بهترین برنامه های To Do List

5 تا از بهترین برنامه های To Do List برای مدیریت کارها در سال 2022

زمان مطالعه 6 دقیقه

آیا هنوز لیست کارهای خود را روی کاغذ می نویسید؟ یک برنامه لیست انجام کار یا To Do List مدیریت کارها را آسان‌تر می‌کند. بهترین برنامه های To Do List را در ادامه معرفی کرده ایم.

خرید با ویزا کارت

خرید گیفت کارت

اما با وجود برنامه های بسیار زیاد کدام انتخاب بهتری برای شما است؟ هر برنامه ویژگی‌های مختلفی را ارائه میدهد. در این مقاله بهترین برنامه های مدیریت کار و ایجاد لیست وظایف در سال 2022 را معرفی می‌کنیم. در ادامه با ما همراه باشید.

یک برنامه مناسب و رایگان برای کاربران اپل: Apple Reminders

بهترین برنامه های To Do List

بهترین برنامه های To Do List

اگر آیفون، آی پد، مک، اپل واچ دارید Apple Reminders یک برنامه مناسب برای برنامه ریزی کارها است. این برنامه در تمام دستگاه های اپل وجود دارد و ویژگی های مفیدی را ارائه میدهد.

یادآوری ها: این برنامه انعطاف پذیری زیادی برای یادآوری کارها ارائه می دهد. نه تنها می‌توانید تاریخ و زمان را انتخاب کنید، بلکه می‌توانید بر اساس موقعیت مکانی خود و زمانی که به یک شخص پیام می‌دهید، یادآوری‌هایی دریافت کنید.

به اشتراک گذاری و تقسیم وظایف: شما به راحتی می توانید لیست کارها یا لیست مواد غذایی را با اعضای خانواده یا دوستان خود به اشتراک بگذارید. همچنین می‌توانید به افرادی که لیست کارها را با آن‌ها به اشتراک می‌گذارید، وظایفی را اختصاص دهید.

تکرار وظایف: سایر برنامه های لیست کار گزینه های محدودی را برای کارهای تکراری ارائه میدهند اما برنامه Reminders یک برنامه همه کاره است. با این برنامه می‌توانید یادآورهای روزانه، هفتگی یا ماهانه ایجاد کنید، همچنین می‌توانید از گزینه سفارشی برای ایجاد یادآورهایی برای هر 28 روز یا هر سه‌شنبه استفاده کنید.

ویژگی‌های دیگر این برنامه شامل تعیین اولویت، افزودن URL، درج تصویر و برچسب یا تگ است. اگر کاربر اپل هستید، Apple Reminders را برای برنامه ریزی کارها توصیه میکنیم.

یک برنامه جذاب و رایگان برای کاربران مایکروسافت: Microsoft To Do

بهترین برنامه های To Do List

بهترین برنامه های To Do List

Microsoft To Do برای کاربران مایکروسافت یک گزینه عالی است. Microsoft To Do مجموعه ای از ویژگی ها و امکانات قدرتمند را ارائه می دهد.

تایپ وظایف در کادر متنی: به جای اینکه هر آیتم را برای یک کار انتخاب کنید، می توانید به سادگی آنچه را که می خواهید در کادر متنی تایپ کنید. برای مثال می‌توانید”پرداخت قبض آب و برق را تا جمعه ساعت ۶ بعد از ظهر” را در برنامه تایپ کنید و برنامه آن را با تاریخ و مهلت برای شما اضافه می کند.

وظایف در Outlook: می‌توانید مستقیماً از Outlook به Microsoft To Do دسترسی داشته باشید و یک راه سریع و مفید برای اضافه کردن وظایف از ایمیل‌های دریافتی در اختیار شما قرار می‌دهد. بعلاوه می‌توانید روی دکمه To Do در Outlook کلیک کنید تا لیست کارها را ببینید یا Flagged Email را در To Do برای مشاهده پیام‌های Outlook علامت‌گذاری شده انتخاب کنید.

مراحل کار: مانند وظایف فرعی می‌توانید کارها را به مراحلی تقسیم کنید و هر مرحله که انجام شد آن را علامت بزنید. این قابلیت برای کارهایی که شامل کارهای کوچکتری هستند بسیار مفید است.

ویژگی های دیگر این برنامه شامل تم های جذاب، کارهای تکراری، یادآوری، یادداشت ها، پیوست های فایل و امکان اختصاص دادن کارها به دیگران است. برنامه Microsoft To Do برای اندروید، آیفون، مک و ویندوز در دسترس است.

یک برنامه کاربردی و رایگان برای کاربران Google App : Google Tasks

ویژگی که Google Tasks را برای کاربران گوگل مفید می کند این است که هنگام استفاده از Google Docs، Sheets، Slides، Calendar، Chat، Drive و Gmail در وب می توانید به سرعت به آن دسترسی داشته باشید. فقط کافی است پنل کناری را باز کنید.

وظایف فرعی: با این ویژگی می‌توانید کارهای مرتبط با وظیفه اصلی را به لیست کاری اضافه کنید. این ویژگی به شما امکان می دهد پروژه های بزرگتر را به راحتی مدیریت کنید و آن را به کارهای کوچکتر تقسیم کنید.

وظایف ستاره دار: وقتی یک لیست کاری طولانی دارید معمولاً کارهایی وجود دارند که مهم تر از بقیه هستند. شما میتوانید یک ستاره به کارهای مهم اضافه کنید با یک کلیک به سرعت به تمام کارهای ستاره‌دار دسترسی پیدا کنید. همچنین می‌توانید لیست کار را بر اساس کارهایی که اخیراً ستاره‌گذاری کرده‌اید، مرتب کنید.

اضافه کردن کارها به Google Calendar: یکی دیگر از ویژگی های مفید Google Tasks این است که می توانید کارهای خود را در تقویم گوگل خود نمایش دهید. این ویژگی برای کارهایی که دارای مهلت هستند بسیار مفید است.

ویژگی های دیگر این برنامه شامل تنظیم مهلت زمانی، تکرار کارها و قابلیت پرینت لیست های کار است. اگر از برنامه های گوگل در محل کار یا دانشگاه استفاده می کنید، Google Tasks مفیدترین ابزار برای مدیریت کارهای شماست. Google Tasks برای اندروید و آیفون در دسترس است.

یک برنامه با مجموعه ویژگی های کامل : TickTick

بهترین برنامه های To Do List

بهترین برنامه های To Do List

TickTick یک برنامه لیست کار با مجموعه ویژگی های مفید و قدرتمند است. این برنامه برای وب، دستگاه‌های تلفن همراه و دسک‌تاپ Windows یا Mac در دسترس است و در این دستگاه ها همگام‌سازی می‌شود و از همه مهم تر رایگان است.

الگوهای کار: می‌توانید از میان الگوهای مختلف وظایف الگوی مورد نظر خود را انتخاب کنید و آن را متناسب با نیاز خود ویرایش کنید. همچنین می توانید وظایف موجود را به عنوان الگو ذخیره کنید. با استفاده از الگوی وظایف به سرعت میتوانید لیست کاری خود را تنظیم کنید.

بخش‌های لیست: برای مدیریت بهتر کارها لیست های کار را به بخش‌هایی تقسیم کنید. برای مثال میتوانید لیست کار خود را به بخش های مشتریان و رویدادها تقسیم کنید.

نظرات: همانطور که روی وظایف خود کار می کنید، می توانید نظرات را نیز اضافه کنید. این ویژگی برای کارهایی که دارای تأخیر هستند، به جزئیات بیشتری نیاز دارند یا کارهایی که با دیگران به اشتراک می گذارید مفید است. همچنین در صورت نیاز می توانید نظرات را حذف کنید.

سایر ویژگی‌های این برنامه شامل تکرار وظایف، یادآوری‌های انعطاف‌پذیر، اشتراک‌گذاری لیست کار، برچسب‌ها، وظایف فرعی، آپلود فایل، فیلترها و ردیابی عادات است. همانطور که گفته شد TickTick رایگان است اما برای مواردی مانند وظایف و لیست فعالیت‌ها، ویوی جدول زمانی، نمایش تقویم، مدت زمان و سایر ویژگی‌های مفید مدیریت کار به پرداخت هزینه نیاز است. TickTick برای اندروید، آیفون، مک و ویندوز در دسترس است.

یک برنامه جذاب و آسان برای استفاده: Any.do

بهترین برنامه های To Do List

بهترین برنامه های To Do List

اگر به دنبال یک برنامه لیست کار هستید که استفاده از آن بسیار آسان باشد Any.do را بررسی کنید. این برنامه دارای رابط کاربری ساده و ویژگی های اصلی برای انجام کارها است و برای وب، دسکتاپ و گوشی در دسترس است.

ویوهای انعطاف‌پذیر: وقتی از Any.do در وب استفاده می‌کنید، می‌توانید کارهای خود را با ویو My Day مشاهده کنید تا ببینید در حال حاضر چه وظایفی باید انجام شود یا در حال انجام است، در واقع مانند یک ویو هفت روزه به روش تخته کانبان یا kanban board است.

افزودن سریع وظایف: می توانید یک وظیفه را وارد کرده و با یک کلیک آن را ذخیره کنید. همچنین میتوانید زمان یادآوری تعیین کنید، یک لیست را انتخاب کنید و یک برچسب اضافه کنید.

یکپارچه‌سازی، وارد کردن و همگام‌سازی: تقویم گوگل خود را وصل کنید تا رویدادها، قرارها و جلسات روزانه خود را در کنار کارهایتان ببینید. یا میتوانید به Zapier، WhatsApp Reminders (ویژگی پولی) یا Slack متصل شوید تا وظایف خود را در هر کجا ببینید. همچنین می توانید وظایف را از Trello، Asana، Monday.com و برنامه های دیگر مدیریت وظایف وارد کنید.

ویژگی‌های دیگر این برنامه شامل یادآوری‌ها، وظایف فرعی، برچسب‌ها، پیوست‌های فایل، یادداشت‌ها و آرشیو است. Any.doرایگان است اما ویژگی‌هایی مانند یادآوری‌های دائم و مکرر پیشرفته، تم‌های سفارشی‌شده، یادآورهای مبتنی بر مکان و موارد دیگر نیاز به پرداخت هزینه دارند. Any.do برای وب، اندروید، آیفون، مک و ویندوز در دسترس است.

امتیاز 5/5 - از 1 رای

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


Fatal error: Uncaught TypeError: Cannot access offset of type string on string in /home/aval/blog/wp-content/themes/topnevisan/elementor/widgets/single/reading-widget.php:252 Stack trace: #0 /home/aval/blog/wp-content/plugins/elementor/includes/base/controls-stack.php(2297): Elementor_reading_box_Widget->render() #1 /home/aval/blog/wp-content/plugins/elementor/includes/base/widget-base.php(614): Elementor\Controls_Stack->render_by_mode() #2 /home/aval/blog/wp-content/plugins/elementor/includes/base/widget-base.php(755): Elementor\Widget_Base->render_content() #3 /home/aval/blog/wp-content/plugins/elementor/includes/base/element-base.php(464): Elementor\Widget_Base->print_content() #4 /home/aval/blog/wp-content/plugins/elementor/includes/base/element-base.php(1372): Elementor\Element_Base->print_element() #5 /home/aval/blog/wp-content/plugins/elementor/includes/base/element-base.php(464): Elementor\Element_Base->print_content() #6 /home/aval/blog/wp-content/plugins/elementor/includes/base/element-base.php(1372): Elementor\Element_Base->print_element() #7 /home/aval/blog/wp-content/plugins/elementor/includes/base/element-base.php(464): Elementor\Element_Base->print_content() #8 /home/aval/blog/wp-content/plugins/elementor/includes/base/element-base.php(1372): Elementor\Element_Base->print_element() #9 /home/aval/blog/wp-content/plugins/elementor/includes/base/element-base.php(464): Elementor\Element_Base->print_content() #10 /home/aval/blog/wp-content/plugins/elementor/includes/base/element-base.php(1372): Elementor\Element_Base->print_element() #11 /home/aval/blog/wp-content/plugins/elementor/includes/base/element-base.php(464): Elementor\Element_Base->print_content() #12 /home/aval/blog/wp-content/plugins/elementor/core/base/document.php(1775): Elementor\Element_Base->print_element() #13 /home/aval/blog/wp-content/plugins/elementor-pro/modules/theme-builder/documents/theme-document.php(418): Elementor\Core\Base\Document->print_elements() #14 /home/aval/blog/wp-content/plugins/elementor/includes/frontend.php(1165): ElementorPro\Modules\ThemeBuilder\Documents\Theme_Document->print_elements_with_wrapper() #15 /home/aval/blog/wp-content/plugins/elementor/core/base/document.php(1219): Elementor\Frontend->get_builder_content() #16 /home/aval/blog/wp-content/plugins/elementor/modules/library/documents/library-document.php(76): Elementor\Core\Base\Document->get_content() #17 /home/aval/blog/wp-content/plugins/elementor-pro/modules/theme-builder/documents/theme-document.php(158): Elementor\Modules\Library\Documents\Library_Document->get_content() #18 /home/aval/blog/wp-content/plugins/elementor-pro/modules/theme-builder/documents/theme-document.php(173): ElementorPro\Modules\ThemeBuilder\Documents\Theme_Document->get_content() #19 /home/aval/blog/wp-content/plugins/elementor-pro/modules/theme-builder/documents/single-base.php(93): ElementorPro\Modules\ThemeBuilder\Documents\Theme_Document->print_content() #20 /home/aval/blog/wp-content/plugins/elementor-pro/modules/theme-builder/classes/locations-manager.php(364): ElementorPro\Modules\ThemeBuilder\Documents\Single_Base->print_content() #21 /home/aval/blog/wp-content/plugins/elementor-pro/modules/theme-builder/classes/locations-manager.php(240): ElementorPro\Modules\ThemeBuilder\Classes\Locations_Manager->do_location() #22 [internal function]: ElementorPro\Modules\ThemeBuilder\Classes\Locations_Manager->ElementorPro\Modules\ThemeBuilder\Classes\{closure}() #23 /home/aval/blog/wp-content/plugins/elementor/modules/page-templates/module.php(207): call_user_func() #24 /home/aval/blog/wp-content/plugins/elementor/modules/page-templates/templates/header-footer.php(19): Elementor\Modules\PageTemplates\Module->print_content() #25 /home/aval/blog/wp-includes/template-loader.php(106): include('...') #26 /home/aval/blog/wp-blog-header.php(19): require_once('...') #27 /home/aval/blog/index.php(17): require('...') #28 {main} thrown in /home/aval/blog/wp-content/themes/topnevisan/elementor/widgets/single/reading-widget.php on line 252
وردپرس › خطا

یک خطای مهم در این وب سایت رخ داده است.

دربارهٔ عیب‌یابی در وردپرس بیشتر بدانید.