شکست قریب الوقوع قیمت بیتکوین

PlanB: داده های تاریخی به شکست قریب الوقوع قیمت بیتکوین اشاره می کنند

زمان مطالعه 2 دقیقه

PlanB، خالق مدل انباشت به جریان (S2F)، بر اساس روندهای تاریخی قیمت و مدل اصلی 55 هزار دلاری 2019، شکست قریب الوقوع قیمت بیتکوین را پیش بینی می کند.

بیت کوین در 6 ساعت گذشته نزدیک به 6 درصد افزایش یافته و به بالای سطح حیاتی 30000 دلار رسیده است.

PlanB معتقد است مدل اصلی 55 هزار دلاری S2F درست است و افزایش 14 برابری پیش بینی شده به 55 هزار دلار ارزش بیشتری از خطای پیش بینی 2 برابری 100 هزار دلاری دارد. علاوه بر این، هر دو مدل پس از هاوینگ سال 2024 به 500 هزار دلار اشاره می کنند.

PlanB حرکت صعودی برای بیت کوین (BTC) را پیش بینی می کند

به نظر می رسد قیمت بیت کوین با ورود به منطقه خرید، از محدوده 28 تا 30 هزار دلار فراتر می رود. طبق مدل 55 هزار دلاری S2F، قیمت بیت کوین به شدت اصلاح شده است و می تواند به شدت افزایش یابد. علاوه بر این، همانطور که قبلاً گزارش شده بود، به نظر می رسد قیمت BTC احتمالاً به پایین ترین سطح خود رسیده است.

“حتی اگر مدل اصلی 55 هزار دلاری درست بود و آپدیت بعدی 100 هزار دلاری اشتباه بود، تفاوت «فقط» 2 برابر است.

به یاد داشته باشید که مدل S2F در مارس 2019 ، زمانی که بیت کوین زیر 4 هزار دلار بود، ایجاد شد. افزایش 14 برابری (55/4) به درستی پیش بینی شده توسط IMO بیشتر از خطای پیش بینی 2 برابری (100/55) ارزش دارد.”

PlanB حرکت صعودی برای بیت کوین (BTC) را پیش بینی می کند

PlanB حرکت صعودی برای بیت کوین (BTC) را پیش بینی می کند

علاوه بر این، به نظر می رسد که این قیمت بیت کوین در سطوح فعلی، مشابه با کاهش در سال های 2015 و 2018/19 است. این سقوط به دنبال افزایش قیمت بیت کوین (BTC) بود.

این قیمت بیت کوین به زیر میانگین متحرک سقوط کرده است و خطوط قیمت بیت کوین را ایجاد کرده است. بنابراین، بازگشت به بالای 30000 دلار، حرکت صعودی آینده را نشان می دهد.

این قیمت بیت کوین (BTC) در حال حاضر با حجم زیادی در حال حرکت است زیرا قیمت آن در چند ساعت گذشته به 30893 دلار رسیده است.

اگر این روند ادامه یابد، این قیمت بیت کوین باالاتر از سطوح مقاومت چندگانه خواهد شکست. در واقع، یک انتقال به بالای 32000 دلار یک افزایش قیمت بسیار قوی را به همراه خواهد داشت.

سایر تحلیلگران نیز همین رشد صعودی را پیش بینی می کنند

بسیاری از تحلیلگران معتقدند که بیت کوین از سطوح فعلی بالاتر خواهد رفت. Ki Young Ju ، مدیر عامل و تحلیلگر CryptoQuant، می گوید نهنگ های بیت کوین در حال حاضر در مقایسه با بازارهای نزولی قبلی با شدت بیشتری جمع می شوند. علاوه بر این، موسسات در این کاهش قیمت خریداری کرده بودند و دارایی های بیت کوین خود را نفروختند.

Alex Kuptsikevich ، تحلیلگر ارشد بازار در FxPro، معتقد است که اگر قیمت بیت کوین به بالای 30600 دلار برسد، که در واقع یک خط مقاومت افقی از اواسط ماه مه است، گاوهای بیت کوین دوباره غالب خواهند شد. این افزایش علاقه در میان تریدرها و نهنگ ها، امیدها را برای یک تحول و تغییر مثبت افزایش می دهد.

امتیاز 5/5 - از 2 رای

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT