انوع حساب های محبوب در روسیه کدام موارد است؟

زمان مطالعه 3 دقیقه

با رشد شدید ارزهای دیجیتال و به طور کلی اقتصاد دیجیتال، کیف پول‌های الکترونیکی در روسیه بسیار محبوب شدند. بر اساس آمار به دست آمده، هر یک از ساکنان مسکو دارای انواع حساب الکترونیکی را در تلفن همراه هوشمند خود هستند. آیا مایلید تا با این حساب های محبوب در روسیه آشنا شوید؟

انواع حساب های محبوب در روسیه (کیف پول الکترونیکی)

کیف پول الکترونیکی یک جایگزین مناسب برای یک حساب بانکی سنتی است. برای افتتاح حساب بانکی، باید با گذرنامه به بانک مراجعه کرده و هزینه‌های افتتاح حساب، خدمات بانکی، استفاده از کارت و اعلان‌های متنی و غیره را پرداخت کنید.

اما کیف پول الکترونیکی را می‌توانید به راحتی بر روی تلفن همراه هوشمند خود نصب کنید و بسیاری از هزینه‌های گزاف برای استفاده از حساب‌های بانکی را نپردازید. با استفاده از کیف پولهای الکترونیکی، کاربران با ضربه زدن به یک دکمه بر روی تلفن‌های همراه خود ، خرید را انجام می‌دهند و ترجیح می‌دهند این کار را به راحتی و به سرعت و بدون کمیسیون و هزینه اضافی انجام دهند.

علت محبوبیت کیف پول های الکترونیکی در روسیه این است که این کیف پول‌ها بسیار قابل اطمینان، سریع و با امکان استفاده آسان هستند و به سادگی امکان انتقال پول به صورت آنلاین را برای کاربران فراهم کرده‌اند. در ادامه به معرفی کیف پول های الکترونیکی محبوب در روسیه خواهیم پرداخت.

۱) Yandex Money

انوع حساب های محبوب در روسیه

Yandex Money یکی از کیف پول های الکترونیکی محبوب در روسیه است. شرکت Yandex Money بزرگ‌ترین ارائه دهندگان خدمات پرداخت در روسیه می‌باشد و کاملا تحت کنترل و زیر نظر دولت است. این شرکت ارائه دهنده کیف پول الکترونیکی حاصل همکاری مشترک اولین موتور جستجوی روسی به نام Yandex و بزرگ‌ترین بانک روسی به نام Sberbank است.

با استفاده از این کیف پول ارز دیجیتال Yandex Money شما می‌توانید برای خریدهایی با محدودیت بزرگ بیش از ۶۰۰ هزار روبل، در هر روز پرداخت خود را انجام دهید.

۲) Qiwi

انوع حساب های محبوب در روسیه QIWI

کیف پول الکترونیکی Qiwi یکی از ارزان‌ترین کیف پول‌های روسیه است که هزینه‌های پرداخت در آن بسیار کم است و ثبت نام در آن نیز بسیار آسان است. برای ثبت نام به تنها چیزی که نیاز دارید یک شماره تلفن است. این کیف پول الکترونیکی گزینه‌های قابل استفاده بسیاری را در اپلیکیشن خود پیشنهاد داده است و محدودیتی مشابه ۶۰۰ هزار روبل نیز دارد.

کیف پول الکترونیکی Qiwi در میان شروندان روسی بسیار محبوب است و آن‌ها بیشتر برای پرداخت قبوض خود از این کیف پول استفاده می‌کنند.

۳) WebMoney

انوع حساب های محبوب در روسیه WEBMONEY

در ابتدا وب مانی به عنوان سیستم پرداخت درجه یک در روسیه شناخته می‌شد. اما پس از اینکه این شرکت از فروش دارایی خود به شرکت‌های آمریکایی خودداری کرد به رتبه‌ی سوم سقوط کرد و پس از آن یکسری محدودیت بر روی گزینه‌های موجود در بر روی وب مانی برای کاربران اعمال شد از جمله ممانعت برداشت مستقیم از حساب بانکی را شامل می‌شود.

همه‌ی این کیف پول‌هایی که در این مقاله ذکر کردیم و به شما معرفی شد، دارای مزایا و معایب خاص خود می‌باشد. شما بایستی با در نظر گرفتن نیازهای خود به تحقیق در میان این کیف پول الکترونیکی بپردازید و با توجه به هدف خود از به کارگیری کیف پول الکترونیکی، هر کدام که مناسب‌تر است را انتخاب کنید.

حالا که با انوع حساب های محبوب در روسیه یا به اصطلاح کیف پول الکترونیکی آشنا شدید، لازم به ذکر است که مجموعه اول پرداخت انواع خدمات افتتاح حساب وب مانی، نقد دلار وب مانی، شارژ حساب وب مانی را به کاربران خود عرضه می‌دارد.

خدمات افتتاح حساب وب مانی

امتیاز 5/5 - از 4 رای

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT