شکستن رکورد قیمت بیت کوین و اتریوم

احتمال شکستن رکورد قیمت بیت کوین و اتریوم

زمان مطالعه 2 دقیقه

وزارت خزانه‌داری ایالات متحده پس از توافق مربوط به سقف بدهی بایدن-مک‌کارتی، در سکوت، موجودی نقدی خود را به 500 میلیارد دلار افزایش داد. با این حال، این موضوع در حال حاضر تأثیری بر میزان نقدینگی خالص دلار آمریکا نداشته است و این امر اجازه ادامه روند صعودی در بازارهای رمزارزی و سهام را می‌دهد. در این پست به احتمال شکستن رکورد قیمت بیت کوین و اتریوم می پردازیم.

احتمال شکستن رکورد قیمت بیت کوین و اتریوم

ارزش کلی بازار رمزارزها به 1.20 تریلیون دلار رسیده است و قیمت‌ بیت کوین و اتریوم با حمایت نهادهای مالی بزرگی مانند بلک‌راک و فیدلیتی به بالاترین سطح سال خود رسیده‌اند.

قیمت لحظه ای ارزهای دیجیتال

با افزایش موجودی حساب وزارت خزانه‌داری به 465 میلیارد دلار، دارایی‌های ریسکی تحت تأثیر قرار نگرفته و نقدینگی دلار آمریکا همچنان کافی است. وزارت خزانه‌داری قصد دارد در ماه ژوئیه میلیاردها دلار از اوراق قرضه، سپرده‌ها را به مزایده بگذارد و طی شش ماه آینده یک تریلیون دلار دیگر اضافه کند.
همچنان که نقدینگی دلار آمریکا در سطح مطلوبی باقی می‌ماند، بازارهای ارزهای دیجیتال و سهام به رشد خود ادامه می‌دهند. قیمت بیت کوین (BTC) در این هفته به بیشترین مقدار خود یعنی 31,400 رسید. در عین حال، بازارهای سهام نیز روز جمعه با رشد مثبت خاتمه یافتند، شاخص داو جونز 0.84٪ رشد، شاخص اس‌اندپی500 حدود 1.23٪ افزایش یافت و نزدک 1.60٪ رشد کرد. علاوه بر این، تورم PCE آمریکا به 4.6٪ کاهش یافته است که نشان دهنده احتمال حرکت صعودی بیشتر است.
تحلیلگران بازار کریپتو و کارشناسان بلومبرگ نسبت به قیمت بیت‌کوین خوش‌بین هستند و پیش‌بینی می‌کنند که با توجه به علاقه روزافزون به برنامه‌های ETF بیت‌کوین و جریان‌های ورودی نهادی، قیمت بیت‌کوین در ماه جولای یا اوایل آگوست به 40 هزار دلار خواهد رسید. علیرغم نوسانات اخیر، احساسات کلی برای قیمت بیت کوین و اتریوم مثبت است. قیمت بیت کوین در ماه ژوئن 15 درصد افزایش یافت. قیمت در حال حاضر 30,445 دلار معامله می شود که در 24 ساعت گذشته 1 درصد کاهش داشته است. پایین ترین و بالاترین قیمت بیت کوین در 24 ساعت به ترتیب 29600 دلار و 31093 دلار است.

امتیاز دهید

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT