بهترین معاملات بلک فرایدی

بهترین معاملات بلک فرایدی (جمعه سیاه) 2022

زمان مطالعه 17 دقیقه

خرده فروشان در آستانه بلک فرایدی (جمعه سیاه) اقلام را تخفیف می دهند. به امید اینکه مقداری پول پس انداز کنید؟ ما بهترین تخفیف های بلک فرایدی 2022 را پیدا کرده ایم. بهترین معاملات بلک فرایدی را در ادامه توضیح داده ایم.

بلک فرایدی در روز جمعه، 25 نوامبر 2022، با تعداد زیادی از معاملات فناوری هیجان انگیز است. با این حال، بسیاری از برندها نیز معاملات اولیه بلک فرایدی را ارائه می دهند، بنابراین می توانید قبل از برگزاری رویداد بزرگ، تخفیف های فوق العاده ای دریافت کنید.

خرید با ویزا و مستر کارت

از راه‌حل‌های امنیتی خانه گرفته تا جدیدترین تجهیزات بازی، و لوازم ضروری آشپزخانه تا ابزارهای هوشمند، ما بهترین پیشنهادهای بلک فرایدی را که می‌توانید در اختیارتان قرار دهید، پوشش داده‌ایم.

بهترین معاملات بلک فرایدی: Gaming Gear دنده بازی

در این بلک فرایدی از تخفیف‌های فوق‌العاده‌ای بر روی مارک‌های مورد علاقه خود بهره مند شوید و با این مجموعه از معاملات تجهیزات بازی، تنظیمات بازی خود را به سرعت انجام دهید.

Razer Basilisk Ultimate

این موس بازی بی سیم دارای 11 دکمه قابل برنامه ریزی است. مناسب برای بازی های سریع، MMO ها و موارد دیگر. همچنین دارای سنسور 20K DPI، نورپردازی زیبای RGB و لوگوی نمادین Razer در موقعیت اصلی است.

اما برخلاف برخی از موس‌های بی‌سیم، Razer Basilisk Ultimate می‌تواند تا ۱۰۰ ساعت با یک بار شارژ دوام بیاورد.

موس پد Corsair MM200

موس بازی خود را با پد موس پارچه ای Corsair تحسین کنید. به لطف سطح بافت پارچه ای آن برای سر خوردن در سراسر آن عالی است.

این تشک موس مقرون به صرفه دارای پایه لاستیکی ضد لغزش است و سطحیmm x300x2360 را ارائه می دهد.

MSI MAG321QR

نرخ تازه‌سازی و زمان پاسخ‌دهی دو فاکتور مهم هنگام جستجوی یک مانیتور بازی عالی هستند. این مانیتور 31.5 اینچی MSI با رزولوشن 1440p دارای نرخ رفرش 165 هرتز و زمان پاسخگویی 1 میلی‌ثانیه است که آن را از سایرین متمایز می‌کند.

با پورت های HDMI، DisplayPort و USB-C، این پنل IPS یک انتخاب مقرون به صرفه است اگر به دنبال یک نمایشگر بازی برای تکمیل تنظیمات خود هستید.

Corsair K70 RGB TKL Champion Series (Cherry Silent)

Corsair K70 RGB TKL Champion سری ایده‌آل برای ورزش‌های الکترونیکی، دارای کلیدهای بی‌صدا Cherry برای عملکرد بی‌صدا و لمسی است. این صفحه‌کلید گیمینگ Corsair با فرانظرسنجی 8000 هرتز قادر است هر ورودی کلیدی را با سرعت رعد و برق ارسال کند.

هر کلید به ازای هر کلید RGB قابل برنامه ریزی است و به شما امکان می دهد رنگ هایی را که می خواهید انتخاب کنید. و وقتی در حال مطالعه هستید، سوئیچ مسابقات را برای بازی بدون حواس پرتی بچرخانید.

تفریحات خانگی

چه از علاقه مندان به سینما باشید و چه صرفاً دوست دارید دوستان و خانواده در اطراف خود برای تجربه ای فراگیر مانند سینما داشته باشید، باید ملاحظات جدی را در راه اندازی سرگرمی های خانگی خود سرمایه گذاری کنید.

Chromecast with Google TV (4K)

سرگرمی مورد علاقه خود را در هر تلویزیونی با درگاه HDMI با این استیک استریمینگ محبوب تماشا کنید. این Chromecast با کیفیت خیره کننده 4K پخش جریانی (استریم) می کند و به شما امکان می دهد بیش از 700000 نمایش تلویزیونی و فیلم و همچنین میلیون ها آهنگ را کاوش کنید.

برای استفاده از جستجوی صوتی کافی است دکمه Google Assistant را روی کنترل از راه دور فشار دهید. بنشین و راحت از نمایش لذت ببر.

نوار صوتی Denon Home 550

با این سیستم صدای فراگیر سه بعدی، قابلیت صوتی سینمای خانگی خود را افزایش دهید. تلویزیون، کنسول بازی، پخش کننده Blu-Ray و موارد دیگر را وصل کنید و حتی نوار صوتی را به دیوار خود نصب کنید تا از دسترس انگشتان کنجکاو دور بماند.

این نوار صوتی دارای توییترهای 0.75 اینچی گنبدی نرم، درایورهای 2.15 اینچی با برد کامل و رادیاتورهای غیرفعال x3.52.15 اینچی برای صدای سه بعدی همه جانبه است. بعلاوه، می‌توانید صدای خانه خود را از طریق دستیار صوتی با الکسا داخلی کنترل کنید.

اسپیکر بلوتوث NOTABRICK

بلندگوهای بلوتوث مناسب و مقرون به صرفه به سختی به دست می آیند. اما این اسپیکر ضدآب IPX6 از NOTABRICK یکی از مواردی است که ارزش بررسی دارد. به لطف بلندگوی قدرتمند 15 واتی خود، صدای کامل 360 درجه را ارائه می دهد که می توانید آن را با دیگری جفت کنید تا قدرت را دو برابر کنید.

گزینه های اتصال زیادی از جمله بلوتوث، 3.5 میلی متر AUX و پورت USB-C برای شارژ سریع ارائه می دهد. از آهنگ های مورد علاقه خود در خانه یا کنار استخر لذت ببرید.

ال‌جی سری C2 کلاس 55 اینچی OLED evo

این تلویزیون K4 مجهز به هوش مصنوعی یک دزدی مطلق در این بلک فرایدی است. با 55 اینچ، برای هر اتاق خانوادگی مناسب است و به شما این امکان را می‌دهد تا برنامه‌های تلویزیونی، فیلم‌های مورد علاقه‌تان را تماشا کنید و بازی‌های کنسول خود را با کیفیت بالا انجام دهید، به لطف نرخ تازه‌سازی 120 هرتز.

به صورت داخلی آمازون الکسا، نتفلیکس، HBO Max، پردازنده a9 Gen 5 ال‌جی و حالت بهینه‌ساز بازی با NVIDIA G-SYNC را دریافت خواهید کرد. چه در حال تماشای جام جهانی باشید و چه برای یک شب سینما آرام می گیرید، این کار بیهوده ای است.

بهترین معاملات بلک فرایدی: جاروبرقی ربات

روزهایی که هر روز خانه خود را به صورت دستی جاروبرقی می کشید، گذشته است. با جاروبرقی های روباتی مقرون به صرفه، اکنون راحت تر از همیشه می توانید خانه خود را تمیز و مرتب نگه دارید، بدون نیاز به بلند کردن انگشت!

Shark AV2511AE

با استفاده از فناوری LiDAR، این جاروبرقی ربات کوسه (شارک) می تواند به سرعت و با دقت نقشه خانه شما را نشان دهد و به شما امکان می دهد مناطق تمیز کردن را تعیین کنید. پس از تجزیه و تحلیل، می‌توانید از برنامه تلفن همراه برای برنامه‌ریزی تمیز کردن در صورت نیاز استفاده کنید، از مناطقی که در آن هستید یا نمی‌خواهید تمیز شوند اجتناب کنید.

این جاروبرقی با عملکرد تمیز کنندگی قدرتمند، پس از پر شدن به پایه خود تخلیه‌شده خود برمی‌گردد، به این معنی که لازم نیست سطل زباله را بین تمیز کردن خالی کنید. هر بار شارژ تا 120 دقیقه زمان اجرا را ارائه می دهد که برای پوشش کل خانه عالی است.

Neato D8

این ربات جاروبرقی مقرون به صرفه شکل جدیدی از جاروبرقی به خود می گیرد و شکل دایره ای معمولی را از بین می برد. با 100 دقیقه زمان اجرا، سطل زباله 0.7 لیتری و تا 16 منطقه تمیز کردن، تمیز نگه داشتن خانه هرگز آسان تر نبوده است.

با استفاده از برنامه، می توانید مناطق تمیز کردن، مناطق ممنوعه ایجاد کنید و پلان خود را سفارشی کنید. همچنین می توانید از Amazon Alexa یا Google Assistant برای کنترل خلاء خود از طریق صدای خود استفاده کنید.

iRobot Roomba j7

این نسخه از iRobot Roomba که نامی آشنا در دنیای جاروبرقی ربات است، برای جلوگیری از اشیاء خاص، از جمله زباله های حیوانات خانگی و تصادفات، طراحی شده است. همچنین از فناوری هوشمند برای تشخیص زمان تمیز کردن بر اساس ترجیحات، عادات و حتی زمان سال استفاده می کند.

و اگر ربات ماپ Braava jet m6 داشته باشید، این جاروبرقی با جاروبرقی همگام شده و ارتباط برقرار می کند تا اطمینان حاصل شود که پاک کردن پس از اتمام جاروبرقی انجام می شود.

ILIFE V3s Pro

ایده آل برای خانه های کوچکتر، ILIFE V3s Pro می تواند تا 100 دقیقه با یک بار شارژ کار کند. این دارای طراحی کم حاشیه است، به این معنی که می تواند در زیر کاناپه ها و تخت هایی که دسترسی به مناطق بسیار سخت تر هستند، حرکت کند.

با سنسورهای داخلی ضد ضربه و ضد سقوط، این خلاء از ابتدا تا انتها در مسیر خود باقی خواهد ماند. با استفاده از کنترل از راه دور یا دکمه تک لمسی، می توانید به راحتی جاروبرقی ربات خود را روشن کنید، سپس بنشینید و استراحت کنید تا کار سخت برای شما انجام شود.

بهترین معاملات بلک فرایدی: لوازم هوشمند آشپزخانه

تهیه و پختن غذا/نوشیدنی می تواند یک کار سرگرم کننده باشد. با این حال، زمانی که همه چیز ادامه دارد، از کاری که انجام می‌دهید دور شوید، یک مزیت بزرگ ‌تر است، و اینجاست که لوازم آشپزخانه هوشمند به کارتان می‌آیند.

سرخ کن هوای هوشمند COSORI Pro II

این سرخ کن بادی هوشمند دارای وای فای است، به این معنی که می توانید سرخ کن هوای خود را از راه دور کنترل کنید. با استفاده از برنامه یا کنترل صوتی، می‌توانید پیشرفت آشپزی را زیر نظر داشته باشید و نوتیفیکیشن‌ها را دریافت کنید، که به شما امکان می‌دهد در صورت نیاز از آشپزخانه دور شوید.

ظرفیت بزرگ 5.8 لیتری برای خانه های خانوادگی ایده آل است. بعلاوه، بیش از 400 دستور غذای راهنمایی وجود دارد که می توانید دنبال کنید، و درگیر شدن با آن را برای همه اعضای خانواده سرگرم کننده می کند.

Instant Pot Pro Plus

این دستگاه 10 در 1 شامل زودپز، پلوپز، آرام پز، بخارپز، سوس وید و … می باشد. با استفاده از این برنامه می‌توانید زمان‌ها را برنامه‌ریزی کنید، فشارها را تنظیم کنید، بخار را آزاد کنید، زمان شروع را به تأخیر بیندازید و غیره، مدیریت هر وعده غذایی را آسان می‌کند.

دستگیره های آسان باعث می شود که قابلمه را از دستگاه خارج کنید و به شما این امکان را می دهد که غذاهای خوشمزه را با خیال راحت سرو کنید.

ترازوی آشپزخانه هوشمند Etekcity Nutrition

با استفاده از اپلیکیشن VeSync، می‌توانید محتوای غذایی غذای خود از جمله پروتئین، کربوهیدرات، چربی، مواد معدنی و غیره را کنترل کنید. شما همچنین می توانید عادات غذایی روزانه، هفتگی و ماهانه خود را پیگیری کنید و به شما این امکان را می دهد که سبک زندگی سالم غذایی خود را حفظ کنید.

سنسورهای با دقت بالا در این ترازو هوشمند به این معنی است که می تواند اندازه گیری های قابل اعتمادی را با افزایش 0.1 گرم با مواد غذایی با وزن کمتر از 1000 گرم ارائه دهد.

Vitamix A2300 Ascent Series

این مخلوط کن حرفه ای شما را در صندلی راننده قرار می دهد و کنترل کامل و دقیقی بر دستور العمل های شما ارائه می دهد. با Wi-Fi داخلی، می توانید مخلوط کن را با برنامه همراه جفت کنید تا قفل 17 برنامه و بیش از 500 دستور غذا را باز کنید.

تایمر داخلی به شما کمک می کند هر بار به نتایج عالی برسید. به علاوه، پایه موتور به طور خودکار زمان های ترکیب را بسته به اندازه ظرفی که اضافه کرده اید تنظیم می کند.

قهوه ساز قطره ای تخصصی کافه

هر بار با این قهوه ساز مجهز به وای فای، قهوه عالی دم کنید. با استفاده از برنامه یا دستورات صوتی از طریق الکسا یا دستیار گوگل، می‌توانید اطمینان حاصل کنید که فنجان قهوه شما آماده، آماده است و در صورت نیاز در انتظار آن است.

یک فنجان یا یک قابلمه کامل را با قدرت مناسب، هر طور که دوست دارید دم کنید. و با دم کردن خودکار، می توانید بدون بلند کردن انگشت، با قهوه تازه بیدار شوید.

بهترین معاملات بلک فرایدی: هدفون های بی سیم

با یک جفت هدفون بی‌سیم آزاد بدوید، از پیاده‌روی آرام لذت ببرید، یا در پادکست و آهنگ‌های مورد علاقه‌تان در خانه قرار بگیرید. وقتی با آن آهنگ ها می رقصید، دیگر خبری از سیم های درهم یا کابل های ناخوشایند نیست!

Samsung Galaxy Buds Live

این هدفون‌های سامسونگ با 3 رنگ خیره‌کننده، دارای ANC هستند و با دستیار صوتی شما سازگار هستند، بنابراین می‌توانید بدون وقفه در کاری که انجام می‌دهید، پیام ارسال کنید.

بلندگوی 12 میلی‌متری تنظیم‌شده توسط AKG، باس و صدای با کیفیت استودیویی را برای یک تجربه گوش دادن بی‌سیم بی‌وقفه ارائه می‌دهد.

OnePlus Buds Pro

این هدفون های بی سیم با ارائه حداکثر 38 ساعت عمر باتری، برای همگام سازی با گوشی هوشمند OnePLus شما عالی هستند. از طرف دیگر، می توانید بدون نیاز به اتصال مجدد هر بار با دو دستگاه همگام سازی کنید.

درایورهای دینامیک 11 میلی‌متری صدای دقیقی ارائه می‌دهند و ANC هر چیزی را که نمی‌خواهید بشنوید را مسدود می‌کند و بر موسیقی‌ای که دوست دارید گوش دهید تمرکز می‌کند. وقتی باتری تمام شد، از Warp Charge استفاده کنید تا تنها با 10 دقیقه شارژ، 10 ساعت گوش کنید.

Jabra Elite 7 Pro

این هدفون‌های جبرا تا 30 ساعت عمر باتری با قاب و 8 ساعت عملکرد صوتی بدون آن ارائه می‌کنند. با استفاده از برنامه Jabra Sound+، می توانید موسیقی خود را متناسب با نمایه شنوایی خود تنظیم کنید. در اینجا می‌توانید اطمینان حاصل کنید که هدفون‌های هدفون به‌طور مرتب با جدیدترین نرم‌افزار به‌روزرسانی می‌شوند.

با ANC، می‌توانید به‌طور کامل در موسیقی خود غوطه‌ور شوید و دیگر حواستان را به صداهای بیرونی پرت نکنید. و به لطف فناوری Jabra MultiSensor Voice، تماس های شما غنی تر از همیشه خواهند بود.

Jabra Elite 85t

این هدفون جبرا با داشتن بلندگوهای 12 میلی متری برای صدای بزرگ و قدرتمند، برای کسانی که از گوش دادن به موسیقی در حالی که از پیاده روی یا ورزش در فضای باز لذت می برند لذت می برند، عالی است. با روشن بودن ANC تا 5.5 ساعت و در جعبه شارژ تا 25 ساعت عمر باتری خواهید داشت.

در مورد ANC، این هدفون ها این امکان را فراهم می کنند که ANC را مطابق میل خود تنظیم کنید. چه می خواهید صدایی را که نمی خواهید بشنوید حذف کنید یا سطوح را بر اساس محیط خود تنظیم کنید.

Google Pixel Buds A-Series

Pixel Buds-Series دارای درایورهای 12 میلی متری پویا با طراحی سفارشی است، به این معنی که صدای غنی و باکیفیت را ارائه می دهد. شامل سه اندازه نوک گوش و یک قوس تثبیت کننده برای اطمینان از عدم لیز خوردن این هدفون ها از گوش شما است.

با یک بار شارژ، می توانید انتظار 5 ساعت گوش دادن یا 2.5 ساعت مکالمه داشته باشید. با قاب شارژ، این مدت به 24 ساعت افزایش می یابد. از این هدفون‌ها برای گوش دادن به موسیقی، کتاب‌های صوتی یا پادکست مورد علاقه‌تان استفاده کنید، یا با Google صحبت کنید و مسیرهایی را که باید بروید دریافت کنید.

بهترین معاملات بلک فرایدی: امنیت خانه

با راهکارهای امنیتی خانه هوشمند در تمام طول سال از خانه خود محافظت کنید. از دوربین‌های داخل ساختمان که به شما امکان می‌دهند در حین دوری از خانه مراقب خانه خود باشید تا زنگ‌های ویدیویی. انتخاب زیادی وجود دارد

Blink Outdoor

این دوربین امنیتی در فضای باز امنیت HD مقاوم در برابر آب و هوا را فراهم می کند و عمر باتری 2 ساله دارد. اکنون می‌توانید با این کیت 3 دوربینی که دوربین‌های زیادی را برای قرار دادن در خارج از خانه‌تان قرار می‌دهید، چانه‌زنی کنید.

دوربین Blink Outdoor با الکسا کار می کند، بنابراین می توانید بگویید “الکسا، دوربین درب جلو را به من نشان بده”. مشاهده، شنیدن و صحبت با بازدیدکنندگان در زمان واقعی.

Ring Stick Up Cam

دوربین Ring Stick Up کاملاً برای دانستن آنچه در داخل خانه شما می‌گذرد، با باتری کار می‌کند، بنابراین می‌توانید آن را در هر مکانی که دوست دارید قرار دهید. در واقع، به لطف گزینه های نصب همه کاره آن، در صورت تمایل می توانید آن را در فضای باز نیز نصب کنید.

این دوربین میدان دید 130 درجه مورب و 110 درجه افقی را ارائه می دهد. گفتگوی دو طرفه، تشخیص حرکت و تنظیمات حریم خصوصی سفارشی وجود دارد که همگی با الکسا کار می کنند.

زنگ ویدیو سیمی ضروری Arlo

این زنگ درب سیمی به سیم کشی برق موجود شما متصل می شود و از اتصال Wi-Fi برخوردار است تا بتوانید از راه دور به زنگ درب خود دسترسی داشته باشید. با استفاده از اپلیکیشن یا الکسا، می‌توانید هر کسی را که در درب منزلتان است با نمای 180 درجه ببینید.

فیلمبرداری با کیفیت HDR تضمین می کند که می توانید تمام جزئیات را ببینید. می‌توانید با صدای دوطرفه به سرعت به بازدیدکنندگان پاسخ دهید یا اگر دور هستید پیام‌های از پیش ضبط‌شده را بگذارید. به علاوه، گزینه ای برای طرح Arlo Secure وجود دارد تا اطمینان حاصل شود که هرگز لحظه ای را از دست ندهید.

Google Nest Cam در فضای باز یا داخلی

این دوربین با باتری از Google را می توان در داخل یا خارج از منزل قرار داد. با آمازون الکسا کار می‌کند و می‌توان آن را از طریق برنامه Google Home کنترل کرد، به این معنی که وقتی کسی شناسایی شد می‌توانید اعلان‌ها را دریافت کنید.

امنیت خانه خود را از هر کجا که هستید ۲۴ ساعته و ۷ روز هفته با ویدیوی HD بررسی کنید و ۳ ساعت سابقه ویدیوی رویداد رایگان دریافت کنید. به‌علاوه، اگر برق قطع شود، دوربین تا 1 ساعت فعالیت ذخیره می‌کند تا شما لحظه‌ای را از دست ندهید.

بهترین معاملات بلک فرایدی: لپ تاپ ها

لپ تاپ برای بسیاری از افراد شاغل و دانش آموزان ضروری است. مشکل این است که برای به دست آوردن چیزی مناسب، سرمایه گذاری گرانی است. این بلک فرایدی مقدار زیادی از لپ تاپ برای خود بگیرید.

Samsung Galaxy Book2 Pro

این لپ تاپ خیره کننده به لطف صفحه نمایش 13.3 اینچی خود به طرز باورنکردنی قابل حمل است. دارای 8 گیگابایت رم، 256 گیگابایت SSD و آخرین پردازنده نسل دوازدهم اینتل Core i5 است. Samsung Galaxy Book2 Pro با وزن تنها 1.92 پوند بهترین همراه سفر است.

باتری را تنها در 30 دقیقه شارژ کنید و تا 40 درصد از باتری لپ تاپ را پس بگیرید. بعلاوه، این دستگاه همه کاره دارای یک لولای 360 درجه است تا از قابلیت های ترکیبی لپ تاپ و تبلت بهره مند شوید.

Razer Blade 14

Razer Blade 14 یکی از فشرده ترین و قدرتمندترین لپ تاپ های بازی است. با داشتن پردازنده AMD Ryzen 9 5900HX، گرافیک NVIDIA RTX 3080 و 16 گیگابایت رم، مطمئناً شما را برای سال‌های آینده آماده می‌کند.

صفحه نمایش 14 اینچی QHD چیزی است که می تواند شگفت زده شود. به‌علاوه، نرخ تازه‌سازی 165 هرتز و صدای فضایی THX برای ارائه یک تجربه بازی واقعاً همه‌جانبه دارد.

بهترین معاملات بلک فرایدی: گوشی و لوازم جانبی

مدل‌های جدید تلفن‌ها اغلب منتشر می‌شوند، بنابراین به سختی می‌توان با جدیدترین گوشی‌ها همراه بود، زیرا سرمایه‌گذاری گران قیمتی هستند. اکنون زمان آن فرا رسیده است که برای خرید جدیدترین گوشی‌های هوشمند و لوازم جانبی تخفیفی عالی داشته باشید.

گوگل پیکسل 7

پیکسل 7 با پشتیبانی از Google Tensor G2 یکی از بهترین گوشی‌های هوشمند موجود در بازار است که ارزش پولی آن باورنکردنی است. باتری تطبیقی ​​Pixel می‌تواند بیش از 24 ساعت ارائه دهد، در حالی که حالت Extreme Battery Saver آن به 72 ساعت می‌بالد.

صفحه نمایش 6.3 اینچی خیره کننده است، اما تنها چیزی که روی جلد است ارزش سرمایه گذاری را ندارد. Google Pixel 7 دارای بسیاری از ویژگی های مخفی باورنکردنی است، از جمله Cinematic Blur، 8x Super Res Zoom، و لایه های امنیتی اضافی با تراشه امنیتی Titan M2.

Samsung Galaxy S22 Ultra

دوربین K8 سامسونگ گلکسی اس 22 اولترا با داشتن یکی از بهترین دوربین ها، می تواند جزئیات باورنکردنی را در هر کجا که هستید ثبت کند. و اگر با دوستان و خانواده خود تماس ویدیویی برقرار کنید، صفحه نمایش تطبیقی ​​سامسونگ به طور خودکار رنگ و روشنایی را بهینه می کند.

قلم S تعبیه شده نیز بسیار مفید است، اگر از تلفن خود برای کار یا اهداف خلاقانه استفاده می کنید. وقتی آب گوشی شما تمام می شود، می توانید از شارژ فوق سریع 45 واتی سامسونگ استفاده کنید تا مستقیماً وارد عمل شوید.

Samsung Galaxy Z Flip 4

با Samsung Galaxy Z Flip 4 از تلفن تاشوی مدرن با شکوه تمام لذت ببرید. این خلاقیت خیره کننده به شما امکان می دهد در هر دو نیمه صفحه نمایش چند کار را انجام دهید، بنابراین می توانید همزمان با دوستان خود تماس بگیرید و در رسانه های اجتماعی پست کنید.

پوشش صفحه نمایش قابل تنظیم شما را در جریان نوتیفیکیشن های خود قرار می دهد. می‌توانید در حالی که تلفنتان در فشرده‌ترین حالت خود است، به متن‌ها پاسخ دهید، آهنگ‌ها را رد کنید و تنظیمات را تغییر دهید.

بهترین معاملات بلک فرایدی: تبلت ها

ایده آل برای تمام اعضای خانواده؛ تبلت ها سرگرمی و آموزش را برای بچه ها ارائه می دهند، در حالی که دسترسی آسان به اسناد مهم را برای متخصصان فراهم می کنند.

Fire HD 10

در تبلت Fire HD 10 آمازون، با باتری با دوام 12 ساعته، صفحه نمایش1080p HD 10.1 اینچی زنده و 3 گیگابایت رم، صرفه جویی زیادی کنید. با دوستان و خانواده در ارتباط باشید یا با الکسا هندزفری کنید.

اما این همه ماجرا نیست. Fire OS اکنون دارای قابلیت‌های تقسیم صفحه است، به این معنی که می‌توانید دو برنامه سازگار را در کنار هم باز کنید و چندوظیفگی را بسیار ساده کنید.

Samsung Galaxy Tab A8 (128GB)

این تبلت همه کاره به لطف صفحه نمایش 10.5 اینچی، فضای ذخیره سازی 128 گیگابایتی و سوئیچ هوشمند سامسونگ، از نظر بهره وری به خوبی کار می کند و به راحتی برای انتقال داده ها کار می کند. و به لطف درگاه شارژ سریع USB-C، می توانید باتری بزرگ 7040 میلی آمپر ساعتی را به سرعت شارژ کنید.

وقتی کار تمام شد، بچه‌ها می‌توانند به Samsung Kids روی بیاورند و از کتابخانه‌ای از بازی‌ها، کتاب‌ها و ویدیوهای سرگرم‌کننده و ایمن لذت ببرند.

HUION KAMVAS 13

تبلت طراحی HUION دارای صفحه نمایش 13.3 اینچی و صفحه نمایش 1080×1920 HD است. دارای 120% گستره sRGB، 16.7 میلیون رنگ و زاویه دید 178 درجه است. مناسب برای افراد خلاق

این تبلت با گوشی های هوشمند ویندوز، مک، لینوکس و اندروید کار می کند. دارای 8 کلید داغ قابل برنامه ریزی و دو سوئیچ قابل تنظیم بر روی قلم بدون باتری است.

بهترین معاملات بلک فرایدی: محصولات حیوانات خانگی

اگر تجهیزات مناسبی نداشته باشید، مراقبت از حیوانات خانگی می تواند خسته کننده و نگران کننده باشد. از جعبه‌های زباله هوشمند گرفته تا ردیاب‌های جی‌پی‌اس، با این تخفیف‌های محصولات حیوانات خانگی، اطمینان خاطر در جایی که به آن نیاز دارید، وجود دارد.

آب خوری گربه Catit PIXI

مهم نیست که گربه شما چقدر بزرگ یا کوچک باشد، این آبنما را می توان به گونه ای تنظیم کرد که نیازهای گربه شما را برآورده کند. می توانید جریان را بین آرام، جریان و حباب تغییر دهید.

نشانگر LED به شما امکان می دهد بفهمید که فواره آب چه زمانی باید پر شود و اطمینان حاصل کنید که گربه شما تشنه نمی شود. به علاوه، فیلتر عمل سه گانه به این معنی است که شما با آگاهی از اینکه آب آشامیدنی گربه شما تازه و تمیز است، ایمن خواهید بود.

جعبه بستر گربه خود تمیز شونده هوشمند PetSafe ScoopFree

تمیز کردن جعبه خاک گربه کاری طاقت فرسا است که هیچ کس از انجام آن لذت نمی برد. با استفاده از این جعبه بستر خود تمیز شونده، می‌توانید تمیز کردن روزانه را به حداقل برسانید زیرا چرخه تمیز کردن هندزفری پس از خروج گربه از جعبه زباله به طور خودکار اجرا می‌شود. این همچنین به این معنی است که برای چند هفته مجبور نخواهید بود زباله یا زباله را به طور کامل تغییر دهید.

سینی های یکبار مصرف ضد نشتی از قبل با بستر گربه پر شده اند. به سادگی سینی را بردارید، آن را در سطل زباله بیندازید و دوباره شروع کنید. به‌علاوه، با برنامه متصل، می‌توانید مراقب سلامتی و جعبه خاک گربه‌تان باشید، حتی زمانی که در خانه نیستید.

دوربین حیوان خانگی VIMTAG

این دوربین p HD1080 یک حرکت و شیب 355 درجه ارائه می‌کند و به شما امکان می‌دهد تا زمانی که در خانه نیستید مراقب حیوانات خانگی خود باشید. دوربین داخلی به برنامه متصل می شود تا هنگام تشخیص صدا یا حرکت، نوتیفیکیشن هایی را برای شما ارسال کند.

با صدای دو طرفه، می توانید صدای اطمینان بخشی را از دور به حیوانات خانگی خود ارائه دهید. همچنین، اگر تصمیم به نصب چندین دوربین دارید، می‌توانید از دستیار صوتی آمازون الکسا برای گفتن «اتاق نشیمن را به من نشان دهید» استفاده کنید.

سوالات متداول

بلک فرایدی (جمعه سیاه) 2022 چه زمانی است؟

بلک فرایدی در 25 نوامبر 2022 برگزار می‌شود. با این حال، هنوز زمان زیادی برای دریافت بهترین پیشنهادها و پیشنهادات بلک فرایدی (جمعه سیاه) دارید.

بیشتر خرده‌فروشان جزئیات بلک فرایدی را در اوایل روز جمعه ارائه می‌کنند تا بتوانید از بزرگترین تخفیف‌ها در آستانه روز بزرگ استفاده کنید.

کجا می توانید بهترین تخفیف های بلک فرایدی (جمعه سیاه) را پیدا کنید؟

در آستانه بلک فرایدی (جمعه سیاه) 2022، ما ظرفی از محصولات را با بیشترین تخفیف به شما ارائه خواهیم داد. مراقب تخفیف‌های تلویزیون بلک فرایدی، کنسول‌های بازی با قیمت‌های مقرون‌به‌صرفه، دستگاه‌های هوشمند پیشنهادی و موارد دیگر باشید.

بسیاری از معاملات بلک فرایدی (جمعه سیاه) قبل از رویداد، در آخر هفته بلک فرایدی (جمعه سیاه) و پس از آن، از جمله دوشنبه سایبری، در دسترس هستند.

امتیاز 5/5 - از 1 رای

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT