تکنیکال کاردانو ۱۷ خرداد

تحلیل تکنیکال کاردانو ۱۷ خرداد

زمان مطالعه 2 دقیقه

رمزارز کاردانو (ADA) در بازه زمانی روزانه، یک الگوی فنجان و دسته ( Cup and Handle ) شکل می دهد که حاکی از احتمال آغاز روند صعودی است. علیرغم اینکه بازار رمزارزها درکل خرسی است ، اما روند بیت کوین حاکی از آغاز یک رالی بازیابی به طور موقت است. بنابراین ، این الگوی تکنیکال در نمودار ADA حائز اهمیت است. در این پست به تحلیل تکنیکال کاردانو ۱۷ خرداد می پردازیم.

تحلیل تکنیکال کاردانو ۱۷ خرداد

این ساختار تکنیکال دارای یک الگوی کف گرد است که به عنوان فنجان شناخته می شود و سقف های نوسانی آن توسط یک خط افقی به هم متصل می شوند تا یک مانع مقاومتی شکل بگیرد. سپس ،پرایس اکشن با نوسانات قیمت در محدوده باریکی دنبال می شود که با عنوان دسته شناخته می شود.

این الگو قاعدتا رشد 27 درصدی قیمت را پیش بینی می کند ، طوری که با شکسته شدن مقاومت افقی 0.628 دلاری، تارگت 0.80 دلاری مورد هدف قرار می گیرد.

بر اساس نمودار کاردانو ، ممکن است این روند صعودی در حدود 0.755 دلار متوقف شود که سود کل ADA را از 27٪ به 20٪ میرساند.

تکنیکال کاردانو ۱۷ خرداد

تکنیکال کاردانو ۱۷ خرداد

در هر صورت، سرمایه گذاران باید محتاط باشند و منتظر تایید شکست مقاومت 0.628 دلاری باشند. عقب نشینی و ریجکت کاردانو از این سطح می تواند مانع از روند صعودی شود و حتی آن را باطل کند. اگر کاردانو به کف قیمتی پایین تری از سطح حمایت 0.456 دلاری برسد ، سناریوی گاوی باطل خواهد شد.

منبع: fxstreet

امتیاز 5/5 - از 11 رای

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT