صرافی CoinSwitch Kuber

صرافی CoinSwitch Kuber هند از شاخص Crypto Rupee رونمایی کرد

زمان مطالعه 2 دقیقه

صرافی CoinSwitch Kuber، یکی از برجسته ترین صرافی های ارز دیجیتال هند، شاخصی را راه اندازی کرده است که اطلاعات لحظه ای درباره عملکرد روپیه هند بر اساس بازار ارزهای دیجیتال ارائه می دهد.

صرافی CoinSwitch Kuber

Ashish Singhal، مدیرعامل و یکی از بنیان گذاران CoinSwitch Kuber در توییتی نوشت: Crypto Rupee Index (CRE8) اولین مورد در بازار هند است و قبلاً مجبور بودند “به شاخص های بین المللی مبتنی بر دلار آمریکا تکیه کند”. وی افزود: “اما این شاخص ها تصویر واقعی از بازار هند را ارائه نمی دادند و پویایی های عرضه و تقاضای پایگاه سرمایه گذار رو به رشد هند را ارائه نمی دادند”.

این شرکت می گوید CRE8 بیش از 1400 بار در روز به روز رسانی می شود تا از حرکت لحظه ای بازار اطمینان حاصل کند و همچنین عملکرد هشت دارایی کریپتو را که بیش از 85 درصد از کل بازار سرمایه بازار ارز دیجیتال معامله شده به روپیه هند را نشان می دهند، ردیابی می کند.

شاخص CRE8 بر اساس معاملات انجام شده در اپلیکیشن CoinSwitch Kuber است که به گفته این شرکت 18 میلیون کاربر ثبت شده دارد.

حجم معاملات در هند اخیراً به دلیل مالیات جدید سخت گیرانه بر روی کریپتو و سایر توسعه های اخیر از جمله راه اندازی محلی صرافی ارز دیجیتال Coinbase (COIN) کاهش یافته است. بنابراین مشخص نیست که چه تعداد از 18 میلیون کاربر ثبت نام شده CoinSwitch Kuber هنوز فعال هستند.

“#CRE8 نشان دهنده تعهد ما برای ایجاد شفافیت بیشتر در بازار کریپتو هند و تجهیز کاربران به معیارهای ساده و قابل درک از بازار هند است. Singhal در توییتی نوشت: سرمایه گذاران هندی و ناظران بازار دیگر نیازی به حدس زدن در مورد اینکه چگونه قرار است بازار کریپتو هند رفتار کند، ندارند.

CoinSwitch Kuber توسط سرمایه گذارانی مانند Andreessen Horowitz (a16z)، Coinbase Ventures، Tiger Global و Sequoia Capital پشتیبانی می شود.

منبع : finance.yahoo

امتیاز 5/5 - از 25 رای

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT