شارژ حساب IC Markets

شارژ حساب IC Markets – تجارت با کارگزار فارکس واقعی ECN

زمان مطالعه 15 دقیقه

بررسی بازارهای آی سی و شارژ حساب IC Markets در اول پرداخت را به راحتی انجام دهید.

IC Markets یک کارگزار محبوب و مشهور جهانی در بازارهای ارز و CFD است که توسط اندرو بودزینسکی، یک کارآفرین مشهور در سال 2007 تأسیس شد. تحقیقات بررسی بازار آی سی ما نشان می دهد که این شرکت به معامله گران اسپردهای رقابتی و طیف گسترده ای از اقلام قابل معامله در دارایی های متعدد ارائه می دهد. کلاس ها.

IC Markets در سیدنی، استرالیا مستقر است و دفتر مرکزی آن در 6 309 Kent Street Sydney، NSW 2000 است. تحقیقات ما برای این بررسی IC Markets نشان می دهد که در مقایسه با برجسته ترین کارگزاران، این کارگزار خاص به عنوان یکی از بهترین کارگزاران فارکس متمایز است. کارگزاری که یک معامله گر می تواند انتخاب کند.

برای شروع، معامله گران باید حداقل سپرده IC Markets خود را که 200 دلار تعیین شده است، تامین کنند.

تا آنجا که تحقیقات ما پیش می رود، معامله گران نباید نگران نگرانی های ایمنی باشند زیرا بازارهای آی سی به طور مناسب تنظیم شده است. این کارگزار در حال حاضر تحت سه نهاد اصلی نظارتی ثبت شده است. آنها عبارتند از سازمان نظارت مالی سیشل (FSA) و کمیسیون بورس و اوراق بهادار قبرس (CySEC) و کمیسیون بورس و اوراق بهادار استرالیا (ASIC).

فرآیند افتتاح اکانت زنده IC Markets آسان و کاملا دیجیتالی است و به شما امکان می دهد در اسرع وقت معامله کنید.

به دلیل اقدامات احتیاطی ایمنی و شهرت خوب در بازار ارز و CFD، IC Markets برای معامله‌گران مبتدی و پیشرفته کاملاً ایمن است.

جزئیات بررسی IC Markets نشان می‌دهد که این شرکت خود را به عنوان مناسب‌ترین کارگزار برای معامله‌گرانی که حجم بالایی را جابجا می‌کنند، از الگوریتم‌ها یا اسکالپ استفاده می‌کنند، تبلیغ می‌کند. سرعت اجرای سریع آنها به لطف مرکز داده نیویورک Equinix آنها است. با استفاده از این منبع، آنها می توانند تا نیم میلیون معامله در روز را پردازش کنند.

علاوه بر سرعت اجرای سریع، معامله‌گرانی که می‌خواهند درباره بازار اطلاعات بیشتری کسب کنند، می‌توانند با ZuluTrade و MyFXbook یکپارچه شوند.

خلاصه سریع IC Markets Review 2023

آنچه ما در مورد بازارهای آی سی دوست داریم

. آنها نقدینگی در سطح نهادی در دسترس کسانی دارند که دارای اکانت های اسپرد خام هستند.

. اگر می‌خواهید بدون کمیسیون معامله کنید، IC Markets دارای اکانت ‌هایی است که هیچ کمیسیونی دریافت نمی‌کنند.

. پلتفرم‌های آن‌ها به متاتریدر محدود نمی‌شود، زیرا شامل cTrader برای موبایل، وب و دسکتاپ است.

. آنها پشتیبانی مشتری 7/24 را در دسترس دارند.

. طیف محصولات آنها کافی است.

. آنها کتابخانه گسترده ای از منابع آموزشی و پژوهشی را فراهم می کنند.

آنچه بازارهای آی سی می توانند بهبود بخشند

. معامله گران جدید ممکن است به دلیل گستره وسیعی که دارند، انتخاب محصولات برای معامله برایشان سخت باشد. اگر IC Markets بتواند مبتدیان را در مورد نحوه انتخاب محصولات راهنمایی کند، یک افزوده خوشایند خواهد بود.

مقررات بازارهای آی سی

IC Markets در چندین حوزه قضایی فعالیت می کند. به همین دلیل، آنها را تنها در صورتی می توان ایمن در نظر گرفت که در همه حوزه های قضایی به خوبی تنظیم شوند. تحقیقات بررسی IC Markets ما نشان می دهد که IC Markets در آژانس های نظارتی زیر ثبت شده است:

. کمیسیون اوراق بهادار و سرمایه گذاری استرالیا (ASIC)

. کمیسیون بورس و اوراق بهادار قبرس (CySEC)

. سازمان نظارت مالی سیشل (FSA)

همه این مقامات برای حمایت از پاسخگویی مالی در بین کارگزاران شهرت خوبی دارند. پول شما امن خواهد بود. در صورت مشاهده هرگونه بی نظمی یا برخورد ناعادلانه، همیشه می توانید از طریق مراجع نظارتی اقدام قانونی انجام دهید.

برای تایید ثبت IC Markets در این آژانس های نظارتی، شماره ثبت را در وب سایت های مربوطه هر آژانس بررسی می کنیم.

IC Markets در ژوئیه 2019 در سازمان نظارت مالی سیشل (FSA) به ثبت رسید. قوانین مربوط به شرکت های کارگزاری در حال تغییر بودند و حتی امروز نیز در حال تغییر هستند. مقررات جهانی برای کارگزاران CFD متفاوت است.

با ثبت نام در FSA، IC Markets از نظر قانونی مجاز است معامله گران خارج از استرالیا را بپذیرد. معامله‌گران می‌توانند به مزایایی دسترسی داشته باشند که شامل اهرم بالای IC Markets است که مشتریان استرالیایی از آن لذت می‌برند.

برای ارائه حفاظت بیشتر، IC Markets کارهای زیر را نیز انجام می دهد:

. آنها از طریق Westpac Banking Corporation و National Australia Bank اکانت های جداگانه ای برای وجوه مشتری دارند.

. آنها حسابرسان شخص ثالث را برای بررسی دفاتر و مطابقت می آورند.

. آنها عضو سازمان شکایات مالی استرالیا هستند.

. آنها برای مشتریان تحت نظارت FSA خود در بانک بارکلیز اکانت های جداگانه ای دارند.

بررسی IC Markets ما نشان می‌دهد که کارگزار برجسته است، با این تفاوت که آنها وجوه جبران خسارت سرمایه‌گذار برای مشتریانی که حساب‌هایی تحت نظارت FSA و مقررات ASIC دارند، ندارند.

عکس

پاداش IC Markets برای سپرده ها

به دلیل تغییر مقررات در بسیاری از حوزه‌های قضایی، پیشنهادات جایزه IC Markets مجاز نیستند. برخی از کارگزاران، معامله‌گران را تشویق می‌کنند تا با پیشنهاد مطابقت با پاداش سپرده یا پاداش خوش‌آمدگویی، ثبت‌نام کنند.

اگر پیشنهادات جایزه IC Markets را پیدا کردید، قبل از اینکه روی آنها کلیک کنید باید ابتدا آنها را بررسی کنید. بهتر است به جای اشخاص ثالث، هر گونه پاداش را از شرکت کارگزاری دریافت کنید.

هزینه های معاملاتی IC Markets

هزینه معاملات از کارگزاری به کارگزاری دیگر متفاوت است. منطقاً، هر معامله‌گری می‌خواهد مقرون‌به‌صرفه‌ترین راه را برای تجارت داشته باشد. بررسی IC Markets ما از کارمزدهای معاملاتی نشان می دهد که آنها در همان سطح بسیاری از رقبا هستند. با این حال، دریافت جزئیات همیشه خوب است.

مقایسه نرخ بین دو کارگزار به دلیل تفاوت در انواع اکانت ها و حوزه های قضایی دشوار است. برای صاف کردن این فرآیند، نگاهی به برخی از جفت ارزهای رایج قابل معامله و CFDها می اندازیم که همه کارگزاران ارائه می دهند.

بیایید با CFD های موجود در S&P 500 و EUSTX50 شروع کنیم.

با استفاده از اهرم 1:20 IC Markets اروپا، یک معامله گر یک هفته قبل از فروش، 20000 دلار در یک شاخص سهام قرار می گیرد. اینها هزینه های پیش بینی شده ای است که معامله گر باید بپردازد:

هنگام معامله با این کارگزار، کارمزد CFD شاخص سهام در اسپردهای IC Markets لحاظ می شود. نرخ های تامین مالی بالاتر از رقبا است. در اینجا چیزی است که یک معامله گر باید از نظر هزینه های تامین مالی هنگام معامله با IC Markets بپردازد:

با استفاده از اهرم 1:30 در جفت ارزهای اصلی که در بالا ذکر کردیم، همان معامله گر در صورت گرفتن موقعیت 2000 دلاری برای یک هفته، کارمزدهای زیر را پرداخت می کند.

به طور کلی، کارمزدهای IC Markets به غیر از نرخ بالای تامین مالی، تفاوت چندانی با سایر کارگزاران ندارد.

همانطور که متوجه خواهید شد، کارمزدهای غیر تجاری کم است. افتتاح اکانت رایگان است و حداقل سپرده IC Markets 200 دلار تعیین شده است. جزئیاتی که برای این بررسی IC Markets گردآوری کردیم نشان می‌دهد که شما مجبور به پرداخت هزینه‌های عدم فعالیت، هزینه‌های واریز یا هزینه‌های برداشت نخواهید بود.

گزینه های برداشت بازارهای آی سی

بسته به روشی که استفاده می کنید، برداشت ها و سپرده های شما در 2 تا 3 روز پردازش می شود. همانطور که اشاره کردیم، نیازی به پرداخت هزینه برداشت یا واریز نخواهید داشت. بانکی که با آن معامله می کنید ممکن است از شما کارمزد انتقال دریافت کند، اما کارگزار این کار را نمی کند.

از آنجایی که آنها یک شرکت تحت نظارت هستند، قیمت‌های بازار را دستکاری نمی‌کنند و طبق قانون موظف هستند به تمام درخواست‌های واریز و برداشتی که برای آنها ارسال می‌شود، احترام بگذارند. اگر آنها مقررات را نقض می کنند، می توانید شکایت رسمی خود را با نهاد نظارتی مربوطه که بر کشور مبدا شما نظارت دارد، ارائه دهید.

گزینه های سپرده IC Markets

فرآیند سپرده گذاری آسان است، با کانال های زیادی برای استفاده معامله گران. آنها عبارتند از:

  • Bank wire transfer
  • Credit and debit cards
  • PayPal
  • Neteller
  • VIP
  • Skrill
  • UnionPay
  • Bpay
  • FasaPay
  • Broker to Broker transfer
  • Thai Internet Banking
  • Rapidpay
  • Klarna
  • Bitcoin Wallet
  • Vietnamese Internet Banking

با گزینه های متعددی مانند این، معامله گران اکنون می توانند راحت ترین روش را برای خود انتخاب کنند. فرآیند واریز وجوه و معاملات را بسیار آسان می کند.

افتتاح اکانت IC Markets

در IC Markets، فرآیند افتتاح اکانت بسیار آسان است و مانند اکثر کارگزاران از رویه مشابهی پیروی می کند. اکانت کاربری به احتمال زیاد ظرف یک روز تایید خواهد شد. اکانت زنده IC Markets مشتریانی را از هر کجای دنیا می پذیرد.

ارزهای پایه زیر را برای انتخاب خواهید داشت:

  • USD
  • EUR
  • AUD
  • HKD
  • NZD
  • JPY
  • CAD
  • CHF
  • GBP
  • SGD

برای دسترسی به اکانت مورد نیاز خود، به صفحه اصلی IC Markets بروید و روی جایی که روی آن نوشته شده است «شروع تجارت» کلیک کنید. اگر ابتدا اکانت آزمایشی IC Markets را می‌خواهید، روی جایی که می‌گوید «آزمایش نسخه رایگان» را کلیک کنید.

ما نسخه آزمایشی رایگان IC Markets را برای معامله گران جدیدی که تجربه زیادی ندارند توصیه می کنیم. با استفاده از آن، شما قادر خواهید بود به بازارها در زمان واقعی و ارز مجازی دسترسی داشته باشید تا خود را آموزش دهید و استراتژی های خود را ارتقا دهید.

با کلیک بر روی دکمه ایجاد اکانت کاربری به صفحه ثبت اکانت هدایت می شوید. در آنجا مراحلی را که باید طی کنید تا اکانت کاربری را دریافت کنید. طبق معمول، از شما خواسته می شود که مشخصات شخصی، سطح تخصص خود و هر گونه اطلاعات مرتبط دیگر را ارائه دهید، تنظیمات اکانت را انجام دهید و سپس اظهارنامه کنید.

پس از تکمیل فضاها، ارسال کنید و منتظر بمانید تا IC Markets اکانت شما را تأیید کند. پس از دریافت تایید حساب، به بخش امن مشتری دسترسی خواهید داشت، جایی که می توانید اکانت خود را تامین مالی کنید و اجازه شروع معامله را داشته باشید.

در مراحل ثبت نام، باید آدرس و هویت خود را تأیید کنید. کارگزار از شما می خواهد که اطلاعات مربوطه را بارگذاری کنید که ثابت می کند چه چیزی را در فرم پر کرده اید. آپلودها برای شناسایی می توانند:

. شناسنامه دولتی

. شناسه صادر شده توسط دولت

. گذرنامه

آپلودها برای اثبات آدرس عبارتند از:

. اظهارات بانک

. قبض آب و برق اخیر و معتبر

. هر مدرک رسمی دیگری که محل زندگی شما را تایید کند.

اطمینان حاصل کنید که دستورالعمل‌های IC Markets را مطالعه کرده‌اید تا مطمئن شوید که آپلود شما مرتبط است. گاهی اوقات، الزامات ممکن است از یک کارگزار به کارگزار دیگر متفاوت باشد.

انواع اکانت های IC Markets

انواع اکانت ها برخی از دلایل متفاوت بودن کارگزاران هستند. اسپردها، کمیسیون ها، پلتفرم ها، نرخ های تامین مالی و سایر جزئیات مهم معمولاً در توضیحات اکانت گنجانده می شوند.

تحقیقات ما برای این بررسی IC Markets نشان می‌دهد که سه نوع اکانت اصلی برای انتخاب خواهید داشت.

هزینه های معاملاتی، پلتفرم ها، اسپردها یا کمیسیون و سایر جزئیات مرتبط را برای انتخاب درست در نظر بگیرید. سه نوع اصلی اکانت IC Markets عبارتند از:

. اکانت استاندارد (برای متاتریدر)

. اکانت گسترش خام (برای متاتریدر)

. اکانت گسترش خام (برای cTrader)

برای کسانی که نیاز به اکانت ‌های نمایشی یا مبادله ای IC Markets دارند، کارگزار ارائه می‌دهد.

در اینجا نگاه های دقیقی به هر اکانت IC Markets و آنچه می توانید انتظار داشته باشید است.

اکانت استاندارد (برای متاتریدر)

اکانت استاندارد IC Markets برای معامله گران اختیاری که دوست دارند از متاتریدر استفاده کنند، بهترین است. همه سبک‌های معاملاتی مجاز هستند، به این معنی که اکانت کاری را که می‌توانید و نمی‌توانید انجام دهید محدود نمی‌کند. یک اکانت اسلامی برای کاربرانی که نیاز به تجارت بدون مبادله دارند وجود دارد.

. کمیسیون هر لات: 0 دلار

. پخش: 1.0 پیپ

. حداقل سپرده: 200 دلار

. اهرم IC Markets 1:500

. معاملات خرد لات (0.01) مجاز است

. سطح توقف در 50٪

. تجارت با یک کلیک و CNS، VPS Cross-connect موجود است

سرور مورد استفاده برای این اکانت در نیویورک واقع شده است، به این معنی که معامله گران تاخیر کم در سرعت اجرا را تجربه می کنند. معامله گران به چندین کلاس دارایی دسترسی دارند که شامل 64 جفت ارز و CFD های شاخص است.

اکانت گسترش خام (برای متاتریدر)

این اکانت برای معامله گرانی که می خواهند با مشاوران متخصص معامله کنند و کسانی که اسکالپینگ را ترجیح می دهند بهترین است. از آنجا که آنها همه سبک های معاملاتی را مجاز می دانند، شما به برخی از روش های معاملاتی محدود نخواهید شد. علاوه بر آن، امکانات حساب اسلامی نیز وجود دارد.

. کمیسیون در هر لات: 3.5 دلار و 7.0 دلار در هر دور لات.

. پخش: 0.0 پیپ

. حداقل سپرده: 200 دلار

. اهرم IC Markets 1:500

. معاملات خرد لات (0.01) مجاز است

. سطح توقف در 50٪

. تجارت با یک کلیک و اتصال متقابل CNS VPS در دسترس است

سرور این نوع اکانت در نیویورک قرار دارد و سرعت مورد نیاز کاربران را از نظر اجرا در اختیار کاربران قرار می دهد. همچنین مهم است که مکان سرور را بدانید، بنابراین می‌دانید که هنگام استفاده از متاتریدر به کدام یک متصل شوید.

اکانت Spread Raw دارای 64 جفت ارز و CFD است.

اکانت cTrader IC Markets

IC Markets این را برای معامله گران روزانه و اسکالپرها توصیه می کند. مانند سایر اکانت ها، همه سبک های معاملاتی در اینجا نیز مجاز هستند. اکانت ‌های cTrader برای معامله‌گران اسلامی که به آن‌ها نیاز دارند، مفاد بدون مبادله دارند.

. کمیسیون در هر لات: 3.0 دلار و 6.0 دلار در هر دور لات.

. پخش: 0.0 پیپ

. حداقل سپرده: 200 دلار

. اهرم IC Markets 1:500

. معاملات خرد لات (0.01) مجاز است

. سطح توقف در 50٪

. تجارت با یک کلیک و اتصال متقابل CNS VPS در دسترس است

جفت ارزهای موجود در این اکانت، مانند سایرین، با معاملات Index CFD، 64 است.

با نگاهی دقیق به هر یک از اکانت ها و آنچه که آنها می توانند به شما ارائه دهند، تصمیم گیری آسان خواهد بود که کدام یک برای شما مناسب است. وقتی فهرستی از انتظارات برای هدایت انتخاب های خود داشته باشید کمک می کند.

پلتفرم های بازارهای آی سی

پلتفرم های IC Markets جامع و در همه دستگاه ها در دسترس هستند. شما دو گزینه نرم افزاری برای انتخاب خواهید داشت. متاتریدر و سی تریدر خوشحال می شوید که بدانید cTrader برای معامله گران وب و معامله گران Algo در دسترس است.

مشتریان متاتریدر می توانند انتخاب کنند که IC Markets MetaTrader 4 یا IC Markets MetaTrader 5 را در وب، دستگاه های تلفن همراه و دسکتاپ دریافت کنند.

از ناحیه مشتری امن، می توانید این پلتفرم ها را دانلود و استفاده کنید. برای به دست آوردن بینش بیشتر در مورد پلتفرم ها تا بتوانید بهترین را انتخاب کنید، به جزئیاتی خواهیم پرداخت.

IC Markets cTrader

cTrader با ترکیب سرعت و ارزش عملکرد بالا به شما امکان می دهد به سطوح عمیق نقدینگی بازار دسترسی داشته باشید. با استفاده از آن، می‌توانید تمام 64 جفت ارز موجود در IC Markets و 16 شاخص اصلی سهام ارائه شده توسط آنها را معامله کنید.

اگر می‌خواهید با عملکردهای برتر ارائه شده توسط cTrader معامله کنید و قیمت‌ها را از ارائه‌دهندگان نقدینگی قابل توجه در سطح جهانی پخش کنید، این پلتفرم برای شماست.

از وب سایت IC Markets، ما متوجه شدیم که cTrader چندین مزیت دارد که در اینجا به برخی از آنها اشاره می کنیم:

Tight Spreads

با میانگین اسپرد جفت EUR/USD در 0.0 پیپ در IC Markets، به راحتی می توان فهمید که چرا معامله گران مایل به استفاده از این بروکر هستند. میانگین اسپرد روی همان جفت از سایر ارائه دهندگان معمولاً 0.1 پیپ است. هنگام استفاده از cTrader، می توانید از این نوع مقرون به صرفه بودن لذت ببرید.

Rapid Order Execution

اجرای سریع سفارش

سرور در مرکز لندن Equinix باعث می شود که IC Markets بتواند سفارشات را بسیار سریع در زمانی که مشتریان در cTrader هستند اجرا کند. اکوسیستم مرکز داده بیش از 600 شرکت، سرمایه گذاری، مبادلات، داده های بازار و خدماتی را در خود جای داده است که تاجر از آنها سود می برد.

تجارت بدون محدودیت

شما می توانید از هر روش معاملاتی قانونی که دوست دارید پوست سر خود را پوشش دهید، هج کنید و استفاده کنید. هیچ حداقلی در فاصله سفارش وجود ندارد و سطح انجماد در cTrader روی ‘0’ است.

دسترسی به قیمت گذاری سطح دوم

سفارش‌هایی که انجام می‌دهید با استفاده از VWAP (قیمت میانگین وزنی حجم) با سفارش کامل تکمیل می‌شوند. مشتریان می توانند شفافیتی داشته باشند که به آنها امکان می دهد نقدینگی جفت ارز و حجم هر سطح قیمت را ببینند. هیچ چیز دور از چشم نمی ماند.

گزینه توقف هوشمند

هنگامی که در حال معامله هستید، به تمام محافظتی که می توانید دریافت کنید نیاز دارید. در cTrader، از حداکثر محافظت از یک الگوریتم پیشرفته برخوردار خواهید شد که به عنوان یک تابع توقف ضرر به شما کمک می کند.

علاوه بر تمام این ویژگی ها، از ویژگی های اضافی در IC Markets cTrader برخوردار خواهید شد. آنها عبارتند از:

. یک “نمایش نمادها” گسترش یافته.

. چندین نوع «سفارش».

. نقل قول ها و گزارش های CFD در زمان واقعی

هنگامی که در cTrader هستید، چیزهای بیشتری دریافت می کنید، از جمله دور زدن میز معاملات. هزینه ها کمتر است، کنترل ریسک بالا است، و شما می توانید انتخاب کنید که چقدر اهرم می خواهید.

پلتفرم های متاتریدر IC Markets (MT4/MT5)

هر دو متاتریدر 5 و متاتریدر 4 آی سی مارکت برای دانلود در دستگاه های مک، ویندوز، اندروید و iOS در دسترس هستند.

هنگام استفاده از MT4، می توانید به ویژگی هایی مانند:

. اجرای سریع سفارش

. تایم فریم های متعدد و انواع نمودار

تجارت بدون محدودیت

. بیش از 30 شاخص فنی

. نقل قول در زمان واقعی در CFD و فارکس

کاربران MT5 دارای ویژگی‌های مشابه و همچنین تجربه‌ای مانند کاربران MT4 خواهند بود، همراه با مزایای اضافه شده از چندین ارتقاء و ویژگی‌های خبری که با نسخه جدید ارائه می‌شود.

ویژگی های اضافی در MT5 عبارتند از:

. اتصال به قیمت خام

. اسپردهایی که از 0.0 پیپ شروع می شوند

. نمایی از بازار تا سطح II، کامل با شاخص های فنی

. تست استراتژی بهبود یافته برای EA و الگوریتم ها

. تجارت خودکار، با EA و سایر ابزارهای انجمن MQL5

بهتر است بدانید که با کدام یک از دو نسخه متاتریدر راحت هستید. برای اکانت آزمایشی IC Markets ثبت نام کنید و هر کدام را تست کنید تا ببینید در مورد آنها چه احساسی دارید. پس از آن، هیچ مشکلی برای انتخاب بهترین گزینه برای استراتژی و سبک شما نخواهید داشت.

MT4 و MT5 Webtrader

ویژگی هایی که در برنامه دسکتاپ دریافت می کنید مانند زمانی است که مستقیماً از مرورگر تجارت می کنید. هنگام استفاده از وب تریدر چیزی را از دست نخواهید داد. برای زمانی که در حال حرکت هستید، از لپ تاپ استفاده می کنید و نمی توانید در ترمینال بنشینید، راحت است.

ویژگی های اضافی IC Markets

برای انتخاب بهترین کارگزار، همیشه به ارزش اضافی که آنها روی میز می آورند نگاه کنید. اکثر کارگزاران دیگر دارای پلتفرم‌ها و ویژگی‌های دیگری هستند که IC Markets دارد، اما ویژگی‌های منحصر به فردی وجود دارد که این کارگزار را متمایز می‌کند. در اینجا به برخی از آنها اشاره می کنیم:

آنها تجارت اجتماعی دارند

IC Markets به مشتریان این امکان را می دهد تا به راحتی پلتفرم هایی را که استفاده می کنند با خدمات تجارت اجتماعی ادغام کنند. با پلتفرم های اجتماعی معاملات فارکس، مبتدیان و متخصصان می توانند به معاملات سایر معامله گران خوب نگاه کنند و از آنها بیاموزند. مقایسه کردن به افراد کمک می کند سریعتر یاد بگیرند.

افراد با ارزش خالص بالا اسکان داده می شوند

با معاملات API، معامله گران با ارزش خالص بالا می توانند به ارائه دهندگان نقدینگی که دارای استخرهای نقدینگی عمیق هستند دسترسی مستقیم داشته باشند.

تجزیه و تحلیل خودکار

برای کسب بینش در مورد ایده ها، معامله گران IC Markets می توانند به بخش Trading Central دسترسی داشته باشند و بهترین ایده ها را دریافت کنند. این نه تنها آنها را به معامله گران بهتر تبدیل می کند، بلکه مهارت های تجزیه و تحلیل آنها را نیز بهبود می بخشد.

کمیسیون ها و گسترش بازارهای آی سی

همانطور که قبلاً اشاره کردیم، برخی از اکانت ها بدون کمیسیون و برخی دیگر مبتنی بر کمیسیون هستند. برای دریافت ایده کامل از مبلغی که می پردازید، باید به حساب کاربری خود و الزامات مالی نگاه کنید.

نگاهی به اسپردها روندهای زیر را نشان می دهد.

توجه: این جداول جزئی هستند و لیست کامل اطلاعات را نشان نمی دهند. برای مشاهده همه چیز و نحوه شارژ آن، به وب سایت IC Markets مراجعه کنید.

  • Forex
  • Commodities
  • Indices
  • Metal
  • Bonds
  • Cryptocurrency

کمیسیون های بازارهای آی سی

پورسانت دریافت شده از cTrader برای هر طرف، به ازای هر 100000 دلار معامله شده است. این با MT4 متفاوت است، که در آن مقدار در هر لات ثابت است. کمیسیونی که در پلتفرم cTrader پرداخت می کنید 3 دلار به ازای هر 100000 دلار معامله شده است.

توجه: کمیسیون USD با استفاده از نرخ های فعلی در زمان تراکنش به ارز پایه ای که هنگام باز کردن حساب خود انتخاب کرده اید تبدیل می شود.

این جدول در زمان نگارش این بررسی دقیق است و نشان می‌دهد که چه مقدار کمیسیون باید متناسب با هر ارز پایه اکانت بپردازید.

پورسانت دریافت شده معمولاً بسته به اکانتی که استفاده می کنید متفاوت است.

آموزش و تحقیقات بازارهای آی سی

IC Markets دارای یک بخش آموزشی جامع است که جزئیاتی در مورد تجارت فارکس، تحلیل تکنیکال، تحلیل بنیادی، مدیریت ریسک، روانشناسی تجارت و استراتژی ارائه می دهد. این منابع آموزشی در قالب پست های وبلاگ و ویدئو ارائه شده است.

اگر در مورد پلتفرم ها کاملا مبتدی هستید، باید خیالتان راحت باشد زیرا IC Markets برای پلتفرم هایی که ارائه می دهد آموزش هایی دارد.

در مورد تحقیق، می‌توانید بیشتر اطلاعات مورد نیاز خود را از بخش «مرکز اطلاعات برای معامله‌گران جدی» بیابید.

در آنجا دسته بندی هایی مانند اخبار شرکت، تحلیل بنیادی، تحلیل تکنیکال، آموزش و داده های معاملاتی را مشاهده خواهید کرد.

به‌روزرسانی‌های منظم در Outlook هفتگی و پست‌های بررسی وجود دارد. تقویم اقتصادی در صفحه اصلی و همچنین یک ماشین حساب فارکس است.

ترکیب این ابزارها به شما دید لازم برای انجام معاملات آگاهانه را می دهد.

IC Markets تجربه خدمات مشتری

مانند هر کارگزاری، می‌توانید با چالش‌ها و مسائل دیگری که نیاز به رسیدگی دارند، روبرو شوید. برای درست کردن آن، ممکن است لازم باشد با پشتیبانی مشتری تماس بگیرید، ایمیل بزنید یا پیامک ارسال کنید. از اینکه بدانید آنها سریع، دقیق و مفید هستند، خوشحال خواهید شد.

تجربه عمومی

استراتژی IC Markets این است که خود را به عنوان بهترین گزینه برای معامله گران با حجم بالا معرفی کند. با این حال، ویژگی های آنها برای مبتدیان و مشتریان کم حجم نیز مناسب است. اگر حسابی را انتخاب کنید که برای سبک و استراتژی شما بهترین کار را دارد، مشکلی برای سودده ماندن ندارید.

با اسپردهای عالی، اکانت های آزمایشی، کتابخانه، مواد تحقیقاتی، پشتیبانی عالی و سایر ویژگی‌های تجاری اضافی، تجربه معاملاتی در IC Markets به معامله‌گران محیطی عالی برای رونق می‌دهد.

پلتفرم ها در همه دستگاه ها (مک و ویندوز) و (اندروید و iOS) در دسترس هستند. برای یادگیری نحوه تجارت بهتر یا مقایسه استراتژی خود با معامله گران مورد علاقه خود، می توانید از ادغام برای تجارت اجتماعی یا تجارت کپی از طریق ZuluTrade و MyFXbook استفاده کنید.

شما می توانید انتخاب کنید که آیا می خواهید از یک اکانت کاربری مبتنی بر کمیسیون یا بدون کمیسیون استفاده کنید. در مورد تریدرها و اسکالپرهای الگوریتمی، خوشحال خواهید شد بدانید که هیچ نقل قول مجدد و هیچ محدودیتی وجود ندارد.

محیط معاملاتی معمولاً محیطی خوشایند است که به دنبال پاسخگویی به هر معامله‌گری است.

در نتیجه

یکی از مواردی که IC Markets در آن برجسته است، در سطح خدمات به مشتریان است. از آنجایی که این یک کارگزار آنلاین بین المللی است، آنها در 24 ساعت شبانه روز و پنج روز هفته به مشتریان کمک چند زبانه ارائه می دهند.

همانطور که این بررسی IC Markets نشان داده است، می توانید از بسیاری از ویژگی هایی که آنها را بهترین کارگزار فارکس منحصر به فرد می کند، بهره مند شوید.

IC Markets دارای یک سیستم امنیتی است که از داده های شما از طریق رمزگذاری محافظت می کند. آنها به دلیل تجربه، پس از بیش از یک دهه در صنعت، در ارائه خدمات برتر هستند.

با مقررات FSA، ASIC و CySEC، امنیت وجوه و عملیات قانونی تضمین شده است. به دلیل مراکز داده خود در لندن و نیویورک، معامله‌گران اکنون می‌توانند از اعدام‌های سریع بهترین بهره را ببرند.

آنها خدمات رقابتی ارائه می دهند و طیف گسترده ای از بازارها و پلتفرم های تجاری پیشرفته را ارائه می دهند.

می‌توانید با پر کردن فرم درخواست از طریق وب‌سایت، یک حساب کاربری زنده در IC Markets باز کنید و هم‌اکنون از تجارت خود لذت ببرید.

امتیاز 5/5 - از 1 رای

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT