تحلیل تکنیکال شیبا ۱۰ تیر

تحلیل تکنیکال شیبا ۱۰ تیر ۱۴۰۲

زمان مطالعه 3 دقیقه

شیبا اینو (SHIB) در حال حاضر در سطوح پایین‌تر از مقاومت پویای بلندمدت خود معامله می‌شود. اخیراً با واکنش قیمت به این مقاومت، اعتبار این مقاومت افزایش پیدا کرده است. در این پست به تحلیل تکنیکال شیبا ۱۰ تیر ۱۴۰۲ می پردازیم.

تحلیل تکنیکال شیبا ۱۰ تیر ۱۴۰۲

بررسی و تحلیل قیمت شیبا در دو تایم فریم هفتگی و روزانه بیان‌گر ادامه روند کاهشی می‌باشد. بنابراین، میم کوین شیبا احتمالاً در یک روند نزولی قرار گرفته است.

خرید آنی شیبا اینو

تجزیه و تحلیل تکنیکال انجام‌شده در بازه زمانی هفتگی، چشم‌انداز نزولی قاطعانه‌ای را برای قیمت شیبا اینو نشان می‌دهد. این ارزیابی بر اساس تجزیه یک الگوی مثلث متقارن است که از ژوئن 2022 وجود داشته است.

هنگامی که الگوی مثلث متقارن شکسته شد، قیمت در داخل این الگو به مدت 350 روز در حال معامله شدن بود. شکست‌های ناشی از چنین الگوهای بلندمدتی معمولاً به حرکت‌های رو به پایین پایداری منجر می‌شود.

تحلیل تکنیکال شیبا ۱۰ تیر

تحلیل تکنیکال شیبا ۱۰ تیر

پس از شکست، قیمت شیبا اینو به سطح حمایت افقی در قیمت 0.0000058 دلار رسید و بازگشت قیمتی را تجربه کرد. این حمایت از پایان سال 2021 مشاهده نشده بود.

در حالی که برگشت از حمایت مذکور باعث رشد قیمتی شد، اما قیمت نتوانست در بالای خط روند نزولی (نماد قرمز) خود را تثبیت کند. بنابراین، این احتمال وجود دارد که روند همچنان نزولی باشد.

علاوه بر این، شاخص قدرت نسبی هفتگی (RSI) یک نشانه نزولی را ارائه می‌دهد. معامله‌گران معمولاً از RSI به عنوان یک شاخص برای ارزیابی اینکه آیا یک دارایی بیش از حد خریداری شده یا فروخته شده است، استفاده می‌کنند، بنابراین این شاخص تعیین می‌کند که آیا یک دارایی را نگه دارند یا بفروشند.

به طور معمول، اگر RSI از سطح 50 فراتر رود و روند صعودی باشد، گاوها کنترل اوضاع را در دست دارند. و اگر مقدار RSI کمتر از 50 باشد، عکس آن صادق است. در حال حاضر، RSI زیر 50 و نزولی است که نشان‌دهنده یک روند نزولی برای این رمزارز است.

تحلیل تکنیکال در تایم فریم روزانه با تحلیل هفتگی تطابق دارد. قیمت شیبا اینو از ابتدای فوریه تحت تاثیر یک خط روند نزولی کاهش یافته است. بنابراین، تا زمانی که این روند را ادامه دهد، روند نزولی است. اخیراً، این خط روند نزولی باعث برگشت قیمت در تاریخ 22 ژوئن (دایره قرمز) شد.

در همان زمان، RSI روزانه نیز در سطح 50 رد شد. این دو عامل، اعتبار روند نزولی را افزایش می‌دهند.

اگر این کاهش ادامه یابد و قیمت شیبا اینو ناحیه حمایتی بلندمدت خود در محدوده 0.0000060 دلار را از دست بدهد، این امر می‌تواند باعث کاهش بیشتر قیمت تا 0.0000020 دلار شود.

تحلیل تکنیکال شیبا ۱۰ تیر

تحلیل تکنیکال شیبا ۱۰ تیر

با وجود این پیش‌بینی روند نزولی برای قیمت شیبا اینو، در صورت حرکت به سمت بالا و تثبیت قیمت بالاتر از خط روند نزولی، می‌توان گفت که روند همچنان صعودی است. در آن صورت، قیمت شیبا اینو می‌تواند تا سطح مقاومت اصلاحی فیبوناچی 0.5 در قیمت 0.0000011 دلار افزایش یابد.

امتیاز دهید

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT