کسب درآمد از مدل های سه بعدی

نحوه کسب درآمد از مدل های سه بعدی

زمان مطالعه 6 دقیقه

با کار به عنوان یک هنرمند CG، می توانید در مدل های سه بعدی درآمد کسب کنید. نمایندگان مشاغل و افراد به طور فعال آنها را سفارش می دهند. از چنین اشیایی در تبلیغات و پروژه های تجاری استفاده می شود و برای تجسم ایده ها استفاده می شود.

علاوه بر این، متخصص مجبور نیست منتظر بماند تا بتواند سفارش را دریافت کند. نکته اصلی استفاده از سایت های قابل اعتمادی است که به طور مداوم پرداخت می کنند.

مدل های سه بعدی چیست؟

مدل های سه بعدی بسیار گسترده شده اند. آنها به طور فعال مورد استفاده قرار می گیرند. بنابراین می توانید با فروش مدل های سه بعدی درآمد کسب کنید. دو نوع اصلی از مدل های سه بعدی وجود دارد:

. چند ضلعی. اینها ساده ترین مدل ها هستند. آنها به طور فعال در بازی های رایانه ای، فیلمبرداری، انیمیشن استفاده می شوند و برای ایجاد تصاویر سه بعدی استفاده می شوند. چنین مدل هایی از تعداد زیادی اشکال هندسی ساده تشکیل شده است. به آنها بدوی می گویند.

. سطح نوربز. اینها مدلهای پیچیده ای هستند که دقت بالایی دارند. چنین مدل هایی بیشتر توسط معماران، مهندسان، سازندگان ماشین استفاده می شود. آنها به دقیق ترین نتیجه نیاز دارند. کوچکترین انحراف غیر قابل قبول است.

خود فرآیند مدلسازی نیز می تواند انواع مختلفی داشته باشد. اغلب از مدل سازی قاب سیمی استفاده می شود. مدل های به دست آمده را سیم یا وایرفریم می نامند. آنها از بخش ها، قوس ها یا خطوط تشکیل شده اند. تصویر قادر به انتقال اطلاعات کامل در مورد جسم، ساختار سطح آن نیست. با این حال، این محصول به شما امکان می دهد ساختار و عملکرد آن را مطالعه کنید. برای ذخیره مدل های تمام شده نیازی به صرف حافظه زیادی ندارید. معمولاً از آنها برای ایجاد مسیر حرکت مورد نظر استفاده می شود.

نوع دیگر مدل سازی سطحی است. این شامل استفاده نه تنها از قوس ها، بخش ها و خطوط، بلکه از یک سطح نیز می شود که متعاقباً طرح کلی شی نمایش داده شده را تشکیل می دهد.

گزینه دیگر مدل سازی solid (جامد) است. این رویکرد به شما امکان می دهد یک نمونه واقعی از شی تمام شده حاوی داده های مربوط به آن را دریافت کنید. این مدل شامل چهره ها، خطوط و بافت است و به شما امکان می دهد اطلاعاتی در مورد جرم بدن و حجم آن به دست آورید. چنین مدل هایی بیشترین مقدار حافظه را در رایانه اشغال می کنند. این نوع مدل سازی در همه جا استفاده می شود. برای ایجاد استفاده می شود:

. جواهر سازی؛

. جزئیات؛

. فناوری؛

. بازی ها و فیلم های کامپیوتری؛

. مبلمان.

همچنین مدل های سه بعدی بر اساس سطح پیچیدگی تقسیم بندی می شوند. ساده ترین ها حاوی اطلاعاتی در مورد ساختار و جزئیات کوچک نیستند، در حالی که پیچیده ترین آنها شامل انعکاس اطلاعات کامل در مورد شی است که نشان دهنده ویژگی های آن است.

کجا می توان مدل های سه بعدی را فروخت

فروش اشیاء تمام شده در صورتی امکان پذیر است که فردی به صورت آزاد کار کند یا مدل سازی سه بعدی را به عنوان سرگرمی انجام دهد. کاربران برای فروش مدل های آماده به منابع زیادی دسترسی دارند. انتخاب مناسب به ترجیح شخصی و راحتی هنرمند CG بستگی دارد.

سهام مدل های سه بعدی

سهام سایت های خاصی هستند که در آنها محتوای گرافیکی برای فروش جمع آوری می شود. تعداد زیادی پلتفرم وجود دارد. شما می توانید در مدل های سه بعدی با منابع زیر درآمد کسب کنید:

3dexport

این یکی از معروف ترین سایت هاست. توسط گروهی از فریلنسرها تأسیس شده است. در واقع، این فروشگاهی است که در آن می توانید افزونه ها، چاپ های دیجیتال، مدل های سه بعدی را بفروشید و بخرید. فروشنده از 60 تا 80 درصد ارزش شی را دریافت می کند. سایت روسی شده است.

cgmood

این منبعی است که به شما امکان خرید و فروش مدل های سه بعدی را می دهد. بین بسیاری از هنرمندان CG ایتالیایی محبوب است. چندین محدودیت وجود دارد. فروش مواد فاسد، عناصر مربوط به آنها و عناصر سلاح ممنوع است. کاربر حدود 60 درصد از هزینه مدل را دریافت می کند.

Turbosquid

مخاطبان این منبع بیش از 2.5 میلیون مشتری هستند. این سایت حتی مدل های ساخته شده در بلندر را نیز می پذیرد. کار با تعداد زیادی فرمت انجام می شود.

اینکه چقدر می توانید با فروش مدل های سه بعدی در سهام در اینترنت درآمد کسب کنید، مستقیماً به کیفیت آنها و همچنین تقاضا برای شی بستگی دارد. بنابراین باید وضعیت بازار را در نظر گرفت.

شبکه اجتماعی

رسانه های اجتماعی در حال تبدیل شدن به یک سایت عالی برای فروش مدل های قابل چاپ سه بعدی هستند. منابع به شما این امکان را می دهد که به سرعت مشتری پیدا کنید. برای این کار می توانید از جستجو استفاده کنید و گروه های موضوعی را بر اساس کلمات کلیدی پیدا کنید. تمام منابع دریافتی مرتب می شوند و گروه ها فعال ترین مخاطب را خواهند داشت.

اغلب امکان انتشار آگهی شما وجود دارد. در بحث ها یا مستقیماً روی دیوار ارسال می شود. در اینجا کاربر می تواند اطلاعاتی در مورد مدل برای فروش منتشر کند و همچنین به اطلاعیه های مشتریان پاسخ دهد.

بانک های عکس

بانک‌های عکس سایت‌هایی هستند که بصری‌سازها می‌توانند تصاویر را بفروشند. چنین منابعی توسط ویراستاران و طراحانی که نیاز به طراحی پروژه های خود دارند بازدید می شود. خریدار برای فرصت استفاده از محتوا هزینه می پردازد.

برای شروع کار با بانک های عکس، باید در آن ها ثبت نام کنید، سپس با استفاده از قابلیت های اکانت شخصی خود، تصویری را آپلود کنید. سیستم به طور خودکار آن را از نظر کیفیت و سرقت ادبی بررسی می کند. اگر هیچ ادعایی وجود نداشته باشد، شی در پایگاه داده عمومی قرار می گیرد. کاربران می توانند آن را در اینجا پیدا کنند. آنها اطلاعات را با کلمات کلیدی جستجو می کنند. سهام عکس به شما امکان می دهد با خریداران از سراسر جهان کار کنید.

پس از انجام فروش، وجوه منهای کمیسیون به اکانت ویژوالایزر واریز می شود. آنها را می توان به کیف پول الکترونیکی، کارت های بانکی برداشت.

مدل های سه بعدی بانک ها

بانک های مدل های سه بعدی بسیار شبیه به بانک های عکس هستند. با این حال، مدل های سه بعدی در اینجا فروخته می شوند. آنها ممکن است بافت تمام شده داشته باشند یا نداشته باشند.

برای استفاده از پلتفرم باید ثبت نام کنید. سپس می توانید شروع به آپلود مدل های سه بعدی کنید. باید منابعی را انتخاب کرد که مخاطبان زیادی دارند.

کاربر می تواند به طور مستقل قیمت مدل را تعیین کند. با این حال، باید کافی باشد، در غیر این صورت، خریداران به محتوا توجهی نمی کنند. برای تعیین هزینه، بررسی بازار و یافتن آنالوگ های مدل ضروری است.

خدمات جستجوی مجری

چنین منابعی به طور فعال توسط مشتریان استفاده می شود. در اینجا آنها اطلاعیه هایی در مورد جستجوی یک مجری برای یک پروژه خاص منتشر می کنند. معمولاً شرایط مرجع بلافاصله به اطلاعیه پیوست می شود که حاوی اطلاعاتی در مورد کار آینده است. در نتیجه، تجسم کننده می تواند نقاط قوت خود را ارزیابی کند و در صورت کافی بودن، پروژه را به عهده بگیرد.

اغلب جستجو برای یک پیمانکار بر اساس مناقصه انجام می شود. ویژوالایزر باید ثابت کند که مهارت کافی برای تکمیل سفارش را دارد. برای این کار باید یک نمونه کار تهیه کنید. بر اساس آن، مشتری قادر خواهد بود ارزیابی کند که آیا پیمانکار برای او مناسب است یا خیر.

پلتفرم های مستقل برای طراحان سه بعدی

پلتفرم‌های فریلنسری به شما این امکان را می‌دهند که یک مشتری معمولی یا سفارش‌های یکباره پیدا کنید. توصیه می شود زمانی که حداقل چندین اثر برای نمونه کارها ایجاد شده است و فرد به توانایی های خود اطمینان دارد، به استفاده از آنها بروید. امروزه مبادلات فریلنسری بسیار زیاد است. با این حال، اغلب سفارشات برای گرافیک سه بعدی در سایت های زیر منتشر می شود:

. فریلنسر. حداقل چند سفارش خوب برای هنرمندان سه بعدی هر هفته در اینجا ظاهر می شود. حتی افراد مبتدی نیز می توانند خود را نامزد کنند. فهرستی از فریلنسرها وجود دارد. از طریق آن، مشتریان خود به دنبال مجریان هستند. با این حال، افراد تازه وارد به ندرت انتخاب می شوند. مشتریان به بررسی ها، رتبه بندی، در دسترس بودن نمونه کارها توجه می کنند.

. Upwork. در بخش Freelance، تبلیغات خوب اغلب برای متخصصان گرافیک کامپیوتری و تصویرسازهای سه بعدی ظاهر می شود. رقبای کمی در بورس وجود دارد، اما سطح آنها بالا است.

علاوه بر این، می توانید با ایجاد مدل های سه بعدی و جستجوی مشتریان در منابع محلی و بردهای اعلانات محلی، درآمد کسب کنید. آنها اطلاعات شرکت هایی را که در منطقه ویژوالایزر فعالیت می کنند منتشر می کنند. رقابت در این مورد کم خواهد بود و احتمال دریافت سفارش افزایش می یابد.

امتیاز دهید

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT