ساخت سایت رستوران

گزینه های برتر ساخت سایت رستوران برای ساخت سایت رستوران 2024

زمان مطالعه 16 دقیقه

ایجاد یک حضور آنلاین قانع کننده برای رستوران شما بسیار مهمتر از همیشه شده است. مصرف کنندگان اغلب به جستجوی آنلاین برای گزینه های غذاخوری می پردازند و یک وب سایت اختصاصی که خدماتی مانند رزرو و سفارش آنلاین ارائه می دهد می تواند تجارت را به میزان قابل توجهی رونق بخشد. ساخت سایت رستوران را در ادامه یاد بگیرید.

خوشبختانه ایجاد وب سایت با سازندگان وب سایت ساده شده است. شما به راحتی می توانید یک وب سایت رستوران بدون هیچ گونه مهارت فنی تخصصی یا تخصص کدنویسی ایجاد کنید.

این راهنما 10 بهترین سازنده وب‌سایت رستوران‌ها را بررسی می‌کند و آنها را بر اساس معیارهایی مانند سهولت استفاده، قابلیت‌های سفارشی‌سازی و ادغام ویژگی‌های ضروری خاص رستوران مانند منوهای آنلاین و سیستم‌های رزرو ارزیابی می‌کند.

10 بهترین سازنده وب سایت رستوران

در اینجا برخی از بهترین سازندگان وب سایت برای رستوران ها آورده شده است.

1.ساخت سایت رستوران با Hostinger Website Builder

آمار وب سایت ساز هاستینگر:

امتیاز: 4.5/5

بهترین برای: کاربرانی که می خواهند یک راه حل بدون دردسر برای ایجاد یک وب سایت رستوران مقیاس پذیر داشته باشند

قیمت: از 2.99 دلار در ماه شروع می شود

Hostinger Website Builder یک راه حل آسان برای استفاده است که به شما امکان می دهد در عرض چند دقیقه وب سایت های خیره کننده ایجاد کنید. انواع قالب های از پیش ساخته شده مخصوص رستوران را ارائه می دهد که برای موبایل پاسخگو و قابل تنظیم هستند.

پلتفرم ما یک ویرایشگر بصری کشیدن و رها کردن را ارائه می دهد که به شما امکان می دهد رنگ ها، فونت ها، تصاویر و طرح بندی ها را به طور یکپارچه تغییر دهید تا وب سایت منحصر به فرد خود را ایجاد کنید. قالب های از پیش ساخته شده دارای عملکردهای خاص رستوران مانند سیستم سفارش آنلاین یکپارچه، مدیریت منو و سیستم های رزرو هستند.

هاستینگر فرآیند ساخت و ساز را با ابزارهای هوش مصنوعی ساده تر می کند که می تواند به کاربران کمک کند طرح بندی سایت، لوگو، توضیحات منو و پست های وبلاگ را بدون زحمت ایجاد کنند.

در اینجا برخی از ویژگی های کلیدی هوش مصنوعی که برای وب سایت های رستوران ایده آل هستند آورده شده است:

. AI Builder – از یادگیری ماشینی پیشرفته برای ایجاد یک وب سایت مناسب بر اساس نیازهای شما فوراً استفاده می کند.

. AI Writer – ابزاری که محتوای با کیفیت بالا را برای وب سایت شما می نویسد.

اکنون، بیایید نگاهی به ویژگی‌های اصلی قالب رستوران ارائه شده توسط Hostinger Website Builder بیندازیم:

. سفارش آنلاین – پلتفرم ما اجازه می دهد تا با سیستم های سفارش آنلاین محبوب مانند Uber Eats و DoorDash یکپارچه شود.

. مدیریت منو – رابط کشیدن و رها کردن به شما امکان می دهد منوها را به راحتی ایجاد و به روز کنید.

. رزرو میز – قالب های وب سایت دارای سیستم رزرو داخلی برای رستوران ها هستند.

قالب ها و ویژگی های هوش مصنوعی آن را به ساده ترین سازنده وب سایت رستوران برای مبتدیان و متخصصان تبدیل می کند. علاوه بر آن، برنامه‌های مقرون به صرفه و نرخ‌های تمدید شفاف، هاستینگر را به ارائه‌دهنده هاستینگ وب‌سایت رستورانی ایده‌آل برای مشاغل تبدیل می‌کند.

2. Wix

آمار Wix:

امتیاز: 4.4/5

بهترین برای: کاربرانی که به دنبال گزینه های بیشتر از پیش ساخته شده قالب رستوران هستند

قیمت: freemium، با برنامه های پولی که از 10 دلار در ماه شروع می شود

Wix بیش از 60 قالب وب سایت رستوران را از طریق رابط کشیدن و رها کردن ارائه می دهد تا به شما در ایجاد یک وب سایت رستوران به راحتی کمک کند.

برای آسان‌تر و سریع‌تر کردن فرآیند ساخت، این پلتفرم همچنین دارای Wix ADI، سازنده وب‌سایت هوش مصنوعی است. این ابزار با پرسیدن چند سوال از کاربران برای طراحی یک وب سایت از ابتدا، ایجاد وب سایت رستوران را ساده می کند.

با این حال، انتخاب یک قالب وب سایت Wix نیاز به تفکر و ملاحظه زیادی دارد، زیرا نمی توانید پس از راه اندازی وب سایت خود، قالب ها را تغییر دهید.

ویژگی های کلیدی:

. قابلیت سفارشی‌سازی – قالب‌ها بسیار قابل تنظیم هستند و به مالکان این امکان را می‌دهند تا طرح‌بندی سایت عالی را برای مطابقت با تصویر برند خود ایجاد کنند.

. Wix ADI – یک ابزار هوش مصنوعی که فرآیند ایجاد وب سایت سریع و ساده را با متن و تصاویر تضمین می کند.

. Wix AppMarket – یک بازار آزاد که به کاربران امکان می دهد ویژگی های پیشرفته ای مانند چت زنده، رزرو آنلاین، سفارش آنلاین و تحویل غذا را به وب سایت خود اضافه کنند.

. بهینه سازی داخلی برای موتورهای جستجو (SEO) و ابزارهای بازاریابی – راهنمایی هایی را ارائه می دهد تا به شما کمک کند رتبه بالایی در موتورهای جستجو کسب کنید.

. ادغام رسانه های اجتماعی – پروفایل های اجتماعی خود را در وب سایت خود به نمایش بگذارید و دید برند و تعامل با مشتریان خود را افزایش دهید.

در حالی که برنامه های رایگان Wix می توانند رستوران شما را آنلاین کنند، شما مجبور خواهید بود تبلیغات را در سایت خود نمایش دهید. علاوه بر این، دامنه رایگان شما شبیه example.wixsite.com خواهد بود.

3.ساخت سایت رستوران با Squarespace

آمار Squarespace:

امتیاز: 4.4/5

بهترین برای: کاربرانی که به دنبال انعطاف ‌پذیری طراحی بالاتر هستند

قیمت: از 16 دلار در ماه شروع می شود

Squarespace 15 الگوی مدرن، تمیز و خاص رستوران را ارائه می دهد که می تواند به شما در ایجاد یک وب سایت رستوران با تصاویری زیبا کمک کند. سازنده همچنین به دلیل ویژگی های تجارت الکترونیکی که ایجاد فروشگاه آنلاین را ساده می کند، شناخته شده است.

موتور سیال پلتفرم آن را به عنوان یکی از آسان‌ترین سازندگان وب‌سایت رستوران‌ها متمایز می‌کند. هنگامی که با ویرایشگر Squarespace «آنچه می‌بینید همان چیزی است که به دست می‌آورید» (WYSIWYG) جفت می‌شود، قابلیت‌های موتور یک تجربه ساختمانی یکپارچه را به کاربران ارائه می‌دهد.

ویژگی های کلیدی:

. Fluid Engine – یک ویرایشگر کشش و رها کردن Squarespace اختصاصی که به شما امکان می‌دهد بدون زحمت قالب‌های رستوران را سفارشی کنید.

. ویرایشگر تصویر – ابزاری یکپارچه برای برش سریع، تغییر اندازه و فیلتر کردن تصاویر قبل از آپلود.

. ادغام Tock – سفارش آنلاین رایگان، رزرو، و قابلیت های تحویل را با رزرو Tock اضافه کنید.

. Squarespace AI – یک ویژگی کپی‌نویسی که می‌تواند محتوای پیش‌نویس اولیه را برای ویرایش و استفاده در وب‌سایت خود ایجاد کند.

. ابزارهای بازاریابی و سئو – Squarespace ابزارهای داخلی سئو و بازاریابی را برای اطمینان از رتبه بالا در موتورهای جستجو فراهم می کند.

Squarespace فاقد برنامه های رایگان است و گزینه های پولی آن می تواند در دراز مدت پرهزینه باشد. همچنین برای همه سفارش‌ها، به جز طرح‌های سطح بالاتر Commerce Basic و Commerce Advanced، 3 درصد کارمزد تراکنش اضافی دریافت می‌کند.

4. Shopify

آمار Shopify:

امتیاز: 4.4/5

بهترین برای: کاربرانی که به دنبال ویژگی های تجارت الکترونیک پیشرفته برای رستوران های خود هستند

قیمت: از 29 دلار در ماه شروع می شود

Shopify در درجه اول به عنوان یک پلتفرم سازنده تجارت الکترونیک شناخته می شود. ابزارها و ویژگی هایی را فراهم می کند که فروش آنلاین را تسهیل می کند. این آن را به گزینه ای مناسب برای رستوران هایی تبدیل می کند که به دنبال راه هایی برای گسترش تجارت خود از طریق اینترنت هستند.

فروشگاه برنامه Shopify مجموعه متنوعی از افزونه‌ها و ادغام‌ها را ارائه می‌دهد که به شما امکان می‌دهد سایت رستوران خود را با ویژگی‌هایی مانند مدیریت تحویل و تحویل، مدیریت رزرو، سازماندهی منو، و ابزارهایی برای پشتیبانی و بازاریابی مشتری ارتقا دهید.

ویژگی های کلیدی:

. ویژگی های تجارت الکترونیک – رستوران ها بهترین ابزارها و نکاتی را در مورد نحوه فروش آنلاین غذا دریافت می کنند.

. تراکنش‌های ایمن – مورد اعتماد برای اقدامات امنیتی با استاندارد بالا، Shopify به کسب‌وکارها و مشتریان اطمینان می‌دهد.

. مدیریت موجودی – سطح موجودی را از اقلام غذایی گرفته تا کالا به راحتی پیگیری کنید.

. مدیریت سفارش – ردیابی و ویرایش سفارشات و همچنین رسیدگی به بازپرداخت و لغو.

. انعام – صفحه پرداخت دارای یک شیشه انعام مجازی است.

. Shopify Partners – فریلنسرها و آژانس‌هایی را که تجربه آنلاین کردن رستوران‌ها را دارند، مرور و استخدام کنید.

در حالی که Shopify در تجارت الکترونیک برتر است، در مقایسه با سازندگان دیگر می تواند در سمت گران تر باشد. علاوه بر این، گزینه های طراحی Shopify محدود است. برای سفارشی سازی پیشرفته، باید یک توسعه دهنده Shopify استخدام کنید که به هزینه کلی اضافه می کند.

5. Webflow

آمار Webflow:

امتیاز: 4.3/5

بهترین برای: کاربران متوسط ​​و پیشرفته

قیمت: freemium، با برنامه های پولی که از 16 دلار در ماه شروع می شود

Webflow به دلیل سطح بالای سفارشی‌سازی و انعطاف‌پذیری طراحی در بازار سازنده وب‌سایت متمایز است و آن را به انتخابی عالی برای توسعه وب‌سایت رستوران سفارشی تبدیل می‌کند.

این پلتفرم دارای یک ویرایشگر وب سایت طراحی محور است که برای ساخت وب سایت های رستورانی سازگار با موبایل عالی است.

ابزارهای طراحی بصری ویرایشگر و قابلیت های CMS قوی تر از سازندگان معمولی کشیدن و رها کردن هستند. این به مالکان اجازه می دهد تا بدون نیاز به دانش برنامه نویسی گسترده وب سایت های سفارشی ایجاد کنند.

ویژگی های کلیدی:

. Visual CSS designer – ابزاری با کاربری آسان که به کاربران اجازه می دهد تا به صورت بصری عناصر وب سایت خود را بدون نوشتن دستی CSS طراحی کنند.

. تعاملات و انیمیشن ها – صاحبان می توانند انیمیشن ها و تعاملات سفارشی را برای بهبود تجربه کاربر با جذاب تر کردن مرور منو یا اطلاعیه های رویداد ایجاد کنند.

. ادغام تجارت الکترونیک – ابزارهایی را برای راه اندازی فروشگاه های آنلاین ارائه می دهد که می توانند سفارش کالا یا غذا را مستقیماً از وب سایت رستوران پردازش کنند.

کتابخانه قالب Webflow فقط یک الگوی رایگان برای رستوران ها دارد که گزینه های پولی آن بین 29 تا 120 دلار برای هر قالب است.

6.ساخت سایت رستوران با SITE123

آمار SITE123:

امتیاز: 4.3/5

بهترین برای: مبتدیان و صاحبان رستوران هایی که می خواهند یک تجربه وب سازی ساده داشته باشند

قیمت: freemium، با برنامه های پولی که از 7.80 دلار در ماه شروع می شود

SITE123 یک سازنده وب سایت است که از یک رابط ویرایش مبتنی بر پشته استفاده می کند و به شما کمک می کند یک وب سایت بدون هیچ گونه تجربه کدنویسی ایجاد کنید.

رویکرد ساده آن، آن را به یکی از بهترین سازندگان وب سایت برای صاحبان رستوران تبدیل می کند که می خواهند یک سایت اولیه را به سرعت راه اندازی کنند.

در حالی که این پلتفرم تنها شش قالب اختصاصی رستوران را ارائه می دهد، می توانید صفحاتی از قالب های دیگر اضافه کنید تا وب سایت خود را بیشتر سفارشی کنید. سازنده همچنین رزروهای خودکار و دستی را ارائه می دهد و به شما امکان می دهد رزروهای آنلاین را بر اساس اولویت خود بپذیرید.

ویژگی های کلیدی:

. ویرایشگر مبتنی بر پشته – به راحتی ظاهر صفحات وب خود را با تغییر سبک، پالت رنگ و محتوا سفارشی کنید.

. طراحی واکنش‌گرا – همه قالب‌ها به‌طور خودکار روی صفحه‌نمایش دستگاه‌های مختلف قرار می‌گیرند و تجربه‌ای یکپارچه را تضمین می‌کنند.

. مدیریت منو – به صاحبان ابزارهای ساده برای افزودن، ویرایش و حذف آیتم های منو و به روز رسانی دسته ها، قیمت ها و توضیحات به راحتی ارائه می دهد.

. یک ابزار جدول رزرو کنید – ابزاری سفارشی که به مشتریان امکان می‌دهد میز رزرو کنند و تعداد غذاخوری‌ها را مشخص کنند.

. مکان و ساعات کاری – اطلاعات تماس رستوران، مکان و ساعات کار را نمایش می دهد تا به مشتریان کمک کند تا برای بازدید یا رزرو خود برنامه ریزی کنند.

. تأیید خودکار/دستی – تأیید خودکار برای رستوران‌هایی با ظرفیت صندلی‌های بزرگ ایده‌آل است، در حالی که گزینه دستی برای مکان‌های کوچک‌تر بهتر است.

. دوره مهلت رزرو – مالکان می توانند برای رزرو میز مهلتی تعیین کنند تا پس از یک زمان مشخص رزرو را لغو کنند.

سازندگانی مانند SITE123 یک رویکرد کوکی برش برای طراحی وب سایت دارند، که ممکن است کسانی را که به دنبال سفارشی سازی پیشرفته یا طراحی های منحصر به فرد و پیچیده وب سایت هستند، راضی نکند.

7. WordPress.com

آمار WordPress.com:

امتیاز: 4.3/5

بهترین برای: کاربرانی که به دنبال ساخت وب سایت های رستورانی غنی از محتوا هستند

قیمت: freemium، با برنامه های پولی که از 4 دلار در ماه شروع می شود

WordPress.com به دلیل انعطاف‌پذیری و قابلیت‌های مدیریت محتوا شهرت دارد و آن را به بهترین انتخاب برای ایجاد وب‌سایت‌های رستورانی غنی از محتوا تبدیل می‌کند. برای صاحبانی که می خواهند سایت خود را با یک وبلاگ، گالری عکس یا یک منوی آنلاین ترکیب کنند، ایده آل است.

کتابخانه تم و افزونه گسترده آن از عملکردهای مختلف وب سایت پشتیبانی می کند. با این حال، برای دسترسی به این ویژگی‌ها باید طرح‌های تجاری یا سطح بالاتر آن را خریداری کنید.

ویژگی های کلیدی:

. کتابخانه تم گسترده – این پلتفرم طیف وسیعی از تم ها را ارائه می دهد که به زیبایی های مختلف می پردازد.

. اکوسیستم پلاگین – یک کتابخانه گسترده از افزونه ها امکان کنترل و انعطاف پذیری بیشتر بر طراحی و عملکرد سایت را فراهم می کند.

. خدمات طراحی سایت – صاحبان می توانند افراد حرفه ای را استخدام کنند تا اطمینان حاصل کنند که سایت با استفاده از بهترین شیوه های طراحی وب ایجاد شده است.

. پشتیبانی انجمن – وردپرس دارای یک انجمن بزرگ برای پشتیبانی، آموزش و منابع است.

. ادغام رسانه های اجتماعی – نمایه های رسانه های اجتماعی خود را در وب سایت قرار دهید تا برند خود را بسازید.

در حالی که WordPress.com انعطاف ‌پذیری قابل‌توجهی را ارائه می‌دهد، برای کاربرانی که با سیستم مدیریت محتوا آشنا نیستند، می‌تواند طاقت ‌فرسا باشد. نیاز به به روز رسانی منظم و مشکلات احتمالی سازگاری بین افزونه ها ممکن است برای برخی از کاربران چالش هایی ایجاد کند.

علاوه بر این، یک وردپرس خود هاست می تواند در دراز مدت مقرون به صرفه تر و مقیاس پذیرتر باشد. این توانایی شما را برای دسترسی به ویژگی های خاص بر اساس برنامه انتخابی شما محدود نمی کند.

8.ساخت سایت رستوران با Weebly

آمار Weebly:

امتیاز: 4.2/5

بهترین برای: رستوران ها یا کافه های کوچک که به دنبال راه اندازی وب سایت ساده هستند

قیمت: freemium، با برنامه های پولی که از 10 دلار در ماه شروع می شود

Weebly، متعلق به Square، به دلیل رابط کاربر پسند و ابزارهای طراحی ساده اش شناخته شده است. این یکی از بهترین سازندگان وب سایت برای مشاغل کوچک است که آن را به یک انتخاب ایده آل برای رستوران ها یا کافه هایی تبدیل می کند که می خواهند وب سایت های رستوران ساده با سفارشی سازی های محدود ایجاد کنند.

علاوه بر این، خرید آن توسط Square یکپارچه سازی یکپارچه با راه حل های نقطه فروش و پرداخت Square را معرفی می کند. رستوران ها می توانند از این راه حل ها برای ادغام پرداخت های آنلاین در وب سایت های خود استفاده کنند.

ویژگی های کلیدی:

. رابط کاربری ساده – ابزارهای کشیدن و رها کردن کاربر پسند برای ساخت وب سایت بی دردسر.

. یکپارچه سازی Square – یک ادغام مستقیم با راه حل های پرداخت Square و POS برای تسهیل سفارش آنلاین برای رستوران ها.

. انتخاب الگو – مجموعه ای از قالب های مدرن و پاسخگو برای موبایل ارائه می دهد که می تواند به کاربران کمک کند تا به راحتی یک وب سایت ایجاد کنند.

. مرکز برنامه – کاربران به راحتی می توانند عملکردهایی مانند منوهای پویا و مکان یاب فروشگاه را اضافه کنند.

Weebly گزینه های سفارشی سازی محدودی را در مقایسه با سازندگان سایت پیشرفته تر ارائه می دهد. این پلتفرم همچنین ادغام کمتری با خدمات شخص ثالث ارائه می دهد.

9. Duda

آمار Duda :

امتیاز: 4.2/5

بهترین برای: رستوران هایی که به دنبال افزایش بازدید در فروشگاه از طریق وب سایت هستند

قیمت: از 19 دلار در ماه شروع می شود

Duda یک سازنده وب سایت واکنش گرا است که قابلیت های سئو محلی قوی را ارائه می دهد. این به کاربران اجازه می‌دهد تا نشانه‌گذاری ساختاریافته را به وب‌سایت خود وارد کنند و یافتن آنلاین آن را آسان‌تر می‌کند و احتمال نمایش آن در نتایج موتورهای جستجوی محلی را بیشتر می‌کند.

این ویژگی Duda را به یک سازنده وب سایت ایده آل برای رستورانی تبدیل می کند که خواهان حضور محلی متمایزتر است.

هاست وب به سایت‌های رستوران‌ها انتخابی از بیش از 40 گزینه برای پردازش پرداخت‌های آنلاین، از جمله PayPal، برای فروش آنلاین ارائه می‌دهد. سیستم های پرداخت همچنین دارای قابلیت اضافه کردن نکات به سفارشات همراه با محاسبه خودکار مالیات هستند.

ویژگی های کلیدی:

. شخصی سازی محتوا – امکان سفارشی سازی بر اساس رفتار کاربر یا جمعیت شناسی را فراهم می کند.

. ویجت ساز – ویجت های سفارشی را بدون کدنویسی ایجاد کنید و عملکرد وب سایت را افزایش دهید.

. ویجت بررسی Yelp – این پلتفرم دارای یک ویجت داخلی است که به رستوران ها کمک می کند نظرات را از پروفایل Yelp خود مستقیماً در وب سایت خود نشان دهند.

. صفحات پویا – از یک الگوی طراحی واحد برای تولید چندین صفحه بر اساس یک مجموعه داده استفاده کنید.

. ویجت‌های چند مکان – فهرست یا نقشه‌ای از تمام مکان‌های رستوران خود را در وب‌سایت به نمایش بگذارید.

سازنده Duda می تواند برای صاحبان انفرادی که به دنبال ایجاد وب سایت رستوران خود هستند پیچیده باشد. دودا با قیمت 19 دلار در ماه یک گزینه بسیار گران قیمت در مقایسه با سایر سازندگان لیست است.

10.ساخت سایت رستوران با Jimdo

آمار Jimdo:

امتیاز: 4.1/5

بهترین برای: صاحبانی که به دنبال یک سایت ساده برای مستقیم بازدیدهای حضوری هستند

قیمت: freemium، با برنامه های پولی که از 9 دلار در ماه شروع می شود

Jimdo به دلیل مقرون به صرفه بودن شناخته شده است، و به کاربران راه حلی در دسترس و ساده برای ایجاد حضور آنلاین رستوران خود ارائه می دهد.

این پلتفرم قالب‌های متنوعی را برای صاحبان رستوران‌ها ارائه می‌دهد که ترجیح می‌دهند با ابزارهای پیشرفته سروکار نداشته باشند و از یک فروشگاه دیجیتالی ساده و کاربردی رضایت دارند.

ویژگی های کلیدی:

. ویرایشگر کشیدن و رها کردن – امکان تنظیمات سریع و طراحی وب سایت را بدون نیاز به تخصص فنی فراهم می کند.

. فهرست‌های کسب‌وکار – به رستوران‌ها کمک می‌کند تا با فهرست کردن کسب‌وکار در فهرست‌های راهنما و پلتفرم‌های محلی مختلف، حضور محلی خود را ایجاد کنند.

. rankingCoach – ویژگی سئو داخلی که به کاربران می آموزد چگونه ترافیک وب سایت خود را هدایت کنند.

. ادغام رسانه های اجتماعی – پروفایل های اجتماعی شما را مستقیماً به وب سایت متصل می کند.

در حالی که Jimdo در سادگی برتر است، کاربرانی که به دنبال ویژگی‌های متمرکز بر رستوران هستند ممکن است پلتفرم را محدود کنند.

 

۱۱- جدیدترین قالب HTML فست فود و رستوران Reservq

معرفی قالب Reservq

قالب فست فود و رستوران Reservq راه حل نهایی برای نمایش آنلاین شاهکار آشپزی شما می باشد. چه شما یک رستوران، کافه، یا هر کسب و کار مرتبط با غذا را اداره می کنید، این قالب HTML برای رفع نیازهای شما طراحی شده است. با یک منوی آنلاین جذاب، مخاطبان خود را درگیر کنید، سفارش‌های آنلاین بدون دردسر را فعال کنید، و یک نمایش بصری خیره‌کننده از محل خود ایجاد کنید. طراحی ریسپانسیو قالب Reservq تضمین می کند که وب سایت شما در دستگاه های مختلف ظاهر و عملکرد بی عیب و نقصی دارد و تجربه کاربری مطلوبی را ارائه می دهد.

با Reservq کسب و کارتان را آنلاین کرده و زمینه را برای یک تجربه غذاخوری دیجیتال فراموش نشدنی فراهم کنید. قالب HTML غذا و رستوران Reservq بهترین گزینه برای اغذیه فروشی، کافه، آشپزی، غذاخوری، فست فود، تحویل غذا، فروشگاه غذا، منو، مدرن، رزرواسیون، رستوران است.

امکانات قالب Reservq

سایر امکانات این قالب HTML فروشگاهی که 2 صفحه اصلی خانه دارد عبارتند از:

  • صفحه منو اصلی غذا
  • صفحه درباره ما
  • صفحه ورود
  • صفحه ثبت نام
  • صفحات فراموشی رمز عبور
  • صفحه تماس با ما
  • صفحه دسته بندی محصولات به همراه فیلتر براساس نیاز کاربر
  • شامل صفحات وبلاگ به همراه جزئیات
  • شامل داشبورد و پنل کاربری
  • پیگری سفارشات
  • مشاهده آدرس به همراه صفحه اضافه کردن آدرس جدید
  • صفحه سبد خرید
  • صفحه مشاهده سریع محصول به همراه جزئیات سفارش
  • صفحه معرفی غذا به همراه امکان اضافه کردن عکس؛ویدیو و دیدگاه
  • لیست علاقه مندی ها
  • صفحه شرایط و قوانین
  • صفحه حفط حریم خصوصی
  • 100% ریسپانسیو
  • سازگاری متقابل با مرورگرها
  • نوار منوی کشویی
  • فرم تماس
  • نقشه گوگل
  • شامل فونت های ایران سنس؛یکان و استعداد

فایل ها و کتابخانه های موجود در پروژه

  • ۱۸ صفحه HTML
  • تمامی تصاویر دمو
  • تمامی فایل های HTML
  • فایل های منبع جاوا اسکریپت
  • کتابخانه و فایل های افزونه
  • فایل های css
  • فایل های فونت
  • فایل های بوت استرپ

در ساخت وب سایت رستوران به دنبال چه چیزی باشید

برای انتخاب بهترین سازنده وب سایت برای رستوران ها، الزامات خاص صنعت را در نظر بگیرید. اطمینان از یافتن سریع اطلاعات مرتبط و فریبنده توسط مشتریان بالقوه، کلیدی است.

قالب های قابل تنظیم

به دنبال پلتفرمی باشید که طیف وسیعی از الگوهای خاص رستوران را ارائه می دهد. بسیار مهم است که این قالب ها برای راحتی شما قابل تنظیم باشند.

طراحی وب سایت رستورانی که به راحتی قابل تنظیم است به شما امکان می دهد برند، حس و موضوع منحصر به فرد خود را به محصول نهایی اضافه کنید.

گزینه های نمایش منو

منوی رستوران شما مرکز حضور دیجیتال شماست. سازندگانی را انتخاب کنید که دارای ویژگی‌های تخصصی برای منوها هستند که از نمایش واضح ظروف، قیمت‌های مرتبط با آنها و توضیحات مفصل پشتیبانی می‌کنند.

یکپارچه سازی رزرو آنلاین و سفارش

راحتی برای مشتریان ضروری است. بهترین سازندگان وب سایت رستوران باید به طور یکپارچه با سیستم های رزرو آنلاین ادغام شوند و رزرو را ساده کنند. علاوه بر این، ترکیب سیستم‌های سفارش آنلاین می‌تواند باعث افزایش دسترسی و افزایش درآمد شود.

قابلیت های سئو

ابزارهای سئو قوی برای بهبود رتبه سایت شما در موتورهای جستجو بسیار مهم هستند و پیدا کردن شما را برای مشتریان بالقوه آسان تر می کنند. یک پلتفرم با قابلیت های سئو قوی یا پلتفرمی که از ادغام سئو خارجی پشتیبانی می کند، انتخاب کنید.

راحتی در استفاده

ضروری است که یک سازنده وب سایت را انتخاب کنید که استفاده از آن ساده باشد. به عنوان یک صاحب رستوران، می خواهید زمان بیشتری را صرف کسب و کار خود کنید تا مسائل فنی.

به سراغ سازندگانی با داشبوردهای بصری و آسان برای پیمایش و ویژگی‌های کشیدن و رها کردن بروید. این ویژگی ها ایجاد و به روز رسانی وب سایت را روان و سریع می کند.

نتیجه

انتخاب یک سازنده وب سایت برای رستوران ها مستلزم در نظر گرفتن دقیق عوامل مختلف است. هر پلتفرم مجموعه ای متمایز از ویژگی ها را ارائه می دهد و بهترین انتخاب در نهایت به نیازها و ترجیحات فردی بستگی دارد.

هنگامی که به دنبال بهترین سازنده وب سایت رستوران هستید، ضروری است که سهولت استفاده، سازگاری با طراحی، ابزارهای خاص مفید برای رستوران ها، بهینه سازی موبایل و قابلیت های SEO را در نظر بگیرید. علاوه بر این، اطمینان از اینکه قیمت سازنده با بودجه شما مطابقت دارد، بسیار مهم است.

در اینجا بهترین گزینه های سازنده وب سایت است که ما بر اساس تجزیه و تحلیل خود توصیه می کنیم:

. Hostinger Website Builder – بهترین و بدون دردسر راه حل برای کاربرانی که به دنبال ساخت و توسعه وب سایت رستوران خود از یک مکان هستند.

. Squarespace – برای کاربرانی که به دنبال یک رابط کاربری آسان با طراحی های زیبا هستند، مناسب است.

. Wix – برای کاربرانی که خواهان طرح رایگان و گزینه‌های قالب گسترده هستند عالی است.

. Shopify – ایده آل برای رستوران هایی که به دنبال تکمیل تجارت رستوران خود از طریق یک فروشگاه آنلاین هستند.

امیدواریم این راهنما به شما در تصمیم گیری آگاهانه کمک کند. اگر سؤالات بیشتری دارید یا سایر سازندگان وب سایت رستوران های کاربرپسند را می شناسید که می توانند لیست را ایجاد کنند، لطفاً در زیر نظر دهید.

سوالات متداول سازنده وب سایت رستوران

بیایید به برخی از متداول ترین سؤالات در مورد سازندگان وب سایت برای رستوران ها پاسخ دهیم.

سایت ساز رستوران چیست؟

سازندگان وب‌سایت ابزارهای نرم‌افزاری هستند که به شما کمک می‌کنند بدون داشتن مهارت‌های کدنویسی یا طراحی، یک وب‌سایت برای کسب‌وکار خود بسازید. آنها اغلب شامل ویژگی های تخصصی مانند منوهای آنلاین، نقشه های مکان، رزرو و سیستم های سفارش آنلاین هستند.

آیا می توانم از یک وب سایت ساز برای ایجاد یک منوی آنلاین برای رستوران خود استفاده کنم؟

بله، اکثر سازندگان وب سایت یکپارچه سازی منوی رستوران را برای ایجاد و سفارشی کردن منوهای آنلاین ارائه می دهند. این به شما امکان می‌دهد غذاهای، قیمت‌ها و پیشنهادهای ویژه خود را به‌طور یکپارچه به نمایش بگذارید و مرور و انتخاب را برای مشتریان آسان‌تر می‌کند.

چگونه می توانم وب سایت رستورانم را برای موبایل مناسب کنم؟

سازندگان وب سایت برتر از ویژگی های طراحی واکنش گرا استفاده می کنند که به طور خودکار سایت شما را با اندازه های مختلف صفحه نمایش تطبیق می دهد. یک پلتفرم با الگوهای رستوران سازگار با موبایل انتخاب کنید تا سایت خود را در دستگاه های تلفن همراه در دسترس قرار دهید.

امتیاز دهید

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

یک دیدگاه

  1. امیر محمد رمضانی گفت:

    سایت های خوب

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT