تحلیلتحلیل ارزهای دیجیتال ۱۹ خرداد ارزهای دیجیتال ۱۹ خرداد

تحلیل ارزهای دیجیتال ۱۹ خرداد

زمان مطالعه 3 دقیقه

چند روز گذشته برای بزرگترین ارز رمزپایه بازار روزهای کاملاً بی ثباتی بود به طوری که از روز 6 ژوئن (16 خرداد) قیمت از زیر 30000 دلار به بالاترین سطح چند روزه خود در حدود 32000 دلار رسید. در این پست به تحلیل ارزهای دیجیتال ۱۹ خرداد می پردازیم.

تحلیل ارزهای دیجیتال ۱۹ خرداد

 بیت کوین تنها در چند ساعت بیش از 2000 دلار کاهش یافت و چشم انداز آن به سرعت تغییر کرد. با این وجود، پس از آن، افزایش قیمت دیگری را شاهد بودیم که موجب شد بیت کوین مدت کوتاهی بعد، بالای تراز 31500 دلار قرار بگیرد.

نوسانات اندکی بعد ادامه یافت و BTC را بار دیگر به 30000 دلار رساند. با این حال، این ارز رمزپایه، از آن زمان تاکنون در حدود همین سطح باقی مانده است و اکنون با قیمت 30501 دلار ترید می شود. به این ترتیب، ارزش بازار بیت کوین به 580 میلیارد دلار رسیده و چیرگی آن بر آلتکوین ها برابر 46.5٪ است.

اخبار مهم روز

با وجود ناکامی های پی در پی BTC که تا این لحظه منجر به افت 50 درصدی آن نسبت به رکورد ماه نوامبر 2021 (آبان 1400) شده است، مایکل سایلر همچنان دیدگاه به شدت صعودی خود نسبت به این دارایی را حفظ کرده و اذعان داشته است که او همچنان معتقد است که بیت کوین در نهایت به یک میلیون دلار خواهد رسید.

تحلیل ارزهای دیجیتال ۱۹ خرداد

تحلیل ارزهای دیجیتال ۱۹ خرداد

از سوی دیگر، نهادهای قانون گذار ایالات متحده اخیراً با ارائه جدیدترین لایحه نظارتی خود، توجه جامعه رمزنگاری را جلب کرده اند. یکی از طراحان این لایحه، سناتور کریستن گیلیبراند، استدلال می کند که گری گنسلر، رئیس SEC از آن جهت با این لایحه موافق است که BTC و ETH را به عنوان کالا می شناسد.

ADA همچنان در حال صعود است

آلتکوین ها نیز از ابتدای هفته نوسانات مشابهی را تجربه کرده اند، اما اکثر آنها اکنون به طور قابل توجهی آرام گرفته اند. برای مثال، اتریوم با جهش ناچیز 0.85 درصدی خود بالای 1800 دلار معامله می شود، BNB حدود 291 دلار قیمت دارد و ریپل، دوج کوین، پولکادات، ترون، آواکس و شیبااینو همگی با اندکی افزایش به منطقه سبز وارد شده اند. در همین حال، سولانا با 4.50% افزایش و کاردانو با 2.60% افزایش در رتبه های برتر میان رمزارزهای بزرگ بازار جا گرفته اند. در نتیجه این تغییر، ADA اکنون با قیمت 0.65 دلار و SOL با قیمت 41.16 دلار معامله می شوند.

تحلیل ارزهای دیجیتال ۱۹ خرداد

تحلیل ارزهای دیجیتال ۱۹ خرداد

از میان آلتکوین های دارای ارزش بازار پایین و متوسط، FTT و XTZ به ترتیب با 5.5 و 7 درصد افزایش بیشترین سود را شاهد بوده اند. به این ترتیب، FTT نزدیک به 30 دلار و XTZ در حدود 2.15 دلار ایستاده اند. اما برنده اصلی امروز بازار، هلیوم (HNT) است که با جهش 10.70 درصدی خود به 11.55 دلار رسیده است.

در نهایت، ارزش تجعی بازار ارزهای رمزنگاری شده با اندکی تغییر به 1.251 تریلیون دلار می رسد.

منبع: cryptopotato

امتیاز 5/5 - از 1 رای

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT