رکورد جدید شیبا در تجارت مالی

رکورد جدید شیبا در تجارت مالی

زمان مطالعه 2 دقیقه

یک کارشناس در بازاریابی محتوا در حوزه اکوسیستم شیبا اینو به نام LucieSHIB در توییتر اعلام کرده که شیبا وارد یک دسته‌بندی جدید به نام کسب‌وکار و امور مالی در توییتر شده و در حال حاضر در آن فعالیت دارد. تصویری که لوسی به اشتراک گذاشت نشان می‌دهد که 144000 توییت وجود دارد که شیبا در این دسته‌بندی ذکر شده است. در این پست به بررسی ثبت رکورد جدید شیبا در تجارت مالی می پردازیم.

رکورد جدید شیبا در تجارت مالی

امسال، شیبا اینو از طریق مشارکت‌های متعدد خود با صنعت‌های مختلف، پذیرش و کاربردهای خود را به طرز چشمگیری گسترش داده است. در سال قبل، مشارکت با شرکت‌های بزرگی که در صنایع اجاره خودرو، خودروهای لوکس، ساعت (Hublot) و سایر کالاها فعالیت می‌کنند، انجام شد.

فست فود زنجیره‌ای Welly، شریک ایتالیایی شیبااینو، اخیراً اعلام کرده است که قصد گسترش فعالیت خود را در سراسر کشور دارد.

یک باشگاه بسکتبال حرفه‌ای در بریتانیا، به نام شیرهای لندن، همکاری با درگاه پرداخت رمزارزی BitPay را آغاز کرد؛ بنابراین اکنون آنها مجموعه‌ای از ارزهای دیجیتال مانند بیت کوین، اتریوم، دوج کوین و شیبااینو را می‌پذیرند. اکنون‌می توان از ارزهای دیجیتال برای خرید بلیت و کالاهای این باشگاه استفاده کرد.

به گفته ردیاب محبوب Shibburn، میزان توکن‌سوزی این میم کوین در 24 ساعت گذشته شاهد افزایش 1027 درصدی بوده است. به طور کلی از صبح دیروز 15487160 توکن شیبا به آدرس‌های مرده ارسال شده است. در 24 ساعت گذشته نیز سه تراکنش بزرگ به ترتیب 6,117,630 شیبا. 4,592,688 شیبا و 2,607,056 مقدار شیبا را به آدرس‌های مرده انتقال داده‌اند.

شیبااینو، دومین توکن مبتنی بر میم سگ، به طور ناگهانی با افزایش بیش از 7 درصدی در قیمت خود روبه‌رو شد. اما پس از آن، کاهشی به میزان 4.43 درصد را تجربه کرد که باعث شد شیبا در حال حاضر با قیمت 0.00000714 دلار در صرافی بایننس معامله شود.

امتیاز دهید

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !