سایت وب مانی

سایت وب مانی چیست و چگونه می توان از خدمات این سایت استفاده نمود

زمان مطالعه 2 دقیقه

بسیاری از ما روزانه بخش قابل توجهی از کار های خود را از طریق اینترنت انجام می دهیم. حتی بخش عمده ای از خرید های ما به صورت آنلاین انجام می شوند. همان طور که خرید از سایت های ایرانی با کارت های اعتباری انجام می پذیرند، برای خرید از سایت های خارجی نیز نیاز به کارت اعتباری خارجی دارید. علاوه بر انواع کردیت کارت راه های دیگری برای پرداخت در سایت های خارجی وجود دارد که معروف ترین آن ها استفاده از کیف پول الکترونیک است. حساب وبمانی یک نوع کیف پول الکترونیک است. برای دانستن پاسخ به سوال سایت وب مانی چیست در این مقاله همراه ما باشید.

سایت وب مانی

وبمانی یک سرویس پرداخت آنلاین مانند پی پال است. به این نوع سایت ها که فعالیت آن ها صرفاً در زمینه ارائه خدمات پرداخت آنلاین و ارسال حواله آنلاین می باشد، اصطلاحاً کیف پول الکترونیک می گویند. برای استفاده از خدمات وبمانی نیاز به ساخت اکانت در سایت وبمانی دارید. این امر که افتتاح حساب وبمانی نامیده می شود، با استفاده از هویت و آدرس و شماره تماس ایرانی نیز امکان پذیر است.

برخلاف پی پال که خدمات خود را برای ایرانیان تحریم کرده، استفاده از سایت وب مانی در ایران ممانعتی ندارد. به عبارت دیگر برای وارد شدن به حساب وبمانی نیازی به وی پی ان ندارید. وب مانی یک کمپانی روسیه ای است که از سال ۱۹۹۸ فعالیت خود را آغاز کرده است. علی رغم اینکه وب مانی شهرت رقیب آمریکایی خود را ندارد، اما بین ایرانیان محبوبیت زیادی دارد که به دلیل آزاد بودن استفاده از آن در ایران است.

خرید از بنگ گود؛ شارژ الیمپ ترید؛ شارژ فارکس

منظور از شهرت، پذیرنگی این کیف پول هاست که طبیعتاً پی پال رقیب سرسختی است. اغلب سایت ها درگاه پرداخت پی پال دارند، اما پرداخت با وب مانی را نمی پذیرند. قابل ذکر است برخی سایت ها که درگاه وب مانی نیز دارند، وب مانی های ایران را نمی پذیرند. از جمله این سایت ها فارکس و سایت الیمپ ترید را می توان نام برد. افرادی که از این سایت ها درآمد کسب می کنند برای نقد کردن درآمد ارزی خود نمی توانند از وب مانی استفاده نمایند.

سایت وب مانی
سایت وبمانی

کیف پول وبمانی

سطح استفاده از حساب وبمانی براساس سطح اهراز هویت اعمال شده بر اکانت تعیین می شود. وب مانی به کاربران اکانت ها با سطح امنیتی مختلف، دسترسی ها و قابلیت های مختلف ارائه می دهد. به این اکانت ها اصطلاحاً پاسپورت وب مانی گفته می شود. انواع پاسپورت وب مانی یا انواع کیف پول وب مانی به صورت زیر هستند:

نوع کیف پول وبمانی سقف موجودی سقف تراکنش روزانه 
پاسپورت الیاس وبمانی ۳۰۰ دلار ۱۰۰ تا ۱۵۰ دلار
پاسپورت فرمال وبمانی ۱۰٫۰۰۰ دلار ۳۰۰۰
پاسپورت اینیشیال وبمانی ۳۰٫۰۰۰ ۱۲٫۰۰۰
پاسپورت پرسونال وبمانی ندارد ندارد

سایت وب مانی یک سرویس پرداخت آنلاین و حواله آنلاین است که از سال ۱۹۹۸ شروع به فعالیت کرده. از حساب وبمانی برای دریافت درآمد ارزی، ارسال حواله یا پرداخت در سایت های خارجی استفاده می شود.

امتیاز 5/5 - از 2 رای

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT