رشد 30 درصدی ApeCoin

رشد 30 درصدی ApeCoin پس از حضور در موزیک ویدیوی اسنوپ داگ و امینم

زمان مطالعه 2 دقیقه

قیمت ApeCoin (APE) پس از اینکه غول های هیپ هاپ، اسنوپ داگ (Snoop Dogg) و امینم (Eminem) موزیک ویدیویی منتشر کردند که در آن به عنوان شخصیت هایی از مجموعه معروف “Bored Ape Yacht Club” به مخاطبان ظاهر می‌شوند، بیش از ۳۰ درصد افزایش یافت. در موزیک ویدیوی آهنگ “From The D 2 The LBC”، هنرمندان به شخصیت هایی از یکی از محبوب ترین مجموعه های NFT تبدیل شدند. این کار گرافیکی توسط 1st AMENDMENT و Young California و با همکاری BAYC ساخته شده است. در این خبر به بررسی رشد 30 درصدی ApeCoin می پردازیم.

رشد 30 درصدی ApeCoin

هر دوی این هنرمندان از علاقه مندان به رمزارزها هستند، به خصوص وقتی صحبت از بخش سرگرمی در فضای کریپتو می‌شود. پیش از این، امینم یک NFT را از مجموعه BAYC به قیمت ۴۶۲،۰۰۰ دلار خریداری کرده بود. اسنوپ داگ نیز به نوبه خود علاوه بر مشارکت فعال در پروژه Sandbox که سفیر آن است، از راه اندازی اسنک بار NFT خبر داده که از مجموعه میمون های کارتونی الهام گرفته شده است.

APE همه جا است

رشد قیمت ApeCoin (APE) با انتشار این موزیک ویدیو و همچنین با انتشار خبر ایجاد یک اتحادیه توسط شرکت های بزرگ فناوری برای استانداردسازی متاورس اتفاق افتاد. با توجه به اینکه BAYC، صادرکننده ApeCoin، اخیراً به طور فعال در حال توسعه متاورس “Otherside” خود بوده است، انتشار این خبر بر ApeCoin نیز تأثیر گذاشته است.

رشد 30 درصدی ApeCoin

رشد 30 درصدی ApeCoin

APE که به قیمت ۳/۹ دلار سقوط کرده بود، توانست شتاب بیشتری به دست آورد و به ۵/۲ دلار به ازای هر توکن برسد و طی دو روز ۳۴ درصد رشد داشته است. این سطح قیمتی مهمی است که به آن غلبه کرده و حالا می توان انتظار رشد بیشتری را داشت. با این حال، APE در حدود این سطح معامله می‌شد اما نتوانست آن را حفظ کند و به ۴/۷۸ دلار بازگشت و ۱۰ درصد از رشد روزهای قبل را از دست داد.

البته، زمانی که اخبار به طور غیرمنتظره منتشر می‌شوند، گرفتن یک حرکت قیمتی قوی دشوار است. با این حال، با قضاوت بر اساس سبک اطلاعیه های Yuga Labs و BAYC، سرمایه گذاران و هر کسی که علاقه مند به این حوزه است باید همیشه مراقب باشد. این شرکت فعالانه مجموعه‌های NFT خود را تبلیغ می‌کند، متاورس «Otherside» را توسعه می‌دهد، تأییدیه‌ های متعددی از افراد مشهور دریافت می‌کند و حتی اخیراً اولین جشنواره موسیقی خود به نام «Ape Fest 2022» را میزبانی کرده است که در آن مجموعه‌ ای از نوازندگان مشهور نیز حضور داشتند.

منبع: u.today

امتیاز 5/5 - از 1 رای

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT