شارژ مستقیم بروکر ویندزور

شارژ مستقیم بروکر ویندزور | تخفیفات ویندزور به مناسب کریسمس

زمان مطالعه 2 دقیقه

ویندزور بروکرز نام تجاری است که توسط چندین شرکت ارائه دهنده خدمات و فعالیتهای سرمایه گذاری به مشتریان از سال 1988 استفاده می شود. همه نهادهای ویندزور بروکرز دارای رگولیشن کامل و مجاز برای ارائه خدمات در بازارهای مالی هستند. نهاد ویندزور بروکرز که با آن معامله می کنید، همان شرکتی است که از طریق آن حساب کاربری باز کرده اید و می توانید از طریق کابین مشتریان شناسایی نمایید. در این مقاله به بررسی شارژ مستقیم بروکر ویندزور و همچنین هدایای این شرکت به مناسبت کریسمس می پردازیم.

شارژ مستقیم بروکر ویندزور

شارژ مستقیم بروکر ویندزور

نهاد های حقوقی زیر تحت دامنه windsorbrokers.com فعالیت می کنند:

Windsor Brokers International Ltd ، دارای مجوز و رگوله شده توسط سازمان خدمات مالی (FSA) در سیشل، تحت شماره مجوز SD072، که در Suite 3، Global Village، Jivan’s Complex، Mont Fleuri، Mahe، سیشل، واقع شده است.

Windsor Brokers (BZ) Limited، دارای مجوز و رگوله شده توسط کمیسیون خدمات مالی (FSC) در بلیز و در 35 Barrack Road, 2nd Floor, Unit 204, Belize City بلیز، واقع شده است.

Seldon Investments Limited (اردن)، دارای مجوز و رگوله شده توسط کمیسیون اوراق بهادار جردن (JSC) در اردن، تحت مجوز شماره 1265، و در 198 Zahran Street, Emmar Towers, block Tower A, 3rd Floor, Amman اردن، واقع شده است.

Windsor Markets (Kenya) Limited، دارای مجوز و رگوله شده توسط سازمان بازار سرمایه (CMA) در کنیا، تحت مجوز شماره 156، و در 156, and situated at 5th floor, Park Place offices, junction of 2nd Parklands Road and Limuru Road, LR NO. 209/4201 کنیا، واقع شده است.

هشدار ریسک: قراردادهای سی اف دی (CFD) ابزارهای مالی پیچیده ای هستند که سطح قابل توجهی از ریسک را به همراه دارند و ممکن است برای همه سرمایه گذاران مناسب نباشند، زیرا ممکن است به دلیل وجود لوریج، موجب از دست رفتن تمام سرمایه سرمایه گذاری شده شود. باید در نظر بگیرید که آیا نحوه عملکرد سی اف دی ها، اهداف سرمایه گذاری، میزان تجربه و ریسک پذیری را درک کرده اید و در صورت لزوم ، از مشاور مالی مستقل کمک بگیرید.

شارژ مستقیم بروکر ویندزور

شارژ مستقیم بروکر ویندزور

 خواهید داشت که در قرعه کشی خودروهای الکتریکی لوکس شرکت کنید و همچنین جوایز نقدی وفاداری بزرگی را دریافت نمایید!

از امروز، هر امتیاز وفاداری که هنگام معامله جمع آوری می کنید، به عنوان بلیط طلایی شما برای قرعه کشی خودرو الکتریکی لوکس ما خواهد بود، که در تاریخ 15/01/2024 برگزار می گردد

 1 امتیاز وفاداری = 1 ورودی به قرعه کشی خودروهای لوکس که در آن می توانید یک تسلا مدل 3 یا  BMW IX3 M Sport*(*با توجه به قوانین و مقررات) برنده شوید.

این تمام جوایز نیست …

فقط با ماندن بعنوان یک معامله گر فعال در طول سال 2023، جوایز نقدی تضمین شده ای دریافت کنید. میانگین امتیازات *وفاداری ماهانه را جمع آوری کرده و پاداش دریافت کنید

امتیازها، جوایز شما

جایزه نقدی
(دلار آمریکا)
میانگین امتیازهای وفاداری ماهانه
3,000 1500+ دسته اول
1,200 501 – 1,500 دسته دوم
200 101 – 500 دسته سوم
50 50 – 100 دسته چهارم

در نظر داشته باشید که همه موارد اعلام شده در این مقاله بر اساس نوشته های سایت مربوط به بروکر می باشد و این مجموعه هیچ مسولیتی در قبال سرمایه گزاری شما ندارد.

امتیاز 5/5 - از 3 رای

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT