وب سایت برای دوستداران گربه

9 بهترین وب سایت برای دوستداران گربه در تمام سنین

زمان مطالعه 6 دقیقه

اگر عاشق گربه ها هستید، عضو یک جامعه بزرگ هستید. وب سایت های زیادی برای تغذیه وسواس خود پیدا خواهید کرد.

آیا شما عاشق گربه سانان هستید که دائماً به دنبال دانش جدید در مورد گربه ها هستید؟ جلوترش رو نگاه نکن. داشتن یک گربه تعهد مهمی است، و درست است که خود را با دانش و ابزار لازم برای ارائه بهترین مراقبت از گربه مجهز کنید.

خرید با پی پال

چه به دنبال اطلاعات اولیه در مورد مراقبت از گربه باشید و چه نگرانی های جزئی در مورد گربه خود دارید که نیاز به توجه فوری ندارند، می توانید این اطلاعات را به صورت آنلاین پیدا کنید. در این مقاله، نه وب سایت را پیدا خواهید کرد که همه چیز را در مورد گربه ها پوشش می دهند.

1.وب سایت برای دوستداران گربه: The Cat Site

سایت گربه ابزاری ضروری برای دوستداران گربه و صاحبان گربه است. این پلتفرم برای ارائه مشاوره به دوستداران گربه در ارائه بهترین مراقبت از گربه ها اختصاص یافته است. شما طیف وسیعی از موضوعات را پیدا خواهید کرد، از رفتار گربه تا اطلاعات در مورد سلامت و غذای گربه.

در این وب سایت، نه تنها توصیه هایی در مورد نحوه مراقبت از گربه خود دریافت خواهید کرد، بلکه می توانید به جمعی از دوستداران گربه بپیوندید که تجربیات و تصاویر گربه های خود را به اشتراک می گذارند.

2. PetKeen

PetKeen وب سایتی است که نکاتی را برای صاحبان حیوانات خانگی ارائه می دهد. می توانید مقالاتی در مورد گربه ها پیدا کنید که موضوعات مختلفی را پوشش می دهند. PetKeen دارای یک پایگاه داده با بیش از 8000 پست است که می توانید از طریق آنها مرور کنید، بنابراین به احتمال زیاد اطلاعات مفیدی برای کمک به گربه های خود خواهید یافت.

همچنین می‌توانید از پلتفرم مشاوره ۲۴ ساعته برای دامپزشکی برای یافتن توصیه‌های تخصصی در مورد نگرانی‌هایی که ممکن است در مورد گربه خود داشته باشید استفاده کنید. توجه به این نکته مهم است که این پلتفرم برای مواقع اضطراری نیست. اگر شرایط اضطراری دارید، بهتر است با دامپزشک محلی خود تماس بگیرید.

3.وب سایت برای دوستداران گربه: Catster

اگر می خواهید در مورد همه چیزهایی که در مورد گربه ها وجود دارد، مانند سبک زندگی، رفتار گربه ها، سلامتی و آنچه می خورند بیشتر بدانید، این وب سایت برای شماست. در وب سایت Catster، انواع مقالات آموزشی و سرگرم کننده را خواهید یافت که می توانید بخوانید.

یکی از ویژگی های منحصر به فرد در این وب سایت غرفه عکس گربه است که می توانید برای آپلود تصاویر گربه های خود ثبت نام کنید.

4. Cat Friendly Homes

اگر این اولین بار است که از یک گربه مراقبت می کنید، این وب سایت برای شما عالی است. Cat Friendly Homes وب ‌سایتی است که توسط دامپزشکان گربه‌سان اداره می‌شود و به دوستداران و صاحبان گربه‌ها بهترین اطلاعات مورد نیاز برای عشق و مراقبت از گربه‌های خود را ارائه می‌دهند.

این مقاله مقالات آموزنده ای مانند “نحوه نگهداری و نوازش گربه” و “چگونه به گربه غذا بدهیم” ارائه می دهد. بنابراین، مبتدی بودن در این وب سایت مشکلی نیست.

اگر می‌خواهید در نظافت گربه‌تان بیشتر عمل کنید، با نکات اساسی نظافت نیز مواجه خواهید شد که به شما در ایجاد یک روال نظافت ثابت کمک می‌کند.

5.وب سایت برای دوستداران گربه: Feline Forums

بسیاری از جوامع گربه پر از میم های گربه و تصاویر شایان ستایش گربه ها هستند، اما این انجمن تجربه متفاوتی را ارائه می دهد. ممکن است با چند پست از افراد مواجه شوید که گربه‌های خود را معرفی می‌کنند، اما این وب‌سایت یک پلتفرم جذاب است که در آن افراد نکات مفید و اطلاعات آموزشی در مورد نحوه مراقبت از گربه ارائه می‌دهند.

انجمن به دسته های جداگانه تقسیم می شود. به این ترتیب، با کلیک بر روی یکی از موضوعات، دقیقاً متوجه خواهید شد که با چه نوع مکالماتی روبرو می شوید. چه بخواهید در پست‌هایی درباره اطلاعات عمومی گربه‌ها، سلامتی، پرورش گربه‌ها، یا اطلاعات خارج از موضوع که صرفاً برای سرگرمی است، شرکت کنید، این وب‌سایت هر نوع گربه‌دوست را در خود جای می‌دهد.

6. CatForum.com

CatForum.com انجمنی از دوستداران گربه است که به بحث در مورد نژادها، آموزش گربه، غذا و سایر موارد مربوط به گربه اختصاص دارد. با بیش از 56000 عضو، شکی نیست که این پلتفرم برای صاحبان و علاقه مندان مختلف گربه ارزش دارد.

بهترین بخش در مورد اطلاعات این انجمن این است که بررسی شده است. اعضا در پست‌های انجمن می‌خوانند، مشارکت می‌کنند و دقت را حفظ می‌کنند. CatForum.com همچنین دارای تیمی از مدیران است که به دنبال هر گونه اخبار جعلی، هرزنامه، یا هر گونه رفتار مرتبط در انجمن هستند. به این ترتیب، این پلتفرم یک فضای مطمئن و امن برای دوستداران گربه باقی می ماند.

7. The Community Cats Podcast

اگر مشتاق کار با گربه های اجتماعی هستید، این وب سایت برای شما عالی است. هدف پادکست گربه های جامعه ایجاد یک جامعه ایمن برای گربه ها است. این وب سایت شامل یک پادکست هفتگی با قسمت های مختلف در مورد موضوعات مربوط به رفاه گربه است.

با توجه به وضعیت جمعیت بیش از حد گربه ها، بحث های برگزار شده در پادکست با هدف آموزش و توانمندسازی مردم برای مراقبت از گربه ها در جامعه خود است. این وب سایت همچنین یک وبلاگ آموزشی برای کمک به شما در ایجاد یک محیط انسانی برای گربه ها در مکانی که زندگی می کنید ارائه می دهد.

8.وب سایت برای دوستداران گربه: All About Cats

همانطور که کلیشه ای به نظر می رسد، این وب سایت همه چیز را در مورد گربه ها به شما می گوید. این وب سایت راهنماهای بررسی شده توسط متخصص را ارائه می دهد تا به شما کمک کند بهترین مراقب گربه خود شوید.

یک ویژگی منحصر به فرد که در سایت پیدا خواهید کرد، نام یاب گربه است. بنابراین، اگر به تازگی یک بچه گربه یا گربه جدید را تحت مراقبت خود قرار داده اید – و هنوز به دنبال یک نام هستید – این ویژگی ممکن است به شما کمک کند. نام یاب به دسته های جداگانه مانند، نژاد، سبک نام، و همچنین رنگ و نشانه ها تقسیم می شود.

The Fluffy Kitty .9

آیا اهل ماجراجویی هستید و می خواهید گربه خود را با خود همراه کنید؟ جلوترش رو نگاه نکن. Fluffy Kitty یک وبلاگ سبک زندگی گربه است که توسط زوجی تأسیس شده است که با گربه فرزندخوانده خود به هفت کشور سفر کرده اند.

Fluffy Kitty نکاتی را برای والدین گربه ای که دوست دارند سبک زندگی دوستدار محیط زیست و سفر داشته باشند ارائه می دهد. راهنماهای مفید زیادی مانند نحوه آموزش گربه خود برای سازگاری با یک سبک زندگی ماجراجویانه پیدا خواهید کرد.

شرکت ها به تولید محصولات مربوط به گربه که برای محیط زیست مضر هستند، مانند اسباب بازی، کاسه گربه و غیره معروف هستند. خوشبختانه، در این وب سایت، راهنماهایی در مورد چگونگی ایجاد یک سبک زندگی سازگار با محیط زیست برای گربه خود پیدا خواهید کرد.

خرید با پی پال

به بهترین مراقب گربه تبدیل شوید

هنگامی که شما عاشق گربه هستید، ممکن است سوالات زیادی در مورد نحوه مراقبت از گربه خود به بهترین شکل ممکن داشته باشید.

خوشبختانه، مجبور نیستید در مورد موضوعاتی که در مورد آنها دانش کافی ندارید، بی خبر بمانید. انواع وب سایت های ذکر شده در بالا به شما امکان می دهد محیطی امن برای گربه های خود و گربه های جامعه خود ایجاد کنید.

امتیاز دهید

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT