کسب درآمد ارزی از Envato Studio

کسب درآمد ارزی از Envato Studio | نحوه‌ی عضویت در انوتو استودیو

زمان مطالعه 5 دقیقه

Envato Studio یک بازار فریلنس است که با ارتباط دادن فریلنسرها با طراحان، توسعه دهندگان و تولیدکنندگان  تکمیل پروژه‌ها را برای هر کسی آسان می‌کند (مانند سایت Fiverr). همچنین فریلنسرهای مستعد را قادر می‌سازد تا با انجام کاری که دوست دارند درآمد کسب کنند. در ادامه شما را با کسب درآمد ارزی از Envato Studio و نحوه‌ی عضویت در انوتو استودیو آشنا می‌کنیم.

این سایت تمام فریلنسرهای را به طور کامل چک می‌کند و فقط بهترین‌ها می‌توانند به عضویت Envato Studio در آیند.

Envato Studio یکی از سایت‌های مورد علاقه‌ی فریلنسرها است، زیرا یک مشتری ثابت را برای آن‌ها به ارمغان می‌آورد و همه چیز را آسان می‌کند. از موفق‌ترین اکوسیستم‌های خلاق آنلاین است که بیش از ۷۵۰ میلیون دلار به جامعه خود پرداخت کرده است.

چگونه در Envato Studio عضو شویم

Envato Studio یک جامعه فریلنسر انتخاب شده است و به طور فعال در جستجوی ارائه دهندگان جدید است.

مرحله ۱: اگر می‌خواهید علاقه خود را برای ارائه خدمات در Envato Studio ثبت کنید، می‌توانید از یکی از این فرم‌ها استفاده کنید:

مرحله ۲: با پر کرن اطلاعات شخصی و فرم‌های نمونه کار شما می‌توانید درخواست عضویت برای Envato Studio بدهید، نمونه کار‌ها شامل: فروشگاه شما در سایت Envato، پروفایل شما در سایت‌های دیگر مانند GitHub، وب سایت شخصی شما و پروفایل شبکه‌ی اجتماعی شما باشد. حتی می‌توانید مدارکی از سابقه کار خود در سایت‌های مختلف برای آن‌ها ارسال کنید. (گزینه‌ها را می‌توانید در عکس مشاهده کنید.)

8 کسب درآمد ارزی از Envato Studio نحوه‌ی عضویت در

 

مرحله ۳: باید در مورد خود و کاری که انجام می‌دهید بنویسید، اول از همه در دسته بندی‌ها کاری را که انجام می‌دهید انتخاب کنید. (اگر کار شما در دسته بندی نیست گزینه‌ی Other را انتخاب کرده و شغل خود را بنویسید)، بعد از پر کردن اطلاعات بر روی Submit کلیک کنید.

2 کسب درآمد ارزی از Envato Studio نحوه‌ی عضویت در انوتو استودیو

با این حال لطفاً بخاطر داشته باشید که این فرم‌ها فقط برای ثبت علاقه برای عضویت است، ارسال یکی از این فرم‌ها تضمین نمی‌کند که با شما تماس خواهند گرفت.

شرایط اسقاده از Envato Studio

3 کسب درآمد ارزی از Envato Studio نحوه‌ی عضویت در انوتو استودیو

Envato Studio دارای سه مجموعه شرایط استفاده از سایت و همچنین یک سیاست حفظ حریم خصوصی است. برای شما مهم است که مطمئن شوید شرایط مربوط به خود را مرور کرده‌اید زیرا حاوی اطلاعات مهمی در رابطه با وعده‌های شما به ما و وعده‌های ما به شما هنگام استفاده از سایت است.

  • شرایط کاربر: این موارد در مورد همه خریداران، ارائه دهندگان خدمات و هر کسی که از سایت استفاده می‌کند، حتی اگر فقط در حال مرور وب باشند و عضو آن نشوند، اعمال می‌شوند.
  • شرایط اضافی ارائه دهنده خدمات: شرایط اضافی ارائه دهنده خدمات شامل ویرایش‌های مجدد سفارش و .. است.
  • توافق نامه خدمات: توافقی که خریدار و ارائه دهنده خدمات با هر بار خرید با یکدیگر انجام می‌دهند.
  • خط مشی رازداری: بخشی از شرایط کاربر را برای رازداری سفارش مشتری باید در نظر بگیرد.

کسب درآمد ارزی از Envato Studio چگونه است؟

4 کسب درآمد ارزی از Envato Studio نحوه‌ی عضویت در انوتو استودیو

هنگامی که شخصی خدمات شما را سفارش می‌دهد، این امر در حساب شما قابل مشاهده خواهد بود و همچنین از طریق ایمیل به شما گزارش داده می‌شود. در بخش مشاغل خود، خلاصه‌ای از اطلاعات خریدار را مشاهده خواهید کرد. در این مرحله، می‌توانید کار را “قبول” یا “رد” کنید. (توجه: به خاطر داشته باشید که میزان پذیرش یا رد کردن شما، برای رتبه بندی شما در Envato Studio استفاده می‌شود.)

وقتی کار را پذیرفتید، برای برقراری ارتباط و به اشتراک گذاری پرونده‌های کاری با خریدار خود به سادگی از جدول زمانی شغل استفاده می‌کنید. برای اطمینان از پاسخ به موقع، هر زمان که به روزرسانی در جدول زمانی شغل انجام شود، ایمیلی ارسال خواهیم کرد.

هنگامی که خریدار از کار شما راضی بود، آن‌ها کار را “تأیید” می‌کنند. سپس پول این شغل طی ۷ روز به حساب درآمد شما واریز می‌شود.

این کار به همین آسانی است و در صورت نیاز به هرگونه کمک، همیشه می‌توانید با تیم تجربه مشتری تماس بگیرید.

Envato Studio چگونه پول شما را پرداخت می‌کند؟

0 کسب درآمد ارزی از Envato Studio نحوه‌ی عضویت در انوتو استودیو

Envato Studio به محض سفارش خدمات از خریداران، پرداخت کامل را می‌گیرد و نزد شرکت انوتو به امانت نگهداری می‌شود.

پولی که از مشاغل تکمیل شده بدست می‌آورید، معمولاً ۷ روز پس از مشخص شدن پروژه به عنوان تحویل، به شرط عدم ایجاد اختلاف، به حساب درآمد شما منتقل می‌شود. وقتی درآمد شغلی به حساب شما واریز می‌شود، هزینه کارمزد انوتو (در حال حاضر ۳۰٪) از موجودی شما کسر می‌کند.

اگر مانده شما در پایان هر ماه حداقل معیارهای برداشت (۵۰ دلار فعلی) را داشته باشد، Envato به طور خودکار برداشت را برای شما به حسابتان که قبلا معرفی کرده‌اید واریز می‌کند و مانده شما صفر می‌شود. برداشت معلق شما در روز هفتم ماه بعد پرداخت می‌شود. اگر هفتمین روز آخر هفته یا تعطیلات رسمی در استرالیا باشد، پرداخت به طور کلی روز کاری بعدی خواهد بود.

برداشت را از طریق PayPal و Payoneer انجام می‌شود. می‌توانید تنظیمات پرداخت خود را از بخش “حساب خود” تغییر دهید.

نکته مهم در مورد کسب درآمد ارزی از Envato Studio

مشاغل و پرداخت‌های خارج از سایت مجاز نیستند و در واقع نقض عمده شرایط کاربر Envato Studio است. به طور خلاصه، استفاده از پلتفرم استودیو برای ارتباط و کار با خریداران به صورت خارجی و دور زدن سایت ممنوع است و باعث به تعلیق در آمدن حساب کاربری شما می‌شود.

اگر شما با یکی از مشتریان بر سر ارائه خدمات یا ارتباطات خارج از سایت اختلاف داشته باشید، ممکن است واجد شرایط فرآیند حل اختلاف نشود و این وظیفه شماست که به عنوان یک ارائه دهنده خدمات Envato Studio این نکته را به خریدار خود یادآوری کنید که ارتباط خارج سایت امکان پذیر نیست.

حال که با کسب درآمد ارزی از Envato Studio و نحوه‌ی عضویت در انوتو استودیو آشنا شدید می‌توانید از خدمات نقد کردن درآمد ارزی و شارژ حساب پی پال سایت اول پرداخت استفاده کنید.

امتیاز دهید

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT