فروش مدل های سه بعدی

7 بهترین سایت برای فروش مدل های سه بعدی

زمان مطالعه 7 دقیقه

اگر به‌دنبال فروش مدل‌های سه‌بعدی خود، چه به‌عنوان حرفه‌ای یا علاقه‌مند هستید، در اینجا هفت تا از بهترین سایت‌هایی که می‌توانید استفاده کنید، آورده شده است. فروش مدل های سه بعدی را در این سایت ها انجام دهید.

وب سایت های زیادی برای فروش مدل های سه بعدی اختصاص داده شده اند. چه یک هنرمند حرفه ای سه بعدی باشید و چه تازه شروع کرده اید، بازاری برای کار شما وجود دارد. با پلتفرم مناسب، می‌توانید به مخاطبان جهانی از خریدارانی دست پیدا کنید که مایل به پرداخت دلار بالا برای خلاقیت شما هستند.

1.فروش مدل های سه بعدی Shapeways

Shapeways که در سال 2007 تأسیس شد، بازاری برای فروش مدل های سه بعدی است. دفتر مرکزی آن در شهر نیویورک است. پیتر وایمارشاوزن، مارلین ووگلار و رابرت شوونبرگ این شرکت را تأسیس کردند.

می توانید مدل های سه بعدی خود را آپلود کنید و قیمت های خود را به عنوان فروشنده تعیین کنید. Shapeways تولید و حمل و نقل را انجام می دهد و شما در هر فروش پورسانتی دریافت می کنید.

برای شروع فروش مدل های سه بعدی در Shapeways، می توانید با باز کردن فروشگاه خود شروع کنید. هنگامی که نام را تنظیم کردید، باید فروشگاه خود را تأیید کنید. برای انجام این کار، یا باید یک مدل سه بعدی را از بازار خریداری کنید یا یکی از مدل های خودتان.

هنگامی که فروشگاه خود را باز می کنید و تأیید می کنید، می توانید مدل های سه بعدی خود را بفروشید. روی سه نقطه در قسمت سمت راست کلیک کنید و مانند تصویر زیر Create A Product را انتخاب کنید.

پنجره ای باز می شود که در آن می توانید جزئیات بیشتری را به طرح های سه بعدی خود اضافه کنید. پس از انجام، می توانید تغییرات را ذخیره کنید.

2. CGTrader

با بیش از دو میلیون مدل موجود، CGTrader یکی از مکان هایی است که می توانید مدل های سه بعدی را برای طراحی دیجیتال پیدا کنید. پس از ثبت نام در وب سایت، به My Models > Model Upload بروید و شروع به آپلود طرح های خود کنید.

هنگامی که مدل سه بعدی آپلود شد، می توانید تصویر پیش نمایش را قرار داده و یک ویدیو را جاسازی کنید. همچنین باید عنوان، توضیحات و برچسب ها را اضافه کنید. گزینه های اضافی برای قرار دادن جزئیات فنی مانند بافت، مواد و PBR وجود دارد. سپس می توانید دسته بندی را انتخاب کنید و قیمت و مجوز مدل سه بعدی خود را تعیین کنید.

3.فروش مدل های سه بعدی Etsy

Etsy یک بازار آنلاین است که در اقلام دست ساز و قدیمی تخصص دارد. با این حال، به کاربران اجازه می دهد محصولات دیجیتالی از جمله مدل های سه بعدی را بفروشند. شما می توانید با مدل های سه بعدی خود به مخاطبان زیادی از خریداران بالقوه دسترسی پیدا کنید.

برای شروع فقط به یک اکانت Etsy و یک کامپیوتر با نرم افزار طراحی سه بعدی نیاز دارید. گزینه های زیادی برای نرم افزار CAD رایگان موجود است که می توانید از آنها برای ایجاد مدل های سه بعدی خود استفاده کنید، فقط باید بهترین را برای پروژه خود انتخاب کنید.

برای شروع، ثبت نام کرده و سپس به Sell on Etsy > Get Started بروید. این سایت شما را به صفحه‌ای هدایت می‌کند که در آن با انتخاب چیزی که شما را به Etsy می‌آورد، شروع می‌کنید و سپس آماده شروع فروش مدل‌های سه بعدی خود خواهید بود.

پس از آن، می توانید نام فروشگاه خود را نام ببرید و روش های پرداخت و همچنین امنیت را تنظیم کنید. این پلتفرم همچنین طیف گسترده ای از خدمات مانند پشتیبانی حمل و نقل و مارکتینگ را ارائه می دهد که می تواند برای مشاغل کوچک ارزشمند باشد.

4. فروش مدل های سه بعدی Cults3D

شما می توانید هر چیزی از اشیاء ساده گرفته تا طرح های پیچیده را در Cults3D بفروشید. این سایت دارای یک جامعه بزرگ و فعال از کاربران است که طراحان روزانه مدل‌های سه بعدی جدید را اضافه می‌کنند و هیچ محدودیتی برای فروش شما در پلتفرم وجود ندارد.

شما می توانید قیمت خود را برای هر مدل تعیین کنید و اکثر فروشندگان برای خرید عمده تخفیف ارائه می دهند. همچنین بخشی از سایت به مدل‌های سه بعدی رایگان اختصاص داده شده است، بنابراین می‌توانید قبل از شروع فروش، ایده‌ای درباره محبوبیت‌ها کسب کنید.

برای شروع فروش مدل های سه بعدی خود، ثبت نام کنید، سپس به آپلود > افزودن مدل سه بعدی بروید. در این قسمت می توانید نام طرح، توضیحات، تنظیمات پرینت سه بعدی، دسته بندی و برچسب های خود را قرار دهید.

پس از اتمام، به بخش Files بروید و طرح های سه بعدی خود را آپلود کنید. می‌توانید فایل‌های ZIP، OBJ، 3DS یا STL را آپلود کنید و همچنین بخشی برای آپلود عکس‌ها در فرمت‌های JPG، GIF، WEBP یا GIF وجود دارد.

Cults3D تمام پردازش پرداخت و تحویل فایل را بر عهده دارد، بنابراین لازم نیست نگران این تدارکات باشید. تنها کاری که باید انجام دهید این است که فایل های مدل سه بعدی خود را آپلود کرده و یک لیست ایجاد کنید. سپس، می توانید شروع به تبلیغ لیست های خود و فروش کنید.

5.فروش مدل های سه بعدی Turbosquid

Turbosquid بیش از دو میلیون خریدار فعال دارد و به دلیل اینکه یک بازار جهانی است، می توانید به خریداران در سراسر جهان بفروشید. نه تنها این، بلکه آنها راه های زیادی را برای تبلیغ محصولات شما ارائه می دهند، از جمله لیست های ویژه، تبلیغات رسانه های اجتماعی و موارد دیگر.

پس از ایجاد اکانت کاربری در وب سایت، به بخش Sell Your 3D Models بروید و صفحه ای باز می شود که در آن می توانید مدل های سه بعدی خود را آپلود کرده و آنها را بفروشید. بیایید شروع کنیم را انتخاب کنید!

سپس سایت صفحه ای را برای افزودن جزئیات شما به عنوان یک هنرمند راه اندازی می کند. هنگامی که جزئیات خود را اضافه کردید، روی Save Account Settings کلیک کنید، و گزینه ای برای آپلود ID خود برای ایمن سازی اکانت خود دریافت خواهید کرد.

پس از تأیید، یک نوتیفیکیشن برای رفتن به پورتال Turbosquid، squid دریافت خواهید کرد، جایی که می توانید طرح های خود را مدیریت کنید.

Squid مدیریت سفارشات و پیگیری فروش را برای هنرمندان سه بعدی آسان تر می کند. برای آپلود یک مدل سه بعدی از طریق ماهی مرکب، به Publishing > TurboSquid Publisher > Create New Product بروید. در این بخش می توانید مدل های سه بعدی خود را آپلود کرده و تصاویر و بافت های پیش نمایش را اضافه کنید. سپس عنوان و قیمت را اضافه کنید.

پس از اتمام، می توانید پیش نمایش آن را مشاهده کنید تا ببینید برای کاربران چگونه به نظر می رسد و اگر همه چیز خوب است، روی Publish کلیک کنید و طرح شما زنده خواهد شد. Turbosquid ابزارهایی را برای کمک به کاربران برای استفاده حداکثری از پلتفرم خود فراهم می کند. به عنوان مثال، این سایت Pixelsquid را ارائه می دهد، جایی که می توانید دارایی های سه بعدی رایگان و پولی را برای پروژه خود دریافت کنید.

6. My Minifactory

MyMinifactory یک جامعه و بازار چاپ سه بعدی است که هاست هزاران فایل قابل چاپ سه بعدی رایگان و پولی است و بستری را برای طراحان فراهم می کند تا کارهای خود را به اشتراک بگذارند. برای شروع فروش در MyMinifactory، ابتدا باید یک فروشگاه باز کنید.

برای باز کردن فروشگاه، باید ثبت نام کنید یا وارد شوید، به انجمن > کسب درآمد بروید و گزینه ای برای اشتراک با استفاده از PayPal تنها با پرداخت 24.99 دلار در ماه خواهید دید.

هنگامی که مشترک شدید، ایمیلی حاوی دستورالعمل‌هایی درباره آپلود فایل‌های STL خود دریافت خواهید کرد.

7.فروش مدل های سه بعدی Renderosity

Renderosity یک جامعه هنر دیجیتال برای هنرمندان در تمام سطوح مهارت، از مبتدی تا حرفه ای است. با بیش از یک و نیم میلیون عضو و بیش از ده میلیون بازدید کننده منحصر به فرد در ماه، یکی از بزرگترین انجمن های آنلاین است که هنرمندان سه بعدی می توانند مدل های خود را بفروشند.

با Renderosity می توانید قیمت های خود را تعیین کنید و به خریداران تخفیف بدهید. شما همچنین این امکان را دارید که حقوق انحصاری را به خریداران ارائه دهید. برای شروع فروش، ثبت نام کرده و وارد وب سایت شوید. به بخش پروفایل بروید و گزینه Become a Vendor را انتخاب کنید.

گزینه ای برای باز کردن فروشگاه Renderosity خواهید دید. پس از کلیک روی آن، نام، تلفن، ایمیل و بیوگرافی شما نمایش داده می شود.

پس از پر کردن مشخصات خود، گزینه ای برای تنظیم حداقل پرداختی که دریافت می کنید نیز مشاهده خواهید کرد. هنگامی که فروشگاه خود را راه اندازی کردید، می توانید مدل های سه بعدی خود را در پلتفرم آپلود کنید.

با فروش مدل های سه بعدی خود درآمد کسب کنید

با ظهور پرینترهای سه بعدی، هرگز زمان بهتری برای مدل سازی سه بعدی وجود نداشته است. به لطف این دستگاه های جدید، هر کسی می تواند طرح های خود را تنها با چند کلیک یک دکمه زنده کند. و همانطور که تکنولوژی به تکامل خود ادامه می‌دهد، امکاناتی که می‌توانید ایجاد کنید تقریباً بی‌پایان است، بنابراین فروش مدل‌های سه‌بعدی شما یک راه عالی برای کسب دلارهای اضافی است.

و اگر ایده ای برای مدل های آینده ندارید، مدل های زیادی وجود دارد که می توانید مدل های سه بعدی را برای طراحی دیجیتال پیدا کنید.

امتیاز دهید

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT