شارژ حساب Binary.com

شارژ حساب Binary.com | شارژ بروکر Binary.com

زمان مطالعه 4 دقیقه

Binary.com که در سال 1999 تأسیس شد، اکنون به نامی شناخته شده در فضای معامله آنلاین تبدیل شده است. این برند که متعلق به شرکت Regents Market Group است، ابتدا در سال 2000 با نام BetOnMarkets.com راه اندازی شد. در سال 2013 نام خود را به Binary.com تغییر داد. شارژ حساب Binary.com را می توانید از اول پرداخت انجام دهید.

ووچر پرفکت مانی

همانطور که از نام آن پیداست، این کارگزار در ابتدا بر روی بتینگ مالی در باینری متمرکز بود، اما انتخاب ابزارهای معاملاتی خود را نیز گسترش داده است تا طیف گسترده ای از جفت ارزها، CFD ها در شاخص ها، سهام و کالاها و همچنین ارزهای دیجیتال مانند بیت کوین، اتریوم و لایت کوین را شامل شود.

در سال 2017 این شرکت با تبدیل شدن به یکی از اولین کارگزاران در امور مالی سنتی که علاوه بر پذیرش سپرده‌ها و برداشت‌ها در ارزهای دیجیتال، حساب‌های تجاری مبتنی بر بیت‌کوین را برای مشتریان غیر اتحادیه اروپا معرفی کرد، که حرکتی جسورانه بود.

Binary.com امروز دارای دفاتری در مالت و مالزی است و مجوزهای نظارتی در جزایر ویرجین بریتانیا و وانواتو نیز دارد. این کارگزار ادعا می کند که بیش از 1 میلیون حساب در سراسر جهان دارد، اگرچه تعداد مشتریان فعال طبق آمار منتشر شده در وب سایت آن تنها حدود 100000 است.

در طول سال‌ها Binary.com جوایز بسیاری را برای خدمات و نوآوری‌های خود در فضای معاملاتی گزینه‌های باینری کسب کرده است. در اوایل دهه 2000 با ارائه فرصتی به معامله‌گران خرده‌فروش برای انجام شرط‌بندی‌های کوچک روی گزینه‌های باینری، پیشگام بود.

قبل از اینکه BetOnMarkets.com نوآوری خود را به بازار بیاورد، معاملات باینری تا حد زیادی فقط برای معامله گران بزرگ و حرفه ای بود که می توانستند شرط بندی های بزرگ را در جهت بازار انجام دهند.

محدوده پلتفرم های معاملاتی ارائه شده توسط Binary.com به طور غیرعادی بزرگ است، با سه پلتفرم معاملاتی مختلف برای معاملات گزینه های باینری و متاتریدر کلاسیک 5 که برای تجارت در سایر دارایی ها ارائه می شود.

در میان سه پلتفرم باینری آپشن، SmartTrader و Ladders هر دو گزینه‌های نسبتاً ساده‌ای است برای افرادی هستند که فقط می‌خواهند یک رابط تجاری مبتنی بر وب پایه داشته باشند، در حالی که پلتفرم Webtrader Binary.com انتخاب گسترده‌تری از ابزارهای معاملاتی مانند ترسیم نمودار و تحلیل تکنیکال را ارائه می دهد.

علاوه بر این این کارگزار یک ابزار بسیار مفید «کشیدن و رها کردن» را نیز ارائه می‌کند که به معامله‌گران سیستماتیک اجازه می‌دهد الگوریتم‌های معاملاتی را برای گزینه‌های باینری و بدون هیچ کدنویسی ایجاد کنند. سپس می‌توان الگوریتم‌ها را طوری تنظیم کرد که معاملات را به‌طور خودکار انجام دهند یا به سایر کاربران Binary.com در بازار خود کارگزار فروخته شوند.

نکته جالب دیگری که باید در مورد این کارگزار بدانید، کتابخانه بزرگ منابع آموزشی موجود در وب سایت آن است که برای معامله گران بی تجربه عالی است. این محتوای رایگان آموزشی شامل وبینارهای منظم و ویدیوهای آموزشی طیف وسیعی از موضوعات جالب مربوط به تجارت در همه بازارها است.

معامله گران جدید این انتخاب را دارند که با یک “حساب مجازی” که یک حساب آزمایشی با 10000 دلار برای تمرین است، یا یک “حساب استاندارد” با پول واقعی ثبت نام کنند. معامله‌گرانی که می‌خواهند دارایی‌های دیگر را معامله کنند، انتخاب‌های مشابهی در پلتفرم MT5 دارند.

حداقل سپرده اولیه برای شروع معامله با پول واقعی با روش پرداخت مورد استفاده متفاوت است، اما با چندین سرویس انتقال پول آنلاین مانند Skrill و Neteller از 5 دلار شروع می شود. با این حال برای نقل و انتقالات بانکی معمولی، حداقل مبلغ انتقال 500 دلار است.

بررسی Binary.com

اطلاعات شرکت

گروه Binary.com شامل چندین شرکت مرتبط است.

Binary.com MT: واقع در مالت، توسط اداره خدمات مالی مالت (MFSA) تنظیم می شود.

Binary.com MY: واقع در مالزی که توسط اداره خدمات مالی Labuan (LFSA) تنظیم می شود.

Binary.com SVG: نهاد قانونی ثبت شده واقع در سنت وینسنت و گرنادین ها، اما توسط هیچ سازمان دولتی تنظیم نشده است.

Binary.com BVI: واقع در جزایر ویرجین بریتانیا، که توسط کمیسیون خدمات مالی BVI (BVIFSC) تنظیم می شود.

Binary.com VU: واقع در جمهوری وانواتو، که توسط کمیسیون خدمات مالی وانواتو (VFSC) تنظیم می شود.

Binary.com

دارای مجوز از کمیسیون نظارت بر قمار در جزیره من و توسط کمیسیون قمار انگلستان.

توسط FCA بریتانیا، ACPR فرانسه، BaFin آلمان ، CONSOB ایتالیا، CNMV اسپانیا، FI سوئد و سایر مقامات محلی اتحادیه اروپا تنظیم می شود.

دسترسی

گروه Binary.com مشتریانی را از سراسر جهان به استثنای ایالات متحده آمریکا، کانادا و هنگ کنگ می پذیرد.

ویژگی ها

توسط یک سازمان دولتی در چندین کشور مجاز و تنظیم شده است.

گزینه های باینری مختلف برای معامله در دسترس هستند.

اسپردهای محکم روی جفت ارزهای اصلی.

تامین مالی ارز دیجیتال پذیرفته شد.

ابزارهای ترید

کارگزار فارکس دارایی های زیر را برای معاملات FX ارائه می دهد.

50+ جفت ارز بر اساس ارزهای اصلی و فرعی جهان.

7 جفت ارز مبتنی بر بیت کوین، بیت کوین کش، اتریوم، لایت کوین، ریپل، دش، امرکوین.

1 شاخص CFD نقدی بر اساس DAX30 آلمانی

4 CFD اسپات فلزی بر اساس طلا، نقره، پلاتین و پالادیوم.

2 CFD اسپات انرژی بر اساس نفت خام (WTI، برنت).

کارگزار فارکس دارایی های زیربنایی زیر را برای تجارت گزینه های باینری ارائه می دهد (متاسفانه برای ساکنان اتحادیه اروپا در دسترس نیست).

50+ جفت ارز بر اساس ارزهای اصلی و فرعی جهان.

4 شاخص ارزی BO بر اساس شاخص AUD، EUR، GBP و USD.

7 شاخص نوسانات BOs بر اساس معیارهایی که شدت حرکت قیمت بازار را نشان می دهد.

28 BO شاخص جهانی بر اساس سبدهای سهام مختلف با چیپ آبی.

4 BO اسپات فلزی بر اساس طلا، نقره، پالادیوم، پلاتین.

1 Enegry Spot BO بر اساس نفت خام WTI))

امتیاز دهید

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT