تکنیکال ApeCoin در ۱۶ خرداد

تحلیل تکنیکال ApeCoin در ۱۶ خرداد

زمان مطالعه 2 دقیقه

رمزارز ApeCoin (APE) از 13 می (23 اردیبهشت) درحال ثبت سقف های قیمتی پایین تری بوده است که حاکی از تسلط خرس ها بر بازار است.  APE در 15 و 27 می(25 اردیبهشت و 6 خرداد) به دو کف قیمتی پایین تر رسید، اما سومین کف نوسانی، با آنها برابر بود و در حدود سطح حمایت 5.93 دلاری شکل گرفت. در این پست به تحلیل تکنیکال ApeCoin در ۱۶ خرداد می پردازیم.

تحلیل تکنیکال ApeCoin در ۱۶ خرداد

نوسانات ثابت این رمزارز در حدود مانع 5.93 دلاری تقریباً چهار روز است که ادامه دارد و نشان دهنده افزایش سفارشات است. بنابراین، سرمایه‌گذاران باید آماده این باشند که APE به سمت مقاومت فوری خود در 7.19 دلار حرکت کند.

 APE طی این روند ،از سطح فعلی 6.31 دلاری ، 15 درصد رشد می کند. با این حال، گاوهای APE باید از میانگین متحرک ساده 100 چهار ساعته (SMA) در 6.83 دلار عبور کنند.

علیرغم اینکه این روند صعودی می تواند به وسیله سطح مذکور محدود شود ، اما با افزایش فشار خرید ،قیمت ApeCoin می تواند مقاومت 8.14 دلاری مورد امتحان قرار دهد. در نتیجه ، این آلت کوین از سطح فعلی 30 درصد رشد می کند.

تکنیکال ApeCoin در ۱۶ خرداد

تکنیکال ApeCoin در ۱۶ خرداد

علیرغم اینکه شرایط برای صعود ApeCoin مساعد به نظر میرسد، اما رالی گاوی به دلیل موانع مذکور با مشکل روبه رو است. اگر APE با کندلی چهار ساعته زیر سطح 5.93 دلاری بسته شود، قیمت به کف پایین تری میرسد و سناریوی گاوی باطل خواهد شد. در چنین شرایطی، قیمت ApeCoin به احتمال زیاد با سقوط 15 درصد به سمت سطح حمایت 5.02 دلاری حرکت خواهد کرد.

منبع: fxstreet

امتیاز 4.6/5 - از 12 رای

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT