صعود اتریوم به بالای ۳۷۰۰ دلار

صعود اتریوم به بالای ۳۷۰۰ دلار پس از تعویق تایید ETF

زمان مطالعه 2 دقیقه

روز دوشنبه ۴ مارس، کمیسیون بورس و اوراق بهادار آمریکا (SEC) اعلام کرد که تصمیم خود مبنی بر پذیرش یا رد صندوق قابل‌معامله در بورس (ETF) اسپات اتریوم بلک راک (BlackRock) را به تعویق انداخته است. در این پست به صعود اتریوم به بالای ۳۷۰۰ دلار می پردازیم.

صعود اتریوم  به بالای ۳۷۰۰ دلار

این دومین بار است که SEC تصمیم‌گیری در مورد صندوق ETF بلک راک را به تعویق می‌اندازد. علاوه بر این، SEC با تمرکز بر نگرانی‌های مربوط به مکانیزم اثبات سهام اتریوم و حساسیت آن به تقلب و دستکاری، خواستار دریافت بازخورد عمومی در رابطه با این صندوق شده است.

این کمیسیون همچنین تصمیم خود در مورد صندوق ETF اسپات اتریوم فیدلیتی (Fidelity) را نیز به تعویق انداخته و برای آن هم خواستار دریافت نظرات عمومی شده است.

عموم مردم می‌توانند ظرف مدت ۲۱ روز آینده نظرات خود را برای هر دو صندوق بلک راک و فیدلیتی، ارسال کنند.از طرفی ۲۳ می، آخرین مهلت برای ثبت درخواست صندوق ETF اسپات اتریوم ون‌اک (VanEck) است که شفافیت بیشتری را در رابطه با تصمیم SEC در مورد صندوق‌های ETF اتریوم ارائه خواهد کرد.

نظرات مختلفی در رابطه با پذیرش یا عدم پذیرش صندو‌ق‌های ETF اسپات اتریوم در بین کارشناسان بازار وجود دارد، اما اکنون سرمایه‌گذاران اتریوم تصمیم گرفته‌اند که به مسئله تصمیم‌گیری SEC واکنش ندهند و بیشتر توجه خود را به به‌روزرسانی دنکن (Dencun) اتریوم معطوف کرده‌اند.

در زمان نگارش خبر، قیمت اتریوم با بیش از ۷ درصد افزایش نسبت به دیروز در محدوده ۳۷۲۰ دلار معامله می‌شود. اتریوم اکنون از میانگین متحرک ساده ۱۰۰ ساعته در محدوده ۳۶۵۰ دلار عبور کرده و با توجه به سطح ۵۰ درصد فیبوناچی اصلاحی، در حال ساختن یک خط روند صعودی در حدود ۳۶۰۰ دلار است.

صعود اترویم به بالای ۳۷۰۰ دلار

صعود اتریوم به بالای ۳۷۰۰ دلار

مقاومت‌های کلیدی بعدی را می‌توان به ترتیب ۳۷۸۰ و ۳۸۵۰ دانست که در صورت عبور از آنها، هدف ۴۰۰۰ دلاری برای اتریوم فعال می‌شود.

امتیاز دهید

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT