دوره های آنلاین هک کلاه سفید

بهترین دوره های آنلاین هک کلاه سفید برای مبتدیان

زمان مطالعه 6 دقیقه

یادگیری هک اخلاقی بسیار دشوار است، اما می‌توانید با گذراندن هر یک از بهترین دوره‌های هک اخلاقی، سفر را آسان‌تر کنید. دوره های آنلاین هک کلاه سفید را در ادامه بشناسید.

چه بخواهید به صورت رایگان بیاموزید و چه بخواهید دوره های پولی همراه با گواهینامه را بگذرانید، یک گزینه برای شما وجود دارد.

خرید با ویزا کارت 

خرید با پی پال

1. هک اخلاقی را از ابتدا یاد بگیرید

اگر می خواهید در زمینه هک کردن سیستم های کامپیوتری مهارت داشته باشید، این دوره آموزشی هک برای شما مناسب است. این دوره که توسط زید صبیح، یک هکر اخلاقی با تجربه و دانشمند کامپیوتر تدریس می شود، یک رویکرد عملی و عملی برای یادگیری هک اخلاقی ارائه می دهد.

در این دوره آموزشی، نحوه هک کردن سیستم ها با کدگذاری آسیب پذیری های اجرایی و بهره برداری از سرریزهای بافر را یاد خواهید گرفت. دیگه چی؟ همچنین یاد خواهید گرفت که چگونه هر نوع فایلی را درب پشتی ایجاد کنید. اگر با این زمینه ها آشنا نیستید، جای نگرانی نیست، زیرا این دوره اولویت را با اصول اولیه شروع می کند.

از ابتدا شروع می‌شود و اصول هک اخلاقی، از جمله اصطلاحات و مفاهیم را پوشش می‌دهد، بدون اینکه هیچ دانش قبلی را فرض کنیم. بدون دانش پایه، زید صبیح به شما قول می‌دهد که در کمترین زمان قادر به هک کردن سیستم‌های اخلاقی و ماهرانه خواهید بود.

جدای از اینها، این دوره زمینه های هک پیچیده تری را پوشش می دهد و در پایان دوره گواهی پایان دوره ارائه می دهد.

2. هک اخلاقی: تجزیه و تحلیل شبکه و اسکن آسیب پذیری

آیا ایده یافتن و رفع مشکلات امنیتی در وب سایت ها شما را مجذوب خود کرده است؟ این دوره آموزشی هک اخلاقی نرم افزار برای شما ایده آل است.

در اینجا مختصری از آنچه در بر دارد آورده شده است:

. SQL Injection: این ترفندی است که هکرها در وب سایت ها از آن استفاده می کنند. وقتی یک وب‌سایت اطلاعاتی را که کاربران تایپ می‌کنند به درستی بررسی نمی‌کند، یک هکر می‌تواند کدهایی را وارد کند که با پایگاه داده وب‌سایت به هم می‌خورد. این می تواند به آنها اجازه دهد چیزهایی را که قرار نیست ببینند، تغییر دهند یا حذف کنند. در حالی که این راهی برای هک کردن یک وب سایت است، همچنین یاد خواهید گرفت که چگونه از وقوع آن جلوگیری کنید.

. How To Protect Computer Networks: در این دوره آموزشی نحوه محافظت از شبکه های کامپیوتری با شناسایی آسیب پذیری ها و نقاط ضعف در امنیت شبکه و رفع آنها آموزش داده می شود. برای کشف آسیب پذیری یک وب سایت، از ابزارهایی مانند Nmap و موارد دیگر استفاده خواهید کرد.

فراتر از اینها، با اسکن آسیب پذیری برنامه های وب و اسکریپت نویسی بین سایتی آشنا خواهید شد.

3. eDx: آن را امتحان کنید: هک اخلاقی

هک اخلاقی، که اغلب به عنوان هک کلاه سفید شناخته می شود، به طور جامع در این دوره رایگان Edx پوشش داده شده است. در این دوره آموزشی، گام به گام یاد خواهید گرفت که چگونه هکرهای اخلاقی جلوی هکرها را می گیرند. از آموزش اصول هک اخلاقی تا سطح پیشرفته، می‌آموزید که چگونه نقض‌های امنیتی در دنیای واقعی و حملات سایبری را شبیه‌سازی کنید تا شما را برای مقابله با هک در هر زمان آماده کنید.

برای اینکه شما را برای هک اخلاقی آماده کند، دوره هک Edx روش معتبر زنجیره کشتار سایبری را به شما آموزش می دهد. کاهش سرعت؛ آنقدرها هم که به نظر می رسد پیچیده نیست. این به سادگی یک رویه هفت مرحله ای است که هکرهای اخلاقی و متخصصان امنیت سایبری از آن برای شناسایی، تجزیه و تحلیل، پیشگیری و رفع هک استفاده می کنند. همانطور که می توانید حدس بزنید، کمک به هکرهای اخلاقی برای حمله به سیستم ها نیز دوچندان می شود.

4. آموزش رایگان هکر اخلاقی

Master of Project با یک دوره رایگان مقدماتی برای هک اخلاقی و یک دوره پولی برای هک اخلاقی پیشرفته، فرصتی را برای شما به ارمغان می آورد تا یک هکر اخلاقی شوید. اگر مطمئن نیستید که آیا هک اخلاقی برای شما مناسب است یا خیر و دوست دارید قبل از پرداختن به آن آب را آزمایش کنید، باید دوره مقدماتی رایگان هک اخلاقی را امتحان کنید.

دوره مقدماتی شامل یک سخنرانی 30 دقیقه‌ای است که می‌توانید با هر سرعت و زمانی که برای همیشه دارید تماشا کنید. همچنین، پس از اتمام دوره، گواهی پایان دوره دریافت خواهید کرد.

بیایید به دوره پولی برویم. اول از همه دوره پولی Ethical Hacker from Zero to Hero Training نامگذاری شده است. مانند دوره رایگان، شما می توانید دوره ها را در هر زمان تماشا کنید، فقط به این دلیل که بسیار طولانی تر هستند.

با بیش از 17 ساعت تماشا که به 80 سخنرانی تقسیم شده است، دوره پیشرفته برای افرادی که تصمیم خود را برای تبدیل شدن به هکرهای اخلاقی گرفته اند بسیار مناسب است. حالا، این کشش است. هزینه ای که پرداخت می کنید بستگی به زمان صرف شده برای تکمیل دوره دارد.

از نوامبر 2023، آنها سه گزینه پرداخت را ارائه می دهند. هزینه ماهانه 67 دلار، هزینه سالانه 427 دلار و برنامه دسترسی مادام العمر به مبلغ 670 دلار. هنگام انتخاب پرداخت، باید به خاطر داشته باشید که فقط طرح دسترسی مادام العمر به شما امکان دسترسی مادام العمر به مواد را می دهد.

دوره پولی چیزهای زیادی را روی میز به ارمغان می آورد، اما دوره مقدماتی یک بسته اولیه است که اگر تازه شروع کرده اید به شما توصیه می کنیم.

5. هک اخلاقی: مقدمه

این دوره مقدماتی که توسط دانشگاه کاونتری در FutureLearn ایجاد شده است، جلسات یادگیری تعاملی در مورد هک اخلاقی را ارائه می دهد. یادگیری هک اخلاقی زمانی که با سایر زبان آموزان در این نوع پلتفرم ارتباط برقرار می کنید می تواند بسیار آسان تر باشد.

این یک کلاس درس جهانی برای کارآموزانی فراهم می کند که به دنبال تبدیل شدن به هکرهای اخلاقی هستند. در هر مرحله از دوره، شما می‌توانید با سایر فراگیران تعامل کنید، ایده‌های خود را از آنها بیرون بیاورید و به بحث‌های فعال در مورد هک اخلاقی بپیوندید.

اگر می خواهید رقابت سالم و چالش هایی در حین یادگیری داشته باشید، این دوره برای شما عالی است. حال بیایید به برخی از مطالب این دوره مقدماتی بپردازیم. این دوره مقدماتی شما را به درک مبانی روش های هک اخلاقی و تست نفوذ می رساند.

با توجه به مدت زمان دوره، دو هفته طول می کشد تا آن را با سه ساعت سخنرانی در هفته برگزار کنید.

6. تست نفوذ و هک اخلاقی

چه به فکر ارزیابی سطح امنیت سایبری یک سازمان باشید و چه از نظر اخلاقی سطح دشواری هک سیستم ها را آزمایش کنید، این دوره برای شما مناسب است. در کنار آموزش اصول اولیه و سطوح پیشرفته هک اخلاقی، این دوره به شما تکنیک های پیشرفته حمله هک از جمله ربودن جلسه، DDoS و مهندسی اجتماعی را آموزش می دهد.

همچنین، تماشای کانال های یوتیوب در مورد امنیت سایبری همیشه برای تبدیل شدن شما به یک هکر اخلاقی حرفه ای کافی نیست. شما باید با گذراندن دوره حرفه ای مانند تست نفوذ Cybrary و دوره هک اخلاقی یک قدم فراتر بروید.

در اینجا دو نکته مهم وجود دارد که در بیش از 10 ماژول دوره یاد خواهید گرفت:

. Footprinting: ردیابی یکی از مراحل اولیه هکرهای اخلاقی و متخصصان امنیت سایبری برای جمع آوری اطلاعات در مورد یک سیستم، شبکه یا سازمان هدف است. رد پا را به عنوان اولین گام در تحقیقات یک کارآگاه در نظر بگیرید. درست همانطور که کارآگاهان سرنخ هایی را درباره یک پرونده جمع آوری می کنند، هکرها و کارشناسان امنیت سایبری نیز اطلاعاتی را درباره یک هدف جمع آوری می کنند.

. شناسایی: بعد از ردپا، مرحله بعدی شناسایی است. شناسایی شامل اسکن فعال سیستم های هدف برای کشف آسیب پذیری ها و نقاط ضعف است.

همچنین با اسکن شبکه ها، تجزیه و تحلیل آسیب پذیری ها و تهدیدات بدافزار آشنا خواهید شد. علاوه بر این، این دوره تفاوت های کلیدی بین امنیت سایبری و هک اخلاقی را پوشش می دهد.

سفر اخلاقی هک خود را شروع کنید

دنیای هک اخلاقی یک چشم انداز هیجان انگیز و همیشه در حال تکامل را برای کسانی که مشتاق محافظت از قلمرو دیجیتال در برابر تهدیدات هستند، ارائه می دهد. برای آماده سازی شما برای مقابله با تهدیدات سایبری، این دوره ها برای مبتدیان پایه ای قوی را فراهم می کند و افراد را با دانش و مهارت های مورد نیاز برای شروع این سفر نجیب مجهز می کند.

امتیاز 5/5 - از 2 رای

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT