سایت های کاریابی در امارات

بهترین سایت های کاریابی در امارات برای کمک به استخدام شما

زمان مطالعه 7 دقیقه

امارات متحده عربی کشوری پر از فرصت برای کسانی است که به دنبال شغل هستند. اگر به دنبال استفاده از این فرصت ها هستید، مشاغل زیادی در امارات متحده عربی وجود دارد که می تواند شغلی پربار ارائه دهد. سایت های کاریابی در امارات را در ادامه معرفی کرده ایم.

برترین سایت های کار امارات برای یافتن کار در دبی و سایر امارات

Coming up فهرستی از برترین سایت های شغلی در امارات است که می توانید از آنها برای یافتن فرصت شغلی که همیشه آرزویش را داشتید استفاده کنید. در حالی که چندین آژانس استخدام با پورتال های آنلاین وجود دارد، این لیست فقط وب سایت هایی را در نظر می گیرد که به طور خاص برای پست های شغلی و برنامه های کاربردی ایجاد شده اند.

DUBIZZLE

مجموعه وسیعی از سایت‌های کاریابی برای جست‌وجوی و جستجو وجود دارد، اما تعداد کمی از آنها به کیفیت dubizzle از نظر مشاغل خالی موجود و سهولت استفاده نزدیک می‌شوند.

برای یافتن فرصت‌های جدید که بر اساس تعدادی از صنایع کلیدی در دسته‌های مختلف گروه‌بندی شده‌اند، از پورتال شغلی dubizzle دیدن کنید. همچنین یک تابع جستجوی کل نگر جای خالی وجود دارد که با کلمات کلیدی انتخابی کارجو تحریک می شود. علاوه بر این، یک بخش منابع جامع حاوی نکات مفیدی در مورد اینکه جویندگان کار چگونه می توانند خود را به بهترین شکل برای استخدام کنندگان بازاریابی کنند وجود دارد.

آپلود رزومه یک فرآیند بدون دردسر است و می توانید از فیلترهای جستجوی هوشمند استفاده کنید تا مدیران منابع انسانی اطلاعات شما را پیدا کنند. رزومه خود را به روز کنید و تغییر دهید تا برای فرصت های شغلی بهتر برجسته شود. بیشتر فهرست‌های شغلی در dubizzle حاوی جزئیات گسترده‌ای هستند که به شما ایده محکمی از مهارت‌ها و تجربه‌های لازم برای رسیدن به آن نقش خاص می‌دهد. در نهایت، می‌توانید از قابلیت اشتراک‌گذاری شغل برای انتشار این خبر در مورد آنچه کارفرمایان به دنبال آن هستند استفاده کنید.

LINKEDIN.COM

مرکز نهایی درخواست های شغلی در امارات لینکدین است. تقریباً تمام مشاغل در امارات متحده عربی از LinkedIn برای منبع و استخدام نامزدها استفاده می کنند. شما می توانید پرتقاضاترین مشاغل در دبی را اینجا بیابید. کل اکوسیستم لینکدین برای ارتباط بین جویندگان کار با شرکت هایی طراحی شده است که به دنبال بهترین استعدادها هستند.

این وب‌سایت ویژگی‌های سفارشی را برای کمک به نامزدها ارائه می‌دهد تا برای شغل، ایجاد شبکه و ارتباط با افراد این صنعت کمک کنند. نسخه پولی، “Linkedin Premium”، دسترسی انحصاری به اطلاعاتی مانند بازدیدهای نمایه، تعداد متقاضیان در یک پست شغلی، رتبه پروفایل شما در مقایسه با سایر نامزدها و موارد دیگر را فراهم می کند!

نکته حرفه ای: هنگام درخواست شغل در امارات متحده عربی در لینکدین، از آزمایش رایگان یک ماهه استفاده کنید تا شانس انتخاب درخواست شغل خود توسط استخدام کنندگان را افزایش دهید. در پایان ماه می توانید تصمیم بگیرید که اشتراک را ادامه دهید یا لغو کنید.

GULFTALENT.COM

یکی دیگر از وب سایت های شغلی محبوب در امارات، Gulf Talent است. شما می توانید مشاغل را بر اساس مکان، نقش شغلی، صنعت و حتی سابقه کار فیلتر کنید. به علاوه، فیلترهای وب سایت به شما کمک می کنند تا جستجوی خود را برای یافتن مشاغل مورد نظر خود سفارشی کنید.

Gulf Talent همچنین برخی از افزودنی‌های ارزشمند مانند یافتن حقوق در امارات متحده عربی برای عناوین شغلی مختلف، منابع نامزد مانند بررسی رایگان CV، ساخت رزومه و وبلاگ‌های مفید را ارائه می‌دهد. همچنین می توانید برای یافتن دوره های آموزشی حرفه ای در امارات از پورتال شغلی استفاده کنید.

INDEED.COM

Indeed یکی از برترین سایت های کاریابی رایگان در امارات متحده عربی با گسترده ترین مجموعه آگهی های استخدامی است. پلت فرم ساده و آسان برای استفاده است. عنوان شغلی که به دنبال آن هستید، مکانی که می خواهید در آن کار کنید را وارد کنید و سپس جستجو را بزنید. سپس پورتال هزاران آگهی شغلی را برای مرور و درخواست به شما ارائه می دهد. اکثر مشاغل و آژانس های استخدام پیشرو در امارات متحده عربی از Indeed برای لیست کوتاه نامزدهای بالقوه استفاده می کنند، به همین دلیل است که یکی از وب سایت های برتر شغلی در دبی و بقیه امارات متحده عربی در نظر گرفته می شود.

BAYT.COM

بعدی در لیست بهترین سایت های شغلی MyBayut در امارات، بیت است. این پورتال درخواست شغل به طور خاص به نامزدها و استخدام کنندگان در امارات متحده عربی پاسخ می دهد. بنابراین، چه شرکت‌هایی در Business Bay یا سایر کسب‌وکارهای محبوب در سراسر امارات، احتمالاً آگهی‌های شغلی آن‌ها را در Bayt پیدا خواهید کرد. مانند Gulf Talent، این وب سایت شغلی امارات منابع مفیدی مانند ارزیابی رزومه ارائه می دهد که داوطلبان می توانند برای ایجاد نمایه خود از آنها استفاده کنند.

LAIMOON.COM

یکی دیگر از پلتفرم های برتر جستجوی کار، Laimoon یکی از وب سایت های رایگان کار در امارات است. بعلاوه، این سایت همچنین در میان پرکاربردترین سایت های آگهی کار رایگان در امارات متحده عربی است. از استخدام کنندگان دعوت می کند تا درخواست های خود را در هیئت شغلی Laimoon ارسال کنند. این پلتفرم همچنین دارای دوره ها و برنامه های آموزشی شرکتی است که می تواند شغل شما را ارتقا دهد.

MONSTERGULF.COM

Monster Gulf نیز جزو سایت‌های کاریابی محبوب در امارات محسوب می‌شود که جویندگان کار در سراسر جهان می‌توانند از آن برای یافتن کارفرمای بعدی خود استفاده کنند. آنها همچنین خدمات تخصصی را برای بهبود رزومه شما ارائه می دهند. هنگامی که رزومه خود را آپلود کردید، می توانید هشدارهای ایمیل سفارشی برای پست های Monster Gulf تنظیم کنید که با معیارهای شما مطابقت دارد. همچنین می توانید از طریق Monster Gulf مشاغل خانگی در امارات متحده عربی پیدا کنید.

NAUKRIGULF.COM

با بیش از 50000 شغل به طور منظم، خلیج ناوکری یکی از بهترین سایت های کاریابی رایگان در امارات است. آنها به نامزدها و استخدام کنندگان در امارات متحده عربی، عربستان سعودی و سایر کشورهای خاورمیانه خدمت می کنند. شما می توانید از خدمات انتخاب شده آنها برای بهبود رزومه خود و حتی دریافت نکات شغلی از کارشناسان استفاده کنید.

OLIV.COM

بعدی در لیست سایت های کاریابی رایگان ما در امارات Oliv است که قبلا IntersMe نام داشت. از برنامه های کارآموزی گرفته تا بهترین دوره های کارآموزی در دبی، Oliv یک پلتفرم جامع است که به دانشجویان و فارغ التحصیلان دانشگاهی که به دنبال شغل هستند پاسخ می دهد. اکثر آژانس‌ها و شرکت‌های پیشرو استخدام از این بستر برای ارتباط با ذهن‌های جوان استفاده می‌کنند. این وب سایت فیلترهای متعددی را ارائه می دهد که داوطلب می تواند از آنها برای کشف فرصت های متناسب با مجموعه مهارت های خود استفاده کند. بنابراین اگر فردی هستید که به دنبال مشاغل تمام وقت یا نیمه وقت در دبی یا هر امارت دیگری هستید، از Oliv استفاده کنید.

JORA

Jora یکی دیگر از مشاغل برتر در امارات است. این سایت دارای یک رابط کاربر پسند است، بنابراین کارهای مرور نسبتاً ساده است. در وب سایت ثبت نام کنید، رزومه خود را آپلود کنید و کاریابی را در Jora شروع کنید. نه تنها می توانید مشاغل جدید را جستجو کنید بلکه جستجوهای قبلی خود را نیز مشاهده کنید. اگر به به روز رسانی روزانه در مورد لیست مشاغل نیاز دارید، حتی می توانید یک هشدار ایمیل در نمایه خود ایجاد کنید.

سایر پلتفرم های کاریابی در امارات

JOOBLE

Jooble با بیش از 33,800 واکسن شغلی از بیش از 1,460 سایت، یک مقصد منحصر به فرد برای همه جویندگان کار در امارات است. به وب‌سایت بروید، موقعیت مورد نظر خود را وارد کنید و موقعیت مکانی خود را ذکر کنید، Jooble تعداد زیادی جای خالی موجود برای آن موقعیت را به شما نشان می‌دهد.

TALENT.COM

اگر بگوییم Talent.com یک گوگل بازار کار است، اشتباه نیست. این یک موتور جستجوی شغل است که مشاغل موجود در اینترنت را متمرکز می کند. Talent.com که قبلاً با نام Neuvoo شناخته می شد، میلیون ها شغل را در هر هفت امارت امارات و فراتر از آن نشان می داد.

سوالات متداول

آیا سایت های کار دیگری در امارات متحده عربی وجود دارد؟

علاوه بر پورتال های ذکر شده در بالا، وب سایت محبوب دیگری که می توانید برای یافتن شغل در دبی یا هر امارت دیگری از آن استفاده کنید، Akhtaboot است.

آیا می توانم با استفاده از روش های جستجوی سنتی شغلی پیدا کنم؟

بله، می‌توانید برای یافتن شغل در امارات، بخش آگهی‌ها را در روزنامه‌های محلی مانند خلیج تایمز و گلف نیوز بررسی کنید. اگر برای پیاده روی در مصاحبه ظاهر می شوید، راهنمای ما را در مورد نکاتی برای مصاحبه حضوری در دبی بخوانید.

بهترین سایت کار در امارات کدام است؟

تمامی سایت های شغلی فوق مورد اعتماد ساکنان امارات می باشد.

هزینه ارسال کار در سایت های امارات چقدر است؟

هزینه برای هر پورتال ارسال شغل متفاوت است.

مزایای سایت های کار در امارات چیست؟

مزایای مختلفی برای درخواست شغل آنلاین وجود دارد. همه سایت های کار ارائه می دهند:

  • پایگاه داده ای از مشاغل در زمینه های مختلف.
  • مشاهده بالقوه برای CV و مجموعه مهارت شما.
  • روشی انعطاف‌پذیر، در دسترس و نسبتاً سریع برای استخدام.

چگونه می توانم برای یک سایت کار در امارات ثبت نام کنم؟

اکثر وب‌سایت‌ها نمادی برای برگه «ثبت نام» یا «ثبت نام» دارند که به شما امکان می‌دهد یک حساب کاربری در سایت کار ایجاد کنید.

بهترین کاریابی برای اتباع امارات متحده عربی چیست؟

Bayt، MonsterGulf، NaukriGulf، Gulf News Careers و Laimoon از بهترین سایت های شغلی خصوصی برای اتباع امارات هستند.

اقتصاد امارات متحده عربی پس از مشکلات ناشی از بیماری همه گیر به سرعت در حال بهبود است. از این رو، این فرصت مناسبی برای جستجوی شغل در کشور است. شرکت ها احتمالاً به دنبال متخصصان ماهر هستند.

امتیاز 5/5 - از 4 رای

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

3 دیدگاه

  1. یونس احمدی گفت:

    برای کار

  2. زینب گفت:

    دنبال یک کار آرایشگری هستم آرایشگر ماهری تو تمام زمینه‌ها

  3. محمودجوزمی گفت:

    فوق لیسانس کشاورزی ژنتیک دارم همراه دخترم جهت کار و زندگی میخوام برم امارات

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT