سایت سازنده آواتار

8 بهترین سایت سازنده آواتار برای تصاویر پروفایل

زمان مطالعه 6 دقیقه

برای حضور مناسب آنلاین به یک آواتار خوب نیاز دارید. بهترین سایت سازنده آواتار را در ادامه معرفی کرده ایم.

برای حضور آنلاین، به یک آواتار خوب نیاز دارید. با توجه به نیاز به محافظت از حریم خصوصی آنلاین خود، نباید از عکس واقعی خود استفاده کنید.

برای کسانی که نمی دانند، آواتار همان عکس پروفایل است. اما به جای یک عکس واقعی، شما یک تصویر کوچک از شخصی ایجاد می کنید که به بهترین شکل شما را نشان می دهد. انواع مختلفی از آواتارها وجود دارد که می توانید امتحان کنید، از کارتون گرفته تا بنر.

برای ساختن هیچ یک از اینها نیز نیازی نیست هنرمند باشید. سایت‌های رایگان زیادی وجود دارند که به شما امکان می‌دهند آواتارهای جالبی بسازید که می‌توانید آن‌ها را سفارشی کنید، دانلود کنید و استفاده کنید. بنابراین، چه برای Steam باشد و چه برای انجمن، در اینجا برخی از ساده ترین راه ها برای ایجاد یک عکس پروفایل آواتار عالی وجود دارد.

1. Avataaars Generator

اصول و استانداردهای طراحی وب در طول زمان تغییر می کنند. یک آواتار امروز باید به نظر برسد که متعلق به وب است. از آنجایی که امروزه ایموجی ها یک ظاهر پذیرفته شده هستند، این سایت به شما کمک می کند تا یک آواتار ایموجی مانند بسازید.

رنگ مو یا سر، لوازم جانبی، لباس، چشم، ابرو، دهان و رنگ پوست را انتخاب کنید. با آن‌ها سر و کله بزنید تا آواتاری بسازید که شبیه شما (یا آن چیزی است که می‌خواهید به مردم آنلاین نشان دهید)است. اگر فقط به چیزی سریع و تصادفی نیاز دارید، دکمه تصادفی وب سایت را انتخاب کنید. پس از اتمام کار، آن را در هارد دیسک خود دانلود کنید.

Avataaars Generator کاملا رایگان است. می توانید آواتار خود را به صورت یک فایل PNG یا یک گرافیک برداری SVG دانلود کنید. می توانید آن را به عنوان کد HTML یا React مشاهده کنید.

2.سازنده آواتار Face.co

Avataaars Generator بسیار زیبا و آسان است، اما چیزهایی که می توانید سفارشی کنید حداقل هستند. Face.co همه چیز در مورد این است که به شما در هر جنبه ای از نحوه ساخت آواتار پروفایل خود به صورت آنلاین انتخاب کنید.

می توانید دهان، بینی، گوش ها، چشم ها، ابروها و موهای خود را سفارشی کنید. انواع رنگ برای عنبیه، مو و پوست موجود است. و همچنین می توانید لباس های خود را تغییر دهید و یک تصویر پس زمینه جالب اضافه کنید.

انواع زیادی از این سایت را به صورت آنلاین پیدا خواهید کرد. تنها دلیلی که Face.co را انتخاب کردیم این است که یک اتصال امن از طریق HTTPS ارائه می دهد.

3. 8BitIcon

هنر پیکسل 8 بیتی یکپارچه سازی با سیستم عامل به شکلی بزرگ بازگشته است. خاطرات نوستالژیک بازی‌ها و انیمیشن‌های قدیمی در سراسر وب محبوب هستند. و البته این شامل ساخت آواتار خود نیز می شود.

8BitIcon بسیار شبیه به Face.co است، فقط با پیکسل آرت. پس زمینه، صورت، لباس، دهان، مو و چشم را انتخاب کنید. و همچنین جنسیت خود.

به طور غیرمعمول، 8BitIcon اکنون خود را به عنوان راهی برای ایجاد آواتارهایی که توکن های غیرقابل تعویض (NFT) نیز هستند، قرار می دهد. برای مطالبه پول خود، باید از طریق ارز دیجیتال اتریوم پرداخت کنید. یا فقط می توانید روی تصویر کلیک راست کرده و یک فایل PNG را از طریق مرورگر خود به صورت رایگان دانلود کنید.

تنوع زیادی از گزینه ها در 8BitIcon وجود ندارد، اما به اندازه کافی خوب است. و کل زاویه NFT می تواند دلیل قانع کننده ای برای استفاده از آن باشد.

4.سازنده آواتار Powerpuff Yourself

Cartoon Network راهی برای ساخت آواتار از یکی از محبوب ترین ابزارهای خود ایجاد کرده است: Powerpuff Girls. پس ادامه دهید و “Powerpuff Yourself” را ادامه دهید.

ابتدا رنگ پوست، چشم، دهان، مو، ریش (اختیاری) را در قسمت Self انتخاب کنید. سپس به Gear بروید تا لباس، عینک، شیئی که در دست دارید و همراهی مانند سگ یا جسمی مانند فوتبال انتخاب کنید. پس از اتمام کار، Powerpuff Yourself سعی می کند یک پس زمینه جالب برای آواتار ایجاد کند.

آنچه در زیر می آید پرسشنامه ای برای تعیین شخصیت شماست. به یک مسابقه کوتاه پاسخ دهید و برنامه بر این اساس پس‌زمینه ایجاد می‌کند. می‌توانید این را به‌عنوان پس‌زمینه ثابت، پس‌زمینه متحرک یا خالی دانلود یا به اشتراک بگذارید.

5. The Character Creator

Character Creator یکی دیگر از سازندگان آواتار جالب است. این سایت به شما این امکان را می دهد که با شروع از ابتدا و حرکت به بالا، یک آواتار ایجاد کنید و ویژگی های مختلف آواتار خود را سفارشی کنید. شما با انتخاب یک شخصیت مرد یا زن شروع می‌کنید و کم کم ویژگی‌های دیگری را اضافه می‌کنید تا ظاهر آواتار خود را همانطور که می‌خواهید سفارشی کنید.

پس از اتمام، می توانید آواتار را به صورت فایل SVG یا PNG دانلود کنید. Character Creator به شما این امکان را می دهد که یک آواتار تمام بدن، فقط بالاتنه، یا برای تصاویر پروفایل آواتار، یک نمای نزدیک دانلود کنید. سپس شما آزاد هستید که از ساخته خود در هر کجا که می خواهید استفاده کنید.

با ایجاد یک اکانت کاربری، می توانید در آینده به آواتار خود دسترسی داشته باشید. به علاوه، می توانید چندین مورد ایجاد کنید و همه آنها را به عنوان بخشی از اکانت خود ذخیره کنید.

6.سازنده آواتار DoppelMe

اگر این سایت با بقیه فرق داشت تعجب می کنید؟ خب واقعا اینطور نیست. شما با یک آواتار برهنه شروع می‌کنید، تکه‌های کوچک را از انواع ظاهر، سبک و موارد اضافی انتخاب می‌کنید، سپس کارتان تمام می‌شود.

متأسفانه، شما فقط با ثبت نام در سایت به همه گزینه ها دسترسی دارید. اما پس از ثبت نام، گزینه های منحصر به فرد زیادی وجود دارد – به استثنای وضعیت بدنی سرد.

7. Avachara

Avachara به شما امکان می دهد آواتار به سبک انیمه خود را ایجاد کنید. علاوه بر رنگ پوست و جنسیت، می‌توانید از میان مجموعه‌ای از اشکال صورت، چشم‌ها، بینی، دهان، ابروها و موها را انتخاب کنید.

شما می توانید از بین طیف گسترده ای از لباس ها که شامل همه چیز به غیر از کفش است، انتخاب کنید. از میان لباس‌های اصلی و همچنین موارد غیرعادی‌تر مانند کلاه ایمنی و لباس بابانوئل انتخاب کنید.

اگر می خواهید موارد اضافی اضافه کنید، تعداد خوبی برای انتخاب دارید. مواردی مانند گیتار و شمشیر و همچنین حیوانات خانگی، عینک و آیکون های پرچم وجود دارد. در نهایت، می توانید یک الگو یا رنگ پس زمینه را انتخاب کنید.

وقتی کارتان تمام شد، می‌توانید آواتار خود را به‌عنوان یک فایل PNG یا JPEG در دو اندازه مختلف دانلود کنید – یکی تمام بدن و دیگری فقط سر و شانه‌ها را نشان می‌دهد.

8.سازنده آواتار Avatar Maker

Avatar Maker سایت دیگری است که می توانید برای ایجاد آواتار خود از آن استفاده کنید. به عنوان یک سازنده عکس پروفایل آواتار، این سایت فقط به شما اجازه می‌دهد یک آواتار فقط با سر و شانه بسازید – برای ایجاد یک آواتار برای فیس‌بوک، تیک تاک یا اینستاگرام عالی است. این سایت امکان سفارشی سازی را فراهم می کند و تعدادی از عناصر مختلف را برای انتخاب در هنگام ساخت آواتار ارائه می دهد.

با انتخاب جنسیت خود شروع کنید، یک آواتار پایه برای شروع، و می‌توانید با تغییر شکل صورت، چشم‌ها، بینی، دهان، گوش‌ها، مو و موارد دیگر آن را سفارشی کنید. اگر احساس می‌کنید که آواتار به خوبی در مرکز قرار ندارد، از فلش‌های زیر پیش‌نمایش برای انتقال آن به نقطه مناسب استفاده کنید.

حتی می توانید با استفاده از ابزارهای موجود بزرگنمایی یا کوچکنمایی کنید. وقتی از کار افتادید، می‌توانید آواتار را با فرمت PNG یا SVG دانلود کنید.

راه های بیشتر برای ساختن تصویر پروفایل آواتار خود

به جای استفاده از یک تولید کننده تصویر پروفایل آنلاین، می توانید خودتان را از ابتدا طراحی کنید. ابزاری مانند Adobe Illustrator ایده‌آل است زیرا به شما امکان می‌دهد گرافیک‌های برداری بسازید که می‌توانند در هر اندازه‌ای بدون از دست دادن کیفیت پخش شوند.

اگرچه ارزان نیست، بنابراین اگر فقط می خواهید یک آواتار جالب بسازید، بسیار زیاد است. خوشبختانه، بسیاری از گزینه های ویرایش تصویر رایگان وجود دارد که اگر می خواهید چیزی واقعا منحصر به فرد ایجاد کنید، ایده آل هستند.

امتیاز دهید

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT