سایت سلامت روان برای جوانان

10 بهترین وب سایت سلامت روان برای جوانان

زمان مطالعه 6 دقیقه

این وب سایت ها اطلاعات ارزشمند و توصیه های مهمی را برای جوانان و والدین و سرپرستان آنها ارائه می دهد که به دنبال حمایت از سلامت روان هستند.

از کودکی تا بزرگسالی، سلامت روان بسیار مهم است. بسیار مهم است زیرا بر هر جنبه ای از زندگی شما تأثیر می گذارد، خواه روابط شخصی، سلامت جسمانی یا رفاه عاطفی شما باشد.

اگر از سلامت روان خود غافل شوید، می تواند منجر به افسردگی، فرسودگی شغلی، اضطراب و موارد دیگر شود. به همین دلیل است که سلامت روان برای جوانان ضروری‌تر است، زیرا آنها هنوز در مسیر رشد نوجوانان هستند. بنابراین چه در دوران جوانی خود هستید و چه می خواهید به کسی که دوستش دارید کمک کنید، اینها برخی از بهترین وب سایت های سلامت روان برای جوانان هستند.

1.سایت سلامت روان برای جوانان TeenHelp

همانطور که از نام آن پیداست، TeenHelp به طور خاص برای افرادی که در سنین نوجوانی خود هستند مورد هدف قرار گرفته است. این وب سایت موضوعات مربوط به سلامت روان از افسردگی و سوء استفاده نوجوانان تا خشونت و مسائل خشم را پوشش می دهد.

نکته مهم در مورد TeenHelp این است که نه تنها برای نوجوانان بلکه برای والدین نیز مناسب است. این شامل بخش خاصی برای والدین است تا منابع آنلاینی مانند قراردادهای رفتاری نوجوانان و نحوه انتخاب درمانگر را پیدا کنند.

2. YoungMinds

YoungMinds یک موسسه خیریه سلامت روان برای جوانان مستقر در بریتانیا است. با این حال، حتی اگر در بریتانیا نباشید، وب سایت به شما امکان دسترسی به کتابخانه عظیمی از مشاوره، اطلاعات، پشتیبانی و منابع مفید را می دهد.

برای پیمایش در سایت کافی است انتخاب کنید که آیا والدین هستید، با جوانان کار می کنید یا خودتان یک فرد جوان هستید. از آنجا می‌توانید از خطوط کمکی مختلف استفاده کنید، داستان‌های واقعی بخوانید و درباره شرایط سلامت روان اطلاعات بیشتری کسب کنید. علاوه بر این، حتی یک فروشگاه آنلاین YoungMinds وجود دارد که می‌توانید لباس‌های سرگرم‌کننده، لوازم جانبی، کارت پستال‌ها و چاپ‌ها را بخرید.

3.سایت سلامت روان برای جوانان Youth.gov

اگر به‌عنوان والدین یا مراقب به دنبال منابع و اطلاعات سلامت روان هستید، باید به Youth.gov مراجعه کنید. این وب سایت شامل علائم هشدار دهنده سلامت روان، خطرات و عوامل محافظتی و گزینه های درمانی و همچنین تمامی منابع و مراجع برای پشتیبان گیری از آن است.

همراه با یک بخش کامل به سلامت روان، Youth.gov همچنین شامل موضوعات مربوط به جوانان مانند پیشگیری از قلدری، عدالت نوجوانان، گرایش جنسی و هویت جنسیتی، سلامت نوجوانان و موارد دیگر است.

4. ReachOut

ReachOut چیزی را برای همه ارائه می دهد، چه جوانی که به دنبال کمک هستید یا یک والدین. آیا برای مسائل بهداشت روانی مانند اعتیاد، آسیب رساندن به خود یا اضطراب به کمک نیاز دارید؟ ReachOut شما را تحت پوشش قرار داده است.

اما چیزی که ReachOut را بسیار خاص می کند این است که یک جامعه آنلاین از جوانان و چت رایگان با یک کارگر همسال را ارائه می دهد. علاوه بر این، اگر زمانی در یک موقعیت بحرانی قرار گرفتید، می‌توانید برای دسترسی فوری به اطلاعات تماس اضطراری، روی دکمه راهنمای فوری کلیک کنید.

5. The Youth Mental Health Project

The Youth Mental Health Project یک وب سایت عالی است اگر می خواهید دقیقاً بدانید سلامت روانی جوانان چیست و چه نوع درمانی می تواند به شما کمک کند.

این سایت به ویژه برای والدین و مراقبان مفید است زیرا چیزی به نام شبکه پشتیبانی والدین را ارائه می دهد. در اینجا، به‌عنوان والدین، می‌توانید تسهیلگر شوید، به یک جلسه پشتیبانی مجازی بپیوندید یا به پشتیبانی حضوری دسترسی پیدا کنید.

اما نگران نباشید که منابع آنلاینی نیز برای جوانان وجود دارد، از جمله برگه های حقایق و منابع رایگان، قابل دانلود و چاپی درباره سلامت روان.

6.سایت سلامت روان برای جوانان Your Mental Health Pal

رفیق سلامت روان شما جوانان را تشویق می کند تا شرم و شرم ناشی از مشکلات سلامت روان را فراموش کنند. در صفحه اصلی، پست‌ها، اخبار و مقالات مختلف وبلاگ ذهنی را با عناوین مختلف از بهترین آهنگ‌های انگیزشی تمام دوران گرفته تا کاوش در کمیک‌های DC و سلامت روان پیدا خواهید کرد.

از طرف دیگر، حتی می توانید در مورد فعالیت های خاص برای بهبود سلامت روان خود مانند یوگا و مدیتیشن اطلاعات بیشتری کسب کنید. وب سایت Your Mental Health Pal همچنین دارای یک فروشگاه آنلاین سرگرم کننده است که در آن می توانید پوسترها، برچسب ها، تی شرت ها، لیوان ها، برنامه ریزها و کیف های تلفن را در مورد سلامت روان خریداری کنید.

7. Healthline

Healthline برای ارائه اطلاعات پزشکی قابل اعتماد و توصیه های بهداشتی شناخته شده است. و چیزی که آن را متمایز می کند این است که تمام مقالات از نظر پزشکی توسط متخصصان بررسی می شوند.

اگرچه Healthline برای افراد در تمام سنین است و نه تنها در مورد مسائل مربوط به سلامت روان مربوط به جوانان است، اما شامل استراتژی‌ها و منابعی است که به طور خاص برای جوانان تحت بخش Healthline Youth in Focus می‌باشد.

برای یافتن پست هایی در مورد موضوعاتی مانند پرداختن به علائم افسردگی در کودکان و نوجوانان و انتخاب درمانگر مناسب برای فرزندتان می توانید از این قسمت دیدن کنید. علاوه بر این، می‌توانید بهترین کتاب‌های مربوط به اضطراب را برای بچه‌ها پیدا کنید و حتی برای دریافت فهرست کتاب‌های توصیه‌شده، در یک مسابقه کتاب شخصی شرکت کنید.

8.سایت سلامت روان برای جوانان The Trevor Project

اگر به عنوان یک جوان LGBTQ به دنبال حمایت هستید و نمی‌دانید کجا آن را پیدا کنید، پروژه Trevor پلتفرمی برای شماست. خود سازمان عمدتاً بر پیشگیری از خودکشی و مداخله در بحران تمرکز می‌کند، بنابراین در وب‌سایت، گزینه‌هایی برای چت، تماس یا پیامک با یک مشاور آموزش دیده پیدا خواهید کرد.

علاوه بر این، اطلاعات زیادی در مورد سلامت روان و منابع در مورد موضوعات خاص، مانند پیشگیری از خودآزاری، جوانان سیاه‌پوست LGBTQ، و نحوه انجام مراقبت از خود خواهید یافت. The Trevor Project علاوه بر سلامت روان، مکانی عالی برای جوانان است تا درباره هویت جنسیتی و گرایش جنسی بیشتر بیاموزند.

9. Verywell Mind

آیا می خواهید در مورد سلامت روان و خانواده درمانی کودکان بیاموزید؟ یا شاید اطلاعات بیشتری در مورد اخبار و تحقیقات سلامت روان می خواهید؟ هر آنچه که نیاز دارید، Verywell Mind راهنمایی و اطلاعات مربوط به سلامت روان را از A تا Z ارائه می دهد.

اختلال اضطراب، OCD و ADHD دوران کودکی تنها تعداد انگشت شماری از موضوعات مربوط به سلامت روان هستند که همه آنها توسط متخصصان بررسی شده و نوشته شده اند. همانطور که گفته شد، شما واقعاً می توانید از Verywell Mind برای بهبود سلامت روان خود با تحقیق استفاده کنید.

مهم است که توجه داشته باشید که Verywell Mind برای والدین و مراقبانی که به دنبال منابع آنلاین هستند، بهترین است. با این حال، این بدان معنا نیست که جوانان نمی توانند از وب سایت برای جستجوی فوری کمک استفاده کنند، به خصوص اگر در یک بحران قرار بگیرند.

10.سایت سلامت روان برای جوانان The Mighty

The Mighty یکی از بهترین وب سایت ها برای جوانان است تا منابع، پشتیبانی و اطلاعات قابل اعتمادی در مورد سلامت روان پیدا کنند. و صفحه کاوش جایی است که می‌توانید هر چیزی را که به دنبالش هستید پیدا کنید، چه بخواهید با استفاده از یک کلمه کلیدی یا عبارت جستجو کنید یا داستان‌ها و پست‌های افراد واقعی را بخوانید.

The Mighty گروه‌ها را نیز ارائه می‌کند، راهی شگفت‌انگیز برای جوانان همفکر برای گپ زدن و به اشتراک گذاشتن آنچه که در حال گذر از آن هستند، خواه بیماری مزمن، ناتوانی، افسردگی یا تروما باشد. علاوه بر این، اگر به دنبال برنامه‌ای هستید که بتوانید از آن برای بهبود سلامت روان خود استفاده کنید، می‌توانید برنامه تلفن همراه The Mighty (برای iOS و اندروید موجود) را دانلود کنید.

سلامت روان خوب از جوانی آغاز می شود

وقتی صحبت از جوانان می شود، ممکن است مشکلات سلامت روان به دلایل مختلفی ایجاد شود. ممکن است مشکلاتی در مدرسه، دانشگاه یا محل کار وجود داشته باشد، یا ممکن است در خانواده ایجاد شود. از طرف دیگر، سلامت روان می تواند تحت تأثیر فراز و نشیب های منظمی در زندگی باشد که جوانان تجربه می کنند.

علت هر چه که باشد، دریافت کمک مورد نیاز نوجوانان، چه در قالب یک مقاله آنلاین آموزنده، گروه پشتیبانی، یا خط تلفن بحران، حیاتی است. به همین دلیل دانستن و بازدید از این وب سایت های سلامت روان برای جوانان مهم است.

امتیاز دهید

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT