خرید از سایت Shopify

خرید از سایت Shopify | پرداخت سایت Shopify

زمان مطالعه 3 دقیقه

Shopify یک بستر تجارت الکترونیکی است که می توانید از آن برای ساخت فروشگاه خود به صورت آنلاین و آفلاین استفاده کنید. به طور معمول وبلاگ نویسان ترجیح می دهند از وردپرس استفاده کنند. این در حالی است که دارندگان فروشگاه عمدتا از شاپیفای استفاده می کنند. این برنامه به شما این امکان را می دهد که با وب سایت شخصی خود به فروش آنلاین بپردازید. این سازنده وب سایت تجارت الکترونیکی دارای ویژگی هایی برای تمامی افراد از مبتدی تا کارشناس تجارت الکترونیک است. در این مطلب به بررسی خرید از سایت Shopify می پردازیم.

پرداخت سایت Shopify

خرید از سایت Shopify

می توانید برای یک دوره آزمایشی رایگان 14 روزه در Shopify ثبت نام کنید تا روند آن را آزمایش کنید. در طول دوره آزمایشی ، می توانید فروشگاه آنلاین خود را بسازید، برنامه های رایگان آن را آزمایش کنید و اگر به اندازه کافی تبلیغ کنید، اولین فروش خود را نیز انجام دهید.

خرید از سایت Shopify

خرید از سایت Shopify

اگر از طرح Lite استفاده کنید، هزینه اشتراک این دوره با 9 دلار در ماه شروع می شود. با این حال ، بیشتر صاحبان فروشگاه های تازه تاسیس شده، با طرح Shopify’s Basic با قیمت 29 دلار در ماه شروع می کنند. اگر مدت مدیدی است که مشاغلی را اداره می کنید، متناسب به نیاز شغلی خود، ممکن است Advanced Shopify یا Shopify Plus را ترجیح دهید.

روش کار Shopify

این برنامه بنیادی برای راه اندازی مشاغل تجارت الکترونیکی در اختیارتان قرار می دهد. با ورود به فضای فروش آنلاین، خواهید توانست ویترین فروشگاهی را باز کنید، محصولات را به نمایش بگذارید، با مشتریان تعامل داشته باشید، پرداخت ها را انجام دهید و بسیاری دیگر از امکانات را در اختیار بگیرید. Shopify تمام ابزارهای لازم برای مدیریت هر یک از آن فعالیت ها را ارائه می دهد. این یک پلتفرم است که به عنوان یک تسهیل کننده کار می کند تا روند فروش محصولات از طریق وب را تسهیل کند. در این جا انواع دسترسی ها به این برنامه را اشاره خواهیم کرد.

Shopify Plus

Shopify Plus پلتفرم تجارت الکترونیکی سازمانی این پلتفرم برای مشاغل بزرگتر است که قصد مقیاس گذاری دارند. این برنامه ویژگی های پیشرفته گزارش دهی، پشتیبانی از مشتری با اولویت بالاتر، ظرفیت مدیریت حجم بیشتر و موارد دیگر را ارائه می دهد.

Shopify Lite

Shopify Lite یک طرح مقرون به صرفه است که به شما امکان می دهد محصولات را در یک وب سایت موجود بفروشید. اگر وب سایتی دارید که در Shopify میزبانی نشده است، بدون میزبانی آن با یک دکمه خرید فروش کنید. همچنین می توانید از گپ های مسنجر استفاده کنید و هم بصورت آنلاین و هم آفلاین بفروشید و فاکتورهای مربوط به طرح 9 دلاری را ارسال کنید.

POS Shopify

Shopify POS برنامه ای است که به شما امکان می دهد محصولات را به صورت آفلاین بفروشید. با استفاده از آن می توانید محصولات را در فروشگاه های فیزیکی، نمایشگاه های تجاری، فروشگاه های pop-up یا سایر رویدادها به صورت حضوری بفروشید. با استفاده از برنامه POS می توانید پرداخت با iPhone ، iPad یا Android خود را انجام دهید.

مزیت های استفاده از شاپیفای

خرید از سایت Shopify

خرید از سایت Shopify

مدیریت دقیق Shopify

در بخش پشتی فروشگاه Shopify ، طیف وسیعی از گزارش ها و ویژگی ها را پیدا خواهید کرد که به شما کمک می کنند عملکرد فروشگاه آنلاین خود را بررسی کنید. با یک نگاه می توانید تعداد سفارشات را مشاهده کرده و صفحات محصول با بهترین عملکرد را پیدا کنید. حتی می توانید از بازدیدکنندگان وب سایت خود به صورت لحظه ای بازدید کنید تا ببینید در چه مرحله ای قرار دارند. شاپیفای ابزاری جامع برای یک خرده فروش آنلاین است که به شما امکان می دهد درک عمیقی از تمامی فروشگاه آنلاین خود داشته باشید.

Shopify در یک شبکه ابر

هرکسی که تاکنون هزینه یک سرور را پرداخت کرده است، به خوبی می داند که در زمان های نامناسب خراب می شود و باعث می شود شما در زمان خرابی پول زیادی از دست بدهید. با حضور در یک شبکه ابری، احتمال خراب شدن وب سایت شما نادر است و به شما امکان می دهد تجارت خود را با خیالی آسوده اداره کنید.

آنچه که روشن است این است که هزینه های مربوط به اداره یک کسب و کار وجود دارد. شما باید هزینه محصولات، هزینه های بازاریابی، دامنه جدید و البته Shopify را پرداخت کنید. اما می توانید در این پلتفرم، متناسب با نیازی که دارید، دسترسی داشته و هزینه پرداخت کنید. اگر بودجه بسیار کمی دارید، می توانید هزینه Shopify Lite را فقط ماهی 9 دلار پرداخت کنید. اگر به دنبال یک سرویس بهتر هستید، Shopify Plus گزینه بهتری است. شما می توانید با رشد کسب و کار خود، برنامه ها را ارتقاء دهید.

امتیاز 1/5 - از 2 رای

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT