بهترین اپلیکیشن یوگا

معرفی 7 تا از بهترین اپلیکیشن یوگا صورت برای کاهش تنش صورت

زمان مطالعه 5 دقیقه

اگر می‌خواهید ماهیچه‌های صورت خود را تقویت کنید، برنامه‌های یوگای صورت زیادی برای انجام این کار به شما کمک می‌کنند. در این مقاله به معرفی 7 تا از بهترین اپلیکیشن یوگا صورت برای کاهش تنش می پردازیم.

بهترین اپلیکیشن یوگا

شکی نیست که می دانید یوگا چیست، اما آیا نام یوگای صورت را شنیده اید؟ یوگای صورت ترکیبی از تمرینات صورت و ماساژ است که می تواند پوست و عضلات صورت شما را تقویت کند و حتی با علائم پیری مبارزه کند.

خرید گیفت کارت

خوبی یوگای صورت این است که می توانید آن را در هر مکانی و در هر زمان انجام دهید و به جز دو دست خود به ابزار دیگری نیاز ندارید. برنامه های زیادی وجود دارد که به شما کمک می کند تا به طور منظم یوگای صورت را تمرین کنید، بنابراین در زیر به تعدادی از بهترین برنامه های موبایل یوگای صورت نگاهی بیندازید.

برنامه Koko Face Yoga

Koko Face Yoga اپلیکیشنی است که توسط متخصص معروف یوگای صورت کوکو هایاشی ساخته شده است. کوکو بیش از 10 سال است که یوگای صورت را تمرین می کند و در سال 2018 شروع به آموزش آن به دیگران کرده است. اکنون، برنامه کوکو فیس یوگا می تواند به شما کمک کند آموزش یوگای صورت خود را شروع کنید.

ویدیوهای تمرینی موجود در این برنامه نواحی مختلف صورت شما از جمله گردن، گونه ها، دهان و غیره را هدف قرار می دهند. احتمالاً بهترین ویژگی کوکو فیس یوگا کمک هوش مصنوعی است که شما را در هر تمرین راهنمایی می کند. چند ویدیوی رایگان در دسترس هستند، اما محدود هستند، بنابراین اگر می‌خواهید به همه چیز در برنامه دسترسی داشته باشید، بهتر است ثبت نام کنید.

Download: Koko Face Yoga for iOS | Android (Free, subscription available)

اپلیکیشن Face Yoga Workout

انجام برخی تمرینات سریع یوگای صورت چیزی است که می توانید بدون صرف زمان زیاد به برنامه صبحگاهی خود اضافه کنید. اپلیکیشن Face Yoga Workout دارای کتابخانه عظیمی از ویدئوهای تمرین یوگای صورت رایگان است که همگی بیش از 30 ثانیه طول نمی‌کشند.

برای استفاده موثر از برنامه، تنها کاری که باید انجام دهید این است که ناحیه مورد نظر صورت خود را که می خواهید روی آن کار کنید یا از بین دوره های مختلف یوگای صورت انتخاب کنید. به عنوان مثال، دوره یوگا لب شامل چهار جلسه تمرینی است که برای جلوگیری از افتادگی و تحریک تولید کلاژن طراحی شده است.

Download: Face Yoga Workout for Android (Free, in-app purchases available)

برنامه FaceYoga

از آنجایی که این روزها اپلیکیشن‌ها و ابزارهای زیادی برای یوگا وجود دارد، دشوار است که از بین آنها انتخاب کنید. FaceYoga یک اپلیکیشن موبایل ایده‌آل، ساده و کاربردی است که می‌توانید از بین آن‌ها تمرین‌های مبتدی مؤثری را انتخاب کنید.

با کلیک روی دکمه تمرین، انتخاب زمان تمرین و انتخاب کلاس، کلاس‌های یوگای صورت را در برنامه جست و جو کنید. FaceYoga دارای مجموعه ای از مربیان یوگا مانند رناتا باک و آنجلا کویپرز است. گرفتن تصویر پیشرفت و مشاهده تاریخچه تکمیل تمرین شما می تواند در صفحه nsight (بینش) برای پیگیری پیشرفت شما انجام شود.

Download: FaceYoga for iOS | Android (Free, subscription available)

برنامه Face Yoga Exercises

برای بهره مندی از مزایای کامل انجام یوگای صورت، باید به طور مداوم آن را تمرین کنید. یک راه خوب برای انجام مداوم، استفاده از یک برنامه ساده مانند Face Yoga Exercises است. با استفاده از این برنامه تلفن همراه، می توانید با پاسخ دادن به سؤالاتی در مورد جنسیت، وزن و سن خود، برنامه تمرینی ایده آل خود را ایجاد کنید.

برنامه آسان برای مبتدیان توصیه می شود، به خصوص اگر فردی هستید که قبلاً هرگز یوگای صورت انجام نداده اید. برنامه 30 روزه شامل حرکات صورت است که چین و چروک پیشانی، افتادگی پلک و پف چشم ها را هدف قرار می دهد. علاوه بر این، این برنامه تمرینات کامل بدن، اصلاح وضعیت بدن و تمرینات کششی را برای بهبود تحرک شما ارائه می دهد.

Download: Face Yoga Exercises for iOS | Android (Free, subscription available)

اپلیکیشن Luvly

بهترین اپلیکیشن یوگا

بهترین اپلیکیشن یوگا

بسیاری از مردم می خواهند چهره خود را جوان نگه دارند، اما دوست دارند از هر چیزی که شامل جراحی یا سوزن باشد دوری کنند. برای رسیدن به این هدف، می توانید یک خواب خوب داشته باشید یا می توانید یوگای صورت را به طور مداوم انجام دهید. اگر ترجیح می دهید یوگای صورت را تمرین کنید، از اثرات لیفتینگ پوست اپلیکیشن یوگای صورت Luvly لذت خواهید برد!

برنامه Luvly تعداد زیادی تمرین و ماساژ موثر صورت دارد. هنگامی که می خواهید صبح از شر پف صورت خلاص شوید، ماساژ ضد پف صبحگاهی را امتحان کنید. استفاده از اپلیکیشن Luvly رایگان است، اما برای دسترسی به برنامه فیس فیتنس و بقیه کلاس ها و دوره های یوگای صورت، باید ثبت نام کنید.

Download: Luvly for iOS | Android (Free, subscription available)

برنامه Face Fitness

بهترین اپلیکیشن یوگا

بهترین اپلیکیشن یوگا

برنامه فیس فیتنس مانند این است که همه ابزار یوگای صورت  را در جیب پشتی خود داشته باشید. این برنامه دارای تمرینات مختلفی است که به راحتی بر اساس ناحیه مورد نظر سازماندهی می شوند، مانند چشم ها، پیشانی، بینی، گردن، چانه، لب ها یا گونه ها. بر اساس ناحیه ای از صورت که می خواهید درمان را روی آن انجام دهید، مدت زمان برنامه متفاوت است. برای مثال اگر می خواهید پیشانی خود را صاف کنید، این برنامه 14 روز طول می کشد.

یک ویدیوی نمایشی واضح، دستورالعمل‌ها و استفاده از دوربین جلوی شما تضمین می‌کند که هر حرکت یا ماساژ صورت را به درستی انجام می‌دهید. پس از جلسه یوگای صورت خود، از این برنامه برای خواندن چند مقاله و نکات جالب در مورد مراقبت از پوست و تأثیر غذا بر آن استفاده کنید.

Download: Face Fitness for iOS | Android (Free, subscription available)

اپلیکیشن FaceJoy

FaceJoy برنامه نهایی یوگای صورت برای دوره‌ها و تمرین‌های یوگای صورت است. این برنامه دارای یک دفترچه خاطرات پوست دوست داشتنی است که در آن می توانید احساس پوست خود را به صورت روزانه ثبت کنید. این برنامه همچنین یک ویدیوی پیشرفت را پس از چند روز بر اساس عکس روزانه از صورت شما تولید می کند. هنگامی که می خواهید تغییرات صورت خود را پس از ورزش منظم پیگیری کنید، این ویژگی عالی است.

برنامه FaceJoy دارای بخش‌های متعددی است، از جمله برنامه‌های شخصی، ماساژ گوا شا، محبوب‌ترین برنامه‌ها، نکات زیبایی و تمرینات برای مناطق مورد نظر. گوا شا یک روش درمانی سنتی چینی است که می تواند پف و التهاب را کاهش دهد، بنابراین برای امتحان چیزی منحصر به فرد، آن را امتحان کنید. حتی می‌توانید با انجام تمرین‌ها و خواندن مقالات، امتیازهای آموزشی را در برنامه جمع‌آوری کنید. سپس می توانید از این امتیازها برای خرید دوره های بیشتر استفاده کنید.

Download: FaceJoy for iOS | Android (Free, subscription available)

از این برنامه های یوگای صورت استفاده کنید تا صورت خود را جوان و شاداب نگه دارید!

آیا می خواهید خطوط ریز، چین و چروک و تیرگی را کاهش دهید؟ می توانید از محصولات و ابزارهای گران قیمت مراقبت از پوست استفاده کنید یا  از یوگای صورت استفاده کنید. تمرین یوگای صورت هزینه زیادی ندارد  فقط دو دست تمیز و شاید کمی راهنمایی از یک برنامه.

می‌توانید از فناوری به نفع خود استفاده کنید و چند تا از این برنامه‌های موبایل را دانلود کنید تا تمرین یوگای صورت را از امروز شروع کنید. در عرض چند روز، ممکن است چهره ای درخشان تر داشته باشید، پس آن را امتحان کنید!

امتیاز 5/5 - از 10 رای

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !