پرداخت سایت های کاریابی عمان

پرداخت سایت های کاریابی عمان

زمان مطالعه 6 دقیقه

تلاش‌های اشتغال به کار عمان در جهت مثبتی در حال حرکت است. با توجه به بازارکار فوق العاده در این کشور، تعداد کسانی که تمایل دارند به عمان مهاجرت کرده و در آنجا مشغول به کار شوند افزایش یافته است. در این مقاله علاوه به پرداخت سایت های کاریابی عمان می پردازیم.

خرید با ویزا و مستر کارت

پرداخت سایت های کاریابی عمان

سایت Bayt

Bayt یک پلت فرم پست شغلی مبتنی بر وب و یکی از بهترین سایت های کاریابی عمان است که به کارفرمایان اجازه می دهد تا بهترین استعدادها را در عمان استخدام کنند. این به شرکت‌ها اجازه می‌دهد تا به دلیل استعداد زیاد در سراسر خاورمیانه، با حضور چشمگیر در عمان، پست‌های خالی پست کنند و با نامزدها ارتباط برقرار کنند. این یک فرصت عالی برای یافتن مشاغل در عمان خواهد بود.

سایت Snaphunt

Snaphunt یک پلت فرم استخدام بین المللی است که به کارفرمایان کمک می کند تا استعدادها را برای تیم های خود در سراسر دنیا پیدا کرده و استخدام کنند. با Snaphunt، کارفرمایان می توانند استعدادها را بر اساس دسته بندی شغلی خود تامین کنند و فوراً بر اساس نیازهای خود با استعدادهای مناسب مطابقت دهند.

Snaphunt با دسترسی منبع 300 میلیون پروفایل، یکی از بهترین سایت های کاریابی عمان است و جامع ترین راه حل را برای کارفرمایان ارائه می دهد. کارفرمایان می توانند مشاغل خود را به صورت رایگان در Snaphunt ارسال کنند تا شروع به استخدام کنند.

آنها می توانند به یک طرح اشتراک ارتقا دهند تا با استعدادهای منفعل ارتباط برقرار کنند، مصاحبه های ویدیویی انجام دهند، بررسی های خودکار و موارد دیگر را دریافت کنند. بنابراین، اگر قصد دارید با کارفرماهای عمانی ارتباط برقرار کنید، رزومه خود را برای این سایت کاریابی بفرستید.

سایت Naukri Gulf

پرداخت سایت های کاریابی عمان 

Naukri Gulf یک پلت فرم آنلاین برای کارفرمایان است تا استعدادهای درخشان و جویندگان کار را برای یافتن شغل در عمان و خاورمیانه بیابند. این انجمنی است که برای پر کردن شکاف بین کارفرمایان و جویندگان کار ساخته شده است و آنها را قادر می سازد تا اطلاعات را به سرعت، موثر و کم هزینه مبادله کنند. از طرفی برای یافتن کار در این سایت، کافی است حساب کاربری ایجاد کرده و رزومه قوی خود را قرار دهید تا در معرض دید کارفرماها قرار گیرد.

سایت Indeed

این سایت یکی از مهم ترین منابع نه تنها برای کاریابی در عمان بلکه در سراسر جهان است. در اینجا به عنوان یکی از بهترین سایت های کاریابی عمان، می توانید در هر صنعتی شغل پیدا کنید و قطعا راضی خواهید بود. علاوه بر این، این سایت دارای دستیار خودکار برای نوشتن رزومه مناسب است. شگفت انگیزترین چیز این است که سایت کاملا رایگان است.

این پلتفرم دارای یک سیستم ممنوعیت خوب و موثر برای مبارزه با کلاهبرداری و هرزنامه است که به مردم اجازه می دهد احساس امنیت کنند. به طور کلی سایت، به جز مشاوران آنلاین وسواسی تقریبا هیچ نقطه ضعفی ندارد. بررسی‌ها در مورد پورتال عمدتاً مثبت است و به ویژه در مورد آن به گرمی پاسخ کارفرمایان را می‌دهد، که طیف وسیعی از فرصت‌ها را برای یافتن متقاضی مناسب فراهم می‌کند.

Indeed بزرگترین سایت آگهی کار در جهان است و آگهی های شغلی رایگان را همراه با حمایت مالی (پرداخت) ارائه می دهد و حضور چشمگیری در عمان دارد. این پلتفرم به عنوان یکی از بهترین سایت های کاریابی عمان هر ماه 250 میلیون بازدیدکننده منحصر به فرد را دریافت می کند و تلاش می کند تا افراد جویای کار را با دادن دسترسی رایگان به جستجوی شغل، پست رزومه و شرکت های تحقیقاتی در اولویت قرار دهد.

سایت Grabjobs

GrabJobs یک راه حل استخدام مقرون به صرفه است که منبع یابی، غربالگری و مصاحبه با نامزدها را خودکار می کند. با استفاده از بیش از 5000 شرکت از پلتفرم شغلی برای ساده کردن فرآیند استخدام خود، این پلتفرم به یک انتخاب محبوب در میان جویندگان کار از سراسر جهان از جمله عمان تبدیل شده است.

در Grabjobs، جویندگان کار پروفایل های خود را به طور خودکار برای آنها ایجاد می کنند. علاوه بر این، آنها می توانند در یکی از بهترین سایت های کاریابی عمان، در کمتر از یک دقیقه برای مشاغل جدید درخواست دهند. این را می توان با مصاحبه های پیش از غربالگری خودکار چت-ربات انجام داد! شغل رویایی خود را با Grabjobs امروز پیدا کنید.

سایت Akhtaboot

Akhtaboot یک پلت فرم شغلی آنلاین است که متعهد به ارائه ابزاری ساده، مؤثر و کارآمد به کاربران برای اتصال فرد مناسب به بهترین فرصت‌های شغلی در عمان است. خدمات اصلی که به استخدام‌کنندگان ارائه می‌شود، خدمات استخدام آنلاین است.

بسته‌های استخدامی اختابوت به شرکت‌ها این امکان را می‌دهد که مشاغل را در اختابوت منتشر کنند.Akhtaboot به عنوان یکی از بهترین سایت های کاریابی عمان، فرصت های شغلی را در صنایع مختلف فراهم می کند و آگهی های شغلی را در 9 کشور دیگر در سراسر منطقه خاورمیانه ارائه می دهد.

سایت Monster

پرداخت سایت های کاریابی عمان 

Monster یک سایت کار با رتبه برتر در عمان است و بیش از 1000 استخدام کننده در سراسر جهان از آن برای جستجوی رزومه استفاده می کنند. زمانی که آگهی شغلی شما با استفاده از Monster منتشر شود، در 200 سایت شریک Monster به اشتراک گذاشته خواهد شد.

آگهی‌های شغلی شما را می‌توان برای دستگاه‌های تلفن همراه بهینه‌سازی کرد، بنابراین می‌توانید بدون توجه به دستگاهی که استفاده می‌کنند به داوطلبان بالقوه دسترسی پیدا کنید. از طرفی اگر جویای کار هستید، به سادگی می توانید از طریق تلفن همراه خود، روند کار و ارتباط با کارفرما را پیگیر باشید. این یکی از بهترین سایت های کاریابی عمان محسوب می شود.

سایت Wisdom Jobs Gulf

این سایتی با موتور جستجوی بسیار مناسب است که یکی از بهترین سایت های کاریابی عمان محسوب می شود. این پلتفرم در یافتن شغل برای افراد در خاورمیانه از جمله عمان تخصص دارد. بلافاصله در بدو ورود در مورد مهارت های شما می پرسد که به شما امکان می دهد دامنه کار را محدود کنید و در نتیجه مشاغلی را که برای شما جالب نیستند کنار بگذارید.

این سایت دارای نسخه پولی است که امتیازات خاصی را می دهد. همچنین یکی از معایب سایت این است که کارفرمایان به راحتی به پیام ها پاسخ نمی دهند و حتی گاهی اوقات آنها را نادیده می گیرند.

سایت GulfTalent

این سایت نیز با توجه به بازخورد کاربران، یکی از بهترین سایت های کاریابی عمان محسوب می شود. این برنامه، منبع نسبتاً متوسطی برای یافتن شغل در عمان است. نسخه های پولی و رایگان این سایت را می توانید انتخاب کنید. این سایت به صورت دوره ای اخبار مربوط به بازار کار، انواع آزمون ها و مشاوره شغلی را ارائه می دهد.

همچنین شایان ذکر است که بخش جداگانه ای از سایت به دانش آموزان اختصاص داده شده است که در آن می توانید چیزی با چشم انداز مناسب، ساعات کاری انعطاف پذیر و بدون تجربه کاری پیدا کنید.

سایت لینکدین 

یکی از ویژگی های بارز منبع، وجود برنامه های اضافی و راحت برای ابزارهایی است که تبلیغات جدید را ردیابی می کنند، بنابراین شما همیشه از آخرین و مرتبط ترین اخبار استخدام آگاه خواهید بود. این پورتال جستجوی سریع و واجد شرایط را برای مشاغل و کارکنان شبانه روزی ارائه می دهد.

شایان ذکر است که این منبع، به عنوان یکی از بهترین سایت های کاریابی عمان قوانین کاملاً سختگیرانه ای را برای ارسال رزومه و انتشار پست های خالی تنظیم کرده و رعایت می کند و به طور قابل توجهی تبلیغات محتوای مشکوک، هر گونه تکرار و سایر هرزنامه ها را کاهش می دهد.

اما نقطه ضعف این سایت عدم وجود نسخه رایگان است. این یک پارادوکس است و برای پیدا کردن یک شغل خوب و کسب درآمد، باید هزینه کنید. لینکدین همچنین یک سایت با رتبه برتر برای کارفرمایان در عمان محسوب می شود که دسترسی به منابع حرفه ای با تجربه برای نقش های مختلف را ارائه می کند.

کارفرمایان می‌توانند با انتخاب بسته‌های متناسب با شرایط خاص خود، مشاغل خود را در لینکدین ارسال کنند تا استعدادها را از میان نقش‌های خود جذب کنند.

سایت Naukrigulf

بیایید با این واقعیت شروع کنیم که همه افرادی که به دنبال کار هستند آن را به عنوان یکی از بهترین سایت های کاریابی عمان قبول دارند. این عدم وجود نسخه رایگان سایت است، اما ارزشش را دارد. این سایت جستجوی نسبتاً راحت و نسبتاً سریعی برای مشاغل مناسب دارد. لیست آگهی ها و همچنین خوراک اخبار استخدامی به همراه تجزیه و تحلیل کارکنان هر روز به روز می شود.

همه تبلیغات به شدت در حالت دستی تعدیل می شوند، بنابراین این منبع در بین کارفرمایان و جویندگان کار تقاضای زیادی دارد. بازخوردها عمدتا مثبت است، اما گاهی اوقات آنها از تبلیغاتی که هر از گاهی ظاهر می شوند شکایت دارند.

سایت Tanqeeb Oman

این منبع یکی از پرطرفدارترین پورتال های کاریابی است. از ویژگی های اصلی سایت ثبت نام ساده با افزودن رزومه گام به گام است. در این برنامه که یکی از بهترین سایت های کاریابی عمان محسوب می شود، یک ایمیل داخلی و یک کادر محاوره ای برای راه حل های سریع برای سوالات پیش آمده وجود دارد. همچنین شایان ذکر است که پایگاه جغرافیایی دقیق با یک گروه صنعتی گسترده و دقیق دارد.

اشتراک پست ها، بازخورد و مقالات بسیار به همراه آخرین اخبار در زمینه منابع انسانی وجود دارد. این سایت هم پولی و هم رایگان است، بنابراین برای همه گروه هایی از افرادی که به دنبال کار هستند مناسب خواهد بود.

سایت Byat

یک سایت چند رشته ای با تعداد زیادی شغل است. در این سایت می توانید مشاغلی متناسب با هر سلیقه ای را بیابید. همچنین می توانید نکات متعدد و مفیدی در مورد قوانین مصاحبه و بسیاری از مقالات جالب در مورد پیشرفت شغلی و قانون کار بیابید. درست مانند موارد قبلی، همه تبلیغات در حالت خودکار و دستی به شدت تعدیل می شوند، بنابراین هرزنامه های فعال و جاهای خالی “کاذب” مستثنی می شوند.

سایت Layboard.in

یک پلت فرم استخدام حرفه ای متخصص در مشاغل خالی در عمان است و به عنوان یکی از بهترین سایت های کاریابی عمان شناخته می شود. این سایت حرفه ای، در ده ها کشور موجود است. می توانید مشاغل را بر اساس مکان و حقوق مرتب کنید. بهتر از همه، این سایت رایگان است که برای سایتی با این کیفیت بسیار نادر خواهد بود. شما می توانید درخواست دهید و فرصت های شغلی خود را در سایت پر کنید و به زودی دقیقاً آنچه را که نیاز دارید پیدا خواهید کرد.

امتیاز 5/5 - از 1 رای

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT