خرید فضای گوگل درایو آن را انتخاب می‌کنند. با خرید این اشتراک میزان فضای ذخیره‌سازی Google photos، Gmail و گوگل درایو افزایش می‌یابد. به این نکته توجه داشته باشید که شما باید در هر یک از این پلن‌ها یکی از بسته‌های 200 گیگابایتی، 1 ترابایتی و… که در بالا ذکر شد را انتخاب کنید تا فضای ذخیره سازی پیش فرض 15 گیگابایتی به میزان بسته انتخاب شده افزایش یابد.

امتیاز دهید

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT