بایننس درباره ورشکستگی صرافی FTX

دیدگاه جدید مدیر عامل بایننس درباره ورشکستگی صرافی FTX

زمان مطالعه 2 دقیقه

چانگ پنگ ژائو که به اختصار CZ نامیده می شود درباره ورشکستگی صرافی FTX و آینده ارزهای دیجیتال نظرات جالبی را ارائه کرد. مدیرعامل بایننس تکامل اکوسیستم کریپتو را با توسعه اینترنت در چند دهه گذشته مقایسه کرد. او گفت که وقتی وارد بازار شد، این موضوع در مورد هیچ رمزنگاری خاصی نبود، بلکه در مورد فناوری جدید پول بود. در این پست به بررسی دیدگاه بایننس درباره ورشکستگی صرافی FTX می پردازیم.

دیدگاه بایننس درباره ورشکستگی صرافی FTX

CZ گفت بایننس واقعاً روی سودآوری متمرکز نیست، بلکه به رشد پایدار تمایل دارد. او در مورد اینکه آیا بیت کوین (BTC) به 1 میلیون دلار خواهد رسید، گفت: «هر چیزی ممکن است اتفاق بیفتد». وی افزود: اندازه بالقوه یک بازار جدید را نمی توان با اندازه یک بازار موجود مقایسه کرد. مدیرعامل بایننس انتظار دارد پس از رویدادهای منفی که در سال 2022 رخ داد، قیمت ارزهای دیجیتال در سال 2023 بهبود یابد. او اظهار داشت که صنعت اکنون در مقایسه با یک سال گذشته سالم تر است.

تفاوت بین ورشکستگی صرافی FTX و سقوط لونا کلاسیک

مدیرعامل بایننس گفت که مدیریت صرافی FTX در مورد نگرفتن پول کاربران دروغ گفته و معتقد است که این یک نوع طرح پانزی و کلاهبرداری است. وی گفت: همه صنایع در مراحل اولیه دچار فراز و نشیب می شوند. وی توضیح داد که همه صنایع جدید دارای پروژه های موفق و شکست خورده هستند. از طرف دیگر، CZ گفت که پروژه ترا از ضعف مدیریتی برخوردار بوده است. او در یک مصاحبه با Binance Meet-up Athens 2022 صحبت می کرد و گفت:

پروژه لونا مانند برادران لهمان بد مدیریت شد. بنیانگذاران لونا پس از فروپاشی آن با پول زیادی کنار نرفتند، بلکه مانند زنجیره ای از رویدادها در یک اثر دومینو سقوط کرد.

بازار خرسی چقدر ادامه خواهد داشت؟

ژائو (CZ) در مورد وضعیت فعلی کریپتو گفت که هیچ دلیل واحدی برای احساسات بازار در یک محیط بازار انبوه مانند کریپتو وجود ندارد. او افزود که بازار خرسی بر اساس تاریخچه صنعت کریپتو می تواند به دوره های بیشتری کشیده شود. “ما کمی بیش از 1 سال رکود نزولی داریم.” وقتی از او پرسیده شد که بازار چقدر با پذیرش انبوه فاصله دارد، گفت که دو مؤلفه برای ارزیابی آن وجود دارد. او اضافه کرد که پذیرش انبوه به رشدی بستگی دارد که در آن افراد بیشتری شروع به نگهداری ارزهای رمزنگاری شده به همراه سهم کریپتو در دارایی خالص آن افراد می کنند.

CZ پیش‌بینی کرد که طی سال‌های آینده، پذیرش کریپتو می‌تواند شاهد الگویی از افزایش تصاعدی باشد. با این حال، او احساس کرد که رشد آهسته با توجه به مقاومت نظارتی و ترس بهتر است.

منبع: کوین گیپ

امتیاز 5/5 - از 1 رای

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT