سایت Hourlyminer

سایت Hourlyminer و آیا این سایت قابل اعتماد است؟

زمان مطالعه 5 دقیقه

یکی از سایت‌هایی پر سر و صدای این روزهای اینترنت Hourlyminer.com است که عده زیادی از ایرانیان به سرمایه گذاری در آن پرداخته‌اند. این سایت با واریز سود های بالا که به صورت ساعتی محاسبه می‌شود، توانسته محبوبیت بدست آورد. در این مقاله علاوه بر معرفی و آموزش نحوه سرمایه گذاری در سایت Hourlyminer به این پرسش نیز پاسخ می‌دهیم که آیا این سایت کلاهبرداری است یا خیر؟ پس با اول پرداخت همراه باشید.

اگر شما در آستانه سرمایه گذاری در Hourly miner هستید، پیشنهاد می‌کنیم حتما ابتدا این مقاله را با دقت مطالعه کنید.

معرفی سایت Hourlyminer

سایت hourlyminer یک وبسایت تازه تاسیس است که طبق آنچه در سایت بیان شده است 97 روز از شروع فعالیت آن گذشته است و به عبارتی در 11 ژوئن 2020 ایجاد شده است. این سایت ادعا می‌کند با کمک انرژی های تجدید پذیر (مانند انرژی خورشیدی) اقدام به استخراج ارز های دیجیتال می‌کند و سرمایه‌هایی که کاربران به این سایت وارد می‌کنند، به عنوان کمک به فرایند استخراج بیت کوین استفاده می‌شود.

اگر به صفحه “About Us” مراجعه کنید با متنی مراجعه می‌شوید که ترجمه آن را در ادامه برای شما قرار می دهیم :

با افزایش محبوبیت و قیمت بیت کوین و سایر ارز های دیجیتال، ماینر‌های بیشتری خواهان استخراج رمز ارز‌ها شند. هرچه قدر افراد ارز‌های دیجیتال بیشتری استخراج کنند، فرایند ماین دشوارتر می‌شود و هزینه استخراج بیت کوین و سایر رمز ارز ها بیشتر می‌شود.

در نتیجه آن دسته از ماینر‌هایی که هزینه برق کمتری دارند، برنده می‌شوند. ماینر‌هایی که برق آنها ارزان است، سود بالایی دریافت می‌کنند. استفاده از منابع انرژی تجدید پذیر این امکان را فراهم می‌کند تا هزینه استخراج به میزان چشمگیری کاهش پیدا کند و ارز های رمزنگاری بیشتری برای سود بیشتر استخراج شوند.

مدیر این شرکت Mark Thompson است که طبق گفته سایت از سال 2009 در زمینه رمز ارز ها فعال بوده است اما هیچ اطلاعاتی از این فرد در اینترنت منتشر نشده است و پروفایلی در شبکه های اجتماعی مشخصا توسط این شخص یافت نشده است.

در این سایت اطلاعات دقیق تری از اینکه ماینر های این شرکت در کجا قرار داده شده‌اند، ذکر نشده است. اما Hourly miner خود را مفتخر به دریافت گواهینامه از ‘Companies House‘ می داند.

? Company House چیست؟

✔️ گواهی است که به شرکت ها در ازای پرداخت 15 یورو در سال داده می شود و در طی بازه یک ساله، شرکت باید حداقل یک بار هویت خود؛ آدرس خود را تایید کند. این تایید می‌تواند حتی در آخرین روز ماه آخر نیز انجام شود.

سرمایه گذاری در HourlyMiner

اگر قصد سرمایه گذاری در این سیستم دارید، بایستی به صفحه اصلی سایت مراجعه کنید و همانند تصویر زیر بر روی “Sign Up” کلیک کنید.

معرفی سایت Hourlyminer

فرمی به شما نمایش داده می شود، آنرا پر کنید. تکمیل سوالات امنیتی را حتما جدی بگیرید. زمانی که پسورد خود را فراموش کرده باشید، با استفاده از این سوال می توانید اکانت خود را بازیابی کنید.

بعد از ورود به اکانت خود، بایستی یکی از پلن های سرمایه گذاری را انتخاب کنید. حداقل سرمایه گذاری در Hourlyminer پنج دلار است.

معرفی سایت Hourlyminer چیست

پلن های سرمایه گذاری

? پلن تست

  • سود 1.18 درصد برای 90 ساعت ( 4 روز)
  • میزان سرمایه از 5 تا 300 دلار
  • سود زیرمجموعه گیری 3 درصد

پلن محبوب

  • سود 0.5 درصد برای 288 ساعت (12 روز)
  • میزان سرمایه 301 تا 2000 دلار
  • سود زیر مجموعه گیری 6 درصد

پلن VIP

  • سود 2.5 درصد برای48 ساعت (2 روز)
  • میزان سرمایه 2001 تا 5000 دلار
  • سود زیر مجموعه گیری 10 درصد

? پلن همکار

  • سود 6 درصد برای 24 ساعت (1 روز)
  • میزان سرمایه 5001 دلار تا 100 هزار دلار
  • سود زیر مجموعه گیری 6 درصد

متد های واریز و برداشت

متد‌های واریز و برداشت Hourlyminer متنوع است. بیت کوین، دش کوین، پایر، پرفکت مانی، اتریوم، لایت کوین روش‌هایی هستند که شما می‌توانید با آن واریز و برداشت خود را انجام دهید. مرسوم‌ترین سیستم پرداخت برای واریز و برداشت hourly miner ، سیستم پایر (Payeer) است.

برداشت از حساب Hourlyminer ، خیلی سریع انجام می‌شود و اگر از متد پایر استفاده کنید، حساب پایر شما در همان لحظه شارژ می‌شود. کمترین میزان برداشت وجه برای ارز های دیجیتال 3.5 دلار و برای پایر و پرفکت مانی 0.5 دلار است.

آیا سرمایه اولیه بعد از اتمام پلن بر می گردد؟

خیر، دارایی شما که در ابتدا واریز کرده‌اید به شما بر نمی‌گردد. شما از آن دارایی سود بدست می‌آورید و در انتهای پلن، هیچ پولی به عنوان سرمایه اولیه واریز نمی‌شود. تمام آنچه شما دریافت خواهید کرد، سودی است که برای شما بر مبنای ساعت پرداخت می‌شود.

آیا سایت Hourlyminer کلاهبرداری است؟

معرفی سایت Hourlyminer خدمات

با توجه به سود بالایی که این شرکت به کاربران خود می‌دهد، این سوال برای برخی ایجاد می شود که آیا عملکرد این شرکت مورد تایید سازمان های معتبر جهانی می‌باشد یا خیر؟ در ادامه به این سوال به تفصیل پاسخ می‌دهیم.

Hourly Miner سود بسیار بالایی تا 6 درصد برای هر ساعت پرداخت می‌کند. اعضای این شرکت ادعا می‌کنند که به علت آنکه آنها سرمایه کاربران را در یک سرمایه گذاری بزرگ تر وارد می‌کنند، می توانند سود زیادتری به کاربران بدهند. آیا این ادعا درست است؟ حتی متخصص ترین کارشناسان بازار نمی‌توانند بازدهی بالایی که این پلتفرم ادعا می کند، تضمین کنند. به طور دقیق‌تر و واضح‌تر اصلا این چنین بازدهی امکان پذیر نیست. اما سوال دیگری که مطرح می‌شود این است که چه لزومی دارد این شرکت از پول کاربران خود برای سرمایه گذاری استفاده کند؟

تمامی شرکت‌های قانونی عمدتا این امکان را دارند که وام بانکی با بهره‌ای بسیار کمتر (یک درصد یا حتی کمتر) دریافت کنند. اگر این شرکت قانونی است، چرا از وام های با بهره پایین استفاده نمی‌کند تا مجبور نباشد سود بالا به کاربرانش برای هر ساعت دهد؟

حتی اگر در نظر بگیریم که آنها می خواهند به هر دلیلی به جای وام از کاربران رده های پایین پول بگیرند، نرخ بازدهی معقول ماهانه 1.5 تا 2 درصد است. چنین بازگشت غیر واقعی، از هیچ منطقی پیروی نمی کند جز اینکه به این نتیجه می‌رسیم چنین پیشنهادهایی (مانند HourlyMiner) بخشی از یک شرکت کلاهبرداری و پانزی هستند. که در پشت پرده هیچ فعالیت و سرمایه گذاری انجام نمی‌شود و تمامی یک کلاهبرداری مطلق است.

وقتی به بررسی نظرات کاربران در سایت های مختلف در خصوص این شرکت می‌پردازیم، فقط کاربران ایرانی عملکرد این شرکت را تایید کرده‌اند و موارد کمی وجود دارد که کاربران غیر ایرانی امنیت این شرکت را تضمین کنند. بار دیگر این موضوع پررنگ‌تر می‌شود که هدف Hourlyminer کلاهبرداری از ایرانیان است. بررسی وب سایت‌های معتبر انگلیسی نشان می‌دهد که این سایت اسکم است.

این نوع شرکت‌ها با نشان دادن سند قانونی مانند گواهی ثبت شرکت سعی در فریب دادن مردم دارند. حتی در برخی موارد از آدرس‌های مجازی و آدرس های مربوط به دیگران در گواهی‌های خود استفاده می‌کنند، پس اصلا گواهی ثبت شرکت ، مدرکی بر معتبر بودن این سایت نیست. علاوه بر آنکه در ابتدای متن اشاره کردیم که این سایت گواهی Company House را سند اعتبار خود می‌داند . این گواهی با پرداخت پول صادر می‌شود و هیچ مورد خاصی را از لحاظ نحوه فعالیت و درجه امنیت بررسی نمی‌کند.

یکی دیگر از پارامتر‌هایی که ما اغلب برای بررسی مخاطبین یک سایت چک می‌کنیم، سایت الکسا می‌باشد. بررسی رتبه سایت Hourlyminer نشان می‌دهد که این سایت بیشترین طرفدار را از کشور ونزوئلا دارد و هیچ کشور معتبر اروپایی و آمریکایی از این سایت استفاده نمی‌کند. متاسفانه این موضوع حقیقتی تلخ است که سایت های پانزی از کمبود اطلاعات مردمان کشور های جهان سوم سو استفاده می کنند.

با سخت شدن شرایط زندگی، مردم بیشتر از قبل به دنبال روش‌های یک شبه پولدار شدن هستند. در این میان سایت‌های غیر معتبر از این فرصت سو استفاده کرده و با پرداخت سودهای بالای موقتی کاربران را برای سرمایه گذاری بیشتر، وسوسه می‌کنند.

در پایان، لازم است صراحتا این موضوع را بیان کنیم که :

طبق بررسی های نویسنده، سایت Hourlyminer یک سایت کلاهبرداری و اسکم است و به کاربران اخطار می دهد تا از سرمایه گذاری در این شرکت پانزی جدا خودداری نمایند.

امتیاز دهید

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT