پرداخت در سایت yogaalliance

پرداخت در سایت yogaalliance | خرید لایسنس yogaalliance

زمان مطالعه 2 دقیقه

مرکز بین المللی یوگا الاینس موسسه‌ای جهانی است که معتبرترین موسساتش در دو کشور انگلیس و آمریکا مستقر است. وظیفه این موسسه بین المللی ارزیابی دوره های آموزشی و صدور مدارک ارائه شده توسط مراکز منتخب مرتبط با آموزه‌های یوگا، مدیتیشن، آیورودا، ماساژتای و …. در جهان است. در این مقاله به پرداخت در سایت yogaalliance می پردازیم.

پرداخت در سایت yogaalliance

شرکت کنندگان در هر کجای دنیا بعد از دریافت مدرک یوگا الاینس چه در رشته یوگا و یا سایر رشته‌های ذکر شده ، باید به سایت این مرکز مراجعه کرده و نام خود را ثبت (Register) نمایند تا ارزیابی‌های سالانه و تمدید مدارکشان انجام پذیرد.

پرداخت در سایت yogaalliance

پرداخت در سایت yogaalliance

پرداخت در سایت yogaalliance

از آنجایی که سبک آشتانگا‌یوگا وینیاسا نیازمند آمادگی جسمانی بالایی است ، افراد شرکت کننده میبایست تجربه‌ی تمرین مستمر و پیاپی یوگا را داشته باشند، آن‌دسته از علاقمندانی که تمرینات جسته و گریخته یوگا را دارند پیشنهاد می‌گردد سبک هاتایوگافلو که با کمک ابزارانجام می‌شود، را انتخاب نمایند.

پلتفرم آموزشی دوره های یوگا الاینس

آموزش دوره‌های آشتانگاوینیاسا یوگا و هاتایوگا فلو از طریق نرم‌افزارهای اختصاصی به نام ژومو یا زوم بوده که بر پایه‌ی تعامل همزمان همه‌ی شرکت‌کنندگان برگزار می‌گردد. پس از ثبت‌نام لینک دانلود برنامه برای کلیه‌ی سیستم‌ عامل‌های ویندوز، اندروید و آی او اس به همراه راهنمای نصب برای شرکت‌کننده ارسال خواهد شد.

خرید لایسنس yogaalliance

دوره ۲۰۰ ساعته هاتایوگا فلو

 این دوره شامل دو سطح است که از مقدماتی آغاز شده و تا سطح متوسطه ادامه می یابد. در این دوره  تمامی آساناها بر مبنای یوگای آینگرطراحی شده ، توسط وسیله و ابزار آموزش داده می شوند. در این دوره شرکت کنندگان  طریقه تمرین کردن و طراحی تمرین وچگونگی آموزش به دیگران را فرا می گیرند.

دوره ۳۰۰ ساعته هاتایوگا فلو

این دوره شامل دو سطح است که از متوسطه آغاز شده و تا سطح پیشرفته ادامه می یابد . در این دوره تمامی آساناها (وضعیت ها) بر مبنای یوگای آینگر بوده و توسط وسیله و ابزار آموزش داده می شود و بر روی چگونه انجام دادن وضعیت های پیشرفته تاکید می گردد . در این دوره شرکت کنندگان پیشرفت در انجام تمرینات و نیز طریقه آموزش حرکات پیشرفته تر را فرا می گیرند.

دوره ۲۰۰ ساعته پیش نیاز  دوره ۳۰۰ ساعته است و برای شرکت در دوره ۳۰۰ساعته حتما بایستی دوره ۲۰۰ساعته گذرانده شود.  در صورت گذراندن هر دو دوره ۲۰۰ و ۳۰۰ ساعته پشت سر هم ، در انتها مدرک ۵۰۰ ساعته از یوگا الاینس اعطا می گردد.

امتیاز 5/5 - از 1 رای

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT