ابزار برتر سئوی هوش مصنوعی

10 ابزار برتر سئوی هوش مصنوعی در سال 2023 برای بهبود عملکرد ارگانیک

زمان مطالعه 16 دقیقه

بهینه سازی موتور جستجو (SEO) به تبلیغ رایگان وبسایت شما کمک می‌کند. با این حال، شامل کارهایی مانند تحقیق کلمات کلیدی و لینک سازی داخلی است که در صورت انجام آن به تنهایی می‌تواند خسته کننده و وقت گیر باشد. ابزار برتر سئوی هوش مصنوعی را در ادامه بخوانید.

این مقاله 10 بهترین ابزار سئوی هوش مصنوعی را که باعث سرعت بخشیدن به گردش کار بهینه سازی وبسایت شما کمک می‌کند، بررسی خواهد کرد. این ابزارها به تجزیه و تحلیل معیارهای رتبه بندی کمک می‌کنند و پیشنهاداتی را ارائه می‌دهند تا کاربران بتوانند به راحتی محتوای خود را بهینه کنند.

ما همچنین نحوه بهینه سازی وبسایت خود را با استفاده از این ابزارهای سئوی هوش مصنوعی برای شروع کار توضیح خواهیم داد.

1.ابزار برتر سئوی هوش مصنوعی SEO Surfer

آمار Surfer:

امتیاز: 4.8/5

بهترین برای: وبلاگ نویسان و شرکت های رسانه ای

قیمت: از 45 دلار در ماه شروع می‌شود

Surfer یک نرم افزار سئوی هوش مصنوعی است که برنامه ریزی محتوا و گردش کار را بهبود می‌بخشد. این به ساده سازی وظایفی مانند تحقیق رقبا، بهینه سازی کلمات کلیدی، نوشتن و ممیزی محتوا کمک می‌کند.

این ابزار کیفیت زمان واقعی و تجزیه و تحلیل استفاده از کلمه کلیدی را ارائه می‌دهد و فرآیند ایجاد محتوای SEO را کارآمدتر می‌کند. علاوه بر این، با Google Docs و Jasper ادغام می‌شود و در نتیجه یک جریان کاری یکپارچه بین برنامه های مختلف ایجاد می‌شود.

Surfer برای وبلاگ نویسان و شرکت های رسانه ای که به طور منظم محتوای بهینه تولید می کنند ایده آل است. این ابزار سئو مبتنی بر هوش مصنوعی چهار طرح را ارائه می‌دهد که از 45 دلار در ماه شروع می‌شود.

ویژگی های کلیدی:

دستیار شرایط. این ویژگی یادگیری ماشینی به طور خودکار کلمات کلیدی را با یک کلیک به محتوای شما اضافه می‌کند.

ممیزی و تحلیل وب سایت. کاربران می‌توانند میزان کلمات کلیدی، بک لینک ها و احساسات پردازش زبان طبیعی (NLP) محتوای قدیمی خود را برای یافتن فرصت های SEO تجزیه و تحلیل کنند.

تجزیه و تحلیل امتیاز محتوا. Surfer کیفیت محتوای شما را نسبت به رقبا برای تجزیه و تحلیل بدون عارضه و “نگاه اجمالی سریع” خلاصه می‌کند.

معایب:

گاهی ناهماهنگی موقتی Surfer پس از اصلاح محتوا، داده های نادرست و به دنبال آن توصیه های مبهم ارائه می‌دهد.

2. MarketBrew

آمار MarketBrew:

امتیاز: 4.8/5

بهترین برای: کارشناسان SEO و شرکت های بزرگ

قیمت: 20 دلار/کرال و 200 دلار/مدل موتور جستجو

MarketBrew ابزاری برای مدل سازی موتورهای جستجو است که به کاربران اجازه می‌دهد تا موقعیت رتبه بندی صفحات خود را قبل از انتشار پیش بینی کنند. این ابزار انواع مختلف اطلاعات، از جمله داده های گوگل آنالیتیکس، کلمات کلیدی و روندهای ترافیک ارگانیک را تجزیه و تحلیل می‌کند.

کاربران می‌توانند یک محیط آزمایشی سفارشی برای محتوای خود بر اساس مدل های مختلف موتور جستجو ایجاد کنند. علاوه بر این، این ابزار گزارش های دقیقی را برای کمک به کاربران در توسعه استراتژی محتوای سئو موثر ارائه می‌دهد.

MarketBrew دو نوع مجوز دارد که از 20 دلار crawl و 200 دلار مدل موتور جستجو شروع می‌شود. این ابزار به دلیل قیمت بالا و ویژگی های پیشرفته، بیشتر برای کارشناسان سئو و شرکت های بزرگ مناسب است.

ویژگی های کلیدی:

تست A/B. کاربران می‌توانند از استراتژی های مختلف سئو استفاده کنند تا ببینند کدام یک نتایج بهتری به همراه دارد.

تیم های سئو. این راه حل متمرکز CRM به کاربران امکان می‌دهد تمام محیط های آزمایشی، داده ها و وظایف بهینه سازی را در یک داشبورد واحد مدیریت کنند.

ابزار نمودار رادار الگوریتمی. MarketBrew یک خلاصه گرافیکی از عملکرد سئو داخلی و فنی یک وبسایت بر اساس چندین عامل مختلف برای تجزیه و تحلیل ساده تر ارائه می‌دهد.

معایب:

مورد استفاده خاص. در مقایسه با سایر ابزارهای سئو، ویژگی های MarketBrew خاص هستند و فقط برای نیازهای خاص مناسب هستند، معمولاً برای کارشناسان باتجربه سئو.

3.ابزار برتر سئوی هوش مصنوعی KeywordInsights

آمار KeywordInsights:

امتیاز: 4.9/5

بهترین برای: بازاریابان و برنامه ریزان محتوا

قیمت: 49 دلار در ماه یا 550 دلار در سال

KeywordInsight برای کاربرانی که یک ابزار SEO مبتدی مبتنی بر هوش مصنوعی را برای برنامه ریزی محتوا ترجیح می‌دهند بسیار عالی است. این به شما امکان می‌دهد کلمات کلیدی را با یک دستور ساده تولید کنید و به طور خودکار آنها را با استفاده از پردازش زبان طبیعی دسته بندی کنید.

کاربران همچنین می‌توانند پست های رقبای برتر خود را تجزیه و تحلیل کنند و از عناوین آنها برای ایجاد سریع خلاصه محتوا استفاده کنند. با این حال، این ابزار برای تولید محتوا ایده آل نیست زیرا ویژگی هایی را ارائه می‌دهد که به طور خاص برای برنامه ریزی وظایف اختصاص داده شده است.

KeywordInshights چندین طرح با سه گزینه صورت حساب دارد – ماهانه، سالانه، و پرداخت در صورت تمایل دارد. اگر می‌خواهید این ابزار را امتحان کنید، ۷۵۰ اعتبار به قیمت ۱ دلار خریداری کنید و از آن برای نمایش هر یک از ویژگی های موجود استفاده کنید.

ویژگی های کلیدی:

کشف کلمه کلیدی. کاربران می‌توانند عبارت اصلی، مکان و زبان خود را وارد کنند تا به سرعت صدها کلمه کلیدی را با استفاده از معیارهای خود تولید کنند.

گروه بندی عملی. KeywordInsights مرتبط ترین کلمه کلیدی را از هر دسته موضوعی برای بهبود فرآیند تولید محتوا برجسته می‌کند.

تحلیل قصد. این به شناسایی و طبقه بندی دقیق هدف جستجوی کلمات کلیدی از SERP با استفاده از الگوریتم های یادگیری ماشینی در حال تکامل کمک می‌کند.

معایب:

کمبود ابزار تولید محتوا. برخلاف برخی دیگر از ابزارهای نرم افزار سئو، KeywordInsights ویرایشگر سند داخلی، نویسنده محتوای هوش مصنوعی یا ابزار بازنویسی را ارائه نمی‌دهد.

نکته حرفه ای: اگر ابزار سئوی شما فاقد ویژگی نویسنده AI است، به جای آن از یک تولید کننده محتوای شخص ثالث استفاده کنید.

4. Frase

آمار Frase:

امتیاز: 4.9/5

بهترین برای: نویسندگان فریلنسر و وبلاگ نویسان

قیمت: 12.99 دلار در ماه

Frase یک نرم افزار سئوی هوش مصنوعی مبتدی است که یک رابط کاربری ساده برای برنامه ریزی، ایجاد و بهینه سازی محتوا ارائه می‌دهد. عنوان پست خود را وارد کنید تا به طور خودکار محتوای رقبای رتبه برتر را تجزیه و تحلیل کند.

این پلتفرم سئوی هوش مصنوعی تمام نتایج تجزیه و تحلیل را در نوار کناری صفحه ویرایشگر ارائه می‌کند و به کاربران اجازه می‌دهد هنگام نوشتن محتوا را بهینه کنند. علاوه بر این، از نویسنده هوش مصنوعی داخلی برای کمک به تولید ایده و ساده سازی فرآیند تولید محتوا استفاده کنید.

Frase همچنین یک دوره آموزشی خرابی ارائه می‌کند تا به کاربران جدید کمک کند درباره سیستم های خود اطلاعات کسب کنند. برنامه شروع این ابزار 12.99 دلار در ماه هزینه دارد که برای وبلاگ نویسان یا فریلنسرهای جدید که یک مقاله هفتگی منتشر می‌کنند مناسب است.

ویژگی های کلیدی:

تولید کننده مختصر محتوا. Frase به طور خودکار بر اساس مقالات با رتبه برتر در گوگل خلاصه محتوا تولید می‌کند که کاربران می‌توانند با یک کلیک آن را به مقالات خود اضافه کنند.

تجزیه و تحلیل عملکرد. داشبورد مبتنی بر Google Search Console به کاربران امکان می‌دهد به راحتی عملکرد محتوای خود را ردیابی کنند و فرصت های جدید کلمات کلیدی را بیابند.

غنی سازی داده های SERP. کاربران می‌توانند اعتبار دامنه SERP و داده های تجزیه و تحلیل بک لینک را برای توسعه استراتژی های عمیق تر جمع آوری کنند.

معایب:

افزونه های پریمیوم حجم جستجوی کلیدواژه در سازنده طرح کلی، غنی سازی داده های SERP و AI-writer فقط به عنوان افزونه هایی با هزینه ۳۵ دلار در ماه در دسترس هستند.

5. SE Rankings

آمار SE Rankings:

امتیاز: 4.8/5

بهترین برای: بازاریابان محتوا و آژانس های سئو

قیمت: 39.20 دلار در ماه

SE Rankings یک ابزار عالی با هوش مصنوعی برای ایجاد یک استراتژی بهینه سازی قوی در صفحه و خارج از صفحه است. دارای ابزار جامعی برای کلمات کلیدی، بک لینک ها، رقبا، ترافیک جستجو و تجزیه و تحلیل عملکرد رسانه های اجتماعی است.

این ابزار هوش مصنوعی راه حلی با برچسب سفید و گزارش های SEO مبتنی بر API ارائه می.دهد که آن را برای آژانس ها یا شرکت های بازاریابی ایده آل می‌کند. علاوه بر این، ویجت Lead Generator داخلی آن به بهینه سازی نرخ تبدیل وبسایت کمک می‌کند.

رتبه بندی SE سه طرح و یک آزمایش رایگان را برای کاربران ثبت نام شده ارائه می‌دهد. با این حال، طرح شروع 39.20 دلار در ماه فاقد ویژگی هایی مانند برچسب سفید است. از این رو این طرح برای فریلنسرهای مبتدی مناسب تر است.

ویژگی های کلیدی:

مانیتور تغییرات صفحه. این ویژگی تغییرات در رقبای شما و محتوای شما را برای نظارت بر عملکرد سئو آسان تر دنبال می‌کند.

حسابرس وبسایت. کاربران می‌توانند معیارهای عملکرد حیاتی وبسایت خود را در یک داشبورد مشاهده کنند، از جمله موارد حیاتی وب، صفحات خزیده شده و امتیازات کلی سلامت.

جستجوگر شاخص. SE Rankings به شما امکان می‌دهد بررسی کنید که آیا موتورهای جستجو به درستی صفحات وب شما را ایندکس کرده اند تا از رتبه بندی آنها در SERP اطمینان حاصل کنید.

معایب:

هزینه های پنهان به غیر از هزینه اشتراک، کاربران باید برای بسته آژانس SE Rankings، ماژول بازاریابی محتوا و جمع آوری داده های Pay-As-You-Go بپردازند تا از ابزار به طور کامل استفاده کنند.

6.ابزار برتر سئوی هوش مصنوعی GrowthBar

آمار GrowthBar:

امتیاز: 4.8/5

بهترین برای: کسب و کارها و آژانس هایی با تیم محتوای اختصاصی

قیمت: 29 دلار در ماه

GrowthBar یک ابزار سئوی هوش مصنوعی با تولید کننده ایده های وبلاگ داخلی، سازنده طرح کلی پست و ابزار نویسنده محتوا است. برای ایجاد یک پست وبلاگ کامل، عناوین پیشنهادی را بکشید و رها کنید و کلمات کلیدی خود را وارد کنید.

GrowthBar ویژگی های جامع برنامه ریزی محتوا از جمله ابزار تحقیق کلمات کلیدی و تحلیلگر رقبا را ارائه می‌دهد. این ابزار همچنین دارای یک پلتفرم همکاری داخلی است که آن را برای ایجاد یک محیط تیمی قوی ایده آل می‌کند.

نرم افزار سئوی هوش مصنوعی سه طرح با ویژگی های مشابه اما محدودیت های استفاده متفاوت با شروع ۲۹ دلار در ماه ارائه می‌دهد. اگر می‌خواهید GrowthBar را بدون خرید امتحان کنید، در نسخه آزمایشی رایگان پنج روزه آن ثبت نام کنید.

ویژگی های کلیدی:

مجموعه نوشتن هوش مصنوعی. علاوه بر پست های وبلاگ، GrowthBar به انواع محتوای مختلف، از جمله پیام های چت، توضیحات محصول، و انتشارات مطبوعاتی کمک می‌کند.

مولد توضیحات متا هوش مصنوعی. GrowthBar به شما این امکان را می‌دهد که چند کلمه اضافه کنید تا به سرعت توضیحات متا بهینه سازی شده برای SEO را ایجاد کنید.

ردیاب رتبه بندی کلمات کلیدی. کاربران می‌توانند هزاران کلمه کلیدی را در چندین وبسایت در زمان واقعی ردیابی کنند تا یک استراتژی سئو مؤثرتر ایجاد کنند.

معایب:

پشتیبانی کاربر. GrowthBar فقط قابلیت چت زنده را برای گران ترین طرح خود و پشتیبانی ایمیل برای موارد ارزان تر ارائه می‌دهد.

7. NEURONwriter

آمار NEURONwriter:

رتبه: 4.3/5

بهترین برای: کسب‌وکار ها و آژانس های سئو

قیمت: 19 یورو در ماه

NEURONwriter یک ابزار SEO با یک ویرایشگر متن یکپارچه، مدیر اسناد و نرم افزارهای شخص ثالث است. به عنوان مثال، با کنسول جستجوی گوگل، وردپرس و چندین مرورگر وب محبوب ادغام می‌شود.

همچنین از چندین زبان پشتیبانی می‌کند و یک ابزار نوشتن هوش مصنوعی مجهز به GPT ارائه می‌کند که به ساده سازی وظایف ایجاد محتوا کمک می‌کند. این ویژگی ها و ادغام ها می‌توانند کارایی تولید محتوا را بهبود بخشند زیرا نیازی به تغییر به نرم افزار دیگری ندارید.

NEURONwriter پنج طرح را برای پاسخگویی به نیازهای مختلف ارائه می‌دهد، از جمله مشاغل کوچک و آژانس های حرفه ای SEO با پروژه های متعدد. برنامه های آن از 19 یورو در ماه شروع می‌شود و همچنین یک آزمایش رایگان ارائه می‌کند.

ویژگی های کلیدی:

مدیریت اسناد داخلی تقویم محتوا فهرست وظایف و وضعیت ها را برای بهبود کارایی همکاری نشان می‌دهد.

قالب های هوش مصنوعی. قالب های هوش مصنوعی به شما امکان می‌دهند با استفاده از ورودی ساده، از جمله توضیحات محصول، معرفی مقاله و پیام های ایمیل محتوا تولید کنید.

پیشنهادات ایده محتوا. NEURONwriter همزمان با فرآیند نوشتن شما بر اساس سرصفحه های رقبا، جستارهای جستجوی کاربران و ویدیوهای یوتیوب، پیشنهادهایی برای موضوع ارائه می‌دهد.

معایب:

استفاده مبتنی بر اعتبار.‌ تمام برنامه های NEURONwriter با اعتبارات محدودی ارائه می‌شود که کاربران از هر یک از ویژگی های آن استفاده می‌کنند.

8.ابزار برتر سئوی هوش مصنوعی Serpstat

آمار Serpstat:

امتیاز: 4.6/5

بهترین برای: کسب و کارهای کوچک تا متوسط

قیمت: 55 دلار در ماه

Serpstat یک ابزار سئوی هوش مصنوعی است که تجزیه و تحلیل عملکرد وبسایت را برای مبتدیان و در عین حال جامع ارائه می‌دهد. علاوه بر معیارهای معمول SEO، به شما امکان می‌دهد توزیع ترافیک، داده های تاریخی SERP و نوسانات سهم بازار را پیگیری کنید.

Serpstat همچنین یک ابزار SEO محلی برای بهبود حضور و شهرت کسب‌وکار شما در نمایه Google دارد. علاوه بر این، با سایر ابزارهای SEO، نرم‌افزارهای زمان بندی و محصولات Google مانند Looker Studio ادغام می‌شود.

این ابزار سئوی هوش مصنوعی پنج طرح را ارائه می‌دهد که از 55 دلار در ماه شروع می‌شود و یک نسخه نمایشی محدود بر اساس تقاضا دارد. با این حال، برای استفاده از ویژگی های سئوی محلی باید 20 دلار اضافی برای مکان هزینه کنید.

ویژگی های کلیدی:

استخراج کلمه کلیدی. این ویژگی به کاربران امکان می‌دهد محتوای رقبا را وارد کنند تا بلافاصله کلمات کلیدی اصلی را برای ردیابی یا تجزیه و تحلیل استخراج کنند.

ویرایشگر و تصحیح کننده هوش مصنوعی. ابزار هوش مصنوعی Serpstat به شناسایی سرقت ادبی، محتوای تولید شده به طور خودکار، خطاهای دستور زبان و غلط املایی کمک می‌کند.

ابزار تجزیه و تحلیل دسته ای. کاربران می‌توانند به طور همزمان چندین دامنه و عملکرد کلمات کلیدی را تجزیه و تحلیل کنند و کارایی گردش کار را بهبود بخشند.

معایب:

بدون ابزار نوشتاری داخلی. Serpstat تنها ابزارهای بهینه سازی محتوا و بدون ویرایشگر سند را ارائه می‌کند، که فرآیند نوشتن محتوا را پیچیده تر می‌کند زیرا به ابزار دیگری نیاز دارید.

9. Outranking

آمار Outranking:

امتیاز: 4.6/5

بهترین برای: بازاریابان و مشاغل حرفه ای محتوا

قیمت: 59 دلار در ماه

Outranking یک ابزار ایده آل سئوی هوش مصنوعی برای بازاریابان محتوا است که ویژگی های گسترده ای را ارائه می‌دهد که به برنامه ریزی استراتژی های بهینه سازی محتوا کمک می‌کند. این به کاربران امکان می‌دهد کلمات کلیدی را تجزیه و تحلیل کنند، یک کلاستر موضوعی بسازند و یک سیلو محتوا با یک ابزار واحد ایجاد کنند.

این ابزار به دلیل ویژگی های بهینه سازی درون صفحه اش، از جمله عنوان، محتوا و ویژگی های تجزیه و تحلیل پیوندهای داخلی، مشهور است. Outranking ده عامل رتبه بندی را برای ارائه گزارش های دقیق، از جمله تعداد بخش ها و جملات در محتوای شما، تجزیه و تحلیل می‌کند.

Outranking دارای چهار طرح است که از 59 دلار در ماه شروع می‌شود و یک نسخه نمایشی بر اساس تقاضا. ارزان ترین طرح آن فقط به یک دامنه متصل می‌شود و برای یک وبسایت تجاری کوچک مناسب است.

ویژگی های کلیدی:

جادوگر محتوای هوش مصنوعی. کاربران می‌توانند از هوش مصنوعی برای ایجاد یک طرح کلی محتوای طولانی، از جمله عنوان متا، توضیحات متا و سرفصل ها استفاده کنند.

استخراج کننده اطلاعات. برای سرعت بخشیدن به فرآیند نوشتن، مطالب، اطلاعات و بررسی های تحقیقاتی منابع خود را به طور خودکار استخراج کنید.

نقشه حرارتی کلمه کلیدی. ویژگی Heat Map موضوعات و رقابت کلمات کلیدی را خلاصه می‌کند تا به یافتن فرصت های رتبه بندی کمک کند.

معایب:

قیمت گران. قیمت اولیه برتری بالاتر از سایر ابزارهای سئو مبتنی بر هوش مصنوعی با ویژگی های مشابه است.

10.ابزار برتر سئوی هوش مصنوعی  DiiB

آمار DiiB:

امتیاز: 4.1/5

بهترین برای: استراتژیست ها و بازاریابان محتوا

قیمت: رایگان (هزینه طرح ممتاز 7.99 دلار در ماه)

DiiB یک ابزار سئو و تحلیل ترافیک فریمیوم مبتنی بر هوش مصنوعی است. این به شما امکان می‌دهد یک برنامه رشد سفارشی ایجاد کنید تا معیارهای مهمی را که بر رتبه بندی صفحه شما تأثیر می‌گذارد، از جمله کلمات کلیدی، بک لینک ها و استراتژی های رقبا نظارت کنید.

علاوه بر عملکرد سئو صفحه شما، DiiB به شما امکان می‌دهد تحویل ایمیل و تعامل در رسانه های اجتماعی را پیگیری کنید. کاربران همچنین می‌توانند از داشبورد برای نظارت بر امتیاز کلی سلامت، رتبه بندی و فرصت های رشد وبسایت خود استفاده کنند.

DiiB فقط دو طرح ارائه می‌دهد – یکی رایگان و دیگری پولی. هزینه طرح پرداختی 7.99 دلار در ماه است و با 44.99 دلار در ماه تمدید می‌شود.

ویژگی های کلیدی:

RankGuard. مرتباً رتبه بندی کلمات کلیدی را در گوگل اسکن می‌کند و پیشنهادات بهینه سازی را برای بهبود موقعیت آن ارائه می‌کند.

مسائل هشدار دهنده. DiiB به کاربران در مورد مسائل احتمالی مانند کاهش غیرمعمول ترافیک، هرزنامه بک لینک و نقض امنیت هشدار می‌دهد و به آنها اجازه می‌دهد فوراً اقدام کنند.

عکس فوری. برای ممیزی های منظم سایت، کاربران یک نمای کلی هفتگی یا ماهانه از محتوای خود و داده های SEO رقبا دریافت خواهند کرد.

معایب:

انتخاب طرح محدود. DiiB طرح های ممتاز دیگری با قیمت های پایین‌تر یا ویژگی های بیشتر ارائه نمی‌دهد.

چگونه با استفاده از ابزارهای سئوی هوش مصنوعی وبسایت خود را بهینه کنید

ابزارهای سئوی هوش مصنوعی به سرعت بخشیدن به کارهای مختلف بهینه سازی برای بهبود رتبه وبسایت شما کمک می‌کنند. در این بخش نحوه استفاده از این ویژگی ها برای بهینه سازی وبسایت شما توضیح داده می‌شود.

تحقیق کلمات کلیدی

تحقیق کلمات کلیدی فرآیندی است برای تجزیه و تحلیل پرس و جوهایی که کاربران وارد موتورهای جستجو می‌کنند تا اطلاعات مورد نظر خود را پیدا کنند. بهینه سازی موتورهای جستجو، که به سادگی به عنوان سئو شناخته می‌شود، به استراتژی های مختلفی برای استفاده از آن پرسش ها در محتوا و به نفع شما اشاره دارد تا کاربران در وبسایت شما قرار بگیرند.

همچنین باید معیارهای کلمه کلیدی مانند دشواری، حجم جستجو و روندها را تجزیه و تحلیل کنید. علاوه بر این، کلمات کلیدی مناسب را بر اساس هدف کاربر هدف انتخاب کنید – چه یادگیری اطلاعات جدید، پیدا کردن یک وب سایت خاص، مقایسه محصولات یا خرید.

در شیوه های سنتی سئو، شما باید آن کلمات کلیدی را تعیین کنید، عبارات جستجوی مرتبط را بیابید و معیارهای آنها را خودتان تجزیه و تحلیل کنید. چنین فرآیندی پیچیده و زمان بر است اما ارزش تلاش را دارد.

ابزارهای سئوی هوش مصنوعی به شما امکان می‌دهند تا موضوع محتوای خود را وارد کنید تا به طور خودکار یک لیست کلیدواژه هدف ایجاد کنید. این فرآیند سریع است زیرا این ابزارها از یادگیری ماشینی برای جمع آوری، تجزیه و تحلیل و جمع آوری داده ها استفاده می‌کنند.

کاربران به سادگی می‌توانند کلمات کلیدی مرتبط را انتخاب کرده و به محتوای خود اضافه کنند. از آنجایی که یک ابزار واحد می‌تواند کل فرآیند را انجام دهد، تحقیقات شما بسیار سریعتر می‌شود.

ایجاد استراتژی سئو

یک استراتژی سئو قوی تضمین می‌کند که محتوای شما در صفحات نتایج موتورهای جستجو رتبه بندی می‌شود. برای ایجاد یک، اهداف سئوی خود را تعیین کنید، مانند بهبود رتبه بندی موتورهای جستجو، ایجاد سرنخ بیشتر یا افزایش ترافیک.

سپس، یک برنامه عملی برای رسیدن به آن اهداف ایجاد کنید. ابزارهای هوش مصنوعی به شما این امکان را می‌دهند که فاکتورهای رتبه بندی داخلی و خارجی متعددی را برای کمک به ایجاد یک برنامه عملی تجزیه و تحلیل کنید، از جمله:

بهینه سازی کلمات کلیدی. کلمات کلیدی برای گنجاندن در محتوایتان بر اساس موضوع پست و هدف جستجوی کاربران هدفمند. بهینه سازی کلمات کلیدی هدف منجر به رتبه بندی بهتر در موتورهای جستجو می‌شود.

ساختار سایت. ارتباط بین صفحات مرتبط با موضوع در وبسایت شما از طریق پیوند داخلی. یک استراتژی قوی برای ایجاد لینک به خزنده های موتورهای جستجو کمک می‌کند تا محتوای شما را به راحتی کشف کنند.

بک لینک ها. یک لینک ورودی از یک وبسایت دیگر به محتوای شما. این اعتبار سایت شما و قابلیت خزیدن را بهبود می‌بخشد و در نتیجه رتبه بالاتری کسب می‌کند.

کیفیت محتوا. طول، خوانایی، و عمق پوشش موضوعی محتوای شما. محتوای با کیفیت بالا به احتمال زیاد در SERP ها رتبه بالاتری دارد.

الگوریتم های موتورهای جستجو. روشی که موتورهای جستجو برای ارزیابی و رتبه بندی یک وبسایت در موتورهای جستجو استفاده می‌کنند.

شکاف رقیب. شما می‌توانید از ضعف در محتوا و استراتژی کلمات کلیدی رقبا برای بهبود رتبه وبسایت خود استفاده کنید. برای این کار به ابزارهای تجزیه و تحلیل رقبا نیاز ندارید، زیرا اکثر ابزارهای بهینه سازی سئو قبلاً این قابلیت را دارند.

برخی از ابزارهای هوش مصنوعی نیز برای یافتن فرصت های رتبه بندی یا زمینه های بهبود، وبسایت شما را زیر نظر دارند و می‌خزند. این بینش ها برای کمک به شما برای ایجاد یک استراتژی محتوای موثرتر بسیار مهم هستند.

تولید محتوای بهینه شده

برخی از ابزارهای سئو مبتنی بر هوش مصنوعی تجزیه و تحلیل امتیاز در زمان واقعی را برای اطمینان از ارائه محتوای بهینه شده ارائه می‌دهند. این ویژگی بینش هایی را در مورد اینکه چه جنبه هایی را باید در نوشتار خود بهبود بخشید تا به رتبه بالاتری دست پیدا کنید، می‌دهد.

چندین ابزار دارای یک نویسنده هوش مصنوعی داخلی هستند که بر اساس تحقیقات شما محتوا را تولید و بهینه می‌کند. این به شما امکان می‌دهد محتوایی مانند مقالات یا پست های رسانه های اجتماعی را با ورودی های متنی ساده ایجاد کنید.

ابزارهای سئوی هوش مصنوعی همچنین یک تولید کننده مختصر محتوا دارند که به شما امکان می‌دهد با کشیدن و رها کردن عناوین پیشنهادی، یک طرح کلی پست ایجاد کنید. علاوه بر صرفه جویی در زمان، کمک می‌کند تا مطمئن شوید که محتوای شما از استراتژی سئو درست پیروی می‌کند.

مهم! هیچ چیز کامل نیست! همیشه محتوای تولید شده توسط هوش مصنوعی را دوباره بررسی کنید، زیرا احتمالاً حاوی گرامر، خوانایی، اصالت و خطاهای واقعی است.

وبسایت خود را به‌روز نگه دارید

از آنجایی که محتوا و استراتژی های سئوی رقبای شما ممکن است به طور مرتب تغییر کند، باید استراتژی خود را برای حفظ رتبه خود به‌روز کنید. ابزارهای سئوی هوش مصنوعی دارای ویژگی هایی هستند که به ساده سازی این کار کمک می‌کنند.

به عنوان مثال، این ابزارها به طور فعال رقبا را ردیابی می‌کنند و شما را در مورد تغییر مطلع می‌کنند و به شما امکان می‌دهند استراتژی محتوای خود را بلافاصله تنظیم کنید. آنها همچنین عملکرد وبسایت شما را تجزیه و تحلیل می‌کنند که ممکن است بر رتبه بندی آن تأثیر بگذارد.

علاوه بر این، ابزارهای سئوی هوش مصنوعی دارای ویژگی ممیزی هستند که محتوای موجود را تجزیه و تحلیل می‌کند تا زمینه های بهبود را پیدا کند. بر اساس داده ها، آنها بینش عملی را برای بهبود استراتژی های بهینه سازی خود به کاربران می‌دهند.

نکته حرفه ای: اگر می‌خواهید یک راه حل همه کاره برای وبسایت کسب‌وکارتان داشته باشید، «Hostinger Website Builder» را در نظر بگیرید. ویژگی های SEO داخلی و ابزارهای مبتنی بر هوش مصنوعی برای نوشتن محتوا دارد که به شما امکان می‌دهد به سرعت یک وبسایت حرفه ای ایجاد کنید.

نتیجه

گرچه بهینه سازی موتور جستجو برای کمک به هدایت ترافیک ارگانیک بیشتر به وبسایت شما ضروری است، اما زمان و تلاش بسیار زیادی می‌طلبد. خوشبختانه ابزارهای هوش مصنوعی می‌توانند به طور قابل توجهی روند کار بهینه سازی وبسایت و محتوای شما را بهبود بخشند.

در این مقاله، 10 بهترین ابزار هوش مصنوعی برای سئو را فهرست کرده ایم تا به شما کمک کند بهترین ابزار را برای نیازهای خود پیدا کنید. در اینجا بهترین انتخاب های ما آمده است:

SEO Surfer. برای وبلاگ نویسان شخصی و شرکت های رسانه ای که می‌خواهند همزمان با بهینه سازی محتوا بنویسند عالی است.

MarketBrew. بهترین برای مشاغل بزرگ و متخصصان سئو که نیاز به تجزیه و تحلیل سئو پیشرفته دارند.

KeywordInsight. ایده آل برای بازاریابان محتوا که به دنبال ابزارهای تحقیق و تجزیه و تحلیل کلمات کلیدی هستند.

Frase. عالی برای فریلنسر و وبلاگ نویسانی که به دنبال تولید کننده مختصر محتوای داخلی و ویژگی های نوشتن هستند.

SE Rankings مناسب برای آژانس های سئو و بازاریابان محتوا که به راه حلی با برچسب سفید نیاز دارند.

این ابزارها برای کارهای مختلف از جمله تحقیق کلمات کلیدی، برنامه ریزی استراتژی سئو، بهینه سازی محتوا و ممیزی سایت مفید هستند. در نهایت، تلاش های سئوی خود را با سرمایه گذاری در بازاریابی عملکرد برای نتایج بهینه تکمیل کنید.

سوالات متداول بهترین ابزار سئو هوش مصنوعی

برای کمک به درک بیشتر در مورد آنچه که این ابزارهای سئوی قدرتمند هوش مصنوعی می‌توانند ارائه دهند، به برخی از متداول ترین سؤالات پاسخ خواهیم داد.

سئو مبتنی بر هوش مصنوعی چیست؟

ابزارهای سئو مبتنی بر هوش مصنوعی از هوش مصنوعی برای تجزیه و تحلیل رقبا و موتورهای جستجو برای ارائه پیشنهادهای بهینه سازی برای محتوای شما استفاده می‌کنند. در سئوی رایج، شما چنین تحقیقاتی را به صورت دستی انجام می دهید.

هوش مصنوعی وظایف مختلف سئو از جمله تحقیق کلمات کلیدی، تجزیه و تحلیل لینک داخلی، بهینه سازی محتوا و تحقیق متا تگ ها را خودکار می کند.

چگونه با ابزارهای سئوی هوش مصنوعی عملکرد ارگانیک خود را بهبود بخشم؟

ابزارهای سئوی هوش مصنوعی از یادگیری ماشینی برای تجزیه و تحلیل خودکار وب سایت، رقبا و داده های موتور جستجو برای ارائه توصیه های بهینه استفاده می کنند.

به عنوان مثال، این ابزارها کلمات کلیدی پرطرفدار، استراتژی های پیوند داخلی و شکاف محتوای وب سایت شما را برای اعمال استراتژی های محتوای وب سایت بهینه مطالعه می کنند.

چگونه ابزار سئوی مناسب هوش مصنوعی را انتخاب کنیم؟

برای انتخاب بهترین نرم افزار سئوی هوش مصنوعی، بودجه خود را در نظر بگیرید و از موارد استفاده کنید. به عنوان مثال، اگر فقط از آن برای ایجاد یک استراتژی سئو استفاده می کنید، به ابزاری با ژنراتور مختصر و ویژگی های نوشتن هوش مصنوعی نیاز ندارید.

توصیه می کنیم ابزارهایی را با نسخه آزمایشی یا آزمایشی رایگان انتخاب کنید تا بتوانید ابتدا آنها را امتحان کنید. در غیر این صورت، راه حلی را انتخاب کنید که ضمانت بازگشت پول را ارائه می دهد.

هوش مصنوعی چقدر در سئو موثر است؟

هوش مصنوعی می تواند حجم زیادی از داده ها را تجزیه و تحلیل کند و به سرعت بینش های ارزشمندی را ارائه دهد که برای سئو بسیار مهم است. علاوه بر این، می تواند بسیاری از وظایف بهینه سازی را خودکار کند و در زمان و منابع صرفه جویی کند.

امتیاز دهید

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT