سایت فریلنسری برای توسعه دهندگان وب

10 وب سایت فریلنسری برای توسعه دهندگان وب

زمان مطالعه 8 دقیقه

آیا شما یک توسعه دهنده وب آزاد هستید که به دنبال مشاغل از راه دور هستید؟ این وب‌سایت‌ها را بررسی کنید که می‌توانند به شما در اجرای پروژه بعدی کمک کنند. سایت فریلنسری برای توسعه دهندگان وب را در ادامه معرفی کرده ایم.

روند اخیر کار از خانه منجر به افزایش مشاغل از راه دور شده است. در نتیجه، شرکت ها برای برآورده کردن خواسته های کاری خود، فریلنسرها را انتخاب می کنند. این گزینه ترجیحی منجر به در دسترس بودن نقش‌های راه دور مستقل، از نقش‌های دستیار مجازی تا موقعیت‌های توسعه‌دهنده وب می‌شود.

اکنون، اگر به‌دنبال یک نقش توسعه‌دهنده وب آزاد هستید، می‌پذیرید که گرفتن یک شغل از راه دور در این جایگاه رقابتی می‌تواند کار سختی باشد. این مقاله بهترین وب‌سایت‌ها را برای به دست آوردن نقش توسعه‌دهنده وب آزاد در اختیار شما قرار می‌دهد و کار رسیدن به شغل رویایی شما را آسان‌تر می‌کند.

1.سایت فریلنسری برای توسعه دهندگان وب: Upwork

Upwork وب سایتی است که به عنوان واسطه بین مشتریان و فریلنسرها عمل می کند. این کارجویان را از سراسر جهان به فرصت های بالقوه دور خود متصل می کند. این پلتفرم مشاغل توسعه دهنده وب و طیف گسترده ای از دسته بندی های دیگر را فراهم می کند.

مشتریان یک فرصت شغلی ارسال می کنند و فریلنسرها پیشنهاداتی را برای مناقصه ارائه می دهند. مشتری با بهترین انتخاب مصاحبه می کند و انتخاب می کند. از طرف دیگر، فریلنسرها می توانند خدمات از پیش تعریف شده خود را در کاتالوگ پروژه قرار دهند تا مشتریان بتوانند از آن خرید کنند.

همچنین، Upwork از فریلنسرها می خواهد که با ایجاد یک نمایه شروع کنند. این نمایه شامل اطلاعات شخصی، جزئیات مربوط به تجربه کاری و تخصص شما است. هنگامی که برای پروژه ای پیشنهاد می دهید، مشتری پروفایل شما را پیش نمایش می کند تا مشخص کند آیا شما برای انجام وظیفه او واجد شرایط هستید یا خیر.

Upwork برای تضمین مشتریان معتبر و پروژه های مبتنی بر بودجه مشهور است. همچنین گزینه های پرداخت ایمن، از جمله PayPal، مستقیم و انتقال سیمی دارد. جدای از مزایا، تأیید و فرآیند کسب رتبه برتر برای فریلنسرها یک چالش است.

2. Fiverr

Fiver یک پلتفرم ساده است که به فریلنسرها امکان می دهد خدمات خود را به صاحبان مشاغل ارائه دهند. در اینجا فریلنسرها فروشنده هستند و صاحبان مشاغل خریداران هستند. فروشندگان به صورت رایگان در وب سایت ثبت نام می کنند، خدمات خود را لیست می کنند و قیمت های خود را اعلام می کنند.

از سوی دیگر، خریداران باید دسته بندی های موجود را مرور کنند. Fiverr هزینه‌های ساعتی را مجاز نمی‌داند. در عوض، فقط قیمت‌های مبتنی بر پروژه در دسترس هستند. وقتی خریدار این خرید را انجام می‌دهد، وب‌سایت به‌طور خودکار از حساب خریدار شارژ می‌کند.

برخلاف وب‌سایت‌های فریلنسینگ کمتر شناخته شده و کم‌رقابت، Fiverr 20 درصد کمیسیون کسر می‌کند. بنابراین، پلتفرم 80٪ باقیمانده را پس از تکمیل کار به فروشنده واریز می کند. اگرچه سایت از پرداخت خود محافظت می کند، اما ممکن است یک فرآیند طولانی طول بکشد تا فروشنده در نهایت پول دریافت کند.

3.سایت فریلنسری برای توسعه دهندگان وب: Guru

Guru یک پلتفرم جهانی است که لیست مشاغل ساعتی و مبتنی بر وظیفه را در خود جای داده است. این فهرست در یک پایگاه داده گسترده است تا به آژانس ها و فریلنسرها اجازه دهد قراردادها یا موقعیت های بلندمدت در سایت را دریافت کنند.

برای شروع، باید به صورت رایگان ثبت نام کنید و یک پروفایل فریلنسر بسازید. پس از آن، مشتریان می توانند با مرور لیست فریلنسینگ Guru با شما تماس بگیرند. از طرف دیگر، می توانید زمانی که مشتری شغلی را در تابلوی شغلی Guru ارسال می کند، با او تماس بگیرید.

Guru با ارائه یک اتاق کار اختصاصی که می توانید برای همکاری با مشتری از آن استفاده کنید، کلیه مذاکرات و توافقات را تسهیل می کند. همه افراد با عضویت اولیه می توانند از این مزایا بهره مند شوند. با این حال، فریلنسرهایی که به طرح‌های عضویت پولی ارتقا می‌دهند، می‌توانند به ویژگی‌های بیشتری دسترسی داشته باشند تا نمایه خود را برجسته کنند.

4. Flexjobs

Flexjobs به خاطر فرصت‌های انعطاف ‌پذیر از راه دور، از مشاغل آزاد گرفته تا نقش‌های تمام وقت، مشهور است. این وب‌سایت در مورد خط‌مشی بدون کلاهبرداری خود اهمیت ویژه‌ای دارد، بنابراین مشتریان خود را برای حذف موارد جعلی بررسی و تأیید می‌کند.

برخلاف سایر وب سایت های رایگان، کاربران باید برای اشتراک پولی در Flexjobs ثبت نام کنند. اگرچه طرح های اشتراک از نظر قیمت متفاوت است، اما هر یک دسترسی نامحدود به لیست مشاغل را تضمین می کند. این تضمین باعث می‌شود افراد کم درآمد از مشاغل موجود لذت ببرند و در صورت کسب درآمد بیشتر به طرح اشتراک بهتری ارتقاء دهند.

Flexjobs پشتیبانی قابل اعتمادی را ارائه می دهد تا به شما کمک کند بر رایج ترین چالش هایی که فریلنسرهای جدید با آن روبرو هستند غلبه کنید. شما به مشاوره شغلی و تست مهارت های رایگان دسترسی خواهید داشت که به شما امکان می دهد از خدمات مربیگری و یک نمونه کار شخصی سازی شده لذت ببرید. علاوه بر این، Flexjobs در صورت نارضایتی از خدمات، بازپرداخت وجه را در 30 روز تضمین می کند.

5.سایت فریلنسری برای توسعه دهندگان وب: Yeeply

Yeeply یک بازار آنلاین فناوری است که یک پرتال ممتاز را برای توسعه دهندگان برای ارائه خدمات ارائه می دهد. Yeeply فقط کارشناسان درجه یک را استخدام می کند، بنابراین برای دسترسی به پلتفرم باید یک فرآیند صدور گواهینامه سخت را پشت سر بگذارید.

این وب سایت از یک الگوریتم مبتنی بر هوش مصنوعی برای انتخاب مناسب ترین پروفایل ها استفاده می کند. از این رو، هنگامی که مشتری پروژه ای را منتشر می کند، Yeeply توضیحات پروژه را با تخصص شما مقایسه می کند. اگر واجد شرایط باشید، توصیه هایی را براساس شایستگی شما ارائه خواهد کرد. این الگوریتم به دور زدن فرآیندهای انتخاب خسته کننده کمک می کند.

همانطور که هر پروژه پیشرفت می کند، Yeeply هر نقطه عطفی را دنبال می کند و پشتیبانی لازم را برای اجرای یکپارچه در اختیار شما قرار می دهد. پس از اتمام پروژه، از طریق یک فرآیند پرداخت امن، پول دریافت خواهید کرد. خوشبختانه Yeeply هیچ کمیسیون یا حق عضویتی دریافت نمی کند.

6. Codeable

Codeable میزبان کارشناسان وردپرس است که به فریلنسرها کمک می کند تا نقش های توسعه دهنده وردپرس را در 60 کشور جهان به دست آورند. این یک فرآیند استخدام شش مرحله ای را برای بررسی متقاضیان به کار می گیرد. این فرآیند شامل یک بررسی حرفه ای، یک آزمون فنی، مصاحبه رفتاری و یک آزمون کدگذاری زنده است.

Codeable همچنین از همه متقاضیان می‌خواهد که امتحان آکادمی Codeable را بگذرانند تا واجد شرایط یک دوره آزمایشی 90 روزه باشند. علاوه بر این، برای نشان دادن تخصص و حرفه ای بودن خود در این دوره، روی پروژه های واقعی کار خواهید کرد.

پس از استخدام، سایت دارای یک سیستم نظارت عالی است که استانداردهای شما را پیگیری می کند. این سیستم تضمین می کند که Codeable فقط بهترین متخصصان را حفظ می کند. علاوه بر این، این پلتفرم دارای نرخ پیشنهادی ساعتی 80 تا 120 دلار است و هزینه خدمات 17.5٪ را دریافت می کند.

7.سایت فریلنسری برای توسعه دهندگان وب: Toptal

مانند نامش، Toptal ادعا می کند که 3 درصد از استعدادهای برتر توسعه دهندگان در سطح جهان را در خود جای داده است. هزاران برنامه را دریافت می کند، و فریلنسرها یک فرآیند دقیق غربالگری پنج مرحله ای را برای ورود به پلتفرم انجام می دهند.

پس از اینکه Toptal بهترین انتخاب را به دست آورد، این انتخاب دقیق ارزش خود را نشان می دهد. این سایت نقش نامزدهای موفق را در شرکت‌های سطح بالا مانند Airbnb، Shopify و Duolingo تضمین می‌کند. صفحه کار قوی آن فقط پروژه های بزرگ را نشان می دهد و دستان شما را با حجم قابل توجهی از کار مشغول می کند.

علاوه بر این، Toptal یک سرویس صورتحساب رایگان اختصاصی به نام Toptracker دارد. این سرویس مدت زمانی را که فریلنسرها در سایت می گذرانند را پیگیری می کند تا قیمت کل آنها را بدست آورد. پس از آن، فریلنسرها از طریق PayPal، انتقال بانکی محلی و Payoneer، از پلتفرم پرداختی دریافت می کنند.

8. LinkedIn

لینکدین پلتفرمی است که به شما امکان می دهد با طیف گسترده ای از متخصصان از جایگاه های مختلف ارتباط برقرار کنید. برای اینکه لینکدین به‌عنوان یک فریلنسر همه چیزهایی را که لینکدین ارائه می‌کند مهار کنید، ابتدا باید یک پروفایل در پلتفرم ایجاد کنید. اگر پروفایل شما به روز است، می توانید از سیستم پیام رسانی یکپارچه برای ارتباط با افراد استفاده کنید.

لینکدین همچنین به شما امکان می دهد مهارت های خود را فهرست کنید و پروژه های خود را برای نشان دادن استعداد خود آپلود کنید. از آنجایی که این مهارت‌ها قابل جستجو هستند، زمانی که مشتری بالقوه دکمه جستجو را بزند، یک قدم به شغل آزاد نزدیک‌تر می‌شوید. علاوه بر این، می توانید یک شبکه بسازید که می تواند شما را قادر سازد تا شغل رویایی خود را ایمن کنید.

یکی از راه های پیشگیرانه برای یافتن مشاغل آزاد در لینکدین، ارتقاء به لینکدین پروفایندر است. این ویژگی هوشمند به مشتریان کمک می کند تا تخصص های مختلف را فیلتر کنند تا شما را به راحتی پیدا کنند. این مانند یک استخدام‌کننده عمل می‌کند، و با ارسال سرنخ‌های پروژه از طریق پست برای مناقصه، به شما برتری نسبت به سایر فریلنسرها می‌دهد.

9. Flexiple

Flexiple شبکه ای از توسعه دهندگان است که به فریلنسرها کمک می کند تا با شرکت ها برای ساخت محصولات در سطح جهانی همکاری کنند. این شبکه بهترین استعدادها را از طریق یک فرآیند غربالگری سه ساعته انتخاب می کند.

اگرچه فرآیند ارزیابی کامل و مختصر است، اما فرآیند ارزیابی سریع است. این سرعت به داوطلبان موفق این امکان را می دهد که در هفته اول با یک آزمایش بدون خطر کار خود را شروع کنند. علاوه بر این، تیم متخصص راه حل های داخلی Flexiple درخواست های مشتری را تجزیه و تحلیل می کند تا دامنه کامل پروژه را به دست آورد.

پس از بررسی کلی پروژه، تیم لیستی از فریلنسرهای برتر را به مشتری توصیه می کند. این سایت هیچ کمیسیونی دریافت نمی کند و به شما امکان می دهد نرخ ساعتی خود را تعیین کنید. با این حال، این نرخ در تخصص، تجربه و جغرافیا متفاوت است.

10.سایت فریلنسری برای توسعه دهندگان وب: People PerHour

درست همانطور که از نام آن پیداست، PeoplePerHour به مشتریان کمک می کند تا با فریلنسرهایی که می توانند هر ساعت یا هر پروژه استخدام کنند، مطابقت دهند. برای واجد شرایط بودن، باید به صورت رایگان ثبت نام کنید و یک پروفایل در وب سایت ایجاد کنید.

این سایت دارای یک سیستم هوش مصنوعی است که از طریق صلاحیت های فریلنسرها مرتب می شود و شما را با مشتریان مناسب مطابقت می دهد. این سیستم فرآیند انتخاب را آسان تر و بدون درز می کند. پس از آن، فریلنسرهای انتخاب شده پیشنهادات خود را ارسال می کنند و قیمت های خود را برای مشتری تعیین می کنند تا انتخاب نهایی را انجام دهد.

PeoplePerHour یک روش پرداخت بصری برای محافظت از هر دو طرف در برابر اختلافات پرداخت دارد. این سایت برای هر پروژه 20٪ کمیسیون دریافت می کند. خوشبختانه با کار و درآمد بیشتر این درصد کاهش می یابد.

کدام وب سایت شغلی برای شما مناسب است؟

بهترین وب سایت شغلی به ترجیحات و ویژگی های شما بستگی دارد. به عنوان مثال، یک مبتدی یا کم درآمد ممکن است ترجیح دهد هزینه خدماتی کمی بپردازد یا هزینه ای نداشته باشد. این اولویت باعث می‌شود وب‌سایت‌های بدون هزینه مانند LinkedIn بهتر از وب‌سایت‌های پرهزینه مانند Upwork باشند.

همچنین باید عوامل دیگری مانند امنیت پرداخت و سهولت انتخاب را در نظر بگیرید. صرف نظر از انتخاب شما، ممکن است مدتی طول بکشد تا نقش رویایی خود را به دست آورید. در حالی که منتظر هستید، می توانید نمونه کارها خود را با تمرین در وب سایت های کد نمونه حرفه ای برای برنامه نویسان تکمیل کنید.

امتیاز دهید

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT