برنامه ایجاد NFT در ویندوز

8 بهترین برنامه ایجاد NFT در ویندوز

زمان مطالعه 6 دقیقه

برنامه های زیادی وجود دارد که می توانید از آنها برای ایجاد NFT استفاده کنید، اما در اینجا بهترین ابزار برای این کار وجود دارد. برنامه ایجاد NFT در ویندوز را در ادامه بررسی می کنیم.

محبوبیت بازار ارزهای دیجیتال در سال‌های اخیر افزایش یافته است. در نتیجه، ظهور کریپتو فضایی برای نوآوری در آن فضا باقی گذاشته است. این امر فضایی را برای توکن‌های جدید و سایر دارایی‌هایی که می‌توانند در بلاک چین حفظ شوند، فراهم کرده است.

توکن‌های غیرقابل تعویض (NFT) بسیار محبوب هستند. این توکن ها دارایی های مهم را نشان می دهند و اغلب به شکل اثر هنری هستند. به این ترتیب، هم هنرمندان و هم علاقه مندان به ارزهای دیجیتال به NFT علاقه دارند. بنابراین، چگونه می توان یک NFT در ویندوز ایجاد کرد؟

خوشبختانه برای شما، این مقاله بهترین برنامه هایی را که می توانید برای ایجاد NFT در ویندوز استفاده کنید، پوشش می دهد.

1.بهترین برنامه ایجاد NFT در ویندوز: Adobe Photoshop

فتوشاپ یک نرم افزار نمادین برای ویرایش عکس است. سال‌هاست که وجود دارد و معمولاً برای نیازهای طراحی یک برنامه کاربردی است. این به این دلیل است که فتوشاپ به بسیاری از توابع طراحی مفید مجهز شده است و به دلیل تطبیق پذیری آن اعلام شده است.

NFT ها راهی عالی برای نمایش هنر شده اند. نرم افزار مناسب به هنرمند اجازه می دهد تا الهامات خود را بدون محدودیت بیان کند. فتوشاپ یک ابزار عالی برای این کار است زیرا به کاربر اجازه می دهد تصاویری در ابعاد و وضوح های مختلف ایجاد کند.

همچنین فتوشاپ می تواند با تصاویر وکتور و شطرنجی به خوبی کار کند. این بسیار راحت است زیرا اکثر هنرمندان NFT برای نرم افزارهایی ارزش قائل هستند که آنها را قادر می سازد با کیفیت بالا کار کنند. فتوشاپ همچنین به عنوان یک نرم افزار ویرایش عکس برای کسانی که می خواهند تصاویر را به NFT تبدیل کنند کار می کند.

برای شروع، راهنمای ما در مورد نحوه ساخت موزاییک عکس در فتوشاپ را بررسی کنید. این ویژگی باید هنگام کار بر روی مفاهیم مختلف NFT مفید باشد.

2. Adobe Illustrator

در جایی که فتوشاپ یک جک (jack) از همه مشاغل است، ایلاستریتور در یکی از آنها استاد است. Adobe Illustrator یک نرم افزار گرافیکی مبتنی بر برداری است.

تصاویر وکتور بیشتر برای طراحی بنر استفاده می شوند زیرا می توانند در هر اندازه ای بدون افت کیفیت چاپ شوند. به این ترتیب، Adobe Illustrator برای ایجاد NFT نیز عالی است.

بسیاری از NFT ها طرح های ساده ای دارند که نیازی به ترکیب یا سایه زدن ندارند. در نتیجه ایلاستریتور یکی از بهترین محیط ها را برای ایجاد این طرح ها فراهم می کند.

این یکی از بسیاری از نرم افزارهای مفید ویرایش عکس است که در مجموعه Adobe ارائه شده است. Illustrator همچنین با سایر برنامه های Adobe به خوبی کار می کند و به راحتی قابل برداشت است.

Illustrator ابزارها و عملکردهای فراوانی را ارائه می دهد که فرآیند طراحی گرافیکی را یکپارچه می کند. به همین دلیل است که Illustrator یکی از 5 بهترین نرم افزار ویرایش برای ویندوز است.

3.بهترین برنامه ایجاد NFT در ویندوز: Inkscape

طراحی تصویر برداری ابزار قدرتمندی است که اکثر هنرمندان NFT سعی می کنند آن را در کار خود بگنجانند. اگرچه Illustrator یک نرم افزار طراحی تصویر برداری مفید است، اما ارزان نیست.

هزینه اشتراک Adobe Creative Cloud ممکن است بیشتر از آن چیزی باشد که هنرمندان جدید NFT برای آن چانه زده اند. به این ترتیب، داشتن یک جایگزین رایگان خوب است.

Inkscape یک نرم افزار طراحی برداری است که توسط تیمی از توسعه دهندگان اختصاصی پشتیبانی می شود. استفاده از نرم افزار رایگان است و توسعه آن فعال است. Inkscape همچنین دارای یک جامعه قوی است که هر زمان که شما احساس نیاز (stuck) کردید مایل است به شما کمک کند.

این می تواند راهی عالی برای ورود به طراحی تصویر برداری باشد. Inkscape همچنین از فرمت های محبوب تصویر Vector پشتیبانی می کند و مجهز به ابزارهای قدرتمندی است که به فرآیند طراحی کمک می کند.

4. Pixel Chain

همه NFT ها تصاویر با وضوح بالا نیستند. توکن های پیکسلی وجود دارند که قیمت های دیوانه کننده ای دارند. در حال حاضر، در حالی که برخی از نرم افزارهای طراحی محبوب می توانند هنر پیکسلی ایجاد کنند، آنها به طور خاص برای این منظور ایجاد نشده اند.

Pixelchain یک سرویس آنلاین است که به شما امکان می دهد NFT های پیکسلی ایجاد کنید، بخرید و بفروشید. به یک ویرایشگر ساده مجهز شده است که به راحتی قابل درک است. در نتیجه، Pixelchain یک راه عالی برای آشنایی با بازار NFT است.

علاوه بر این، Pixelchain به کاربران اجازه می‌دهد تا کیف پول‌های رمزنگاری خود را برای سهولت تجارت به هم متصل کنند. همچنین می توانید آثار هنری موجود را در وب سایت برش (mint) دهید.

5. GoArt

GoArt یک سرویس وب مفید است که به شما امکان می دهد طراحی NFT خود را بیشتر شخصی سازی کنید. فهرست طولانی از جلوه های طراحی چشم نواز را ارائه می دهد که می توانید در هنر خود اعمال کنید.

می توانید یک نسخه کم و با وضوح بالا از تصویر طراحی شده خود را دانلود کنید. با این حال، تمام جلوه ها یک واترمارک اعمال می کنند که باید برای حذف آن هزینه کنید.

GoArt همچنین به شما امکان می دهد یک اکانت کاربری ایجاد کنید تا به شما کمک کند آثار هنری خود را در طول فرآیند طراحی به راحتی پیگیری کنید.

6. برنامه ایجاد NFT در ویندوز Krita 

Krita یک نرم افزار طراحی شطرنجی رایگان و منبع باز است که ابزارهای قدرتمندی را که مشخصه برنامه های طراحی ممتاز مشابه است، ارائه می دهد.

ممکن است بهترین انتخاب برای تصاویر با کیفیت غیرقابل تشخیص که به راحتی می توانند در هر اندازه ای مقیاس شوند، نباشد. با این حال، Krita مجهز به مجموعه ای از برس های خاص و ویژگی های چشمگیر است که طراحی لایه ای را لذت بخش می کند.

توسعه دهندگان از طریق کمک های مالی درآمد کسب می کنند و به طور مداوم نرم افزار را بهبود می بخشند. Krita یک جایگزین مفید و رایگان برای فتوشاپ است و به سبک هنری شما اجازه می دهد تا بدرخشد.

7. Clip Studio Paint

Clip Studio Paint یک برنامه طراحی ریستر قدرتمند است که توسط تصویرگران و هنرمندان طنز در همه جا ترجیح داده می شود.

به این ترتیب، به همه چیزهایی که برای شروع حرفه طراحی NFT نیاز دارید مجهز شده است. این دارای یک لیست طولانی از برس های بافت دار از قبل نصب شده است. همچنین، وب سایت دارای یک تب منابع است که به شما امکان می دهد براش ها، قالب ها و موارد دیگر را دانلود کنید.

توسعه‌دهندگان همچنین فهرست طولانی‌ای از ویدیوهای آموزشی را در کانال YouTube خود دارند تا به شما کمک کنند تا با ویژگی‌های برنامه آشنا شوید.

8.برنامه ایجاد NFT در ویندوز: TwistedBrush Pro Studio

TwistedBrush تمام ابزارهایی را ارائه می دهد که هنرمندان با تجربه می توانند برای ارتقای کار خود به سطح بعدی نیاز داشته باشند. این بیش از 9000 برس مختلف را برای انتخاب ارائه می دهد و دارای برخی ویژگی های خودکار است که دردسر طراحی را کاهش می دهد.

از تبلت های طراحی پشتیبانی می کند که یک ویژگی مشترک با سایر نرم افزارهای طراحی برتر است. همچنین مجهز به موتور قدرتمند برس است که ضربات واقعی را به درستی شبیه سازی می کند.

TwistedBrush Pro Studio همچنین مجهز به بیش از 200 افکت و فیلتر تصویر است که می تواند به ارتقاء آثار هنری NFT شما به سطح بعدی کمک کند.

ورود به بازار NFT

کریپتوکارنسی در سال‌های اخیر بی‌ثبات ‌تر شده است، اما جنبش NFT ثابت مانده است. در حالی که یک NFT چیزی بیش از هنری است که آن را نشان می دهد، هیچ کس نمی تواند منکر اهمیت تصویر توکن شود.

اکنون، اینها تنها تعدادی از نرم افزارهای طراحی مفید در حال حاضر در بازار هستند. خوشبختانه، این برنامه های کاربردی طراحی برای شروع سفر هنری NFT شما بیش از اندازه کافی هستند.

امتیاز 5/5 - از 2 رای

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT