بهترین وب سایت های سلامت روان برای مردان

9 تا از بهترین وب سایت های سلامت روان برای مردان

زمان مطالعه 7 دقیقه

بسیاری از مردان با مشکلات روانی روبرو هستند، اما ترس از انگ، شرم، و درک محدود از این وضعیت اغلب آنها را از کمک گرفتن باز می دارد. برای مردان معمول است که مشکلات سلامت روان خود را نادیده می گیرند و در عوض زندگی را طاقت فرسا می بینند. سایت های سلامت روان برای مردان را در ادامه بشناسید.

ارائه پشتیبانی و منابع مناسب می تواند سلامت روان مردان را متحول کند و رفاه کلی آنها را بهبود بخشد. در اینجا فهرستی از وب‌سایت‌های مردانه وجود دارد که موضوعات مختلف سلامت روان را پوشش می‌دهند و از کسانی که با مشکلات سلامت روان دست و پنجه نرم می‌کنند حمایت می‌کنند.

1.بهترین وب سایت های سلامت روان برای مردان  Man Therapy

Man Therapy، وب سایتی که توسط دکتر ریچ ماهاگانی تأسیس شده است، از طنز برای آگاهی از سلامت روان به مردان استفاده می کند. این مشاوره در مورد برخورد با مسائل روانشناختی از طریق یک رویکرد “مردانه” ارائه می دهد و منابعی را برای پرداختن به مشکلات خاص سلامت روان فراهم می کند.

این سایت چندین منبع سلامت روان را ارائه می دهد که در دسته بندی هایی مانند خشم، اضطراب، افسردگی و خودکشی، روابط و رابطه، تروما و اندوه سازماندهی شده اند. به علاوه، این منابع را بر اساس ایالت ها، از جمله آریزونا، کالیفرنیا، آیداهو، کانزاس، مینه سوتا و یوتا ارائه می دهد.

Man Therapy همچنین دارای یک آزمون رایگان و ناشناس 20 امتیازی سلامت روان است که به ارزیابی سلامت روان و شناسایی زمینه های بهبود کمک می کند. همچنین شامل توصیفات مردانی است که با مشکلات سلامت روانی مبارزه کرده اند.

علاوه بر این، Man Therapy لینک هایی را به سایت‌های دیگر هاست می‌کند که کاربران می‌توانند در مورد مشکلات سلامت روان خود صحبت کنند. به عنوان مثال، برای مشاوره بحران از طریق چت اینترنتی یا متن و Copline، یک سازمان غیرانتفاعی که به افسران مجری قانون در زمینه مشکلات سلامت روان کمک می کند، به 988 Lifeline Chat و Text لینک می دهد.

2. بهترین وب سایت های سلامت روان برای مردان HeadsUpGuys

خودکشی یکی از علل اصلی مرگ و میر مردان زیر 50 سال است. برای رسیدگی به این موضوع، دانشگاه بریتیش کلمبیا برنامه HeadsUpGuys را تأسیس کرد که برای حمایت از مردان در بهبود افسردگی و جلوگیری از مرگ ناشی از خودکشی طراحی شده است.

این ابتکار توسط تیمی از دانشمندان، پزشکان، و حامیان سلامت روان حمایت می‌شود که برای آموزش مردان در مورد سلامت روان، مبارزه با انگ و تسهیل دسترسی به خدمات سلامت روان متحد شده‌اند.

این وب‌سایت شامل مقالات و داستان‌های مفیدی است که در دسته‌هایی مانند گزینه‌های درمانی، نکات و مهارت‌ها، و داستان‌های بهبودی سازمان‌دهی شده‌اند. همچنین دارای یک ابزار غربالگری افسردگی است که به شما امکان می دهد وضعیت سلامت روان خود را خود بررسی کنید.

این ابزار شامل سؤالاتی در مورد علائم افسردگی مختلف و تأثیر بالقوه آنها بر زندگی فرد است. پس از پاسخ دادن به سوالات، نتایج آزمون و نکات بهداشت روان شخصی را دریافت خواهید کرد.

این سایت همچنین صفحه «یافتن یک درمانگر» را ارائه می دهد که به کاربران امکان می دهد متخصصان سلامت روان را بر اساس کشور و ایالت جستجو کنند. کشورهای تحت پوشش شامل ایالات متحده، کانادا، ایرلند، استرالیا و بریتانیا هستند.

3.بهترین وب سایت های سلامت روان برای مردان  MenTalkHealth

MenTalkHealth یک موسسه خیریه ثبت شده است که متعهد به پیشبرد گفتگوها در مورد سلامت روان مردان است. ماموریت اصلی آنها حمایت از مردان LGBTQ+ و مقابله با انگ سلامت روان است.

این سازمان بیشتر در سراسر سواحل جنوبی انگلستان کار می کند و آموزش های رایگان و پولی بهداشت روانی را به سایر موسسات خیریه ارائه می دهد.

MenTalkHealth در وب سایت، پادکست و پلتفرم های رسانه های اجتماعی خود به سلامت روان می پردازد، و هدف آن تشویق مردان بیشتر به صحبت در مورد رفاه روانی خود است. پادکست، به ویژه، مهمانان را به اشتراک گذاشتن داستان ها و تجربیات شخصی در مورد سلامت روان نشان می دهد.

4. Movember

Movember یک موسسه خیریه است که به پیشگیری از مرگ زودرس در مردان به دلایل عمدتاً قابل پیشگیری اختصاص دارد. این به مسائل مختلف سلامتی که بر مردان تأثیر می گذارد، از جمله سرطان پروستات ، خودکشی و سلامت روان می پردازد.

در زمینه سلامت روان، Movember بر پیشگیری، تشخیص زودهنگام و بهزیستی مستمر تمرکز دارد. چشم انداز آن پرورش جوامعی است که در آن مردان با حمایت اطرافیان خود اقداماتی را انجام می دهند که به بهبود سلامت روانی آنها کمک می کند.

وب سایت این موسسه خیریه منبع ارزشمندی برای اطلاعات سلامت روان است که با هدف کمک به مردان برای زندگی شادتر، سالم تر و طولانی تر است. این شامل یک ابزار مکالمه است که به شما آموزش می دهد چگونه با مردانی که ممکن است با مشکلات سلامت روان دست و پنجه نرم می کنند صحبت کنید.

Movember بیشتر منابع را به پروژه‌های بهداشتی خاص فرهنگی که بر سلامت مردان متمرکز است اختصاص می‌دهد. از زمان آغاز به کار، بیش از 1000 پروژه سلامت مردان در سرتاسر جهان را تامین مالی کرده است و از تحقیقات و بهبود ارائه خدمات بهداشتی به مردان حمایت می کند.

5. Therapy for Black Men

درمان برای مردان سیاه‌پوست از درک این موضوع سرچشمه می‌گیرد که مردان رنگین‌پوست با چالش‌ها و بدنام سازی منحصربه‌فردی مواجه هستند و بنابراین به فضایی متناسب با آن‌ها برای یافتن حمایت از سلامت روان نیاز دارند. ماموریت اصلی آن حذف این ایده است که کمک خواستن نشانه ضعف است و از ارائه درمان رایگان برای مردان در سراسر ایالات متحده حمایت می کند.

این سازمان یک فهرست راهنمای دیجیتال دارد که شامل صدها درمانگر در تمام 50 ایالت است. دایرکتوری به شما امکان می دهد درمانگران یا مربیان را بر اساس تخصص یا موقعیت مکانی آنها جستجو کنید، مدارک تحصیلی آنها و مسائل بهداشتی را که می توانند به آنها رسیدگی کنند، مشاهده کنید.

6.بهترین وب سایت های سلامت روان برای مردان  Face It Foundation

بنیاد Face It که در سال 2009 تأسیس شد، به منظور ارائه پشتیبانی لازم برای مردان برای مقابله با افسردگی و داشتن یک زندگی عادی ایجاد شد. هدف آن کاهش میزان خودکشی در مردان با ارائه خدمات رایگان از جمله حمایت همتایان و عقب نشینی برای افراد است.

تمرکز اصلی این بنیاد، ارائه خدمات پشتیبانی مختلف بر اساس درک آنها از موانعی است که مردان را از درخواست کمک باز می دارد.

خدمات آنها شامل حمایت یک به یک همتایان، گروه های حمایتی برای مردان و آموزش برای متخصصان سلامت روان است. مهمتر از همه، گروه های حمایتی توسط مردانی که شخصاً با افسردگی مبارزه کرده اند، تسهیل می شوند.

7. MENTalk

MENTalk انجمنی برای مردان است که آنها را تشویق می کند تا در مورد سلامت روان خود صحبت کنند. بنیانگذاران آن تجربه دست اولی با مسائل مربوط به سلامت روان و انگ های مرتبط دارند.

ماموریت MENTalk پایان دادن به انگی است که سلامت روان مردان را احاطه کرده است. این سازمان یک پادکست دارد که شامل داستان هایی از بنیانگذاران، مهمانان و متخصصان است و یک گروه فیس بوک بدون قضاوت را اداره می کند.

8. Men’s Minds Matter

Men’s Minds Matter جامعه ای متشکل از افراد پرشور است که متعهد به افزایش آگاهی خودکشی و اجرای استراتژی های مداخله هستند.

این ابتکار برنامه های آموزشی پیشگیری از خودکشی را برای پزشکان، مراقبان، خانواده ها و دوستان ارائه می دهد و خدمات مداخله حضوری و آنلاین را ارائه می دهد. این خدمات شامل جنسیت است، اما تمرکز آنها در درجه اول بر بهبود سلامت روان مردان در بریتانیا است.

این وب سایت دارای یک بخش سلامت روان است که مسائل مربوط به مردان از جمله خودکشی، احساسات، روابط و بی خانمانی را پوشش می دهد. همچنین شامل یک صفحه منابع با یک راهنمای رایگان است که برای کسانی که افکار خودکشی فعال دارند و دیگری برای کمک به دوستان خودکشی طراحی شده است.

9.بهترین وب سایت های سلامت روان برای مردان  ManHealth

ماموریت ManHealth کمک به مردان در طول مبارزات سلامت جسمی و جلوگیری از خودکشی مرتبط با سلامت روان است. این سازمان در چندین تلاش از جمله هاستینگ گروه های حمایت از همتایان، ارائه آموزش در محل کار، و ترویج رویدادهای جمع آوری کمک های مالی در انگلستان مشارکت دارد.

جلسات آنها توسط مردان با تجربه شخصی تسهیل می شود و فضای امنی برای مردان است تا احساسات خود را آشکارا بیان کنند. این جلسات موضوعات مختلفی از جمله اضطراب، افسردگی، خودآگاهی و عادات خواب را پوشش می دهد.

این سازمان یک وبلاگ مفید دارد که نکاتی را در مورد بهبود سلامت روان از طریق ورزش، خواب، تغذیه، حمایت از همسالان و سایر تغییرات سبک زندگی ارائه می دهد.

مراقب سلامت روان خود باشید

بحث در مورد سلامت روان، به ویژه برای مردان، به طور سنتی تابو بوده است. با این حال، همانطور که اهمیت پرداختن به سلامت روان در مردان همچنان به رسمیت شناخته می شود، نگرش ها در حال تغییر است.

حمایت از سلامت روان مردان برای رفاه خود و سلامت روانی جامعه بسیار مهم است. کشمکش‌های عاطفی مردان می‌تواند بر نزدیکانشان از جمله مردان، زنان و کودکان تأثیر بگذارد.

وب‌سایت‌هایی که به مردان پشتیبانی و منابع بهداشت روانی ارائه می‌کنند عبارتند از Therapy for Black Men, Men’s Minds Matter, MenTalkHealth و Movember. برخی از این سایت‌ها حتی به عموم مردم آموزش می‌دهند، زیرا اغلب اولین پاسخ‌دهندگان به افرادی هستند که با مشکلات سلامت روان مواجه هستند.

امتیاز دهید

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT