مالزی با ارزهای دیجیتال

سرمایه گذاری در مالزی با ارزهای دیجیتال

زمان مطالعه 3 دقیقه

برای سرمایه‌گذاری در مالزی روشهای مختلفی وجود دارد که سرمایه گذاری در مالزی با ارزهای دیجیتال یکی از این راه‌کارها می‌باشد.

رمز ارز‌ها، ارز‌های دیجیتالی هستند که انواع مختلفی دارند. بعضی از آنها کاملا مشابه پول واقعی هستند یعنی به سادگی می‌تواند آنها را در زندگی روزمره خرج کرد. برخلاف ان، انواع دیگر رمز ارز‌ها نیز وجود دارند که برای شفافیت تجارت یک شرکت به صورت خصوصی استفاده می‌شوند. این ارز‌ها به شما اجازه می‌دهند تا فقط در فضای مجازی خرید انجام دهید. این نوع از ارز ها مانند اعتبارات دولتی و بانکی نیستند و شما می‌توانید از طریق اینترنت مانند توکن آنها را خریداری نمایید.

با رمز ارز ها می‌توانید در Forex هم سرمایه گذاری کنید. ارزش این ارز‌ها با توجه به میزان عرضه و تقاضا است. اگر مردم بخواهند در یک اعتبار شخصی سرمایه گذاری کنند، ارزش آن ارز بالا خواهد رفت.

رمز ارز‌ها در مدل های مختلفی هستند که معروف‌ترین آن بیت کوین است. بیت کوین اطلاعات در در شبکه خود ذخیره می‌کند، اطلاعاتی مانند زمان انتقال و اطلاعات فرستنده و گیرنده را دارد.

از دیگر انواع رمز ارز‌ها Ethereum است که پلتفرم شبکه ارزی است. این مدل از رمز ارز‌ها قرارداد هوشمندی میان فروشگاه‌های دیجیتال است. البته رمز ارز‌هایی جهت استفاده شخصی نیز وجود دارد مانند Zcash ,Zcoin ,Monero برای انجام پرداخت‌های روزانه استفاده می‌شوند.

سرمایه گذاری در مالزی با ارزهای دیجیتال

مالزی با ارزهای دیجیتال صرافی

 بیشترین معاملات در صرافی‌های ارزهای دیجیتال در مالزی مربوط به ارزهای Bitcoin و Litecoin و Dash و  Dogecoin و Ripple است. برای شروع این تجارت بهتر است با Bitcoin شروع کنید زیرا فروش و معامله آن در مالزی ساده‌تر است. پس، قبل از سفر به مالزی می‌توانید بیت کوین تهیه کنید که این کار توسط خدمات خرید و فروش ارزهای دیجیتال مجموعه اول پرداخت امکان پذیر است.

بانک BNM مالزی تمام کارها مانند گزارش‌ها تقاضا‌ها را مانند وکیل برای شما انجام می‌دهد‌ که گزارش داشتن بیت کوین یا دیگر ارزهای دیجیتال را می‌توانید ارایه دهید. البته شما می‌توانید از راه‌های دیگر مانند فروشگاه‌های اینترنتی مالزی هم خرید انجام دهید. موفقیت در این بازار وابسته به مهارت‌های شخصی شما و البته فرصت‌‌طلبی شماست. یکی از نکات مهم در این تجارت این است که اگر شما معامله‌ای را شروع کنید نمی‌توانید آن را متوقف کنید، همچنین این ارز ها از کدگذاری‌های قوی برای محافظت از سرمایه شما استفاده می‌شود.

قیمت رمز ارز‌ها در لحظه تغییر می‌کند و هیچ زمان بندی خاصی ندارد، با توجه به آن باید با توجه به سرمایه و شرایط خودتان سرمایه گذاری کنید. به آن دلیل شما می‌توانید همیشه در حال معامله باشید و اعتبارات خود را در گردش نگه دارید.

اگر اطلاعات و دانش کافی از شبکه رمز ارز‌ها دارید می‌توانید شانس خود را برای موفقیت امتحان کنید و با ریسک زیاد می‌توانید خودتان خرید و فروش را مستقلاً انجام دهید. در بازار ۱۴۴۸ نوع مختلف از رمز ارز ها وجود دارد که قیمت های متفاوتی دارند پس باید قبل خرید کردن بخوبی تحقیق کنید.

طبق گزارش‌ها، رمز ارز های محبوب در مالزی در سال ۲۰۱۷ به ترتیب این گونه بودند:

  • Bitcoin
  • Ripple
  • Ethereum
  • Verge
  • Litecoin

چگونه در این بازار سرمایه گذاری کنیم

سرمایه گذاری در مالزی با ارزهای دیجیتال

۱) ابتدا در یکی از پلتفرم های رمز ارز یا صرافی‌های ارزهای دیجیتال جنوب آسیایی شرقی ثبت نام کنید.

۲)  اکانت خود را امن کنید و دسترسی دو مرحله‌ای ایجاد کنید.

۳) یک کیف پول ارز دیجیتال برای خودتان بسازید.

۴) نوع رمز ارزی که قصد خرید آن را دارید را انتخاب کنید و از مجموعه اول پرداخت آن را خریداری کنید.

۵) زمانی که به مالزی رسیدید، می‌توانید در صرافی‌های ارزهای دیجیتال آسیای شرقی، آن را به دلار تبدیل کنید و به بانک مالزیایی انتقال دهید، یا حتی معامله ملک و مسکن داشته باشید.

اگر چه سرمایه گذاری در مالزی با ارزهای دیجیتال مرسوم نیست، ولی در شرایط تحریمی، گزینه بسیار عالی برای انتقال پول و سرمایه‌گذاری محسوب می‌شود. شما می‌توانید برای خرید و فروش ارزهای دیجیتال معتبر از مجموعه اول پرداخت استفاده نمایید. پیشنهاد می‌شود مقاله «آموزش معامله ارز دیجیتال» را هم مطالعه فرمایید. اگر هم به دنبال کیف پول‌های سخت افزاری هستید، اول پرداخت خدمات فروش کیف پول لجر (LEDGER) و کیف پول ترزور (TREZOR) را هم به مشتریان خود عرضه می‌دارد.

امتیاز دهید

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT