آموزش رفع لیمیت پی پال paypal

رفع لیمیت پی پال با استفاده از خدمات اول پرداخت

زمان مطالعه 3 دقیقه

از آن جایی که علل لیمیت شدن حساب پی پال به موارد مختلفی ربط دارد، راهکار‌های رفع لیمیت پی پال نیز متفاوت است. در بیشتر مواقع با مطالعه بخش نوتیفیکیشن و مطالعه Limitation Review و طی کردن مراحل ذکر شده مشکل حل می شود. بعضی مواقع نیاز به ارسال مدارک بیشتری است. از آنجایی که ایران تحریم است، شما مجبور به ارسال مدارکی از خارج از ایران هستید. در این مقاله با اول پرداخت همراه باشید تا در زمینه رفع لیمیت پی پال اطلاعات مناسبی را در اختیار شما قرار دهیم.

استفاده از VPS برای جلوگیری از لیمیت پی پال

به علت برخی تحریم‌های آمریکا، شرکت‌های پرداختی و مالی بین المللی نظیر پی پال، ویزا و مستر نیز اقدام به تحریم ارائه خدمات در داخل ایران نموده‌اند. این تحریم شامل هر گونه تراکنش مالی در داخل مرزهای کشور توسط ایرانیان و غیر ایرانیان می‌شود. بدین ترتیب حتی یک شهروند کشوری خارجی نمی تواند در داخل ایران از خدمات این شرکت ها استفاده نماید. لذا تاکید می شود به هنگام استفاده از VPN و یا حتی بهتر است از سرور مجازی (VPS) استفاده کنید. با توجه به محدودیت‌ها و سخت‌گیری‌های شدید پی پال، شاید بهتر باشد از خدمات موسسات انتقال وجه مانند اول پرداخت استفاده کنید تا دغدغه‌های این چنینی نداشته باشید.

رفع لیمیت پی پال

رفع لیمیت پی پال

حساب وریفای شده پی پال

برای جلوگیری و رفع لیمیت پی پال حتما از حساب وریفای شده استفاده کنید. پی پال محدودیت‌های زیادی در حداکثر مقدار قابل انتقال برای حساب‌های وریفای نشده اعلام می‌کند.
در خصوص حساب‌های وریفای شده، حداکثر میزان انتقال ۶۰ هزار دلار و برای هر تراکنش مبلغ ۱۰ هزار دلار است. (البته ممکن است برای ارز‌های مختلف این مبلغ متفاوت باشد.)

وابسته به انواع حساب پی پال، اقدامات رفع لیمیت PayPal متفاوت است. در ادامه برای دو نوع اکانت متداول پرسونال و بیزنس پی پال به طور جداگانه این موارد را بررسی می کنیم:

رفع لیمیت حساب پرسنال PayPal

  • در ۲۱ روز اول تحویل حساب بیش از یک تراکنش و نهایت با گردش ۱۵۰ دلار بیشتر انجام ندهید.
  • بعد از گذشت دوره ۲۱ روزه بیش از ۳ تراکنش در روز انجام ندهید و سعی کنید مجموع این تراکنش ها بیشتر از ۱۰۰۰ دلار نشود.
  • از حساب‌های وریفای نشده به هیچ عنوان وجه دریافت نکنید.
  • ایمیل تائید پرداخت از فرستندگان وجه دریافت کنید.
  • مشتری‌های خود را راضی نگه دارید.
  • همیشه از یک مرورگر ثابت با IP مشخص ورود پیدا کنید.
  • حداکثر تعداد تراکنش در ماه بیشتر از ۹۰ تراکنش و مبلغ ۸۰۰۰ دلار نشود.

مراحل رفع لیمیت پی پال

رفع لیمیت حساب بیزینس PayPal

  • از هر اکانت فقط بر روی یک وب سایت استفاده کنید.
  • پیش از پرداخت آنلاین توسط مشتری قوانین ریفاند و برگشت وجه را به مشتری نمایش دهید و از او خواهید موافقت با آنها را تیک بزند و حتی در قالب ایمیل برای وی ارسال کنید.
  • سعی کنید مستندات و مدارک فرستنده‌های وجه پی پال را مبنی بر تائید پرداختشان دریافت کنید.
  • ایمیل تائید پرداخت از فرستندگان وجه دریافت کنید.
  • در ۶ ماهه اول حداکثر تعداد تراکنش در ماه بیشتر از ۵۰۰ تراکنش و مبلغ ۲۰ هزار دلار نشود.

رفع لیمیت پی پال چه قدر طول می کشد؟

اغلب تا ۵ روز مشکل حل می‌شود. گاهی هم فقط کافی است شما سوال امنیتی و یا پسورد خود را تغییر دهید تا از حالت لیمیت خارج شوید. پیشنهاد می‌شود که برای افتتاح حساب پی پال و جلوگیری از مواجه شدن با مشکلاتی مانند رفع لیمیت پی پال ، از همان ابتدای امر از خدمات مجموعه اول پرداخت استفاده کنید چراکه  این مجموعه، آموزش‌های لازم را به مشتریان خود در زمینه پی پال می‌دهد.

امتیاز دهید

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT