سایت برای کسب درآمد آنلاین

17 بهترین وب سایت برای کسب درآمد آنلاین

زمان مطالعه 14 دقیقه

همیشه لازم نیست برای پول درآوردن پول خرج کنید. اگر می خواهید یک کنسرت جانبی برای ایجاد درآمد پاره وقت منظم راه اندازی کنید، یا اگر به دنبال پول اضافی سریع هستید، وب سایت هایی وجود دارند که می توانند به شما در انجام این کار کمک کنند. سایت برای کسب درآمد آنلاین

البته این بستگی به تعریف شما از “نقد سریع” دارد. گاهی اوقات کسب پول نقد سریع هنوز به معنای سرمایه گذاری در زمان مناسب است. به همین دلیل است که فهرست راه‌های کسب درآمد آنلاین ما به ترتیب از طولانی‌ترین سرمایه‌گذاری تا کوتاه‌ترین زمان سرمایه‌گذاری است. زیرا زمان در نهایت پول است.

بسته به اینکه آیا به دنبال کسب درآمد اضافی به طور موقت یا ایجاد یک جریان درآمد طولانی مدت هستید، هر یک از وب سایت های زیر مزایای منحصر به فردی (و گاهی اوقات معایب) متناسب با نیازها و علایق مختلف را ارائه می دهند. برای اطلاعات بیشتر در مورد هر سایت به ادامه مطلب مراجعه کنید.

1. Amazon’s Kindle Direct Publishing

چگونه کار می کند: این یک وب سایت خودنشر است: شما کتابی می نویسید و آمازون به شما کمک می کند آن را در Kindle منتشر کنید.

نکات مهم: شما یک نویسنده خود منتشر خواهید شد و اگر همه چیز درست پیش برود، از نظر تئوری می توانید پول خوبی به دست آورید. اگر همه چیز درست پیش برود، به افرادی نیاز دارید که احتمالاً از قبل شما را در رسانه های اجتماعی دنبال کنند و به آنچه می گویید علاقه مند باشند. بسته به انتخابی که انتخاب می کنید، حق امتیاز دریافت خواهید کرد، یا 35٪ یا 70٪. بدیهی است که حق امتیاز 70 درصد بهتر است، اما قوانین مختلفی وجود دارد که باید به آنها پایبند باشید. برای یکی، شما باید قیمت کتاب را بین 2.99 تا 9.99 دلار بپردازید. اگر با 35 درصد می روید، می توانید هر چیزی که دوست دارید شارژ کنید. قبل از تصمیم گیری می خواهید در این مورد تحقیق کنید.

معایب: نوشتن یک کتاب سخت است، و اگر واقعاً می خواهید آن را به درستی انجام دهید، ممکن است بخواهید یک ویراستار یا حتی یک نویسنده ارواح استخدام کنید، که هر دو می توانند شما را از نظر مالی عقب نشینی کنند.

سرمایه گذاری در زمان: احتمالاً مقدار مناسبی از کار است. اگر نویسنده سریعی هستید، شاید بتوانید ظرف چند روز مطلبی خوانا بنویسید، اما بیایید فرض کنیم که اگر می‌خواهید این کار را درست انجام دهید، حداقل چند هفته، شاید ماه یا احتمالاً سال‌ها.

2. Fine Art America

چگونه کار می کند: این وب سایتی است که در آن می توانید یک اکانت کاربری ایجاد کنید، تصاویر خود را آپلود کنید و شروع به فروش آثار هنری خود به میلیون ها خریدار در سراسر جهان کنید.

نکات مهم: هر چیزی را که شارژ کنید نگه خواهید داشت. این مشتری است که کمیسیون اضافی، معمولاً 30٪ یا کارمزد می پردازد. و چندین نوع هنر یا محصولات با هنر روی آنها در اینجا به فروش می رسد. شما می توانید نقاشی ها، طرح های تی شرت، کارت های تبریک و موارد دیگر را بفروشید.

معایب: اگر تابلویی را بکشید و کسی آن را نخرید چه؟ این قطعاً می تواند اتفاق بیفتد – و هنرمندان زیادی وجود دارند که مردم می توانند از بین آنها انتخاب کنند.

سرمایه گذاری در زمان: اگر هنرمند و کمال گرا باشید، می تواند کار زیادی را ببرد. اگر هنرمند ماهری باشید که واقعاً می‌دانید چه می‌کنند، ممکن است کمتر طول بکشد.

3.سایت برای کسب درآمد آنلاین Fiverr

چگونه کار می کند: این یک وب سایت محبوب است که می تواند برای فریلنسرها مفید باشد. چیزی در مورد انیمیشن دیجیتال می دانید؟ شما می توانید برای کسی که این مهارت ها را ندارد کار کنید و مقداری پول اضافی دریافت کنید. حتی بهتر از آن، می‌توانید پیشنهاد دهید که تحقیقات وب را برای کسی گردآوری کنید.

نکات مهم: دن بوچیچیو، طراح وب و استراتژیست دیجیتال در آلبانی، نیویورک، که یک کسب و کار کوچک به نام Bocain Designs را اداره می کند، می گوید: می توانید از سایت درآمد خوبی کسب کنید. او می‌گوید که شرکت او گاهی اوقات 3000 تا 5000 دلار در ماه در Fiverr درآمد دارد.

“برای جلوتر از رقبا، مطمئن می شوم که مشخصات Fiverr و توضیحات کنسرت من به خوبی نوشته شده است و ارزش خدماتی را که ارائه می دهم بیان می کند. وقتی کسی با من تماس می گیرد، مطمئن می شوم که در سریع ترین زمان ممکن پاسخ می دهم. بوچیچیو می‌گوید، یک پاسخ سریع اما با دقت نوشته شده، احتمال استخدام شما را به شدت افزایش می‌دهد.

معایب: به کنار موفقیت بوچیچیو، نام Fiverr از این واقعیت ناشی می شود که بسیاری از افراد قبلاً برای هر کار 5 دلار کار می کردند. شما می توانید درخواست بیشتری داشته باشید و مسلماً باید، اما بسیاری از مشتریان احتمالی شما ممکن است انتظار نرخ های پایینی داشته باشند. به خاطر داشته باشید، Fiverr 20٪ کمیسیون می گیرد.

سرمایه گذاری در زمان: احتمالاً قابل توجه است. به عنوان مثال، اگر از شما خواسته شود که یک انیمیشن کوتاه دیجیتالی بسازید، این چیزی نیست که در 20 دقیقه آن را ایجاد کنید. بعلاوه، ممکن است 14 روز طول بکشد تا پول شما پس از تایید کار شما به اکانت بانکی شما برسد، اگرچه اگر به طور منظم در Fiverr هستید، ممکن است آن را طی هفت روز دریافت کنید.

4. Upwork

چگونه کار می کند: Upwork اساساً یک سایت جلسه است که در آن مشاغل و فریلنسرها در سراسر جهان می توانند در پروژه های خاصی با هم ارتباط برقرار کنند و با آنها همکاری کنند. کسب و کارها فریلنسرها را برای انواع خدمات، از جمله نوشتن، طراحی وب و تقریباً هر کاری که می توان با کامپیوترانجام داد، استخدام می کند.

نکات مهم: Upwork 10٪ کمیسیون از فریلنسرها دریافت می کند.

معایب: Upwork محبوب است، بنابراین رقابت زیادی در وب سایت وجود دارد، و این می تواند یک نقطه ضعف واقعی برای افرادی باشد که در Upwork تازه کار هستند و در مورد نحوه کارکرد آن سریع نیستند.

سرمایه گذاری در زمان: مانند Fiverr، ممکن است پروژه هایی را بیابید که تکمیل آنها به روزها نیاز دارد. اگر وظیفه ایجاد وب سایت شخصی را دارید، ممکن است کمی زمان ببرد. سپس پس از تایید کار شما، ممکن است 10 روز طول بکشد تا حقوق دریافت کنید. اگر به طور منظم برای شخصی کار می کنید، ممکن است بتوانید به صورت هفتگی دستمزد دریافت کنید.

5.سایت برای کسب درآمد آنلاین Rover

چگونه کار می کند: Rover وب سایتی است که سگ و گربه نشین علاقه مند را با افرادی که نیاز به تماشای حیوانات خانگی خود دارند مطابقت می دهد. شما می توانید خدماتی مانند راه رفتن با سگ را ارائه دهید، اما می توانید خدمات دیگری مانند نشستن در خانه در خانه حیوان خانگی یا نگهداری از حیوان خانگی مشتری خود را در خانه خود نیز ارائه دهید.

نکات مهم: Rover بین 20 تا 25 درصد کمیسیون دریافت می کند.

معایب: خوب، شما از حیوانات خانگی مراقبت می کنید، و ممکن است همه چیز به درستی پیش برود، مانند گاز گرفتن سگ یا اینکه گربه مبل شما را خراش می دهد یا سگی که کار خود را روی فرش جدید شما انجام می دهد. Rover بیمه ای دارد که اگر چیزی به طور وحشتناکی از مسیر خارج شد، هزینه را به شما بازپرداخت می کند، اما شما باید 250 دلار اول هر گونه خسارت را بپردازید.

سرمایه گذاری در زمان: گفتنش سخت است. اگر به طور منظم با سگ شخصی قدم می زنید، شاید 30 یا 60 دقیقه در روز را صرف یک فعالیت می کنید. اگر به مدت دو هفته از یک سگ در خانه خود مراقبت می کنید، این یک سرمایه گذاری دو هفته ای است. در هر صورت، اگر یک حیوان خانگی هستید، به نظر می رسد راهی بسیار لذت بخش برای کسب درآمد باشد.

6. Etsy

چگونه کار می کند: اگر شما فردی هنری هستید که می توانید اجناس منحصر به فردی مانند جواهرات سفارشی یا آهنرباهای یخچال بسازید، Etsy مکانی برای فروش محصولات شما است.

نکات مهم: پیمایش در سایت و راه اندازی فروشگاه آسان است.

معایب: رقابت سختی در Etsy وجود دارد. از یک طرف، افراد زیادی درباره Etsy می‌دانند و از سایت بازدید می‌کنند. اما هنگامی که کالاهای خود را قرار دادید، مانند Upwork و Fiverr، در میان افراد زیادی هستید که در Etsy کالا می فروشند. ممکن است کمی طاقت فرسا باشد. و در حالی که می‌توانید در Etsy پول خوبی به دست آورید، می‌توانید زمان زیادی را نیز سرمایه‌گذاری کنید و هیچ درآمدی نداشته باشید، یا اگر تقاضا برای محصولاتتان وجود نداشته باشد، درآمد بسیار کمی داشته باشید. همچنین، در هر فروش، 6.5 درصد کارمزد تراکنش به Etsy پرداخت خواهید کرد.

سرمایه گذاری در زمان: چقدر سریع می توانید محصولات خود را بسازید؟ شما با سرعت خود کار خواهید کرد، بنابراین بسته به آنچه می‌سازید یا می‌فروشید، ممکن است یک هفته یا چند ساعت طول بکشد. به طور کلی، شما پول خود را حدود سه روز پس از محل فروش خود دریافت می کنید. پس از سه ماه در Etsy، روز کاری بعد شروع به دریافت حقوق خواهید کرد.

7.سایت برای کسب درآمد آنلاین TaskRabbit

چگونه کار می کند: آیا حاضرید دستان خود را کثیف کنید؟ مردم به این سایت می آیند تا کسانی را بیابند که مایل به انجام کارهای مختلف هستند، مانند چیدن یک قفسه کتاب، تمیز کردن گاراژ یا انجام یک کار. هر تعداد کار را که می خواهید انجام دهید، و این می تواند به شغل نیمه وقت (یا تمام وقت) تبدیل شود.

نکات برجسته: شما می توانید برای کارها درخواست دهید، اما همچنین می توانید یک نمایه ایجاد کنید و توضیح دهید که در چه کارهایی مهارت دارید، و افراد ممکن است شما را برای کار جستجو کنند.

معایب: بسیاری از کارهایی که در TaskRabbit پیدا خواهید کرد، همانطور که اشاره شد، فیزیکی هستند – مانند تنظیم مبلمان. البته، اگر مربا شما این است، این یک مزیت است.

سرمایه گذاری در زمان: برای آن برنامه ریزی کنید که چندین ساعت طول بکشد. به طور کلی، این وظایف سرمایه گذاری زمانی بزرگ نیستند. پرداخت‌ها معمولاً ظرف 24 ساعت پس از اتمام کار تأیید می‌شوند و می‌توانید انتظار داشته باشید که پول سه تا پنج روز بعد به اکانت بانکی شما وارد شود.

8. Merch by Amazon

چگونه کار می‌کند: جان فریگو، متخصص دیجیتال مارکتینگ در ناپرویل، ایلینوی، می‌گوید که گاهی اوقات با ایجاد طرح‌هایی برای تی‌شرت‌ها، از طرفی پول در می‌آورد. او آنها را در Merch توسط آمازون و همچنین پلتفرم های دیگری مانند Redbubble.com می فروشد.

برترین ها: Frigo می گوید که می توانید به سادگی طرح های خود را توسط آمازون در Merch آپلود کنید و پول دریافت کنید. طراحان گرافیک می‌توانند طرح‌های تی‌شرت را آپلود کنند و در آن مرحله تقریباً کاملاً منفعل است، و برای هر یک از طرح‌های خود که به فروش می‌رسند حق امتیازی به شما پرداخت می‌شود – اما شما مجبور نیستید به بازپس‌گیری رسیدگی کنید، خدمات مشتری انجام دهید یا فریگو می گوید هر چیزی را بفرستید.

معایب: احتمالاً ثروتمند نخواهید شد. به عنوان مثال، Merch by Amazon نمونه هایی از قیمت های حق امتیاز را ارائه می دهد و برای تی شرتی که به قیمت 15.99 دلار به فروش می رسد، حق امتیاز 1.93 دلار خواهد بود. با این حال، هنگامی که کار سخت – طراحی قطعه – انجام شود، پول آسانی است. اگر کسی تی شرت شما را بخرد، این است.

سرمایه گذاری در زمان: حداقل چند ساعت را فرض کنیم. شاید شما هنرمندی باشید که می توانید با عجله طرح ها را از بین ببرید. شاید هفته ها طول بکشد. بیشتر مردم باید انتظار داشته باشند که چند ساعت را کنار بگذارند. در مورد زمانی که پول خود را می بینید، با فرض اینکه در حال انجام یک تجارت سریع و فروش محصولات خود هستید، می توانید یک بار در ماه حقوق دریافت کنید.

9. Neighbor

چگونه کار می کند: آیا در خانه خود فضای ذخیره سازی دارید؟ یا شاید یک گاراژ خالی یا انباری؟ می توانید این فضاها را در Neighbor.com اجاره کنید، که به نوعی مانند Airbnb برای صنعت ذخیره سازی خود است. شما قیمت‌های خود را تعیین می‌کنید و شخصی که فضای شما را اجاره می‌کند، هزینه خدمات Neighbor.com را پرداخت می‌کند.

نکات مهم: شما از طریق واریز مستقیم پرداخت می‌شوید یا می‌توانید در پایان ماه یک کارت نقدی دریافت کنید. هزینه هایی از پرداخت شما برای استفاده از Neighbor.com کم می شود: هزینه پردازش 4.9% از کل رزرو به اضافه 30 سنت در هر پرداخت ماهانه.

معایب: اگر به طور ناگهانی نیاز به استفاده از فضای ذخیره سازی خود دارید، باید 30 روز قبل به اجاره کننده خود اطلاع دهید تا وسایل خود را تحویل بگیرد. اگر به آنها اطلاع کافی ندهید، 60 دلار هزینه اخراج زودهنگام می پردازید.

سرمایه گذاری در زمان: حداقل برای چند ساعت برنامه ریزی کنید تا برای نگهداری وسایل شخصی آماده شوید، که ممکن است شامل تمیز کردن باشد. پس از تقریباً 30 روز پس از ارائه فضای ذخیره‌سازی، پول دریافت می‌کنید.

10.سایت برای کسب درآمد آنلاین OfferUp

چگونه کار می کند: اگر انرژی لازم برای برگزاری یک فروش حیاط را ندارید، OfferUp ممکن است بهترین چیز بعدی باشد. پس از اینکه از چیزی که دارید عکس می‌گیرید و قیمت آن را می‌دهید، امیدوارم یکی از اطرافیان آن را آنلاین ببیند، دوستش داشته باشد، یادداشتی برای شما بفرستد و – در یک مکان عمومی، وب‌سایت OfferUp توصیه می‌کند – و می‌توانید پول نقد خود را دریافت کنید. OfferUp همچنین راه هایی را برای ارسال اقلام به خریداران ارائه می دهد.

نکات برجسته: OfferUp اغلب با Craigslist مقایسه می شود، اما برخی از کاربران ادعا می کنند که این سایت راحت تر برای پست کردن است. اگر برنامه را دانلود کنید، می توانید برای خریداران و فروشندگان، به علاوه اعضایی که نمایه دارند، پیام های فوری ارسال کنید تا بتوانید درک بهتری از خریداران خود داشته باشید. اگر شخصی نشان هایی را در OfferUp به دست آورده است، این نشانه خوبی است که او به عنوان فروشنده قابل اعتماد و معتبری در سایت در نظر گرفته می شود. همچنین شایان ذکر است که رایگان است.

معایب: استفاده از سایت رایگان است، اما خدماتی مانند حمل و نقل سراسری و واریز سریع دارد که با هزینه همراه است (ناهار رایگان وجود ندارد). همچنین همانطور که اشاره شد، اگر با خریدار برای تبادل کالا ملاقات کردید، در یک مکان عمومی ملاقات کنید. OfferUp در وب‌سایت خود می‌گوید: «به خاطر داشته باشید که صرفاً به این دلیل که شخصی در حال خرید یا فروش آنلاین است، ایمنی شما را تضمین نمی‌کند: شما مسئول ایمنی خود هستید، بنابراین وقتی جلسه‌ای را ترتیب می‌دهید، اقدامات احتیاطی معقول را انجام دهید. در مواقع اضطراری یا هر خطری، با 911 یا شماره اضطراری محلی خود تماس بگیرید.”

سرمایه گذاری در زمان: احتمالاً یک یا دو ساعت کار، یا این فرآیند می تواند روزها طول بکشد، بسته به مدت زمان لازم برای فروش کالای شما. شما چند عکس می گیرید، قیمت تعیین می کنید، با خریدار مذاکره می کنید و احتمالاً یک جلسه برای تبادل کالا با پول نقد تعیین می کنید. اگر کالایی را برای خریدار ارسال کنید، معمولاً حدود چهار تا پنج روز طول می کشد تا پول در اکانت بانکی شما نشان داده شود.

11. Fat Llama

چگونه کار می کند: آیا چیزهای خوب زیادی دارید که فکر می کنید مردم همسایه شما می خواهند آنها را اجاره کنند؟ به عنوان مثال، شاید شما یک تلسکوپ یا دوربین گران قیمت دارید که اغلب در کمد شما قرار می گیرد؟ می توانید آن را در وب سایت Fat Llama برای پول اجاره کنید. توجه داشته باشید که همه چیز تا سقف 30000 دلار بیمه شده است.

نکات مهم: این یک راه خوب برای کسب درآمد از چیزی است که برای آن پول پرداخت کرده اید اما همیشه از آن استفاده نمی کنید. برای مستاجر، این یک استراتژی عملی است که به جای خرید چیزی گران قیمت که همیشه از آن استفاده نمی کند، پول کمتری خرج کند.

معایب: شما ممکن است چیزهای زیادی داشته باشید، اما چیزی نیست که کسی بخواهد اجاره کند. در حالی که شما در مورد هزینه اجاره تصمیم می گیرید، Fat Llama 25٪ از آن را می گیرد.

سرمایه گذاری در زمان: تا زمانی که پست کردن عکس هایی از چیزی که اجاره می کنید و ملاقات با شخص و غیره طول می کشد. وب‌سایت Fat Llama می‌گوید که وقتی کالایی را اجاره می‌کنید، مبلغ مقرر را ظرف 24 ساعت از تاریخ شروع اجاره برای شما ارسال می‌کنند. این معمولاً چند روز کاری پس از شروع اجاره به اکانت شما وارد می شود.

12. UserInterviews

چگونه کار می کند: نیک لوپر، خالق وبلاگ SideHustleNation.com، از طرفداران UserInterviews.com است. لوپر می‌گوید: «آن‌ها در تطبیق شما با مطالعات تحقیقات بازار با درآمد بالا تخصص دارند.

لوپر می‌گوید: «بسیاری از مطالعات مربوط به متخصصان فناوری و صنعت است، اما برخی از مطالعات عمومی جمعیت نیز وجود دارد. او اضافه می کند که 50 دلار در سایت، آزمایش یک ابزار ویدئویی آنلاین، 30 دلار برای بیان نظرات خود در مورد بازنشستگی زودهنگام و 10 دلار برای پاسخ به یک نظرسنجی کوتاه برای مردان طاس درآمد کسب کرده است.

لوپر می‌گوید: «اگر به‌دنبال کار آزاد معمولی نیستید، این کار آسانی است که به کمربند ابزار خود اضافه کنید.

نکات مهم: پول. در حالی که درآمد لوپر در سطح پایینی است، او معتقد است که شما می توانید 40 تا 200 دلار در ساعت در سایت کسب کنید.

معایب: شما باید با آنچه سایت به دنبال آن است مطابقت داشته باشید، و هیچ تضمینی وجود ندارد که برای چیزی انتخاب شوید که می خواهید نظرات خود را در مورد آن ارائه دهید. بنابراین این یک راه ممکن برای کسب درآمد گاه به گاه است و نه چیزی که احتمالاً به یک گاو پول نقد ثابت تبدیل خواهید شد.

سرمایه گذاری در زمان: واقعاً متفاوت است. ممکن است 10 دقیقه یا چند ساعت را صرف ارائه نظرات خود کنید. اما هرچه زمان بیشتری صرف کنید، احتمالاً پول بیشتری به دست خواهید آورد.

13.سایت برای کسب درآمد آنلاین ThredUp

چگونه کار می‌کند: این شرکت تجارت الکترونیک به انواع مقتصدی که به دنبال کسب درآمد و فروش درهم و برهمی خود در ازای پول نقد هستند، متوسل می‌شود. این فروشگاه آنلاین، لباس‌های زنانه و بچه‌گانه که قبلاً پوشیده شده‌اند را به فروش می‌رساند. شما لباس‌هایتان را در یک کیف ThredUp با برچسب پستی پیش‌پرداخت می‌فرستید، و ThredUp تصمیم می‌گیرد که ارزش و میزان دریافتی شما (به میزان 80 درصد از چیزی که برای آن خرده‌فروشی می‌کند)، به برندهای معروف و لباس‌هایی که در شرایط خوب هستند، ترجیح می‌دهد.

بنابراین، اگر لباس شما روزهای بهتری را دیده است اما همچنان می خواهید آنها را بفروشید، ممکن است بخواهید یک فروش حیاطی برگزار کنید. اما اگر لباس با کیفیتی دارید، ThredUp شما را قادر می‌سازد تا این موارد ناخواسته را بفروشید و حتی ممکن است به اندازه کافی به شما بپردازد تا بتوانید نخ‌های جدید بخرید.

نکات برجسته: این فرآیند ساده است. ThredUp برای شما یک کیسه پیش پرداخت برای قرار دادن لباس هایتان یا در صورت تمایل یک برچسب حمل و نقل برای شما ارسال می کند.

معایب: تا زمانی که لباس های شما توسط ThredUp پذیرفته نشود، پولی دریافت نمی کنید. و اگر اقلام شما پذیرفته نشدند، بازیافت می شوند مگر اینکه هزینه ای بپردازید تا آنها را به شما بازگردانید.

سرمایه گذاری در زمان: احتمالاً چند ساعت، یا به همان اندازه که طول می کشد تا در کمد خود نگاه کنید و به وب سایت ThredUp پیمایش کنید.

14. Swap

چگونه کار می کند: مانند ThredUp، Swap یک فروشگاه محموله آنلاین است. پس از ارسال لباس ها و اسباب بازی ها و بازی های دست دوم، Swap آنها را برای شما می فروشد. در مورد اینکه چقدر می توانید درآمد داشته باشید، وب سایت توضیح می دهد که اگر چیزی 8 دلار یا کمتر قیمت داشته باشد، 15٪ پول نقد دریافت خواهید کرد یا می توانید اعتبار فروشگاهی کمی سخاوتمندانه دریافت کنید. اگر کالای شما بیش از 8 دلار فروخته شود، 70٪ پول نقد را دریافت خواهید کرد، منهای هزینه پردازش 4.95 دلار، یا می توانید اعتبار فروشگاهی کمی سخاوتمندانه دریافت کنید.

نکات مهم: این آسان‌تر از فروش در بازار فیس‌بوک است، جایی که معمولاً باید با خریدار ملاقات کنید تا یک کالا را تحویل دهید. جدا از جمع آوری اقلام در خانه و قرار دادن آنها در یک جعبه پیش پرداخت، این روند آسان است.

معایب: مانند ThredUp، لباس‌های شما که می‌خواهید با Swap بفروشید ممکن است رد شوند، به این معنی که یا آن‌ها را پس نخواهید گرفت یا هزینه‌ای را برای بازگرداندن آن‌ها پرداخت می‌کنید. همچنین در صورت رد شدن بیش از 40% و به خصوص اگر 50% از جعبه Swap شما رد شود، هزینه هایی نیز وجود دارد. سوآپ در تلاش است تا مردم را از ارسال آشغال هایی که هیچ کس برای آن پول پرداخت نمی کند، بی انگیزه کند.

سرمایه گذاری در زمان: احتمالاً چند ساعت یا به اندازه ای که برای شکار برخی لباس ها و آشنایی با وب سایت Swap طول می کشد. حتی اگر چیزی را به سرعت بفروشید، ممکن است مدتی طول بکشد تا پول دریافت کنید. در پایان ماه برای فروش از ماه قبل پول دریافت خواهید کرد.

15. Gazelle

چگونه کار می کند: اگر یک تلفن همراه قدیمی یا دستگاه الکترونیکی دیگری مانند iPad یا MacBook دارید، می توانید آن را در اینجا بفروشید. وب سایت به شما یک پیشنهاد نقدی برای دستگاه شما می دهد. در صورت موافقت، مواد بسته بندی را دریافت خواهید کرد. Gazelle هزینه حمل و نقل را پرداخت می کند، و شما منتظر چک از طریق پست، کارت هدیه یا پول نقد به اکانت PayPal خود هستید. ممکن است ثروت زیادی به دست نیاورید، اما بهتر از این است که اجازه دهید یک دستگاه استفاده نشده گرد و غبار را در قفسه جمع کند – و برای محیط زیست بسیار بهتر از انداختن آن در سطل زباله است.

نکات مهم: این یک فرآیند کاملاً یکپارچه از ابتدا تا انتها است.

معایب: اگر مثلاً یک تلفن همراه بفرستید و انتظارات Gazelle را برآورده نکند، ممکن است مبلغی که برای آن پرداخت می‌شود به میزان قابل توجهی کاهش یابد. از سوی دیگر، Gazelle گوشی شما را به صورت رایگان پس می فرستد، بنابراین شما به غیر از زمان ریسک زیادی نمی کنید.

سرمایه گذاری در زمان: دقیقه اگر همه چیز خوب پیش برود، هنگامی که Gazelle گوشی شما را در اختیار گرفت، آن را بررسی می کنید و ظرف حدود سه تا پنج روز کاری پرداخت می کنید.

16.سایت برای کسب درآمد آنلاین CardSell

چگونه کار می کند: این یک سایت محبوب برای فروش کارت های هدیه است. اگر کارت های هدیه استفاده نشده دارید و ترجیح می دهید پول نقد در جیب خود داشته باشید، CardSell به شما پیشنهاد می دهد و می توانید آنها را با پول نقد یا کارت هدیه دیگری تعویض کنید.

نکات مهم: ارسال کارت های هدیه شما به CardSell هیچ هزینه ای ندارد و این روند بسیار آسان است.

معایب: شما هرگز ارزش کامل کارت هدیه خود را دریافت نخواهید کرد. اما هر زمان که آن را در یک وب سایت می فروشید، این نقطه ضعف است.

سرمایه گذاری در زمان: دقیقه در عرض 48 ساعت، باید پول را در اکانت پی پال خود مشاهده کنید.

17. QuickRewards

چگونه کار می کند: این یک برنامه پاداش آنلاین است که بیش از 20 سال است که وجود دارد. شما می توانید از راه های مختلفی درآمد کسب کنید، از جمله با انجام نظرسنجی، بازدید از وب سایت ها، تکمیل پیشنهادات و تماشای ویدیو.

نکات مهم: شما معمولاً ظرف سه روز پول دریافت می‌کنید و حداقل مبلغی برای پرداخت نقدی لازم نیست، که از طریق PayPal انجام می‌دهید. همچنین می‌توانید از طریق کارت‌های هدیه با حداقل ۵ دلار پول دریافت کنید. میانگین نظرسنجی ها برای حدود 10 دقیقه زمان 75 سنت پرداخت می کنند.

معایب: همانطور که احتمالاً حدس زده اید، با انجام این کار ثروتمند نمی شوید. با این حال، QuickRewards نشان نمی دهد که چنین باشد.

سرمایه‌گذاری در زمان: این یکی از آن نوع وب‌سایت‌هایی است که می‌توانید چند دقیقه به نظرسنجی بپردازید یا ساعت‌ها و ساعت‌ها وقت بگذارید. این شما هستید که تصمیم می گیرید چقدر وقت شما ارزش دارد.

امتیاز دهید

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT