صرافی بیبی دوج سواپ

صرافی بیبی دوج سواپ راه اندازی شد

زمان مطالعه 2 دقیقه

رقیب شیبا اینو، بیبی دوج، پلتفرم معاملاتی غیرمتمرکز خود را با نام BabyDogeSwap راه اندازی کرده است. در این پست به راه اندازی صرافی بیبی دوج سواپ می پردازیم.

صرافی بیبی دوج سواپ

میم کوین‌های بیشتر تمرکز خود را از صرفاً یک نشانه سرگرمی خالص به آنهایی با ابزارهای تعریف‌شده متنوع می‌کنند. با تکیه بر این، بیبی دوج (BABYDOGE) یک رقیب شیبا اینو پلتفرم تبادل غیرمتمرکز (DEX) خود را با نام بیبی دوج سواپ راه اندازی کرده است.

راه اندازی بیبی دوج سواپ و رقابت با سایر میم کوین ها

راه‌اندازی پلتفرم بیبی دوج سواپ را می‌توان نقطه عطفی برای جامعه میم کوین ها با خدمات گسترده‌ای که اکنون به روی همه باز است، برچسب‌ گذاری کرد. همانطور که پروتکل نشان داد، کاربران اکنون می توانند توکن های خود را با استفاده از تجمیع کننده آن مبادله کنند.

فراتر از مبادله توکن، کاربران همچنین می‌توانند به صورت کاربردی فارم ها و استخرها را بنا به تقاضا ایجاد کنند، یا از بخش استیکینگ رایگان DEX استفاده کنند، و همچنین توکن‌های NFT را که در پلتفرم معاملاتی میزبانی می‌شوند، پرداخت کنند.

در حالی که راه اندازی نسخه اصلی صرافی غیرمتمرکز آن بیبی دوج را خاص می کند، این نقطه عطف توسط شیبا اینو که دارای صرافی ShibaSwap است، پیشگام بوده است. صرافی ShibaSwap جایگاهی را در میان پرکاربردترین پلتفرم‌های معاملاتی در دنیای مالی غیرمتمرکز (DeFi) به دست آورده است و ناظران به دنبال این هستند که آیا پلتفرم بیبی دوج سواپ رقیب چندین ساله خود را شکست خواهد داد یا خیر.

بر اساس داده های CoinMarketCap، در حال حاضر، ShibaSwap نزدیک به یک میلیون دلار حجم معاملات روزانه را حفظ می کند.

نقاط عطف بیبی دوج

در حالی که بر روی ساخت پلتفرم تجاری جدید خود تمرکز خواهد کرد، BabyDoge، میم کوینی که تلاش کرد رکورد جهانی گینس را برای بزرگترین کمک های مالی حیوانات خانگی در جهان بشکند، همچنین در حال برنامه ریزی برای سرمایه گذاری بر نوآوری های موجود طراحی شده برای توانمندسازی اعضای جامعه خود و افزایش ارزش گذاری توکن بومی این پروژه است.
یکی از این نوآوری‌ها برنامه توکن سوزی بیبی دوج است و می‌گوید کاربرانی که از پورتال مربوطه برای توکن سوزی BabyDoge خود استفاده می‌کنند، در صرافی جدید کارمزد معاملاتی کمتری دریافت خواهند کرد. علاوه بر این، یک کارت مجازی در دسترس قرار خواهد گرفت تا به مردم اجازه دهد رمز ارز خود را خرج کنند و در عین حال یک ویژگی را نیز ادغام می کند تا به کاربران امکان برداشت وجوه به حساب های خود را بدهد.

با ایجاد جامعه ای با بیش از 1.9 میلیون دنبال کننده در توییتر، راه اندازی بیبی دوج سواپ موظف است به تقویت احساسات در مورد چشم انداز پروتکل در دراز مدت کمک کند. در حالی که تمام تلاش خود را می کند تا مسیر رشد خود را از شیبا اینو و شیباریوم متمایز کند، راه اندازی صرافی جدید می تواند به معکوس کردن روند نزولی فعلی میم کوین کمک کند که در زمان نگارش این مقاله با 0.0000000014 دلار تغییر می کند.

امتیاز دهید

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT