سایت نمونه کار رایگان

6 سایت نمونه کار رایگان و محبوب

زمان مطالعه 8 دقیقه

یک رزومه خشک و ساده لزوما بهترین راه برای همه نیست که نشان دهند کارشان چقدر خوب است – به خصوص اگر کار شما ماهیت خلاقانه داشته باشد. اینجاست که سازنده های نمونه کارها وارد می‌شوند – به کار شما اجازه می‌دهند خودش را نشان دهد. می‌توانید از یک سایت آنلاین برای نشان دادن خلاقیت های خود به دنیا استفاده کنید، فرقی هم ندارد از آرایشگری تا عکاسی و طراحی. سایت نمونه کار رایگان را در ادامه بشناسید.

نمایش آنلاین کار به شما کمک می‌کند تا برند شخصی خود را ایجاد کنید و با مشتریان بالقوه برای پروژه های آینده ارتباط برقرار کنید. راه اندازی یک وبسایت نمونه کار آنلاین یکی از بهترین راه ها برای انجام این امر است.

وبسایت نمونه کار رایگان چیست؟

وبسایت نمونه کار یک مرکز آنلاین برای نمایش نمونه های کار یک فرد یا شرکت برای نمایش مهارت ها و توانایی های آنها است.

وبسایت های نمونه کار دیجیتال معمولاً شامل تصاویر، فیلم، توضیحات اینفوگرافیک، و اطلاعاتی در مورد افراد حرفه‌ای خلاق پشت کار است (که ممکن است شما باشید). وبسایت را می‌توان با استفاده از پلتفرم هایی مانند Shopify، WordPress یا Adobe Portfolio بر اساس نیازهای خلاق سفارشی و ساخت کرد.

به عنوان مثال، یک عکاس ممکن است مضامین خلاقانه یک پلتفرم را مرور کند، یک تم رایگان را برای نمونه کارهای آنلاین خود انتخاب کند و یک گالری از تصاویر پست کند. کارگردان یا فیلمبردار ممکن است یک ویدیو ارسال کند. متخصصان صدا مانند ترانه سراها یا تهیه کنندگان نیز ممکن است از وبسایت های نمونه کار برای به اشتراک گذاشتن کار خود با ارسال یک حلقه نمایشی یا فیلم پشت صحنه استفاده کنند.

به تم های هنر و عکاسی نگاهی بیندازید یا یک تم رایگان بگیرید که بعداً می‌توانید آن را تغییر دهید. اگر می‌خواهید ویژگی های اضافی دریافت کنید، برخی از برنامه های Shopify مانند Digital Downloads یا این یکی را برای ایجاد گالری های اینستاگرام بررسی کنید.

اهمیت یک وبسایت نمونه کارها برای حرفه ای ها

راه اندازی یک وبسایت نمونه کار می‌تواند به شما کمک کند تا به صورت آنلاین درآمد کسب کنید و به شما امکان می‌دهد کار خود را به نمایش بگذارید و اثبات مفهوم را ارائه دهید. به این ترتیب، مشتریان بالقوه مجبور نیستند در مورد کار شما حدس بزنند – آنها می‌توانند نمونه هایی را برای خود ببینند.

داشتن یک نمونه کار آنلاین همچنین روند به اشتراک گذاری کار شما را ساده می‌کند. نیازی به جلسات حضوری یا ارسال نمونه از طریق پست نیست – به سادگی یک پیوند را به اشتراک بگذارید و نمونه کارها به راحتی در دسترس هستند.

این فرآیند آسان تر شده است زیرا برای تنظیم آن به هیچ مهارت کدنویسی نیاز ندارید. با نمایش مجموعه ای جامع از کارهای شما، یک وبسایت نمونه کار می‌تواند به عنوان یک آرشیو نیز عمل کند.

آیا می‌دانستید که می‌توانید یک وبسایت نمونه کار ایجاد کنید که فروشگاه تجارت الکترونیک شما را یکپارچه کند؟ اگر از Shopify استفاده می‌کنید، اضافه کردن ویژگی های تجارت الکترونیک به هر وبسایتی آسان است.

مزایای استفاده از وبسایت نمونه کارها رایگان

دو مزیت اصلی استفاده از وبسایت نمونه کار رایگان وجود دارد: هزینه و قرار گرفتن در معرض.

راه اندازی یک کسب و کار می‌تواند پرهزینه باشد. احتمالاً نیاز به ساخت و میزبانی وبسایت دارید. هزینه های انجام این کار با استفاده از وبسایت های نمونه کار آنلاین رایگان کاهش می‌یابد. یک سازنده وبسایت نمونه کار رایگان به شما امکان می‌دهد یک پایگاه داده خلاقانه اولیه را برای مرور مشتریان بالقوه راه اندازی کنید. اگر می‌خواهید بعداً گسترش دهید، می‌توانید از یک طرح رایگان به چیزی اساسی تر که ابزارهای پیشرفته سئو یا گزینه های تجارت الکترونیک را ارائه می‌دهد، مشترک شوید. برخی از این برنامه های پولی از 5 دلار یا کمتر در ماه شروع می‌شود. اگر از Shopify استفاده می‌کنید، می‌توانید به برنامه هایی مانند BookThatApp دسترسی داشته باشید، بنابراین مشتریان بالقوه می‌توانند قرار ملاقات ها را مستقیماً از سایت شما برنامه ریزی کنند.

بدون هزینه به عنوان یک مانع، می‌توانید به سرعت سایت خود را برای قرار گرفتن در معرض بیشتر راه اندازی کنید. افزایش دید می‌تواند به خلاقیت شما کمک کند تا به مشتریان بیشتری برسید. انواع دیگر کسب و کارها می‌توانند هویت برند خود را تقویت کنند. برای مثال، اگر در فضای خلاقانه ای مانند طراحی وب یا هنرهای تجسمی کار می‌کنید، رقبای شما احتمالاً وبسایت های نمونه کار خود را دارند. برای رقابتی ماندن، شما هم یکی راه اندازی کنید.

3 نوع وبسایت نمونه کار رایگان

همانطور که در دنیای وبسایت های نمونه کار کاوش می‌کنید، توجه داشته باشید که سه دسته اصلی وجود دارد: سازندگان نمونه کار آنلاین، راه حل های نمونه کارها میزبانی شده، و پلتفرم های رسانه های اجتماعی.

1. سازندگان نمونه کار آنلاین: پورتفولیو ساز آنلاین یک ابزار وب است که به طور ویژه برای نمایش کارهای خلاقانه یک فرد طراحی شده است. بسته به سازنده پورتفولیو، ممکن است بتوانید نمونه کارها را با یک نام دامنه سفارشی (بر اساس در دسترس بودن نام) در وبسایت خود جاسازی کنید.

2. راه حل های نمونه کارها میزبانی شده: با راه حل نمونه کارها میزبانی شده، نمونه کار شما در پلتفرم وبسایت دیگری مانند Tumblr و Google Photos ظاهر می‌شوند. ممکن است شما یک نام دامنه سفارشی برای طراحی نمونه کار خود دریافت نکنید، اما این پلتفرم ها معمولا میزبانی امن و ابزارهای جستجوی قدرتمندی را ارائه می‌دهند.

3. پلتفرم های رسانه های اجتماعی: برخی از تولیدکنندگان محتوا از پلتفرم های رسانه های اجتماعی، به ویژه اینستاگرام و تیک تاک، به عنوان پلتفرم های اصلی نمونه کار خود استفاده می‌کنند. سایت های رسانه های اجتماعی علاوه بر رایگان بودن، به خوبی در موتورهای جستجو نمایش داده می‌شوند. آنها همچنین می‌توانند به شما کمک کنند زمانی که به طور استراتژیک از هشتگ ها و موضوعات پرطرفدار برای تبلیغ هنر خود استفاده می‌کنید، به چیز های جدید برسید. با Shopify، می‌توانید ویترین های سفارشی سازی را در فیسبوک و اینستاگرام ایجاد کنید که با فروشگاه شما یکپارچه شوند. با TikTok، می‌توانید آثار جدید را رها کنید و طرفداران را به فروشگاه آنلاین خود هدایت کنید یا تبلیغات TikTok ایجاد کنید.

چگونه بهترین وبسایت نمونه کار را برای نیازهای خود انتخاب کنیم؟

۱. نیاز ها و بودجه خود را در نظر بگیرید

2. گزینه های مختلف را تحقیق و مقایسه کنید

3. تجربه کاربری و طراحی را در نظر بگیرید

هنگام انتخاب یک وبسایت نمونه کار هیچ کمبودی در گزینه ها وجود ندارد. از این رویکرد سه مرحله ای برای کاهش انتخاب های خود و قرار گرفتن در پلت فرم مناسب استفاده کنید:

1. نیازها و بودجه خود را تعیین کنید. بسته به دامنه محصولات یا خدمات شما، ممکن است به یک نمونه کار فانتزی نیاز نداشته باشید. یک وبسایت تک صفحه ای ممکن است نیازهای شما را پوشش دهد. اگر چیزهای زیادی برای نمایش در بسیاری از دسته ها دارید، ممکن است لازم باشد از سطح رایگان فراتر بروید و به پلتفرم های پولی نگاه کنید.

2. گزینه های مختلف را تحقیق و مقایسه کنید. هنگامی که نیازها و بودجه خود را ارزیابی کردید، وقت آن است که آنچه را که بازار ارائه می‌دهد بررسی کنید. ممکن است متوجه شوید که پلتفرم های نمونه کارها به صنایع یا رسانه های خاصی مانند تصاویر ثابت، ویدئو یا صدا پاسخ می‌دهند. بنابراین، اگر می‌خواهید عکس ها را به صورت آنلاین بفروشید، شاید به پلتفرمی متفاوت از کسی که می‌خواهد کار طراحی وب خود را به نمایش بگذارد، جذب شوید.

3. تجربه کاربری و طراحی را در نظر بگیرید. اگر چندین پلتفرم ویژگی های مشابهی را با قیمتی مشابه ارائه می‌دهند، وجه تمایز بررسی ویژگی های تجربه کاربری (UX) و رابط کاربری (UI) آنهاست، که اجزای بصری – چیدمان، طراحی و تعامل – را که باعث کارکرد سایت می‌شوند را توصیف می‌کند. به دنبال پلتفرمی باشید که به طور شهودی با گردش کار شما هماهنگ باشد. شخصی که ماژول های drag and drop را دوست دارد ممکن است یک نوع از نمونه سازها را انتخاب کند، در حالی که شخصی که الگوهای ثابت را دوست دارد ممکن است نوع دیگری را انتخاب کند.

تعداد زیاد گزینه های نمونه کار آنلاین نه تنها به انتخاب بهتر کمک نمی‌کند، بلکه بیشتر آدم را گیج می‌کند. جستجوی خود را با این گردآوری از بهترین وبسایت های نمونه کار رایگان شروع کنید تا کار خود را به نمایش بگذارید.

1.سایت نمونه کار رایگان Journo Portfolio

Journo Portfolio یک ابزار نمونه کار طراحی است که سادگی و ابزارهایی مانند نمایش تعاملی و وبلاگ نویسی داخلی را ترکیب می‌کند. آپلود محتوای جدید آسان است، چه از روش drag and drop استفاده کنید یا پست های جدید را به صورت خودکار وارد کنید. ویژگی های آن احتمالاً برای حرفه ای ها در عکاسی، هنرهای تجسمی، روزنامه نگاری، کپی رایتینگ و موارد دیگر جذاب خواهد بود.

گزینه رایگان Journo به شما امکان می‌دهد 10 تصویر را در نمونه کار خود آپلود کنید. برنامه های پولی که از 5 دلار در ماه شروع می‌شود، عملکرد های بیشتری به شما ارائه می‌دهند.

2. WordPress

WordPress خود را به عنوان «محبوب ترین سازنده وبسایت در جهان» تبلیغ می‌کند. در واقع، نرم افزار آن به برخی از وبسایت های پرترافیک جهان قدرت می‌دهد. از نقاط قوت آن می‌توان به بهینه سازی موتور جستجو (SEO) اشاره کرد. اکثر اشتراک های وردپرس با ابزارهای بازاریابی مانند Google Analytics ارائه می‌شوند. وردپرس منعطف است و تقریباً برای هر نوع نمونه کار انتخاب خوبی است.

شما می‌توانید یک سایت وردپرس را به صورت رایگان بسازید، اما تبلیغاتی در صفحه تعبیه شده است (مگر اینکه نسخه پولی آن را دریافت کنید). از ژانویه 2023، برنامه های پولی بین 4 تا 45 دلار در ماه هزینه دارند. عملکرد گسترده وردپرس کمی مشکل است – اگر در ساخت وبسایت تازه کار هستید، ایجاد یک وبلاگ وردپرس را برای قرار دادن نمونه کارها خود در پلتفرم در نظر بگیرید.

3.سایت نمونه کار رایگان Carbonmade

Carbonmade بر ایجاد نمونه کارها برای کسانی که در زمینه های بصری مانند انیمیشن، طراحی UX، عکاسی، تایپوگرافی، طراحی مد، کارگردانی خلاقانه و ده ها مورد دیگر تمرکز دارند. Carbonmade به شما امکان می‌دهد وبسایت نمونه کارها خود را به عنوان بخشی از آزمایش رایگان آن بسازید. برای انتشار، باید به یک برنامه پولی ارتقا دهید که بین 9 تا 29 دلار در ماه هزینه دارد.

4. Adobe Portfolio

Adobe یک سازنده نرم افزار پیشرو است که ابزار های مختلف آن تقریبا تمام نیازهای شما را برآورده می‌کند و ابزار Adobe Portfolio آن کار شما برای ساخت نمونه کار را راه می‌اندازد. این یک سازنده وبسایت است که در کمک به خلاقان برای نمایش کارهای خود تخصص دارد. همچنین با مجموعه نرم افزارهای پیشنهادی Adobe از جمله Photoshop، Premiere Pro و Lightroom یکپارچه می‌شود. اگر اشتراک Adobe Creative Cloud داشته باشید، Adobe Portfolio رایگان است. از ژانویه 2023، طرح فقط برای عکاسی 9.99 دلار در ماه است و اشتراک کامل Creative Cloud 54.99 دلار در ماه است.

5.سایت نمونه کار رایگان Behance

Behance یکی دیگر از محصولات Adobe است، اما یک پلتفرم رسانه اجتماعی است، نه سازنده وبسایت. این پلتفرم چیزی شبیه به تلاقی اینستاگرام و لینکدین است. مانند اینستاگرام، کارهای سازندگان – از جمله نقاشی، عکاسی، طراحی UX و موارد دیگر – را به نمایش می‌گذارد و مانند لینکدین، آنها را به مشتریان و کارفرمایان بالقوه متصل می‌کند. می‌توانید قبل از هزینه کردن، یک نسخه آزمایشی رایگان با Behance دریافت کنید. Behance یکی از تنها پلتفرم هایی است که در آن ارسال یک نمونه کار کامل تا زمانی که دوست دارید واقعاً رایگان است. برای به دست آوردن عملکرد کامل، به اشتراک Adobe Creative Cloud نیاز دارید.

6.سایت نمونه کار رایگان Dribbble

Dribbble (هر سه b را به یاد داشته باشید!) به عنوان بازاری برای طراحان برای ارسال آثار خود با Behance رقابت می‌کند. می‌توانید کل مجموعه خود را در Dribbble میزبانی کنید یا از آن به عنوان یک ابزار شبکه در صنعت خود استفاده کنید. نمایه سازی سایت قدرتمند و ابزار جستجوی دقیق آن به کارفرمایان بالقوه کمک می‌کند تا شما را بر اساس کلمات کلیدی پیدا کنند. شما می‌توانید یک نمونه کار بر روی Dribbble به صورت رایگان بسازید، اما تقریباً تمام عملکردها به سطح پولی Dribbble Pro نیاز دارند. با قیمت هایی که معمولاً از 5 دلار در ماه شروع می‌شود، یکی از مقرون به صرفه ترین ابزارهای پورتفولیوی پولی در بازار است.

سوالات متداول وبسایت نمونه کار رایگان

آیا می‌توانم یک وبسایت نمونه کار را با رسانه های اجتماعی ادغام کنم؟

اگر می‌خواهید نمونه کار خود را با رسانه های اجتماعی خود ادغام کنید، دو گزینه دارید. می‌توانید از یک سازنده وبسایت قابل تنظیم مانند وردپرس استفاده کنید و سپس فید رسانه های اجتماعی خود را در سایت خود جاسازی کنید. یا می‌توانید یک صفحه رسانه اجتماعی راه اندازی کنید تا نمونه کارهای خود را به صورت آنلاین به نمایش بگذارید. به عنوان مثال میتوان از اینستاگرام برای نمایش هنرهای بصری یا TikTok برای نمایش ویدیوها استفاده کرد. همچنین می‌توانید به یک سایت رسانه اجتماعی مانند Behance بپیوندید که به طور خاص بر روی نمونه کارها طراحی تمرکز دارد.

آیا می‌توانم یک وبسایت نمونه کار را با یک فروشگاه تجارت الکترونیک ادغام کنم؟

بله، شما می‌توانید یک وبسایت نمونه کارها ایجاد کنید که فروشگاه تجارت الکترونیک شما را یکپارچه کند. اگر از Shopify استفاده می‌کنید، اضافه کردن ویژگی های تجارت الکترونیک به هر وبسایتی، خواه یک سایت نمونه کار یا وبسایت شخصی آسان است. اکثر پلتفرم های تجارت الکترونیک ابزارهای رایگانی را برای جاسازی محتوای فروشگاه شما در وبسایت شما ارائه می‌دهند.

چگونه می‌توانم مطمئن شوم که وبسایت نمونه کار من موثر است؟

موثرترین وبسایت های نمونه کار بهترین کار شما را به نمایش می‌گذارند و آن را در معرض افراد مناسب قرار می‌دهند. اگر به دنبال ایجاد شبکه برای مشاغل هستید، یک سایت رسانه اجتماعی مانند Behance یا یک سایت بازار مانند Dribbble را در نظر بگیرید. اگر می‌خواهید به افراد بیشتری دسترسی پیدا کنید، اینستاگرام را با استفاده استراتژیک از هشتگ ها و پست های تبلیغاتی امتحان کنید. اگر بیشتر بر نمایش دادن تمرکز دارید تا شبکه سازی، سازنده وبسایتی مانند Adobe Portfolio، WordPress، Squarespace یا Carbonmade را در نظر بگیرید.

آیا می‌توانم یک نمونه کار به صورت رایگان تهیه کنم؟

بله، گزینه های زیادی برای ساختن یک نمونه کار آنلاین رایگان برای کار شما وجود دارد. گزینه های رایگان شامل سایت های رسانه های اجتماعی مانند اینستاگرام و سایت های وبلاگ نویسی مانند Tumblr است. برای عملکرد بالاتر، به Journo Portfolio نگاه کنید، که یک طرح رایگان دارد. با این حال، به خاطر داشته باشید که جامع ترین وبسایت های نمونه کار هزینه اشتراک می‌گیرند.

امتیاز دهید

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT