سایت برتر فریلنسری برای بازاریابان دیجیتال

10 وب سایت برتر فریلنسری برای بازاریابان دیجیتال

زمان مطالعه 20 دقیقه

یافتن کار به عنوان یک بازاریاب دیجیتال مستقل می تواند چالش برانگیز باشد. لیست ما از بهترین وب سایت های بازار آزاد را بررسی کنید تا به شما کمک کند کار مناسب را به سرعت پیدا کنید! سایت برتر فریلنسری برای بازاریابان دیجیتال را در ادامه معرفی کرده ایم.

فریلنسینگ در عصر دیجیتال به طور فزاینده ای محبوب شده است زیرا افراد بیشتری به دنبال راه هایی برای کسب درآمد جانبی فراتر از مشاغل 9 تا 5 سنتی خود هستند. با این حال، یافتن کار آزاد می تواند چالش برانگیز باشد، زیرا نیاز به شناسایی مشتریان بالقوه، مناقصه در پروژه ها، و نرخ های مذاکره دارد.

اگر به نظر می رسد کار زیادی در کنار شغل فعلی شما انجام شود، شما تنها نیستید!

خوشبختانه، اینجا جایی است که بازارهای آزاد وارد می شوند. برای فریلنسرها، بازارهای آنلاین مکانی را برای نمایش مهارت های خود، ارتباط با مشتریان بالقوه و فرصت های کاری امن ارائه می دهند.

وب سایت های فریلنسری پروژه هایی را برای انواع خدمات از مارکتینگ گرفته تا هنر، کدنویسی، طراحی، نوشتن و غیره ارائه می دهند. در این مقاله، 10 وب سایت برتر بازار آزاد برای بازاریابان دیجیتال آزاد را بدون ترتیب خاصی بررسی می کنیم.

1.سایت برتر فریلنسری برای بازاریابان دیجیتال Upwork

سایت برتر فریلنسری برای بازاریابان دیجیتال

سایت برتر فریلنسری برای بازاریابان دیجیتال

Upwork یکی از بزرگترین و محبوب ترین بازارهای فریلنسری در جهان است. وعده Upwork به فریلنسرها که توسط برندهای مشهور جهانی مانند مایکروسافت و Airbnb استفاده می‌شود، توانایی یافتن فرصت‌هایی در هر مرحله از شغل آزاد خود است، خواه مبتدی یا حرفه‌ای با تجربه باشید.

Upwork چگونه کار می کند

یک بازاریاب دیجیتال آزاد نوپا می تواند به Upwork بپیوندد و یک اکانت کاربری رایگان ایجاد کند. Upwork به جای دریافت هزینه اشتراک برای استفاده از پلتفرم، هزینه خدمات کشویی را از 5٪ تا 20٪ بر اساس کل صورتحساب مادام العمر شما با مشتری دریافت می کند. هنگامی که نمایه خود را تکمیل کردید، می توانید مشخص کنید که آیا آماده کار هستید یا برای پروژه هایی که توسط کسب و کارها ارائه می شود درخواست دهید.

Upwork دارای یک رابط کاربر پسند است که به کسب و کارها اجازه می دهد فرصت های شغلی را ارسال کنند و با فریلنسرهایی که نیازهای پروژه آنها را برآورده می کنند ارتباط برقرار کنند. مشتریان می‌توانند سابقه کاری یک فریلنسر را در پلتفرم ببینند، نمونه‌های کار را مرور کنند و نظرات را بخوانند. فریلنسرها همچنین دارای یک امتیاز موفقیت هستند که میزان رضایت مشتریان را از سابقه کاری فریلنسر اندازه گیری می کند. فریلنسرها همچنین می توانند مشتریان را رتبه بندی کنند، بنابراین شما می توانید تشخیص دهید که کار با کدام مشتریان آسان است.

در نهایت، Upwork ابزار ردیابی زمان، پیام‌رسانی و صورت‌حساب خود را دارد، بنابراین می‌توان تمام ارتباطات مربوط به پروژه را روی پلتفرم انجام داد. عالی برای فریلنسرهایی که به دنبال سازماندهی هستند!

انواع مشاغل دیجیتال مارکتینگ در Upwork

Upwork طیف گسترده ای از مشاغل را برای بازاریاب دیجیتال آزاد ارائه می دهد. بیش از 1000 پست وجود دارد (در زمان نوشتن)، و جستجوی سریع مشاغل دیجیتال مارکتینگ در Upwork دارای برچسب هایی مانند مدیریت رسانه های اجتماعی، بهینه سازی موتور جستجو، بازاریابی محتوا، ایمیل مارکتینگ و موارد دیگر است. پیدا کردن شغل برای تخصص دیجیتال مارکتینگ خود با برچسب ها آسان است.

مدل پرداخت

Upwork به کسب و کارها این امکان را می دهد که به فریلنسرها به صورت ساعتی یا قیمت ثابت پرداخت کنند. این انعطاف‌پذیری را برای کسب‌وکارها یا فریلنسرها فراهم می‌کند تا مدل پرداختی را انتخاب کنند که برای نیازهایشان بهترین کار را دارد. این پلتفرم به چندین روش پرداخت از جمله واریز مستقیم، پی پال و wire transfer اجازه می دهد.

در مورد نحوه پرداخت، Upwork پرداخت را از مشتری می گیرد و آن را از طرف فریلنسر نگه می دارد. هنگامی که مشتری کار یک فریلنسر را تأیید کرد، پرداخت به طور خودکار پردازش می شود. فریلنسرها می‌توانند در هر زمانی درآمد خود را برداشت کنند.

Upwork برای چه نوع بازاریاب دیجیتال فریلنسری مناسب است؟

Upwork برای بازاریابان دیجیتال مستقل در همه سطوح مناسب است، خواه به دنبال اولین مشتری خود باشید یا یک متخصص باتجربه با چندین پروژه زیر کمربند خود. این پلتفرم دارای پایگاه کاربران بزرگی از سراسر جهان با طیف متنوعی از پروژه های دیجیتال مارکتینگ در دسترس است.

بسیاری از مشاغل در Upwork ترتیبات طولانی مدتی هستند که چند ماه طول می کشد و حتی پروژه های یک بار مصرف می توانند به طور بالقوه به ترتیبات مداوم منجر شوند. به طور کلی، با تخصص و ایجاد یک سبد دیجیتال مارکتینگ قوی در Upwork موفقیت بیشتری خواهید یافت زیرا مشاغل سطح ابتدایی می توانند بسیار رقابتی باشند.

در نهایت، ابزارهای ارتباطی و صورتحساب Upwork کارهای اداری را در یک پروژه ساده می کند و به فریلنسرها اجازه می دهد تا روی کار خود تمرکز کنند.

2.سایت برتر فریلنسری برای بازاریابان دیجیتال Fiverr

اگر تا به حال به استخدام یک فریلنسر برای خود یا یک سازمان فکر کرده اید، احتمالاً نام Fiverr را شنیده اید. Fiverr یک بازار آزاد شناخته شده است که مشاغل را با متخصصان فریلنسری مرتبط می کند که خدمات متنوعی را ارائه می دهند.

Fiverr چگونه کار می کند

Fiverr بر روی یک سیستم مبتنی بر گیگ کار می کند. فریلنسرها خدمات خود را در قالب گیگ های از پیش بسته بندی شده ارائه می دهند که مشتریان می توانند برای یافتن موردی که نیازهای پروژه آنها را برآورده می کند، مرور کنند. از طرف دیگر، مشتریان همچنین می توانند در صورتی که هیچ یک از گیگ های از پیش بسته بندی شده نیازهای آنها را برآورده نکرد، درخواست اجرای ویژه ارسال کنند.

ایجاد یک اکانت کاربری در Fiverr آسان و رایگان است. هنگامی که یک اکانت کاربری ایجاد کردید، به سادگی بر روی “فروشنده شوید” کلیک کنید و پلتفرم شما را از طریق یک فرآیند هدایت شده برای ایجاد پروفایل خود راهنمایی می کند. پس از ایجاد پروفایل شما، می توانید یک گیگ ایجاد کنید و آن را منتشر کنید.

فریلنسرها در Fiverr بر اساس سطوح رتبه بندی می شوند: Level 1، Level 2 و Pro. با تکمیل تعداد معینی از سفارشات به موقع با حداقل رتبه، سطح خود را ارتقا می دهید. در حین مرور، مشتریان می توانند سطح هر فریلنسر، میانگین امتیاز و تعداد پروژه هایی را که تکمیل کرده اند ببینند.

در نهایت، پلتفرم Fiverr دارای یک رابط مدیریت پروژه در هنگام شروع کار است تا هم مشتری و هم فریلنسر بتوانند با یکدیگر ارتباط برقرار کرده و پیشرفت کار را پیگیری کنند.

انواع مشاغل دیجیتال مارکتینگ در Fiverr

Fiverr طیف متنوعی از خدمات دیجیتال مارکتینگ از مارکتینگ رسانه های اجتماعی گرفته تا SEO، SEM، مارکتینگ محتوا و موارد دیگر را ارائه می دهد. فارغ از تخصص شما، مطمئناً بخشی برای ارسال خدمات شما وجود دارد!

گزینه های خدمات دیجیتال مارکتینگ Fiverr بسیار دقیق هستند. یک بازاریاب دیجیتال مستقل حتی می‌تواند مشخص کند که چه خدماتی را در تخصص خود می‌خواهند ارائه دهند. به عنوان مثال، بازاریابان رسانه های اجتماعی می توانند مدیریت رسانه های اجتماعی، تنظیم و یکپارچه سازی پروفایل، کمپین های رسانه های اجتماعی پولی یا استراتژی رسانه های اجتماعی را ارائه دهند. متخصصان سئو می توانند مشخص کنند که آیا در سئو داخلی صفحه، سئو فنی، تجزیه و تحلیل رقبا برتری دارند یا حتی بسته کامل سئو را ارائه می دهند.

به عنوان یک بازاریاب دیجیتال مستقل، می‌توانید خدمات از پیش بسته‌بندی شده‌ای را در مهارت‌های متعدد ارائه دهید. به عنوان مثال، می توانید هم خدمات بازاریابی شبکه های اجتماعی و هم خدمات نوشتن محتوا را به طور همزمان ارائه دهید.

مدل پرداخت

فریلنسرها در Fiverr خدمات از پیش بسته بندی شده را ایجاد می کنند و قیمت های خود را بر اساس برآوردهای خود از سطح تخصص و زمان مورد نیاز برای تکمیل پروژه تعیین می کنند. این امر پرداخت را ساده و آسان می کند زیرا مشتری به سادگی نرخ نقل شده را پرداخت می کند.

در مورد هزینه های خدمات، Fiverr بر اساس یک مدل پرداخت مبتنی بر کمیسیون عمل می کند. فریلنسرها 80٪ از پرداخت را برای تکمیل کنسرت ها دریافت می کنند، در حالی که Fiverr 20٪ باقی مانده را به عنوان هزینه خدمات دریافت می کند. مشتریان ملزم به پرداخت پیش پرداخت برای خدمات هستند و پس از تأیید کار تکمیل شده توسط مشتری، پرداخت به فریلنسر آزاد می شود.

Fiverr برای چه نوع بازاریاب دیجیتال مستقل مناسب است؟

رابط کاربری مبتدی دوستانه Fiverr و مدل گیگ ساده، آن را به یک انتخاب ایده آل برای بازاریاب دیجیتال مستقلی تبدیل می کند که به تازگی در صنعت شروع به کار کرده است. بدون تجربه قبلی، بازاریاب‌های دیجیتال فریلنس جدید اغلب قیمت‌گذاری خدمات خود را با نرخ ساعتی دشوار می‌دانند، بنابراین گزینه ارائه خدمات از پیش بسته‌بندی شده شروع را آسان‌تر می‌کند.

بازاریاب‌های دیجیتال مستقل جدید همچنین از پرداخت‌های سریع در Fiverr قدردانی می‌کنند، زیرا آنها صورتحساب را انجام می‌دهند و به محض تکمیل گیگ مبلغ را انتقال می‌دهند. این به کاهش هر گونه نگرانی در مورد پرداخت کمک می کند.

در نتیجه، مدل Fiverr از خدمات از پیش بسته بندی شده و فاکتورهای خودکار آن را به یک انتخاب عالی برای بازاریاب دیجیتال مستقل جدید تبدیل می کند. همچنین برای بازاریابان دیجیتال آزاد که به دنبال گیگ های کوتاه مدت و کم تعهد هستند، گزینه بسیار خوبی است.

3.سایت برتر فریلنسری برای بازاریابان دیجیتال Freelancer

Freelancer یک پلتفرم آنلاین با بیش از 50 میلیون کاربر ثبت شده است که مشاغل را با فریلنسرها از سراسر جهان مرتبط می کند. این پلتفرم خدمات فریلنسری در زمینه توسعه نرم افزار، نوشتن، ورود اطلاعات، طراحی گرافیک و البته دیجیتال مارکتینگ ارائه می دهد.

فریلنسر چگونه کار می کند

فریلنسر از یک سیستم مناقصه پروژه استفاده می کند که در آن فریلنسرها برای پروژه های فردی ارسال شده توسط مشتریان پیشنهاد می دهند. مشتریان می توانند قبل از تصمیم گیری در مورد پذیرش یا رد پیشنهاد، مشخصات، سابقه کاری و پیشنهاد یک فریلنسر را بررسی کنند.

Freelancer برای ثبت نام رایگان است و شما می توانید پس از تکمیل پروفایل خود و گذراندن مراحل تأیید، مناقصه پروژه ها را شروع کنید. تمامی پرداخت‌ها، ارتباطات مشتری و مدیریت پروژه در داخل سایت انجام می‌شود، که آن را برای هر دو طرف راحت و بدون دردسر می‌کند.

در نهایت، Freelancer همچنین دارای یک ویژگی منحصر به فرد “مسابقه” است که در آن مشتریان یک پروژه باز را برای دریافت انواع ارسالی ارسال می کنند. از میان ارسال‌ها، آنها ممکن است یک برنده یا چند برنده را برای خرید آثار خود انتخاب کنند.

انواع مشاغل دیجیتال مارکتینگ در فریلنسر

زمینه های اصلی دیجیتال مارکتینگ که در پلتفرم فریلنسر ارائه می شوند، مارکتینگ رسانه های اجتماعی، مارکتینگ محتوا و سئو هستند. یک فریلنسر دیجیتال مارکتینگ می تواند مشاغل مرتبط با مدیریت و تبلیغات رسانه های اجتماعی، وبلاگ نویسی و سئو فنی را پیدا کند.

مدل پرداخت

فریلنسر سه نوع گزینه پرداخت را ارائه می دهد: نقاط عطف، ساعتی و قیمت ثابت.

پرداخت های Milestone به مشتریان این امکان را می دهد که نقاط عطف پروژه را تعیین کنند و با اتمام کار، پرداخت های جزئی را انجام دهند. پرداخت های ساعتی برای کار مستمر است که در آن مشتری کل ساعات کار ارائه شده را به فریلنسر پرداخت می کند. قبل از شروع پروژه با پرداخت قیمت ثابت توافق شده و پس از اتمام پرداخت می شود. برای هزینه های یک بار برای پروژه ها.

فریلنسرها در یک اکانت رایگان محدود به مناقصه برای حداکثر شش پروژه در هر ماه و شرکت در مسابقات نامحدود هستند. برای مناقصه برای پروژه های بیشتر، گزینه ثبت نام برای یک طرح عضویت وجود دارد – ابتدایی ترین آنها 7.95 دلار در ماه برای حداکثر 50 پیشنهاد هزینه دارد.

اگر پروژه ای در Freelancer به شما اعطا شود، این پلتفرم از درآمد شما کمیسیون نیز می گیرد. نرخ کمیسیون با توجه به وضعیت عضویت شما مقیاس می شود.

فریلنسر برای چه نوع بازاریاب دیجیتال فریلنسر مناسب است؟

فریلنسر یک پلتفرم ایده‌آل برای بازاریاب دیجیتال آزاد است که در مورد پروژه‌هایی که انجام می‌دهند گزینش می‌کنند و ترجیح می‌دهند کنترل بیشتری بر قیمت و حجم کاری خود داشته باشند. با این حال، ماهیت رقابتی فرآیند مناقصه و سطوح عضویت پیچیده، آن را برای بازاریابان دیجیتال مستقل جدید نامناسب می کند. پیشنهاد موفقیت آمیز برای پروژه های بدون پورتفولیوی قوی دشوار خواهد بود، در حالی که هزینه های اشتراک عضویت پلتفرم و ساختار هزینه می تواند مانع مهمی برای ورود باشد.

4.سایت برتر فریلنسری برای بازاریابان دیجیتال MarketerHire

بر خلاف سایر بازارهای فریلنسری در این لیست که بر استخدام فریلنسرهایی با ارائه خدمات متنوع تمرکز دارند، MarketerHire بر روی بازاریابان دیجیتال تمرکز لیزری دارد. MarketerHire که در سال 2018 راه اندازی شد، با ارائه مجموعه ای از بازاریاب های دیجیتال مستقل بسیار ماهر، قصد دارد فرآیند استخدام مشتریان خود را در زمینه های مختلف دیجیتال مارکتینگ ساده کند. خدمات این پلتفرم توسط برخی از شرکت های برتر جهان از جمله نتفلیکس، فوربس، BuzzFeed و غیره استفاده شده است.

چگونه MarketerHire کار می کند

MarketerHire بر اساس یک مدل پروژه محور عمل می کند. کسب‌وکارها فرمی را پر می‌کنند که در آن پروژه و مهارت‌های خاص مورد نیازشان توضیح داده می‌شود. این همچنین شامل جزئیاتی مانند بودجه، طول خدمات مارکتینگ، و همچنین اینکه آیا مشتری به دنبال استخدام یک فرد یا یک تیم است، می شود. از آنجا، تیم MarketerHire مشتری را با نامزدهای بازاریاب دیجیتال آزاد که از قبل بررسی شده اند، مطابقت می دهد.

درخواست برای پیوستن به شبکه MarketerHire رایگان است، اما باید یک غربالگری اولیه و مصاحبه با تیم MarketerHire را پشت سر بگذارید. هنگامی که وارد شدید، می‌توانید پروفایل MarketerHire خود را ایجاد کنید و هوش مصنوعی پلتفرم شما را با نقش‌هایی که به بهترین وجه برای تخصص شما مناسب است مطابقت می‌دهد (به Tinder برای بازاریابان و مشتریان دیجیتال مستقل فکر کنید). به گفته MarketerHire، این فناوری تطبیق به این معنی است که فریلنسرها دیگر نیازی به رد شدن در پست های شغلی یا رقابت با بازاریابان دیگر برای یک نقش ندارند.

در نهایت، بزرگترین نقطه فروش پشت MarkterHire توانایی آن در کمک به فریلنسرها در یافتن مشتری، ارتباطات، تنظیم انتظارات، اختلافات و مدیریت پرداخت است. این امر به بازاریاب‌های دیجیتال آزاد اجازه می‌دهد تا روی کار خود تمرکز کنند، در حالی که پلتفرم تمام کارها را انجام می‌دهد.

انواع مشاغل دیجیتال مارکتینگ در MarketerHire

به عنوان یک پلتفرم تخصصی برای بازاریابان دیجیتال آزاد، مشاغل در MarketerHire هر تخصص مارکتینگ دیجیتالی را که می توانید فکر کنید را پوشش می دهد. برخی از مشاغل آزاد موجود عبارتند از:

. بازاریاب آمازون

. بازاریاب برند

. بازاریاب محتوا

. بازاریاب ایمیل

. CMO کسری

. بازاریاب رشد

. تحلیلگر بازاریابی

. بازاریاب جستجوی پولی

. کارشناس اجتماعی پولی

. بازاریاب برنامه ای

. بازاریاب سئو

. مدیر رسانه های اجتماعی

مدل پرداخت

MarketerHire بر اساس یک مدل پرداخت مبتنی بر پروژه عمل می کند، که در آن به فریلنسرها پس از اتمام یک پروژه یا نقطه عطف پرداخت می شود.

این پلتفرم از 10٪ تا 20٪ از کل ارزش پروژه کمیسیون دریافت می کند. نرخ کمیسیون برای پروژه های کوتاه مدت بالاتر و برای پروژه های بلند مدت کمتر است.

MarketerHire برای چه نوع بازاریاب دیجیتال مستقلی مناسب است؟

MarketerHire برای بازاریابان دیجیتال با تجربه و بسیار ماهر که در یک حوزه بازاریابی دیجیتال خاص تخصص دارند ایده آل است.

فرآیند بررسی پلتفرم تضمین می کند که تنها بهترین فریلنسرها پذیرفته می شوند و آن را به گزینه ای عالی برای مشاغلی تبدیل می کند که به دنبال استخدام استعدادهای برتر هستند. در عین حال، فریلنسرها مجموعه ای از مشتریان متعهد و با کیفیت را برای انتخاب تضمین می کنند. MarketerHire همچنین یک گزینه عالی برای فریلنسرهایی است که به دنبال کار بر روی پروژه های بزرگتر یا کار مبتنی بر نگهدارنده با مشاغل هستند.

5.سایت برتر فریلنسری برای بازاریابان دیجیتال Guru

Guru یک پلتفرم بازار آزاد با بیش از 3 میلیون کاربر است که چهار مزیت کلیدی را نوید می دهد: سیستم آسان برای کار، کمترین هزینه در صنعت بازار آزاد، پرداخت ایمن و پشتیبانی 7/24. این یک لیست چشمگیر است! بیایید ببینیم که آیا آنها با ادعاهای خود مطابقت دارند یا خیر.

چگونه Guru کار می کند

Guru از یک رویکرد مبتنی بر پروژه استفاده می کند که در آن مشتریان لیست مشاغل را ارسال می کنند و فریلنسرها برای کار در پروژه درخواست می دهند. مشتریان همچنین می توانند مستقیماً به فریلنسرها مراجعه کرده و پروفایل آنها را بررسی کنند. یک پروفایل مهارت‌های فریلنسر، خدمات و نرخ‌های ارائه‌شده، نمونه کارها، و جزئیاتی مانند تعداد مشاغل تکمیل‌شده و مجموع درآمد فریلنسر در پلتفرم را نشان می‌دهد.

ایجاد یک اکانت کاربری رایگان است و می‌توانید پس از تنظیم نمونه کارها، مناقصه کارها را شروع کنید. اکانت های رایگان به 10 پیشنهاد در ماه محدود می شوند، در حالی که اکانت های پولی می توانند حداکثر 50 پیشنهاد داشته باشند. Guru به فریلنسرهایی که تازه شروع به کار کرده اند توصیه می کند که در طرح عضویت رایگان Basic یا Starter Basic+ خود مشترک شوند.

مانند بسیاری از بازارهای فریلنسری دیگر در این لیست، Guru نیز ابزار ردیابی پروژه خود را ارائه می دهد تا مشتریان و فریلنسرها بتوانند ارتباط و پرداخت را در سایت انجام دهند.

انواع مشاغل دیجیتال مارکتینگ در گورو

Guru طیف گسترده ای از خدمات دیجیتال مارکتینگ را ارائه می دهد. به طور کلی، این پلتفرم موضوعات دیجیتال مارکتینگ را به عنوان مارکتینگ وب/دیجیتال، مارکتینگ عمومی، کمپین های تبلیغاتی و وثیقه، تجزیه و تحلیل داده ها و استراتژی، محتوا و کپی رایتینگ و همچنین تخصص خاص صنعت دسته بندی می کند.

یک بازاریاب دیجیتال مستقل می‌تواند زمینه‌های تخصصی خود مانند سئو یا رسانه‌های اجتماعی را نشان دهد، یا به یک پلتفرم خاص مانند کارشناس تبلیغات فیس‌بوک، کارشناس گوگل آنالیتیکس، کارشناس تبلیغات لینکدین، مدیران وبلاگ و موارد دیگر کمک کند.

مدل پرداخت

Guru بر اساس یک مدل پرداخت مبتنی بر پروژه عمل می کند، که در آن به فریلنسرها پس از اتمام یک پروژه یا نقطه عطف پرداخت می شود. این پلتفرم بابت هر فاکتور پرداخت شده، برای خدمات آنها کارمزد کمیسیون دریافت می کند. هزینه کمیسیون از 5 درصد برای اعضای اجرایی تا 9 درصد برای اعضای پایه متغیر است. اشتراک های عضویت از 11.95 دلار در ماه برای پایه ترین سطح تا 49.95 دلار در ماه برای ردیف اجرایی متغیر است.

Guru برای چه نوع بازاریاب دیجیتال مستقل مناسب است؟

Guru برای فریلنسرها در تمام سطوح مهارت، از مبتدی تا حرفه ای با تجربه مناسب است. مبتدیان می توانند با یک اکانت کاربری رایگان یا ابتدایی شروع کنند و به سطوح عضویت بالاتر بروند تا با افزایش پورتفولیوی خود برای پروژه های بزرگتر پیشنهاد بدهند.

طیف گسترده خدمات دیجیتال مارکتینگ پلتفرم، آن را به گزینه ای عالی برای بازاریابان دیجیتال مستقل با مهارت ها و تخصص های مختلف تبدیل می کند.

6.سایت برتر فریلنسری برای بازاریابان دیجیتال People PerHour

PeoplePerHour یک بازار مستقل مستقر در بریتانیا است که مشاغل را با فریلنسرهای جهانی مرتبط می کند. این وب سایت که در سال 2007 راه اندازی شد، بر اساس 4000 بررسی از Trustpilot، دارای امتیاز 4.3 از 5 ستاره است. طبق گزارش PeoplePerHour، بیش از 1 میلیون کسب و کار در سراسر جهان از وب سایت خود استفاده می کنند.

PeoplePerHour چگونه کار می کند

PeoplePerHour بر روی یک مدل پروژه محور کار می کند. کسب‌وکارها می‌توانند پروژه‌ها را پست کنند و پیشنهادهای فریلنسرها را بررسی کنند، یا پروفایل‌های فریلنسر و بسته‌های خدمات را برای یافتن فرد مناسب مرور کنند. این وب سایت انواع ابزارهای ارتباطی و مدیریت پروژه را برای کمک به کسب و کارها و فریلنسرها برای همکاری موثر ارائه می دهد.

ایجاد یک اکانت کاربری رایگان است، اما برای اینکه بخشی از جامعه فریلنسر PeoplePerHour شوید، باید توسط تیم نظارتی وب سایت تأیید شوید. از اینجا می‌توانید مناقصه پروژه‌ها را شروع کنید یا بسته‌های خدماتی مشابه Fiverr را ارائه دهید.

انواع مشاغل بازاریابی دیجیتال در PeoplePerHour

در مقایسه با سایر پلتفرم‌های بازار آزاد، PeoplePerHour در واقع طیف گسترده و قوی از خدمات دیجیتال مارکتینگ را ارائه می‌دهد. طیف وسیعی از خدمات دیجیتال مارکتینگ ارائه شده شامل SEM، SEO، تجزیه و تحلیل وب، بهینه سازی تبدیل، مارکتینگ محتوا، ایمیل مارکتینگ ، هک رشد، مارکتینگ تجارت الکترونیک، مارکتینگ وابسته، مارکتینگ تأثیرگذار، مارکتینگ ویدئویی و مارکتینگ تلفن همراه است.

یک بازاریاب دیجیتال مستقل در PeoplePerHour می تواند خدمات خود را در یک یا چند مورد از این تخصص ها ارائه دهد.

مدل پرداخت

به فریلنسرها در PeoplePerHour پس از اتمام یک پروژه یا نقطه عطف پرداخت می شود. این پلتفرم از یک سیستم Escrow استفاده می‌کند که در آن پرداخت‌ها را از مشتریان دریافت می‌کنند و پس از تأیید پروژه یا نقطه عطف، پرداخت‌ها را به فریلنسرها آزاد می‌کنند.

PeoplePerHour هزینه خدماتی را از درآمد فریلنسرها دریافت می کند. این بسته به صورت حساب مادام العمر فریلنسر با خریدار از 3.5٪ تا 20٪ متغیر است.

. صورت‌حساب مادام العمر بیش از 5000 پوند برای هر خریدار: 3.5% (بدون مالیات بر ارزش افزوده) هزینه خدمات

. بین 250 پوند و 5000 پوند صورت‌حساب مادام العمر برای هر خریدار: 7.5% (بدون مالیات بر ارزش افزوده) هزینه خدمات

. صورت‌حساب مادام العمر زیر 250 پوند برای هر خریدار: 20٪ (بدون مالیات بر ارزش افزوده) هزینه خدمات

PeoplePerHour برای چه نوع بازاریاب دیجیتال فریلنسری مناسب است؟

PeoplePerHour با موانع کم ورود، رابط کاربر پسند و ابزارهای مدیریت پروژه، برای فریلنسرها در تمام سطوح مهارت، از مبتدی تا حرفه ای با تجربه، مناسب است. طیف گسترده خدمات دیجیتال مارکتینگ پلتفرم، آن را به گزینه ای عالی برای فریلنسرهایی با مهارت ها و تخصص های مختلف تبدیل می کند.

7.سایت برتر فریلنسری برای بازاریابان دیجیتال Hire Digital

Hire Digital یک بازار آزاد برای خدمات مرتبط با توسعه نرم افزار، طراحی و دیجیتال مارکتینگ است. این پلتفرم استعدادهای بر اساس تقاضا و از پیش بررسی شده را فراهم می کند و به مشاغل و مشاغل آزاد در سراسر جهان پاسخ می دهد. مشتریان Hire Digital شامل برندهایی مانند Standard Chartered، Grab، Samsung، Shopify، 3M و غیره هستند.

استخدام دیجیتال چگونه کار می کند

Hire Digital ترتیبات کار مبتنی بر پروژه، تمام وقت و پاره وقت را ارائه می دهد. مشتریان نیازمندی‌های پروژه خود را ارسال می‌کنند و می‌توانند پیشنهادات را دریافت کنند یا از فریلنسرهای از پیش تأیید شده برای کار روی پروژه دعوت کنند. این پلتفرم همچنین تمام تلاش خود را می کند تا استعدادها را با تعاملات مناسب مطابقت دهد. وعده Hire Digital به کسب‌وکارها، توانایی آن در کمک به آنها برای ایجاد تیم‌های درخواستی است که روشی انعطاف‌پذیر برای ایجاد و مقیاس‌بندی تیمی با مهارت‌های مناسب در چندین عملکرد ارائه می‌دهد.

فریلنسرهایی که به دنبال کار در Hire Digital هستند می توانند درخواست های خود را ارسال کنند تا توسط تیم استخدام پلتفرم بررسی شود. از آنجا، مصاحبه ای برنامه ریزی می شود و فریلنسر برای پیوستن به Hire Digital در صورت موفقیت آمیز بودن درخواست دعوت می شود. هیچ مبلغی جهت ثبت نام لازم نیست.

فریلنسرهایی که این برش را انجام می دهند با یک هماهنگ کننده استعداد سوار خواهند شد که آنها را از طریق فرآیند پذیرش راهنمایی می کند. هنگامی که فریلنسر آماده شروع شد، دعوت نامه های ایمیلی برای تعاملات مناسب که با مشخصات او مطابقت دارد دریافت می کند. فریلنسرها در تعیین نرخ های خود آزادند و از طریق اکانت بانکی خود از طریق Transferwise یا PayPal پرداخت خواهند شد.

انواع مشاغل دیجیتال مارکتینگ در استخدام دیجیتال

به عنوان یکی از سه حوزه اصلی آن، خدمات دیجیتال مارکتینگ در Hire Digital بسیار گسترده و جامع است. این یک خبر عالی برای بازاریاب دیجیتال آزاد است زیرا به معنای فرصت های بیشتری برای یافتن کار مرتبط با جایگاه شما است.

Hire Digital دسته های دیجیتال مارکتینگ خود را به شرح زیر تقسیم می کند:

. SEO و SEM

. بازاریابان B2C

. بازاریابان B2B

. تجارت الکترونیک

این بیشتر به نقش‌های تخصصی در هر دسته تقسیم می‌شود، مانند کارشناسان سئو داخلی، کارشناسان تبلیغات فیس‌بوک، کارشناسان تبلیغات گوگل و غیره. لیست کامل را می توان در اینجا یافت.

مدل پرداخت

Hire Digital بسته به نیازها و ترجیحات کسب و کار، پروژه های ساعتی و با قیمت ثابت را ارائه می دهد. این پلتفرم علاوه بر کارمزد فریلنسر، کمیسیونی را دریافت می‌کند، که نرخ‌ها بسته به ارزش پروژه متفاوت است.

Hire Digital برای چه نوع بازاریاب دیجیتال فریلنسری مناسب است؟

غربالگری دقیق، فرآیند استخدام سخت‌گیرانه و تاکید بر استعداد با تخصص حوزه، به این معنی است که برای بازاریاب دیجیتال مستقل با تجربه با مجموعه‌ای قوی و سابقه نتایج نشان‌داده‌شده مناسب‌تر است.

این پلتفرم به ویژه برای فریلنسرهایی مفید است که به دنبال پروژه‌های با درآمد بالاتر هستند، زیرا مشتریان نسبت به سایر بازارهای فریلنسری تثبیت‌تر هستند.

8.سایت برتر فریلنسری برای بازاریابان دیجیتال LinkedIn Services

خدمات لینکدین یک بازار آزاد است که در لینکدین ساخته شده است. این وب سایت مشاغل را با فریلنسرها برای طیف وسیعی از خدمات مانند طراحی گرافیک، حسابداری، روابط عمومی، توسعه، حقوق و بازاریابی دیجیتال مرتبط می کند.

خدمات لینکدین چگونه کار می کند

در خدمات لینکدین، مشتریان می توانند فریلنسرهایی (به نام ارائه دهندگان خدمات در لینکدین) با مهارت های مرتبط با پروژه خود بیابند. روند کلی به شرح زیر است:

1. مشتری با استفاده از بازار خدمات، یک ارائه دهنده را در لینکدین جستجو می کند.

2. مشتری صفحه خدمات فریلنسر را بررسی می کند تا مشخص کند که آیا مناسب هستند یا خیر.

3. مشتری درخواست پروژه (درخواست پیشنهاد) را به فریلنسر ارسال می کند

4. فریلنسر با پیشنهادی برای ابراز علاقه به پروژه پاسخ می دهد.

5. در صورت دریافت پیشنهاد مطلوب، مشتری و فریلنسر در مورد شرایط توافق می کنند و فریلنسر کار را تکمیل می کند.

6. پرداخت برای تکمیل پروژه از طریق فرآیند ترجیحی فریلنسر در خارج از لینکدین انجام می شود.

انواع مشاغل دیجیتال مارکتینگ در خدمات لینکدین

خدمات لینکدین بیش از 2 میلیون ارائه دهنده بازاریابی دیجیتال دارد و دارای خدمات زیر است:

. مارکتینگ محتوا

. دیجیتال مارکتینگ

. مارکتینگ رشد

. Lead Generation

. مارکتینگ موبایلی

. مارکتینگ عملکرد

. SEM

. سئو

. مارکتینگ از طریق رسانه های اجتماعی

مدل پرداخت

برخلاف سایر پلتفرم‌های مارکتینگ آزاد، خدمات لینکدین صورت‌حساب و پرداخت را بین مشتریان و فریلنسرها انجام نمی‌دهد. در عوض، فریلنسرها آزادند که قیمت های خود را تعیین کنند و فرآیندهای خود را برای پروژه دنبال کنند. از آنجا که خدمات لینکدین فقط ارتباط بین مشتری و فریلنسر را تسهیل می کند، هیچ کارمزد یا کارمزد خدماتی در کار نیست.

خدمات لینکدین برای چه نوع بازاریاب دیجیتال مستقل مناسب است؟

خدمات فریلنسری لینکدین برای بازاریابان دیجیتال مستقل با شهرت، نرخ ها و فرآیندهای ثابت مناسب است. همچنین می‌تواند برای بازاریاب‌های دیجیتال مستقل که ترجیح می‌دهند به یک پلتفرم حرفه‌ای پایبند باشند و از دردسر مدیریت حساب‌های متعدد در چندین بازار آزاد دوری کنند، جذاب باشد.

9.سایت برتر فریلنسری برای بازاریابان دیجیتال Glance

Glance یک پلتفرم تطبیق فریلنسر خلاق و دیجیتال برای مشاغل و استعدادهای محلی در سنگاپور است. بر خلاف سایر بازارهای آزاد در این لیست که به مشتریان و استعدادهای جهانی پاسخ می دهند، Glance بر بازار سنگاپور متمرکز است. این پلتفرم یک استارت‌آپ است که توسط دانش‌آموزان اداره می‌شود و با حمایت سرمایه‌گذاری توسط Enterprise Singapore، Singapore Polytechnic، Pollinate Incubator و شورای ملی جوانان پشتیبانی می‌شود.

Glance چگونه کار می کند

Glance بر اساس پروژه کار می کند. کسب‌وکارها شغل خود را در یک تابلو ارسال می‌کنند و فریلنسرها می‌توانند برای مشاغل ارسال شده درخواست دهند. هنگامی که یک فریلنسر درخواست می دهد، کسب و کار پیشنهاد و مشخصات آنها را بررسی می کند تا بهترین مناسب را انتخاب کند.

کسب‌وکارها برای خدماتی که به دنبال آن هستند، هزینه پروژه یک‌باره تعیین می‌کنند، و فریلنسرها آزادند که قیمت جایگزین ارائه دهند یا هزینه اعلام شده را بپذیرند. در زمان نگارش این مقاله، بیش از 6000 استعداد در Glance ثبت شده است، 300 شرکت در پلتفرم و همچنین بیش از 500 پروژه ارسال شده است.

انواع مشاغل دیجیتال مارکتینگ در یک نگاه

طیف گسترده ای از مشاغل دیجیتال مارکتینگ برای بازاریاب دیجیتال آزاد در Glance وجود دارد. تخصص های ارائه شده عبارتند از تبلیغات رسانه های اجتماعی، سئو، مارکتینگ محتوا، تبلیغات TikTok و همچنین تجزیه و تحلیل وب و ترافیک.

با ترکیبی خوب از خدمات دیجیتال مارکتینگ عمومی و خاص پلتفرم موجود، بازاریابان دیجیتال آزاد می توانند انتخاب کنند که در یک حوزه تخصصی تخصص داشته باشند یا خدمات متعددی را ارائه دهند.

مدل پرداخت

Glance اساساً به‌عنوان یک واسطه پرداخت عمل می‌کند پس از تأیید توافق بین فروشنده و خریدار بر سر خدمات، Glance تمام هزینه‌هایی را که باید توسط خریدار به فروشنده پرداخت شود، حفظ می‌کند و تنها زمانی که مناسب بداند، هزینه‌ها را به فروشنده واگذار می‌کند.

فریلنسرها باید یک اکانت Stripe را به پلتفرم مرتبط کنند، به این ترتیب Glance پرداخت را انجام می دهد.

Glance برای چه نوع بازاریاب دیجیتال فریلنسری مناسب است؟

Glance برای بازاریاب های دیجیتال آزاد جوان که تازه شروع به کار کرده اند مناسب است. رویکرد بومی‌سازی این پلتفرم، آن را برای دانشجویان یا جوانانی ایده‌آل می‌کند که در حال کشف پتانسیل‌های خود هستند و می‌خواهند دست خود را در مشاغل آزاد امتحان کنند – اما ممکن است احساس نکنند که تجربه رقابت در پلتفرم‌های جهانی را دارند.

Jobs on Glance معمولاً پروژه‌های کوچک و یکباره‌ای از شرکت‌های کوچک و متوسط ​​و کسب‌وکارهای محلی هستند که مبالغ متوسطی را ارائه می‌کنند.

10.سایت برتر فریلنسری برای بازاریابان دیجیتال Link-able

Link-able یک بازار آزاد است که بر ایجاد ارتباط بین مشاغل با متخصصان سئو و مارکتینگ محتوا تمرکز دارد. ایده Link-able این است که کسب‌وکارها با طیف گسترده‌ای از فریلنسرها کار کنند تا به طور موثر ترافیک وب سایت ارگانیک خود را در طول زمان بدون نیاز به اختصاص منابع به یک تیم داخلی افزایش دهند.

چگونه Link-able کار می کند

Link-able از یک مدل مبتنی بر پروژه استفاده می‌کند که در آن کسب‌وکارها مشاغل خود را در پلتفرم پست می‌کنند و پیشنهادهایی را از فریلنسرهای واجد شرایط دریافت می‌کنند. این پلتفرم تمام برنامه های فریلنسری را با توجه به نیازهای نویسنده آنها بررسی می کند.

به گفته Link-able، به دنبال فریلنسرهایی است که عبارتند از:

. به زبان انگلیسی روان/ بومی صحبت کنید، بخوانید و بنویسید

. مهارت های نوشتاری استثنایی داشته باشید

. در مورد موضوعاتی که در مورد آنها می نویسند، تجربه/دانش داشته باشند

. باید حداقل 3 نمونه نوشتاری مختلف داشته باشد

. باید دانش کافی در زمینه سئو و لینک سازی داشته باشد

اگر درخواست شما شرایط آنها را برآورده کند، Link-able با شما تماس خواهد گرفت تا مصاحبه را تعیین کنید.

انواع مشاغل دیجیتال مارکتینگ در Link-able

Link-able بر سئو و مارکتینگ محتوا تمرکز دارد، بنابراین انواع مشاغل دیجیتال مارکتینگ موجود در پلتفرم مربوط به ایجاد و تبلیغ محتوا است. این شامل مشاغلی مانند لینک سازی، نوشتن پست وبلاگ، وبلاگ نویسی مهمان، توسعه استراتژی محتوا و ارتقای محتوا می شود.

مدل پرداخت

Link-able منحصر به فرد است زیرا هزینه خدماتی را اعمال نمی کند یا برای پروژه ها کمیسیون نمی گیرد. در عوض، این پلتفرم حق عضویت ماهانه را هم از مشاغل و هم از مشاغل آزاد دریافت می کند. کسب‌وکارها می‌توانند بین سه سطح عضویت، از 19 تا 249 دلار در ماه انتخاب کنند، در حالی که فریلنسرها هزینه ثابتی معادل 14.99 دلار در ماه می‌پردازند.

برای چه نوع بازاریاب دیجیتال مستقل لینک قابل استفاده است؟

Link-able برای متخصصان مارکتینگ محتوای آزاد که به دنبال پروژه‌ها و مشتریان بلندمدت هستند مناسب است. تمرکز پلتفرم بر سئو و مارکتینگ محتوا نیز آن را به گزینه ای عالی برای فریلنسرهایی با تجربه در هر دو زمینه تبدیل می کند.

به طور کلی، Link-able با تمرکز بر یک جایگاه خاص در دیجیتال مارکتینگ و ارائه یک مدل مبتنی بر اشتراک به جای مدل مبتنی بر کمیسیون، یک رویکرد منحصر به فرد برای بازارهای آزاد ارائه می دهد.

خلاصه

مهم نیست که در شغل دیجیتال مارکتینگ مستقل خود در کجا هستید، طیف گسترده ای از انتخاب ها برای شما وجود دارد! هنگام انتخاب یک بازار آزاد، مدل کسب و کار، ساختار هزینه و توانایی هر پلتفرم برای برآورده کردن سطح تجربه شما را در نظر بگیرید.

بازار آزاد ایده آل، بازاری با مجموعه ای از ویژگی هایی است که از اهداف جانبی شما پشتیبانی می کند. این شامل ویژگی های ابزارهای ردیابی پروژه یا صورتحساب و پرداخت خودکار است.

جدول

مهارت های دیجیتال مارکتینگ آزاد را با FirstCom Academy بیاموزید

اگر می‌خواهید برای تسریع اهداف مالی خود یک بازاریاب دیجیتال مستقل شوید، ابتدا باید مهارت‌های لازم را کسب کنید.

یک موقعیت شغلی مستقل در دیجیتال مارکتینگ می تواند به شما کمک کند تا شایستگی و اعتماد به نفس لازم برای انتقال به صنعت دیجیتال مارکتینگ به سرعت در حال رشد و بهبود چشم انداز شغلی خود را به دست آورید.

آکادمی FirstCom به متخصصان کمک می کند تا از طریق دوره هایی که توسط پیشکسوتان صنعت تدریس می شود، حرفه خود را تغییر دهند و ارتقا دهند. اگر علاقه مند به دنبال کردن دیجیتال مارکتینگ به عنوان یک چالش جانبی با هدف تبدیل آن به یک شغل هستید، دوره های عملی دیجیتال مارکتینگ ما را در سنگاپور بررسی کنید که بر مهارت های مورد تقاضا که به صورت پیش رونده و قابل درک آموزش داده می شوند تمرکز دارند. شیوه. با پشتیبانی SkillsFuture و WSQ – فراگیران ما تا 70٪ از یارانه در همه دوره ها بهره مند می شوند و گواهینامه های شناخته شده را برای کمک به رشد شغلی خود دریافت می کنند.

امتیاز دهید

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT