شرکت Canonical Crypto

شرکت Canonical Crypto صندوق گشایشی 20 میلیون دلاری راه اندازی کرد

زمان مطالعه 3 دقیقه

شرکت Canonical Crypto صندوق گشایشی 20 میلیون دلاری را با حمایت Marc Andreessen، Chris Dixon راه اندازی کرد.

شرکت Canonical Crypto

Canonical Crypto، یک شرکت سرمایه گذاری خطرپذیر که به تازگی افتتاح شده است، 20 میلیون دلار برای صندوق گشایشی خود جمع آوری کرده است تا از پروژه های زیرساختی برای توسعه بلاکچین حمایت کند، که البته استعدادهایی که انتقال وب 2 به وب 3 را امکان پذیر می سازنددر اولویت هستند.

این صندوق توسط افراد تاثیرگذار و پر نفوذی در زمینه ارزهای دیجیتال حمایت می شود، از جمله شرکای Andreessen Horowitz (a16z) Marc Andreessen و Chris Dixon.

سرمایه گذاران دیگر عبارتند از Shan Aggarwal، رئیس توسعه شرکت Coinbase Ventures، Haseeb Quresh از Dragonfly Capital، Amy Wu ، شریک FTX Ventures و چندین دفتر خانوادگی.

Anand Iyer بنیانگذار Canonical Crypto  در مصاحبه ای به CoinDesk گفت: “ این تز بر دنیایی که من در آن بزرگ شدم متمرکز است، یعنی زیرساخت توسعه دهنده. “من احساس می‌کنم در حال حاضر در مرحله ای از کریپتو هستیم که تنها به زیرساخت بهتری نیاز داریم. در واقع ما به فرودگاه های بهتری برای پشتیبانی از همه هواپیماهایی که در حال پرواز هستند، نیاز داریم.”

منشا های قانونی

Iyer در اواخر سال گذشته پس از تغییر از فناوری سنتی به فضای کریپتو، Canonical Crypto را تأسیس کرد. او قبلا چندین سال را در مایکروسافت گذرانده بود، از جمله مدتی که به عنوان سفیر این غول فناوری در جامعه توسعه دهندگان Silicon Valley بود. Iyer سپس توسعه دهنده موبایل ورزش محور HItpost (که توسط یاهو در سال 2013 خریداری شد) و Trusted Child Care را که توسط Care.com خریداری شد، تأسیس کرد. 

به گفته  Iyer با توجه به علاقه روزافزونش به فناوری بلاکچین در میان دوستانش در Silicon Valley، او این کار را شروع کرد و دوره های مالی غیرمتمرکز (DeFi) خود را راه اندازی کرد و به Pear VC پیوست تا سرمایه گذاری های کریپتو و بلاکچین را آغاز کند.

Canonical Crypto ابتدا با هدف حمایت از بنیانگذاران تازه کاری که در زمینه ساخت زیرساخت بلاکچین فعالیت می کنند متولد شد، که Iyer آن را به عنوان هر چیزی که می تواند بهره وری توسعه دهندگان را بیشتر کند تعریف می کند، چه همکاری در زمینه کدنویسی باشد و چه تست، امنیت و چه ذخیره سازی. Amazon Web Services یک بسته توسعه ای است که توسط بسیاری در وب 2 استفاده می شود و Iyer نیاز به تفکیک سازی این خدمات مشابه برای وب 3 را می بیند.

استراتژی سرمایه گذاری

Iyer در حالی که در حال ایجاد این صندوق بود از سرمایه گذاران خطرپذیری مثل Andreessen و Dixon مشاوره گرفت و Dixon توصیه کرد: “بر روی کاری که می توانید به خوبی انجام دهید تمرکز کنید”.

Canonical Crypto انتظار دارد که بر روی 40 تا 50 پروژه با اولین صندوق، سرمایه گذاری کند و چک هایی از 250,000 تا 500,000 دلار برای سرمایه گذاری های pre-seed (اولین مرحله‌ی جذب سرمایه برای یک استارتاپ جدید است.) تا seed (اولین مرحله‌ی رسمی تأمین سرمایه‌ی سهامی است.) بنویسد. این شرکت یک پشتیبانی عملیاتی با تمرکز بر کمک به بنیان گذاران برای پیدا کردن نحوه تنظیم ابزارهای خود برای مجموعه مناسبی از کاربران و یک استراتژی بازاریابی برای ارائه راه حل به بهترین مخاطب را ارائه خواهد کرد.

این صندوق قبلاً سرمایه گذاری های اولیه خود را در چندین شرکت انجام داده است، از جمله Formfunction که بازار توکن غیرقابل تعویض مبتنی بر Solana (NFT)، Thirdweb که پلتفرم توسعه اپلیکیشن های غیرمتمرکز کم کد ،  Notifiکه ارائه دهنده زیرساخت های ارتباطی و Vybe Network که راه حل زیرساخت داده متمرکز بر Solana  است.

Canonical Crypto اولین صندوق خود را در طول یک بازار نزولی ارزهای دیجیتال راه اندازی می کند و سرمایه گذارهای خطرپذیر را منصرف نخواهد کرد. A16z هفته گذشته رکوردهای صنعت را شکست و از جمع آوری 4.5 میلیارد دلار برای چهارمین صندوق ارز دیجیتال خود خبر داد.

منبع : finance.yahoo

امتیاز 5/5 - از 21 رای

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT