زمان لیست شدن توکن های تلگرام

زمان لیست شدن توکن های تلگرام مشخص شد !

زمان مطالعه 2 دقیقه

زمان توزیع ایردراپ‌ها به تصمیمات استراتژیک هر پروژه بستگی دارد. توکن‌ها ممکن است قبل، حین یا بعد از لیست شدن توزیع شوند. گاهی اوقات، صرافی‌های متمرکز ممکن است به کاربران اجازه دهند قبل از لیست شدن، توکن‌های خود را استیک کنند. همچنین ممکن است توکن‌ها قفل شده و به تدریج یا یکباره در تاریخ بعدی آزاد شوند. در ادامه به بررسی زمان لیست شدن توکن های تلگرام می پردازیم.

۱. زمان لیست شدن همستر کامبت (HMSTR):

همستر کامبات یک مینی‌اپ تلگرامی است که بازیکنان می‌توانند با انجام وظایف، سکه کسب کنند. ایردراپ بر اساس تعداد سکه‌های کسب شده و سود در ساعت (PPH) محاسبه می‌شود. طبق آخرین اطلاعیه‌ها، انتظار می‌رود توکن HMSTR در اواسط جولای لیست شود، هرچند این تاریخ ممکن است تغییر کند. معاملات آن در کوکوین آغاز شده و در Gate.io نیز با قیمت نوسانی بین ۰.۱۴ تا ۰.۲۶ دلار در دسترس است.

۲. زمان لیست شدن تپ سواپ (TAPS):

تپ سواپ، یک بات کلیکری مشابه نات کوین، اخیراً از پشتیبانی کیف پول‌های سولانا به کیف پول‌های TON تغییر کرده است. اگرچه تاریخ لیست شدن مشخصی برای توکن تپ سواپ وجود ندارد، اما گمانه‌زنی‌ها به دلیل شمارش معکوس در وبسایت بایننس مربوط به پاداش ۶۰۰ دلاری برای کاربران تپ سواپ که در بایننس ثبت نام می‌کنند، بالا است. بسیاری معتقدند که توکن پس از پایان این شمارش معکوس در اواسط جولای لیست خواهد شد.

زمان لیست شدن توکن های تلگرام

زمان لیست شدن توکن های تلگرام

۳. زمان لیست شدن یس کوین (YES):

یس کوین بازی تلگرامی دیگری است که بازیکنان با کشیدن انگشت روی صفحه، سکه کسب می‌کنند. با وجود عدم وجود تاریخ قطعی برای ایردراپ، انتظار می‌رود تیم آن را چند روز قبل از طریق کانال‌های رسمی اعلام کند، بنابراین نظارت بر این به‌روزرسانی‌ها بسیار مهم است.

۴. زمان لیست شدن کتیزن (Catizen):

کتیزن یک مینی‌اپ جذاب تلگرامی دیگر است. گیم‌پلی چالش‌برانگیز آن توزیع عادلانه ایردراپ را تضمین می‌کند. اگرچه تاریخ مشخصی اعلام نشده است، اما توکن‌های کتیزن در بلاکچین TON در دسترس خواهند بود.

۵. زمان لیست شدن بلوم (Blum):

زمان لیست شدن توکن های تلگرام

زمان لیست شدن توکن های تلگرام

بلوم یک صرافی ترکیبی است که توسط بایننس لبز پشتیبانی می‌شود و به کاربران اجازه می‌دهد بدون کارمزد اضافی، تراکنش‌های درون زنجیره‌ای و برون زنجیره‌ای انجام دهند. مانند سایر پروژه‌ها، بلوم تاریخ مشخصی برای ایردراپ خود اعلام نکرده است.

۶. زمان لیست شدن پیکسل ورس (PixelVerse):

پیکسل ورس یک بازی جدید وب۳ در تلگرام است که به بازیکنان یک تجربه بازی ماجراجویانه ارائه می‌دهد. این توکن نیز در بلاکچین TON خواهد بود. با توجه به راه‌اندازی اخیر پروژه، ممکن است چند ماه طول بکشد تا ایردراپ در دسترس قرار گیرد و به بازیکنان زمان کافی برای افزایش امتیاز خود داده شود.

امتیاز 1.9/5 - از 18 رای

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT