تمرینات یوگا در دوران قرنطینه

تمرینات یوگا در دوران قرنطینه با سایت Yogainternational

زمان مطالعه 2 دقیقه

با توجه به این که شرایط کشور ایران و دیگر کشورها تحت تاثیر ویروس کرونا (Coronavirus) قرار گرفته است و بسیاری از شهرها در شرایط قرنطینه قرار گرفته‌اند، در نتیجه بسیاری از مردم ممکن است حتی برای یک یا دو ماه خانه نشین شوند. تمرینات یوگا در دوران قرنطینه یکی از بهترین فعالیت‌هایی است که می‌توان در خانه یا آپارتمان با کمترین فضای اتاق انجام داد.

معرفی سایت Yogainternational

آموزش تمرینات یوگا در دوران قرنطینه

سایت Yogainternational در سال ۲۰۱۵ با هدف فراهم سازی تمرینات یوگا در خانه و به صورت آموزش آنلاین در شهر ایالت پلسینوانیای آمریکا راه‌اندازی شد. این سایت توانست تعداد کسیری از بهترین اساتید یوگای آمریکا را دعوت کرده تا در این سایت تمرینات و آموزش‌های مورد نیاز را به کاربران دهند. این سایت نه تنها به کاربران عادی آموزش‌های ویدیویی می‌دهد، حتی بخشی برای تربیت مربیان یوگا تحت عنوان  Course For Teachers  قرار داده است.

گزینه‌ها برای تمرینات یوگا در دوران قرنطینه

تمرینات یوگا در دوران قرنطینه خانه

این سایت انواع مختلفی از گزینه‌ها را برای کاربران قرار داده است تا بتوانند ویدیوهای مدنظرشان را بیابند. کاربران می‌توانند ویدیوهای آموزشی انواع سطح‌های یوگا را در بخش Programs مشاهده کنند که شامل Advanced و Intermediate و Beginner می‌شود.

در بخش Teachers کاربران می‌توانند اساتید یوگا را در سبک‌های مختلف پیدا کنند و آموزش ببینند، که شامل سبک‌های Vinyasa و Yoga Therapy و Gentle و Hatha Yoga است.

همچنین این سایت بخشی به نام Meditations دارد که شما می‌توانید آهنگ‌های متناسب با مدیتیشن را استفاده نمایید که شامل آهنگ ویژه تمرینات هوازی، ریلکس سازی، آرامش بخش هنگام تمرینات یوگا می‌شود.

لازم است بدانید که برای تمرینات یوگا در دوران قرنطینه از طریق سایت Yogainternational ، بخشی از دوره‌ها رایگان است؛ اما اگر بخواهید کل دوره‌ها را بگذرانید، نیاز به پرداخت هزینه است که به راحتی می‌توانید با کمک خدمات مجموعه اول پرداخت، پرداخت ارزی هزینه کلاس‌ها را بپردازید.

امتیاز دهید

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT