پرداخت مالیات با پی پال

پرداخت مالیات با پی پال در سال جاری وآشنایی با راه های موجود

زمان مطالعه 3 دقیقه

از میان سیستم‌های پرداخت الکترونیکی و انتقال پول بین المللی، از جمله پی پال، اسکریل و … سیستم پردازش مالی پی پل برای پرداخت مالیات سالیانه در ایالات متحده، راه‌های جدیدی را ارائه داده است. در ادامه با اول پرداخت همراه شوید تا در مورد راه های پرداخت مالیات با پی پال در سال جاری مطالب بیشتری را برای شما عزیزان عنوان کنیم.

میلیون‌ها خانوار آمریکایی در حال آمادگی برای پرداخت مالیات‌های خود تا تاریخ 15 آوریل هستند. پرداخت مالیات بر درآمد تنها معامله‌ی بزرگ دولتی است که اکثر افراد هر ساله باید آن را بپردازند. بسیاری از مالیات دهندگان بازپرداخت مالیات را به عنوان بخش مهمی از بودجه سالانه خود به حساب می‌آورند. این مسئله می‌تواند فصل پرداخت مالیات را برای مالیات دهندگان به یک دوره‌ی پر از استرس تبدیل کند. چرا که آن‌ها باید برای تشکیل پرونده و پرداخت به موقع مالیات تلاش کنند. حتی برخی از افراد برای پرداخت آنلاین مالیات هم با مشکل مواجه می‌شوند.

پرداخت مالیات با پی پال

درگاه پرداخت الکترونیکی پی پال که یکی از بزرگ‌ترین سیستم‌های پردازنده‌ی مالی بین المللی می‌باشد، همواره به دنبال راه‌ها و روش‌های آسان و راحت برای دسترسی کاربران به موجودی حسابشان می‌باشد. شما زمانی که بخواهید برای پرداخت هزینه یک آیتم، یا برای ارسال پول به افراد خانواده یا دوستان خود در کشورهای دیگر از مزایای پی پال و خدمات ارائه شده توسط آن بهره‌مند شوید، می‌توانید از طریق سیستم انتقال پول پی پال اقدام کنید.

در سال جاری نیز این سیستم انتقال راه‌ها و روش‌های جدیدی را ارائه داده است که از طریق آن‌ها کاربران می‌توانند بسیار آسان و راحت به پرداخت مالیات با پی پل بپردازند.

به این ترتیب فرقی نمی‌کند که شما جز کدام دسته از پرداخت کنندگان مالیات هستید و چند درصد از مالیات مشخص شده را باید پرداخت کنید، پی پال با ارائه‌ی این روش‌های پرداخت مالیات توانسته است از استرس این کار برای کاربران به میزان قابل توجهی بکاهد.

پرداخت مالیات با پی پال
پرداخت مالیات

روش های پرداخ مالیات از طریق اکانت پی پال

در سال جاری پرداخت کنندگان مالیات در ایالات متحده می‌توانند از این اکانت استفاده کنند و پرداخت مالیات با پی پال را به روش‌های زیر انجام دهند:

  • پرداخت هرگونه مالیات مربوط به IRS  از طریق سایت payUSAtax.com.
  • پرداخت بر درآمد در طول زمان با “پی پال کردیت”، هنگام پرداخت مالیات با پی پال از طریق payUSAtax.com ، از 6 ماه تأمین اعتبار تبلیغاتی در پرداخت مالیات 99 دلاری یا بیشتر لذت ببرید.
  • بازپرداخت مالیات را مستقیماً به حساب پی پال دریافت کنید. مشتریانی که دارای “کارت نقدی پی پال” هستند می‌توانند بازپرداخت مالیات خود را که مستقیماً در پی پال واریز می‌شود دریافت کنند ، سپس از آن برای خرید آنلاین ، انتقال به بانک یا دسترسی به کارت نقدی پی پال استفاده کنند.
  • شما می‌توانید مالیات مشاغل کوچک را از طریق payUSAtax.com بپردازید ، به علاوه نکات مالیاتی را از طریق پی پال برای برنامه ریزی و مدیریت  مشاغل در طول سال دریافت کنید.

شاید در این جا برای شما دوستان سوالاتی به وجود آمده باشد که پی پال کردیت و کارت نقدی پی پال که برای پرداخت مالیات با پی پال  می‌توان از آن‌ها استفاده کرد، چیست؟ در ادامه به بیان این دو برای شما عزیزان خواهیم پرداخت.

پی پال کردیت (PayPal Credit) چیست؟

PayPal Credit اصطلاحی است برای تائید اعتبار توسط Lender بانک Synchrony و برای مشتریان ایالات متحده که به سن قانونی در ایالت خود رسیده‌اند تا کارت اعتباری پی پال را دریافت کنند، ارائه شده است و توسط شرکت Bill Me Later سرویس دهی می‌شود.

پی پال کش چیست؟

PayPal Cash  با صدور مجوز توسط شرکت بین‌المللی مسترکارت توسط بانک Bancorp صادر می‌شود.

توجه نمائید که :

کلیه‌ی پرداخت‌هایی که به Payment Source با استفاده از پی پال انجام شده است، در Payment Source نیز تکمیل خواهد شد. پی پال در قبال تبادلات مالی که مستقیما به CRA انجام می‌شود، هیچ مسئولیتی را نمی‌پذیرد. هزینه‌ی انجام تراکنش با استفاده از Payment Source با احتساب 2.29 درصد کارمزد انجام می‌شود.

همانطور که گفتیم اخیرا پی پال راه‌ها و روش‌هایی برای پرداخت مالیات ارائه کرده است که می‌توان با استفاده از آن هزینه‌ی مالیات بر درآمد را به آسانی پرداخت کرد و افراد واجد شرایط پرداخت مالیات، می‌توانند با استرس کمتری به برنامه ریزی برای پرداخت مالیات با پی پال  بپردازند و همچنین می‌توانند پرداخت‌های خود را از طریق وب سایت payUSAtax.com انجام دهند.

امتیاز 5/5 - از 2 رای

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT