تکنیکال ApeCoin در ۱۹ خرداد

تحلیل تکنیکال ApeCoin در ۱۹ خرداد

زمان مطالعه 2 دقیقه

رمزارز ApeCoin (APE) به دنبال فروش عجولانه معامله گران در 12 می(22 اردیبهشت)، به کف نوسان 4.93 دلاری رسید. در نتیجه رسیدن قیمت به ناحیه اشباع فروش، خریداران برای لحظه کوتاهی وارد بازار شدند و منجر به افزایش 104 درصدی قیمت به سطح 9.82 دلاری شدند. در این پست به تحلیل تکنیکال ApeCoin در ۱۹ خرداد می پردازیم.

تحلیل تکنیکال ApeCoin در ۱۹ خرداد

در اثر این افزایش ، محدوده ای از 4.93 دلار الی 9.82 دلار  ،شکل گرفت. قیمت ApeCoin بیش از سه هفته است که در این محدوده   رنج می زند. در طول این نوسانات ثابت، APE به طور مداوم سقف های قیمتی پایین تری را به ثبت رساند.

در نتیجه، APE از نقطه میانی این محدوده در 7.37 دلار سقوط کرده و آن را به یک مانع مقاومتی تبدیل کرد. پس از آن ، APE به سطح حمایت دیگری در 6.01 دلار رسید که در 8 ژوئن(18 خرداد) از دست رفت.

تکنیکال ApeCoin در ۱۹ خرداد

تکنیکال ApeCoin در ۱۹ خرداد

قیمت ApeCoin درحال حاضر زیر سطح فوق‌الذکر نوسان می کند و به احتمال زیاد پیش از ورود مجدد خریداران به بازار ، به سمت کف این محدوده قیمتی در 4.93 دلار حرکت خواهد کرد. بنابراین، سرمایه‌گذاران می‌توانند انتظار داشته باشند که APE در روزهای آینده 15 درصد دیگر کاهش یابد.

علیرغم اینکه شرایط برای کاهش بیشتر APE مهیا به نظر میرسد ، اما هرگونه روند بازیابی که بتواند APE را در بالای مقاومت7.37 دلاری قرار دهد و  این سطح را به سطح حمایتی تبدیل کند ، سناریوی خرسی را باطل خواهد کرد. با این حال، برای تحقق چنین شرایطی، قیمت ApeCoin باید در ابتدا 22 درصد رشد کند و بر مانع 6.01 دلاری غلبه کند.

منبع:fxstreet

امتیاز 5/5 - از 1 رای

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT