سایت برتر نمونه کار

24 سایت برتر نمونه کار در سال 2023

زمان مطالعه 13 دقیقه

برای هر کسی که در زمینه دیجیتال کار می‌کند، خواه طراحی، تصویرسازی، انیمیشن، ویدئو یا ترکیبی از همه آنها، یکی از قدرتمندترین ابزارها برای کار کردن، یک سایت نمونه کار خوب است. سایت برتر نمونه کار را در ادامه بشناسید.

یک وبسایت نمونه کار خوب می‌تواند به معنای تفاوت بین جذب مشتری و عدم آن باشد، که آن را به یکی از مهم ترین مشاغل خلاقانه تبدیل می‌کند. راه های مختلفی برای نزدیک شدن به آن وجود دارد، از اینکه اجازه دهید کارتان خودش را تبلیغ کند، تا اجازه دهید که مهارت هایتان را ارائه کنید و نشان دهید.

همانطور که یک نمونه کار مهم است، کار کردن برای خودتان می‌تواند سخت ترین چالش باشد، بنابراین ما چند سایت نمونه کار برجسته را برای شما جمع آوری کرده ایم تا از آنها الهام بگیرید.

سایت برتر نمونه کار Studio Feixen

مجموعه Feixen نمونه ای قوی از نحوه پرشور و نشاط زیاد، بدون تحت تأثیر قرار دادن کاربر است. تعادل بسیار خوبی بین سرگرمی و جدی وجود دارد که به معنای ترکیبی ایده آل از شخصیت فردی و کار با کیفیت بالا است.

Made Thought

Made Thought یک آژانس بسیار موفق با مشتریان با سابقه است، اما این بدان معنا نیست که آنها نیازی به تلاش برای بهتر شدن ندارند. این با یک نوار لغزنده از کارهای انتخاب شده باز می‌شود که هر کدام به یک مطالعه موردی مفصل پیوند دارند. مطالب زیادی در این سایت وجود دارد، اما بسیار خوب سازماندهی شده است.

سایت برتر نمونه کار Studio Thomas

وبسایت «Studio Thomas» ساده به نظر می‌رسد، اما دارای پیچیدگی هایی نیز هست. پیمایش خوب است، به UX مثبت کمک می‌کند و جزئیات خوبی مانند شکل و رنگ های تصادفی ماسک در صفحه فرود وجود دارد.

Raw Materials

Raw Materials کمی غیرعادی هستند زیرا در حالی که پیوندی برای پرش مستقیم به نمونه های کار وجود دارد، تصاویر کار را در این سایت تک صفحه ای در بالای صفحه قرار نمی‌دهند. در واقع، برای رسیدن به بخش کار، باید تا خیلی پایین اسکرول کنید. رنگ های روشن و نوع بزرگ به خوبی برای بیان اخلاق پشت رویکرد آنها عمل می‌کند.

سایت برتر نمونه کار Gus

سایت نمونه کارها Gus با یک صفحه اصلی سرگرم کننده – البته کمی عجیب و غریب – پر از انیمیشن های تصادفی پیمایشی باز می‌شود. کل سایت سرگرم کننده است اما هدفی جدی و تجاری دارد.

Stewe Wolf

یک شبکه بدون حاشیه و تصاویر واضح، صفحه اصلی این نمونه کارها تحقیقات بیشتری را به شما نشان می‌دهد. جزئیات بیشتر در مورد هر پروژه از تصویر مربوطه به آن پیوند داده شده است. به نظر می‌رسد این یک الگو است، اما به طور موثر استفاده شده است.

Sophie Brittain

نمونه کارهای Sophie Brittain بسیار ساده و بسیار تمیز است، اطلاعات مختصر و دقیق است. مطالعات موردی جزئیات بیشتری را در حین هدایت فرآیند طراحی ارائه می‌دهند که با پیوند به محصول نهایی پایان می‌یابد.

Joao Verissimo

هسته اصلی کارنامه Joao Verissimo یک فیلم نمایشی است که با توجه به اینکه او یک طراح موشن گرافیک و انیمیشن است، مناسب می‌باشد. رنگ ها ساده اما پررنگ نگه داشته می شوند.

سایت برتر نمونه کار Good Habit

مجموعه Good Habit با یک صفحه اصلی نسبتاً واضح شروع می‌شود. تقریباً به طور کامل سیاه روی سفید است و فقط کمی خاکستری دارد و دارای شبکه ای از نمادهای ساده است که مشتریان را نشان می‌دهد. تنها رنگ موجود در سایت در بخش ویترین برای هر برند ظاهر می‌شود. این موفق می‌شود تمایز روشنی بین اطلاعات مربوط به کار و خود کار ایجاد کند.

Bruno Simon

این نمونه کارها قطعاً از انواع مهارت های خودنمایی است. شما با «رانندگی» یک جیپ کوچک در اطراف آن سایت را هدایت می‌کنید. گزینه ای برای کلیک و کشیدن وجود دارد. کاربری آن بازیگوش و خاطره انگیز است.

Buzzworthy

Buzzworthy یک استودیوی دیجیتال است و سایت نمونه کارها توانایی هایش را با انتقال نرم و تعاملات متحرک زیاد نشان می‌دهد. به طور کلی، جسور و نرم است و باید مشتریان بالقوه را تحت تأثیر قرار دهد.

Ana Leovy

Ana Leovy هنرمند و تصویرگری است که هیچ تصویری را در صفحه اصلی خود نمایش نمی‌دهد. این ممکن است یک انتخاب عجیب به نظر برسد، اما با جدا نگه داشتن تصاویر و متن تا حد زیادی به خوبی کار می‌کند و به تصاویر اجازه می‌دهد برجسته شوند. کمی لحن شخصی دارد که برای خوشامدگویی جذاب است.

Merijn Hos

Merijn Hos که همچنین یک تصویرگر است، رویکردی بسیار متفاوت از مثال قبلی اتخاذ می‌کند. شبکه بزرگی از تصاویر کوچک که هر کدام به اطلاعات بیشتری پیوند می‌دهند، بدنه اصلی این سایت را تشکیل می‌دهند و کپی اطلاعات «About» او به صورت سوم شخص نوشته می‌شود.

سایت برتر نمونه کار Julia Dziubina

کارهای قبلی به خوبی در ماکت ها، همراه با جزئیات در مورد فرآیند طراح، و پیوندهایی به مطالعات موردی عمیق تر در اینجا ارائه شده است. توصیفات مشتری نیز برجسته است. مهمتر از همه از آنجایی که این یک طراح UX/UI است، رابط کاربری دلپذیر و شهودی است.

Thai Pham

سایت نمونه کار Thai Pham کاملاً تصاویر است. هیچ بخش «About» یا اطلاعات شخصی فراتر از اطلاعات تماس و پیوندهای رسانه های اجتماعی وجود ندارد. این یک رویکرد جسورانه است، اما اگر کار شما به اندازه کیفیت دارد، پس چرا اجازه ندهید که خودش صحبت کند؟

Yul Moreau

این سایت نمونه کار برای کارگردان، Yul Moreau است و منویی ندارد. شما به سادگی از طریق ارائه های مختلف کار انتخابی به فهرست مهارت ها، فهرست مشتریان و برخی پیوندهای تماس پیمایش می‌کنید. ساده ولی موثر است.

سایت برتر نمونه کار Mason Wong

Mason Wong یک توسعه دهنده کامل است که علاقه آشکاری به سایت های تعاملی دارد. او تجربه ای همه جانبه ایجاد کرده است که مهارت های او را به همان اندازه که باید کار انتخاب شده ارائه ‌دهد، نشان می‌دهد.

RoAndCo

RoAndCo با شبکه ای از تصاویر کوچک با فاصله مناسب باز می‌شود، عمدتاً مستطیلی، اما گاهی اوقات با هشت ضلعی بیضی یا دراز برای اضافه کردن کمی جذابیت بیشتر. تصاویر بزرگتر در پایین صفحه دارای تغییراتی هستند که توضیحات مختصری درباره اهداف پروژه ارائه می دهند و به ارائه های تمام صفحه پیوند دارند. همه چیز به زیبایی در این سایت ارائه شده است و حس زیبایی دارد.

Lena Steinkühler

سایت Lena Steinkühler، از یک شبکه ناهموار برای نمایش تصاویر تیزر استفاده می‌کند که شما را وادار می‌کند برای اطلاعات بیشتر کلیک کنید. متن حتی در صفحات ارائه به حداقل می‌رسد، اما این مشکلی ندارد زیرا کار روی نمایش از نظر بصری بسیار جذاب است.

سایت برتر نمونه کار Locomotive

Locomotive برای ارائه نمونه کارهای خود ظاهری بی رحمانه انتخاب کرده است. اما ظاهر کلی ساده است، لمس های زیادی مانند تعاملات متحرک و پیکسل های تصویر وجود دارد که تجربه ای جذاب برای بازدیدکننده ایجاد می‌کند.

سایت برتر نمونه کار Malika Favre

سایت نمونه کار هنرمند و تصویرگر Malika Favre, سایت دیگری است که از شبکه ای از تصاویر کوچک در صفحه اصلی استفاده می‌کند. گزینه روی دسکتاپ برای فیلتر بر اساس موضوع یا رنگ، مانند دکمه اطلاعات در صفحات پروژه، لمس خوبی است. همه چیز در مورد سایت مطابق با سبک کار او است، از نوع مدرنیستی گرفته تا پس زمینه های رنگی مکمل.

Active Theory

Active Theory با اتمسفری نه چندان جالب، همپوشانی رنگی بد، تقریباً تیره، تشکیل شده است. آزمایش ها در کنار پروژه های مشتری ظاهر می‌شوند، و اینها ترکیب می‌شوند تا تصوری از یک سایت بسیار حرفه ای ایجاد کنند که دوست دارد هر کار ناممکنی را ممکن کند.

David Milan

کار David Milan در یک گالری ساده با اطلاعات تماس در پایین صفحه ارائه شده است. همه تصاویر دارای دکمه های لایک و اشتراک گذاری روی آنها هستند. به همان اندازه که می‌تواند ساده است.

سایت برتر نمونه کار Robin Mastromarino

Robin Mastromarino یک طراح علاقمند به تعامل با کاربر است. سایت او دارای حس بازیگوشی است، به نظر می‌رسد پروژه ها روی یک چرخ قابل کلیک هستند. هنگامی که برای مشاهده روی پروژه کلیک می‌کنید، تصویر هدر را می‌بینید که صاف می‌شود، اما نبود صفحه بارگذاری دیگر باعث ایجاد یک تجربه لذت بخش می‌شود.

12 نکته برای طراحی یک سایت نمونه کار بزرگ

از بسیاری جهات، طراحی سایت نمونه کارها هیچ تفاوتی با هیچ سایت دیگری ندارد. شما باید مخاطبان هدف خود را شناسایی کنید، اهداف مشتری خود را بشناسید و غیره. چیزی که در اینجا متفاوت است این است که شما مشتری هستید و این می‌تواند کارها را هم آسان تر و هم پیچیده تر کند.

1. مسابقه را بررسی کنید

به کارهایی که افراد موفق دیگر در حوزه کاری شما انجام می‌دهند، برای سبد سهام خود نگاه کنید. نباید بیش از حد به ایده های شخص دیگری معطل شوید، اما دیدن آنچه که به طور کلی در زمینه شما کار کند می‌تواند مفید باشد. نگاه کردن به نحوه برخورد دیگران با پورتفولیوی خود می‌تواند به شما نشان دهد که چه چیزی احتمالاً توجه مشتری بالقوه را جلب می‌کند.

همچنین ممکن است جرقه ای در ذهن ایجاد کند که چگونه کارهایی را که دیگران انجام می دهند انجام ندهیم و از این طریق متمایز شویم. با این حال، بسیار مراقب باشید – ممکن است مرتکب اشتباه شوید.

2. کیفیت بیش از کمیت

فقط بهترین کار خود را به نمایش بگذارید، حتی اگر این بدان معناست که چیزهای زیادی برای نشان دادن ندارید. گاهی اوقات حتی پروژه های خوب در نمونه کارها به خوبی کار نمی‌کنند زیرا عنصر بصری قوی ندارند. به جای نمایش آنها در صفحه اصلی خود، از آنها برای مطالعات موردی عمیق استفاده کنید.

3. آن را در جریان نگه دارید

کارهای جدیدتر را بالاتر از پروژه های قدیمی قرار دهید زیرا نشان می‌دهید که در حال حاضر فعال هستید و مشغول به کار هستید. پروژه های خیلی قدیمی را بیرون بیاورید، به خصوص اگر قدیمی به نظر برسند. هنوز هم می‌توانید مشتریانی را که سال ها پیش با آنها کار کرده‌اید، ذکر کنید، اما نباید زمان آنها را مشخص کنید، زیرا این تصور را ایجاد می‌کند که از آن زمان تاکنون کار زیادی انجام نداده‌اید.

4. تنوع را بیشتر کنید

سعی کنید تا حد امکان مهارت های خود را در ویترین ها نمایش دهید. در صورت امکان، انواع مختلفی از پروژه ها و مشتریانی از حوزه های مختلف را در نظر بگیرید. (البته، اگر شما عمداً بر روی یک زمینه یا مهارت به انتخاب خود متمرکز شده باشید، این مورد اعمال نمی‌شود.)

5. کار را حرفه ای نگه دارید

قرار دادن برخی پروژه های شخصی و کارهای تجربی می‌تواند به تکمیل تصویر کمک کند، زیرا اینجا جایییست که واقعاً می‌توانید خلاقیت و مهارت های فنی خود را وارد کنید. اما مواظب باشید بیش از حد این کار را نکنید. اگر بیش از یک سوم پروژه هایی که نمایش می‌دهید شخصی باشند، این تصور را ایجاد می‌کند که نمی‌توانید مشتری جذب کنید.

6. با حرف نمی‌شود، نمایش بدهید

توضیح اینکه چرا تصمیمات طراحی خاصی گرفته اید می‌تواند بینشی در مورد نحوه کار شما ارائه دهد، هیچ کس نمی‌خواهد یک مقاله کامل در مورد تک تک کارهایی که تا به حال انجام داده اید بخواند. توضیح بیش از حد می‌تواند این تصور را ایجاد کند که شما به کار اعتماد ندارید. متن توضیحی را در اکثر موارد به حداقل برسانید، اما مطالعات موردی که به عمق چند پروژه شما می‌پردازد، فرآیند فکر، مراحل تحقیق و توسعه شما را نشان می‌دهد. چرخاندن پروژه هایی که دارای مطالعات موردی هستند به حفظ تازگی سایت کمک می‌کند.

7. آن را به عنوان گوگنهایم خود در نظر بگیرید

به عنوان یک طراح، نمونه کارهای شما فقط وسیله ای برای نمایش نمونه هایی از کار شما نیست، بلکه اصل کار شما است. مهم نیست که پروژه های شما چقدر چشمگیر هستند، اگر سایت شما بد طراحی شده باشد، با ناوبری گیج کننده، UX ضعیف یا UI غیرجذاب، بازدیدکننده با برداشت منفی از کار، سایت شما را ترک خواهد کرد.

8. مهارت های خودتان را بفروشید

سایت شما فقط در مورد کار شما نیست، بلکه در مورد شما نیز هست. مشتریان بالقوه به دنبال این هستند که درک کنند که شما می‌خواهید با آنها کار کنید، بنابراین از اینکه اجازه دهید شخصیت شما آشکار شود نترسید. اشکالی ندارد که از طراحی خود لذت ببرید، و اگر یک فریلنسر هستید، اشکالی ندارد که هنگام صحبت در مورد کار خود از شخص اول استفاده کنید.

9. هویت برند

شما باید یک هویت برند برای خود ایجاد کنید، که با هر ماده دیگری که برای کسب و کار خود دارید سازگار باشد – مثلاً سربرگ ها روی فاکتورها یا کارت های ویزیت. همانطور که برای یک مشتری این کار را انجام می‌دهید، نوع، رنگ ها و لوگویی را انتخاب کنید که نشان دهد شما چه کسی هستید و چگونه می‌خواهید دیده شوید. باید کاری کنید که شکل ها و رنگ های خاص، مشتریان را به یاد شما بیاندازد.

10. قابل دسترس باشید

واضح است، اما ارزش تکرار را دارد: اطلاعات تماس واضح و با دسترسی آسان را ارائه دهید. برخی از سایت های نمونه کار دارای فرم های تماس با کشویی برای موضوع و جزئیات پروژه پیشنهادی هستند. اگر شما یک استودیو بزرگ و پرمخاطب هستید که به کار کمتر از 50 هزار دلار نگاه نمی‌کنید، ممکن است خوب باشد، اما برای استودیوهای کوچکتر و فریلنسرها، بهتر است همه چیز را ساده نگه دارید. فرم تماس خوب است، اما آن را بیش از حد پیچیده نکنید.

11. کار خود را کامل امتحان کنید

همه ما در برخی مواقع خود را در میان “فشار” نظرات مشتریان و اشتیاق به آزادی می‌بینیم، وقتی با آن مواجه می‌شوید، ممکن است کمی ترسناک باشد. اگر عادت دارید به طور خلاصه کار کنید و سپس در موقعیتی قرار گرفتید که می‌توانید هر کاری را که انتخاب می‌کنید انجام دهید، تصمیم گیری دشوار است. پس در جایگاه مشتری قرار بگیرید؛ مختصری برای خودت بنویس. فرآیندی را که با مشتریان خود استفاده می‌کنید دوباره ایجاد کنید. حتی ممکن است خودتان را در حال اصلاح و بهبود این فرآیند بیابید.

12. نظر دوم را دریافت کنید

مدیریت کار نیاز به عینیت دارد و این می‌تواند سخت باشد. شاید لازم باشد در اینجا کمی بی رحم باشید. سایتی که ۸ سال پیش در کالج برای هم اتاقی‌تان ایجاد کردید تا مربا های خانگی را بفروشد، ممکن است خاطرات خوبی را زنده کند، اما بعید است که پروژه ای از یک فروشگاه بزرگ به شما ارائه دهد. اگر در انتخاب کاری برای گنجاندن مشکل دارید، یا مطمئن نیستید که می‌توانید عینی باشید، از کسی که به نظر او اعتماد دارید بخواهید تا نگاهی بیندازد. لازم نیست طراح دیگری باشد.

سوالات متداول: ایجاد یک وبسایت نمونه کار طراحی عالی

1. چه چیزی یک نمونه کار را “عالی” می‌کند؟

یک نمونه کار طراحی عالی نه تنها بهترین آثار شما را به نمایش می‌گذارد، بلکه شخصیت، سبک و رویکرد منحصر به فرد شما در طراحی را نیز منعکس می‌کند. این باید یک چیدمان منسجم و شهودی، تصاویری با کیفیت بالا و توضیحات مفصلی از پروژه های شما داشته باشد که فرآیند فکر و تخصص شما را نشان دهد.

2. چند پروژه را باید در نمونه کار خود قرار دهم؟

بهتر است بر کیفیت در مقابل کمیت تمرکز کنید. مجموعه ای از بهترین پروژه های خود را که به خوبی تنظیم شده‌اند را وارد کنید که طیفی از مهارت ها و تجربیات را نشان می‌دهد. به طور معمول، 8 تا 12 پروژه برای ارائه ایده ای در مورد توانایی های شما، با مطالعات موردی عمیق 3 تا 4 مورد از آنها کافی است.

3. آیا باید پروژه های شخصی را در کارنامه خود قرار دهم؟

قطعاً، پروژه های شخصی اغلب می‌توانند سبک و اشتیاق شما را حتی بهتر از کار مشتری نشان دهند. آنها ابتکار عمل را نشان می‌دهند و می‌توانند مهارت ها و خلاقیت شما را به شیوه ای شخصی تر و بدون محدودیت برجسته کنند. به یاد داشته باشید، در صورت امکان باید نسبت 2:1 پروژه های مشتری به پروژه های شخصی را در نظر بگیرید.

4. هر چند وقت یکبار باید نمونه کارها را به‌روز کنم؟

شما باید سعی کنید نمونه کارها خود را به طور منظم به‌روز کنید، در حالت ایده آل پس از اتمام یک پروژه مهم. به‌روزرسانی های منظم نه تنها محتوای تازه را اضافه می‌کند، بلکه به نشان دادن رشد و مجموعه مهارت های شما کمک می‌کند.

5. آیا باید یک رزومه اضافه کنم؟

فهرستی از کارفرمایان و مشتریان قبلی به همراه فهرستی از مهارت ها برای یک سایت نمونه کار کافی است. یک رزومه سنتی تر (یا CV اگر مشتریان اروپایی را هدف قرار می‌دهید) در نظر بگیرید که به صورت PDF در دسترس است.

6. آیا باید توصیفات و مراجع مشتری را درج کنم؟

بله، از جمله توصیفات و مراجع می‌تواند اعتبار را به مجموعه شما بیافزاید. آنها اثبات اجتماعی مهارت ها و حرفه ای بودن شما را ارائه می‌دهند که می‌تواند برای مشتریان یا کارفرمایان بالقوه بسیار متقاعد کننده باشد.

7. آیا داشتن یک بخش وبلاگ در سایت نمونه کارها ضروری است؟

به شدت ضروری نیست، اما یک بخش وبلاگ می‌تواند افزودنی ارزشمند باشد. این به شما امکان می‌دهد افکار خود را در مورد روندهای صنعت به اشتراک بگذارید، تخصص خود را به نمایش بگذارید و می‌تواند به SEO (بهینه سازی موتور جستجو) برای افزایش دید سایت شما کمک کند. اما به خاطر داشته باشید که اگر وبلاگ دارید، متعهد هستید که آن را به‌روز نگه دارید. شما باید حداقل هر چند هفته یک بار چیزی پست کنید. وبلاگ نادیده گرفته شده از بی وبلاگی بدتر است.

8. چگونه می‌توانم سایت نمونه کار خود را سئو پسند کنم؟

برای سئوی نمونه کارها، اطمینان حاصل کنید که از کلمات کلیدی مرتبط در توضیحات پروژه خود استفاده می‌کنید، طراحی سازگار با موبایل را حفظ می‌کنید و پلتفرم های رسانه ‌های اجتماعی را ادغام می‌کنید. همچنین، داشتن یک بخش وبلاگ را در نظر بگیرید که در آن می‌توانید محتوایی پیرامون کلمات کلیدی صنعت ایجاد کنید تا سئو سایت خود را تقویت کنید. اما به یاد داشته باشید، شما باید به پست فرستادن در وبلاگ خود ادامه دهید.

9. چگونه می‌توانم پروژه های دارای اطلاعات محرمانه در پورتفولیوی خود را مدیریت کنم؟

برای پروژه هایی که اطلاعات محرمانه دارند، در نظر بگیرید که آنها را به گونه ای به نمایش بگذارید که هیچ گونه قرارداد عدم افشا را نقض نکند. شما ممکن است مطالعات موردی تعمیم یافته ای ایجاد کنید که بر نقش شما و مهارت های مورد استفاده تمرکز دارد، بدون افشای جزئیات خاص یا اطلاعات مشتری.

طراحی سایت خود احتمالاً مهمترین پروژه ای است که از نظر پیشرفت شغلی خود انجام خواهید داد، و این فشار زیادی را برای درست کردن آن وارد می‌کند. اما می‌تواند بسیار سرگرم کننده باشد. بنابراین از این فرآیند لذت ببرید و اگر نسخه اول را دوست ندارید، همیشه می توانید آن را کنار بگذارید و نسخه دیگری را انجام دهید. در واقع، شما احتمالاً باید هر چند سال یک بار آن را تغییر دهید

امتیاز دهید

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT