شارژ بروکر باینریوم

شارژ بروکر باینریوم | پرداخت در بروکر باینریوم

زمان مطالعه 2 دقیقه

پرتال معاملاتی Binarium یک پلتفرم معاملاتی باینری آنلاین مانند الیمپ ترید است و در حوزه معمالاتی در مواردی چون شارژ اکانت و برداشت موجودی ایرانیان بسیاری به دنبال راهکار مناسب هستند تا بتوانند در این پلتفرم فعالیت داشته باشند. در این مقاله به بررسی شارژ بروکر باینریوم و پرداخت بروکر باینریوم می پردزایم.

شارژ بروکر باینریوم

این سیستم به کاربران خود تا از طریق سرمایه گذاری بر روی نوسانات قیمت ارزهای بانکی و ارزهای دیجیتال سرمایه خود را افزایش دهد. از آنجایی که این سیستم معاملاتی نیز همانند سایر سیستم های خارجی از بانک های داخلی پشتیبانی نمی نماید، در اول پرداخت امکان شارژ حساب باینریوم و برداشت درآمد از آن برای شما ممکن شده است.

نقد درآمد بروکر باینریوم

شارژ بروکر باینریوم

شارژ بروکر باینریوم

شارژ بروکر باینریوم

حساب باینریوم خود را می توانید با استفاده از خدمات مجموعه اول پرداخت شارژ نمایید. از این رو در اول پرداخت امکان شارژ حساب این سیستم معاملاتی با استفاده از روش های پرداخت بانکی داخل کشور نیز امکان پذیر شده است، تا کاربران به سادگی بتوانند اکانت باینریوم خود را شارژ کنند.

چگونه از Binarium پول برداشت کنیم

بعد از آغاز فعالیت و رسیدن به درآمد زایی در سیستم های مالی بین المللی، بزرگترین مشکل کاربران ایرانی، نقد کردن درآمد حاصل از سرمایه گذاری می باشد. چرا که امکان واریز وجه از طریق سرویس دهنده های بانکی داخلی امکان پذیر نمی باشد.

با هدف رفع این مشکل سرویس برداشت وجه از باینریوم برای کاربران ایرانی دراول پرداخت در نظر گرفته شده است تا کاربران به سادگی بتوانند موجودی حساب باینریوم خود را به ریال تبدیل نمایند.

آموزش واریز و برداشت موجودی از Binarium

برای شارژ حساب باینریوم ابتدا باید یک حساب کاربری در وب سایت اول پرداخت ایجاد نمائید. پس از احراز هویت حساب کاربری، از قسمت سفارشان نسبت به ثبت سفارش خرید با وبمانی اقدام نمایید.

شارژ بروکر باینریوم

شارژ بروکر باینریوم

در ادامه در قسمت اطلاعات حساب، ایمیل و کلمه عبور حساب کاربری خود در وب سایت Binarium را وارد کنید. بعد از آن بر روی گزینه ” پرداخت ” کلیک کرده سپس معادل ریالی فاکتور ایجاد شده را پرداخت نمایید. سفارش شما در کمتر از چند دقیقه پیگیری و انجام خواهد شد.

جهت نقد از بروکر Binarium نیز می توانید از قسمت فروش ارز به ما نسبت به ثبت درخواست خود اقدام نمایید.

آیا باینریوم سایت معتبری است ؟

وب سایت باینریوم یکی از سرویس دهندگان قدیمی در زمینه معاملات است، که از رتبه و اعتبار خوبی در میان هم ردیفان شغلی خود برخوردار است، اما توصیه می شود، با توجه به اعمال تحریمات احتمالی در تمامی وب سایتهای معاملاتی خارجی، از سپرده گذاری مبالغ سنگین در دراز مدت در آنها خود داری نمائید و همواره پیش از هر چرخش مالی حداکثر پس از یه هفته موجودی خود را برداشت کنید.
امتیاز 5/5 - از 5 رای

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

یک دیدگاه

  1. علی گفت:

    این بروکر باینریوم کلاه برداره .تا واریز پول مشکلی نداره همین که واریز کردی و شروع به سود کنی حسابت را میبنده و دستتم به هیچ جایی بند نیست در بند سرویس قرارداد هم کشورهایی که نمیتونند معامله کنند ذکر شده و ایران هم شامل میشه

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT